Blue Sky Skrevet 23 timer siden #5281 Skrevet 23 timer siden missprincess skrev (4 minutter siden): Det er det moren som fortjener og ikke hun. Og hva var greien med at de skulle innom Orkanger og videre til Trondheim? Eller misforstod jeg hva hun sa? Hun bør jo være på Orkanger til hun ser hvordan det går fremover med moren sin. Såfremt hun ikke blir flyttet til St Olav, men det tviler jeg på da de er dyktige på Orkanger sykehus også Hun mente kanskje hjem til seg selv etter besøk på Orkanger? 1
missprincess Skrevet 22 timer siden #5282 Skrevet 22 timer siden (endret) Blue Sky skrev (9 minutter siden): Hun mente kanskje hjem til seg selv etter besøk på Orkanger? Ja, da misforstod jeg ikke, men det mest naturlige hadde jo vært at hun må belage seg på å være der en god stund og ikke bare stikke innom på besøk. Når moren er såpass dårlig hadde jeg vurdert overnattings muligheter, for morens situasjon kan snu fort til det verre. Dessverre opplevd dette innen egen familie som hadde det samme som moren. Plutselig ble det veldig fort kritisk og da var h*n borte 💔 Selv om det tar ca 45 min å kjøre fra Trondheim til Orkanger kan mye skje på den tiden Endret 22 timer siden av missprincess 2 1 3
Blue Sky Skrevet 22 timer siden #5283 Skrevet 22 timer siden missprincess skrev (Akkurat nå): Ja, da misforstod jeg ikke, men det mest naturlige hadde jo vært at hun må belage seg på å være der en god stund og ikke bare stikke innom på besøk. Når moren er såpass dårlig hadde jeg vurdert overnattings muligheter, for morens situasjon kan snu fort til det verre. Dessverre opplevd dette innen egen familie med ei som hadde det samme som moren. Plutselig ble det veldig fort kritisk og da var h*n borte 💔 Selv om det tar ca 45 min å kjøre fra Trondheim til Orkanger kan mye skje på den tiden De var ikke sikre på om de skulle dra til Orkanger i dag. Men de skulle ha den nærende retten Tortellini med pesto og hvitløksbrød. Dvs hvetemel med hvetemel til. 1 11
missprincess Skrevet 22 timer siden #5284 Skrevet 22 timer siden Blue Sky skrev (4 minutter siden): De var ikke sikre på om de skulle dra til Orkanger i dag. Men de skulle ha den nærende retten Tortellini med pesto og hvitløksbrød. Dvs hvetemel med hvetemel til. Hjelpes, trodde virkelig hun var veldig bekymret for moren sin slik hun fremstår, men viktigere hva de skal ha til middag. Speechless 5 9
YNWA_1 Skrevet 22 timer siden #5285 Skrevet 22 timer siden Blue Sky skrev (26 minutter siden): De var ikke sikre på om de skulle dra til Orkanger i dag. Men de skulle ha den nærende retten Tortellini med pesto og hvitløksbrød. Dvs hvetemel med hvetemel til. Når man ikke tror at det kan bli verre, så smeller hun til 😳 Sjokkerende! Håper moren har noen i familien ved sin side på sykehuset. 1 10
Hummeren Skrevet 22 timer siden #5286 Skrevet 22 timer siden Nå er vel Tom veldig forkjølet også.... så kanskje bør hun holde seg unna mor? For ikke å bidra til ytterligere infeksjoner......😅 3 2
Full kontroll Skrevet 21 timer siden #5287 Skrevet 21 timer siden (endret) Hummeren skrev (41 minutter siden): Nå er vel Tom veldig forkjølet også.... så kanskje bør hun holde seg unna mor? For ikke å bidra til ytterligere infeksjoner......😅 Ja, tror ikke munnbind holder under omstendighetene sviger/mor er i....Heidi burde dratt alene, MEN hva er hun i sans og sammlig uten Tom? "assisten" slik at hun kan medisinere seg, og få psyken under kontroll 😕 Merkelig prioritering når hunden er tatt hånd om (av søster), hva skal hun gnege på Brekstad etter?? Endret 21 timer siden av Full kontroll 5
Blue Sky Skrevet 21 timer siden #5288 Skrevet 21 timer siden Full kontroll skrev (1 minutt siden): Ja, tror ikke munnbind holder under omstendighetene sviger/mor er i....Heidi burde dratt alene, MEN hva er hun i sans og sammlig uten Tom? "assisten" slik at hun kan medisinere seg, og få psyken under kontroll 😕 Merkelig prioritering når hunden er tatt hånd om (av søster), hva skal hun gnege på Brekstad etter?? Var det ikke sånn at søsteren IKKE kunne ta hånd om hunden, at Tom skulle gjøre det i går og i dag og at den videre skal tas hånd om av datteren? 4
Hummeren Skrevet 21 timer siden #5289 Skrevet 21 timer siden Full kontroll skrev (3 minutter siden): Ja, tror ikke munnbind holder under omstendighetene sviger/mor er i....Heidi burde dratt alene, MEN hva er hun i sans og sammlig uten Tom? "assisten" slik at hun kan medisinere seg, og få psyken under kontroll 😕 Merkelig prioritering når hunden er tatt hånd om (av søster), hva skal hun gnege på Brekstad etter?? Dessuten har hun vel med seg smitte uansett, om Tom holder seg unna også.... 1
Full kontroll Skrevet 21 timer siden #5290 Skrevet 21 timer siden (endret) Blue Sky skrev (10 minutter siden): Var det ikke sånn at søsteren IKKE kunne ta hånd om hunden, at Tom skulle gjøre det i går og i dag og at den videre skal tas hånd om av datteren? Ok, har nok ikke hørt godt nok etter/ hørt alt....hørte bare noe om at søsteren hadde kull etter morens hund, og at det slik passet at de var der....men er nok senere det da Så gjennom snapp nå, er akkurat slik du sier Får ta IH oppfordring på alvor - MÅ HØR ETTER 😕 Endret 21 timer siden av Full kontroll 1
zhazha65 Skrevet 21 timer siden #5291 Skrevet 21 timer siden missprincess skrev (1 time siden): Ja, da misforstod jeg ikke, men det mest naturlige hadde jo vært at hun må belage seg på å være der en god stund og ikke bare stikke innom på besøk. Når moren er såpass dårlig hadde jeg vurdert overnattings muligheter, for morens situasjon kan snu fort til det verre. Dessverre opplevd dette innen egen familie som hadde det samme som moren. Plutselig ble det veldig fort kritisk og da var h*n borte 💔 Selv om det tar ca 45 min å kjøre fra Trondheim til Orkanger kan mye skje på den tiden Hu høres ut og ser ut som det er hu som er syk??? Jeg fatter ikke at hu kan bruke tiden foran skjermen og gnåle om middager og alt som ikke er viktig. Merkelig menneske skal du lenge leter... Skam deg!!! 1 12
Blue Sky Skrevet 20 timer siden #5292 Skrevet 20 timer siden Full kontroll skrev (37 minutter siden): Ok, har nok ikke hørt godt nok etter/ hørt alt....hørte bare noe om at søsteren hadde kull etter morens hund, og at det slik passet at de var der....men er nok senere det da Så gjennom snapp nå, er akkurat slik du sier Får ta IH oppfordring på alvor - MÅ HØR ETTER 😕 Datteren har kull etter morens hund. 5
Full kontroll Skrevet 19 timer siden #5293 Skrevet 19 timer siden Blue Sky skrev (1 time siden): Datteren har kull etter morens hund. Ja, var litt rask på tastaturet der - note to self 1
Zhara Skrevet 18 timer siden #5294 Skrevet 18 timer siden Hummeren skrev (3 timer siden): Nå er vel Tom veldig forkjølet også.... så kanskje bør hun holde seg unna mor? For ikke å bidra til ytterligere infeksjoner......😅 Skulle dratt til sin mor med engang, ikke til en syk Tom. Er det virkelig mulig å vær så egosentrisk 🤔 hvis neste snap er at IH kommer inn til sin mor med stang og uten munnbind. Logger jeg av. Færdig. 8 4
baremeg Skrevet 18 timer siden #5295 Skrevet 18 timer siden Ikke rart at familien holder seg unna henne. Hun klarer tydeligvis ikke å støtte noen som helst!!! Så nei, hun har INGEN rett til å sutre over at ingen brydde seg da hun opererte foten sin for hun gjør akkurat det samme mot moren sin og der er tilstanden en helt annen enn en ødelagt fot. 4 8
Anneth Skrevet 17 timer siden #5296 Skrevet 17 timer siden Jeg tenker nok at søsknene til IH er hos moren, og da kan jo ikke hun være der. Det er jo klinsj i alle bauger og kanter... 1 7
Kaffeskål! Skrevet 17 timer siden #5297 Skrevet 17 timer siden Veldig rart at hun ikke drar til sykehuset. Selv om jeg hadde vært uvenn med mine søsken, så hadde jeg dratt for det. Men hva med all maten hun kjøpte i går da? Glemte hun den da? 8
Hummeren Skrevet 17 timer siden #5298 Skrevet 17 timer siden Anneth skrev (23 minutter siden): Jeg tenker nok at søsknene til IH er hos moren, og da kan jo ikke hun være der. Det er jo klinsj i alle bauger og kanter... Uansett uenigheter i familien, man stiller opp for en syk mor. Da setter man uenigheter til side. Med mindre mor selv har sagt noe om dette. Hun har jo hatt kontakt med mor. 1 1 7
Full kontroll Skrevet 16 timer siden #5299 Skrevet 16 timer siden Hummeren skrev (15 minutter siden): Uansett uenigheter i familien, man stiller opp for en syk mor. Da setter man uenigheter til side. Med mindre mor selv har sagt noe om dette. Hun har jo hatt kontakt med mor. Tror ikke IH "tråkke" over intriger- la det ligge, enes med sine søsken at de kun er samlet på vegne av sin mor, ikke støtter hverandre, til det bærer Ih for mye nag.... Tror IH har valgt å velge bort sykebesøk, nettopp pga ,søsken "har tatt" den plassen....IH kommer til å være sta inntil det siste, for deres mor eller sin egen "gikk ut av tiden" kommer❤️ 2
missprincess Skrevet 16 timer siden #5300 Skrevet 16 timer siden Anneth skrev (1 time siden): Jeg tenker nok at søsknene til IH er hos moren, og da kan jo ikke hun være der. Det er jo klinsj i alle bauger og kanter... Tvilsomt for søsteren skulle jo bort og broren bor sørpå. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå