Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Narhvalen skrev (1 minutt siden):

Egentlig ikke den store fan av IH og erkjenner at der er en oppførelse jeg ikke selv ønsker å dyrke.

Men rettferdiggjøre det at utstille en person der tydeligvis har bruk for hjelp?

Hvilke avstumpet mennesker tar del i kun å dyrke et fellesskap der har til formål å finne feil på andre ?

På tide for å forlate dette forumet kanskje? 

Endret av Johanne Regine
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 minutt siden):

Nå er det bare å vente på neste nedtur, nøkler som mistes, drama på hjemmefronten og tur til Østersund! 
Gleder meg allerede

Se - her er ennå et eksempel på en der tar GLEDE i at IH feiler

• Liker 3
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (6 minutter siden):

Som jeg har spurt deg om før tom, kan ikke du fortelle om Heidis positive sider? Siden hun ikke er så flink å vise de selv på snap.

Vedkommende er kun intressert i brukerdebatt. Skjer gang på gang

• Nyttig 2
Skrevet
Narhvalen skrev (2 minutter siden):

Egentlig ikke den store fan av IH og erkjenner at der er en oppførelse jeg ikke selv ønsker å dyrke.

Men rettferdiggjøre det at utstille en person der tydeligvis har bruk for hjelp?

Hvilke avstumpet mennesker tar del i kun å dyrke et fellesskap der har til formål å finne feil på andre ?

Der er tydeligvis en (mindre) gruppe herinne som kun har dette til formål, og som tar plassen fra de andre som faktiske kan ha en pen dialog om IH

Jeg innrømmer gjerne at jeg liker åpenheten hennes rundt hennes psykiske problemer. Det jeg sliter med er hennes frekkhet, filming av andre mennesker, dårlige hygiene og at hun gir andre råd om ting hun ikke har peiling på samtidig som at hun selv ikke tåler å ta i mot råd.

• Nyttig 2
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (Akkurat nå):

Jeg innrømmer gjerne at jeg liker åpenheten hennes rundt hennes psykiske problemer. Det jeg sliter med er hennes frekkhet, filming av andre mennesker, dårlige hygiene og at hun gir andre råd om ting hun ikke har peiling på samtidig som at hun selv ikke tåler å ta i mot råd.

Det er ikke noe poeng å gå dialog med vedkommende. 

• Liker 1
Skrevet

Hva synes dere var høydepunktene på Bennidåårm ferien?

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (3 minutter siden):

Enig - den er ikke god. Og det kan man få man fint ha en debatt omkring, og har hellere ikke kommentert det 

Men at kommentere at man bare gleder seg til at de feiler neste gang, er det jeg forsøker at utstille som forkert 

• Liker 1
Skrevet

Ingen bruker ordene «gleder seg til I feiler» 

Nedturer og drama er en del av livet og en stor del av Heidis snapper. Det er ikke «feiling» men livet

Skrevet
Narhvalen skrev (3 minutter siden):

Enig - den er ikke god. Og det kan man få man fint ha en debatt omkring, og har hellere ikke kommentert det 

Men at kommentere at man bare gleder seg til at de feiler neste gang, er det jeg forsøker at utstille som forkert 

Enig i det.  Ønsker hun absolutt ikke noe vondt. 

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (1 minutt siden):

Enig i det.  Ønsker hun absolutt ikke noe vondt. 

Det er ingen som ønsker henne noe vondt her inne

Skrevet
Johanne Regine skrev (1 minutt siden):

Det er ingen som ønsker henne noe vondt her inne

Nei,  det tror jeg ikke heller. 

Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

Ingen bruker ordene «gleder seg til I feiler» 

Nedturer og drama er en del av livet og en stor del av Heidis snapper. Det er ikke «feiling» men livet

Dansk…

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (1 time siden):

Nei,  det tror jeg ikke heller. 

Men ord / mobbing gjør faktisk vondt - uansett om det er i skolegården eller her.

Hva IH sir og gjør må stå for hennes regning. Men å snakke dritt hér bidra til en normalisering av anonymisert mobbing.

Skrevet
Anita321 skrev (5 minutter siden):

Dansk…

Ja, har aldri sagt jeg ikke var

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...