baremeg Skrevet 8 timer siden #5201 Skrevet 8 timer siden Av en eller annen grunn så fikk jeg opp en Facebook-post av henne fra turen til Benidorm og den var mye mer rosenrødt enn den fra Snap. Der var det bare luv, luv, luv. Nesten litt flaut når man har sett sannheten på Snap 😂 2 2
zhazha65 Skrevet 8 timer siden #5202 Skrevet 8 timer siden Veslemarthe skrev (1 time siden): Jeg er enig med deg på generell basis, men det virker ikke som at Heidi har så mye kontakt med andre enn Tom og sin mor. Trist. Dette er snakk om en 60 åring ikke en ung person og derfor ingen syns synd på hu.. 3
Narhvalen Skrevet 8 timer siden #5203 Skrevet 8 timer siden (endret) Anita321 skrev (4 timer siden): Herregud, Tom. Det er ingen som følger Instaheidi på fulltid. Mange har både både jobb, venner og fritidsinteresser. Noen har også unger som krever sitt. Folk klarer vel å avsette en halvtime på å lage seg skikkelig middag for det😂. Dette blir bare for dumt😂 «Noen» herinne skriver jo nesten mid en gang - også om natten. Samme personer er også de som er styggest i deres kommentarer, og derfor spør jeg «hvorfor bruke så mye tid på en man egentlig ikke liker og bare sidder og venter skal tappe seg ut» Håper VIRKELIG ikke de med barn er blant de som skriver så stygt - for så er det ikke et hyggelig forbilde Endret 8 timer siden av Narhvalen 2 2
missprincess Skrevet 8 timer siden #5204 Skrevet 8 timer siden Narhvalen skrev (2 minutter siden): «Noen» herinne skriver jo nesten mid en gang - også om natten. Samme personer er også de som er styggest i deres kommentarer, og derfor spør jeg «hvorfor bruke så mye tid på en man egentlig ikke liker og bare sidder og venter skal tappe seg ut» Håper VIRKELIG ikke de med barn er blant de som skriver så stygt - for så er det ikke et hyggelig forbilde Tom tror ikke du er den rette til å skrive om hva andre mener om IH når du selv har sagt mye verre ting om henne til ganske mange kvinner når dere ikke var sammen. Det er flere her inne som har hatt deg på dm husk det. Og når det kommer til barn bør du vel heller ikke si noe med tanke på at hun du er sammen med ikke har særlig kontakt med sine egne barn . Tygg litt på den du 2 7
Zhara Skrevet 8 timer siden #5205 Skrevet 8 timer siden Ikke svar " Narrehvalen" han legger opp til brukerdebatt. Hvorfor skjønnere dere ikke det!?? Ikke la han provosere dere. 3 5
Narhvalen Skrevet 8 timer siden #5206 Skrevet 8 timer siden missprincess skrev (3 minutter siden): Tom tror ikke du er den rette til å skrive om hva andre mener om IH når du selv har sagt mye verre ting om henne til ganske mange kvinner når dere ikke var sammen. Det er flere her inne som har hatt deg på dm husk det. Og når det kommer til barn bør du vel heller ikke si noe med tanke på at hun du er sammen med ikke har særlig kontakt med sine egne barn . Tygg litt på den du Folk kan mene hva de vil om IH. Reagere på dette ekkokammer hvis eneste formål er å snakke dritt og latterliggjøring av en person der ikke kan forsvare seg selv. Og det at der finnes et fellesskap i nettopp dette finner jeg perfid, for ikke å snakke hvor trist dette egentlig er - at der er folk hvis daglige rutine er at kommentarer på en person de egentlig ikke liker. Det enkleste hadde vært bare å Unfollow- men at man aktivt søker dette og delta i dette sir mye om de personer bak kommentarfeltet 3
Narhvalen Skrevet 8 timer siden #5207 Skrevet 8 timer siden (endret) Zhara skrev (10 minutter siden): Ikke svar " Narrehvalen" han legger opp til brukerdebatt. Hvorfor skjønnere dere ikke det!?? Ikke la han provosere dere. Hvis dere blir provosert av å jeg påpeker at dere egentlig bare kunne la være med å følge en profil dere virkelig ikke liker, så er mine kommentarer jo berettiget Endret 8 timer siden av Narhvalen 3
missprincess Skrevet 8 timer siden #5208 Skrevet 8 timer siden Narhvalen skrev (4 minutter siden): Folk kan mene hva de vil om IH. Reagere på dette ekkokammer hvis eneste formål er å snakke dritt og latterliggjøring av en person der ikke kan forsvare seg selv. Og det at der finnes et fellesskap i nettopp dette finner jeg perfid, for ikke å snakke hvor trist dette egentlig er - at der er folk hvis daglige rutine er at kommentarer på en person de egentlig ikke liker. Det enkleste hadde vært bare å Unfollow- men at man aktivt søker dette og delta i dette sir mye om de personer bak kommentarfeltet Siste kommentar fra meg til deg Tom glem ikke at du er den som har snakket mest stygt om henne, moren +++ du er den som har utlevert IH til flere damer på verste vis. Tenker hun synes det må være mer trist å vite om eller hun er nok uvitende om masse som du har pratet med flere om . Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral passer på deg 9
panzerpølsa Skrevet 7 timer siden #5209 Skrevet 7 timer siden (endret) missprincess skrev (16 minutter siden): Siste kommentar fra meg til deg Tom glem ikke at du er den som har snakket mest stygt om henne, moren +++ du er den som har utlevert IH til flere damer på verste vis. Tenker hun synes det må være mer trist å vite om eller hun er nok uvitende om masse som du har pratet med flere om . Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral passer på deg Hva er det egentlig dere er ute etter? Er det kun negativ omtale av IH som er "lov" her inne, å masse sladder å jåss? Du nevner dobbeltmoral, det er vel litt som å kaste stein i glasshus eller? For dere kritiserer IH for dårlig oppførsel gang på gang, mens dere selv er ondsinnet. Virker som dere er ute etter å knekke ett menneske som tydelig har store problemer allerede. Det syns jeg er forkastelig. Jeg er ingen tilhenger av IH, å hennes utlevering av andre, filming av mennesker som ikke vet det, og dårlig oppførsel mot servicemedarbeidere. Men det må da være måte på hva man skal kritisere. Alt fra hvordan hun ser ut, hvordan hun drikker/spiser, går, sminker seg og kler seg. Det hører ikke hjemme noen steder det dere driver med. Og disse stadige hintene om alt dere vet, har sett og opplevd, som ikke dere kan nevne, bringes stadig opp. Hvorfor det? Så kanskje på tide å se sin egen oppførselen før man kritiserer andre? Det burde ikke være ett mål å knuse ett menneske med stygge karakteristiske hånlige kommentarer dag ut og dag inn. Endret 7 timer siden av panzerpølsa 2 2 6
Narhvalen Skrevet 7 timer siden #5210 Skrevet 7 timer siden (endret) missprincess skrev (24 minutter siden): Siste kommentar fra meg til deg Tom glem ikke at du er den som har snakket mest stygt om henne, moren +++ du er den som har utlevert IH til flere damer på verste vis. Tenker hun synes det må være mer trist å vite om eller hun er nok uvitende om masse som du har pratet med flere om . Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral passer på deg Nå antar du at jeg er denne «Tom» og med dette viser du dit rette ansikt med dine kommentarer omkring denne person. Men hva om jeg faktisk IKKE er denne Tom - da har du jo nettopp bekreftet meg i alle mine kommentarer omkring de triste personer der bare kommentere negativt … eller ennå bedre, hva om jeg faktisk ER denne «Tom» og har fått utstillet dette ekkokammer på en måde så det er de med de stygge kommentarfeltene der må møte seg selv i døren 🧐 Endret 7 timer siden av Narhvalen 3
Veslemarthe Skrevet 7 timer siden #5211 Skrevet 7 timer siden Narhvalen skrev (14 minutter siden): Nå antar du at jeg er denne «Tom» og med dette viser du dit rette ansikt med dine kommentarer omkring denne person. Men hva om jeg faktisk IKKE er denne Tom - da har du jo nettopp bekreftet meg i alle mine kommentarer omkring de triste personer der bare kommentere negativt … eller ennå bedre, hva om jeg faktisk ER denne «Tom» og har fått utstillet dette ekkokammer på en måde så det er de med de stygge kommentarfeltene der må møte seg selv i døren 🧐 😂 1 4
Despicable Me Skrevet 6 timer siden #5212 Skrevet 6 timer siden Narhvalen skrev (2 timer siden): Folk kan mene hva de vil om IH. Reagere på dette ekkokammer hvis eneste formål er å snakke dritt og latterliggjøring av en person der ikke kan forsvare seg selv. Og det at der finnes et fellesskap i nettopp dette finner jeg perfid, for ikke å snakke hvor trist dette egentlig er - at der er folk hvis daglige rutine er at kommentarer på en person de egentlig ikke liker. Det enkleste hadde vært bare å Unfollow- men at man aktivt søker dette og delta i dette sir mye om de personer bak kommentarfeltet som IH ofte gjør på sin snap. Hennes snap er et ekkokammer mens sin kjære som hu love så gærli sitter på KG og bidrar til alt annet enn positivitet 2
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #5213 Skrevet 6 timer siden Narhvalen skrev (2 timer siden): Folk kan mene hva de vil om IH. Reagere på dette ekkokammer hvis eneste formål er å snakke dritt og latterliggjøring av en person der ikke kan forsvare seg selv. Og det at der finnes et fellesskap i nettopp dette finner jeg perfid, for ikke å snakke hvor trist dette egentlig er - at der er folk hvis daglige rutine er at kommentarer på en person de egentlig ikke liker. Det enkleste hadde vært bare å Unfollow- men at man aktivt søker dette og delta i dette sir mye om de personer bak kommentarfeltet Brukerdebatt troll. Ignorer 2
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #5214 Skrevet 6 timer siden Despicable Me skrev (2 minutter siden): som IH ofte gjør på sin snap. Hennes snap er et ekkokammer mens sin kjære som hu love så gærli sitter på KG og bidrar til alt annet enn positivitet Er bare å ignorere vedkommende. Er kun her for kommentere brukere her. 1
Narhvalen Skrevet 6 timer siden #5215 Skrevet 6 timer siden Despicable Me skrev (4 minutter siden): som IH ofte gjør på sin snap. Hennes snap er et ekkokammer mens sin kjære som hu love så gærli sitter på KG og bidrar til alt annet enn positivitet Og derfor rettferdiggjøre det at synke ned på samme nivå ?? 2
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #5216 Skrevet 6 timer siden Narhvalen skrev (1 minutt siden): Og derfor rettferdiggjøre det at synke ned på samme nivå ?? Brukerdebatt troll. Ignorer
Snuppiluppi84 Skrevet 6 timer siden #5217 Skrevet 6 timer siden Som jeg har spurt deg om før tom, kan ikke du fortelle om Heidis positive sider? Siden hun ikke er så flink å vise de selv på snap. 1 1
Narhvalen Skrevet 6 timer siden #5218 Skrevet 6 timer siden Johanne Regine skrev (2 minutter siden): Er bare å ignorere vedkommende. Er kun her for kommentere brukere her. Bemerk vennligst å der bare Kommenteres på de direkte negative og injurierende innlegg Kanskje jeg fikk trykket på en nerve dér ?? 2
Narhvalen Skrevet 5 timer siden #5219 Skrevet 5 timer siden (endret) Snuppiluppi84 skrev (4 minutter siden): Som jeg har spurt deg om før tom, kan ikke du fortelle om Heidis positive sider? Siden hun ikke er så flink å vise de selv på snap. Egentlig ikke den store fan av IH og erkjenner at der er en oppførelse jeg ikke selv ønsker å dyrke. Men rettferdiggjøre det at utstille en person der tydeligvis har bruk for hjelp? Hvilke avstumpet mennesker tar del i kun å dyrke et fellesskap der har til formål å finne feil på andre ? Der er tydeligvis en (mindre) gruppe herinne som kun har dette til formål, og som tar plassen fra de andre som faktiske kan ha en pen dialog om IH Endret 5 timer siden av Narhvalen 4
Johanne Regine Skrevet 5 timer siden #5220 Skrevet 5 timer siden Nå er det bare å vente på neste nedtur, nøkler som mistes, drama på hjemmefronten og tur til Østersund! Gleder meg allerede 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå