Anita321 Skrevet søndag kl. 10:25 #5321 Skrevet søndag kl. 10:25 Narhvalen skrev (27 minutter siden): Tastatur terapeuten har snakket. Alle skjønner at hun ikke vil godkjennes som samarbeidspartner utenom henne selv. Trenger ikke være «tasteterapeut»for å skjønne det. De fleste ønsker « oppegående « folk med interessant innhold. 1 7
Narhvalen Skrevet søndag kl. 11:04 #5322 Skrevet søndag kl. 11:04 (endret) Lunabelle skrev (45 minutter siden): Tja... Hvor mange følgere har IH på Snapchat? 39000 eller deromkring. Til sammenligning er det kun 26 som følger denne tråden. Så vet ikke hvem som treffer flest jeg...? Klart det er noen flere enn 26 som leser dette her inne, men IH er nok ikke så interessant her inne som du/hun tror. Men retfærdiggør det at der “kun er 30 som leser med” at men bidra til denne latterliggjøring og ligge dette opp. Er der god og dårlig mobning? Er det okay så lenge det bare er under et av gruppens vedtatt antall ? Endret søndag kl. 11:06 av Narhvalen 3 1
Saywhat Skrevet søndag kl. 11:19 #5323 Skrevet søndag kl. 11:19 Lunabelle skrev (58 minutter siden): Tja... Hvor mange følgere har IH på Snapchat? 39000 eller deromkring. Til sammenligning er det kun 26 som følger denne tråden. Så vet ikke hvem som treffer flest jeg...? Klart det er noen flere enn 26 som leser dette her inne, men IH er nok ikke så interessant her inne som du/hun tror. 58100 følgere 1
Narhvalen Skrevet søndag kl. 12:44 #5324 Skrevet søndag kl. 12:44 Saywhat skrev (1 time siden): 58100 følgere Kan faktisk tenkes hun tjener mere enn oss på dette. Og i dette - for hver gang dere klikker på hennes profil, så bidra dere 🥳 2 1
missprincess Skrevet søndag kl. 12:52 #5325 Skrevet søndag kl. 12:52 Narhvalen skrev (4 minutter siden): Kan faktisk tenkes hun tjener mere enn oss på dette. Og i dette - for hver gang dere klikker på hennes profil, så bidra dere 🥳 Hun tjener ikke såfremt hun ikke har sponsede samarbeid, rabattkoder så der tar du feil. Snapchat har ganske strenge visningskrav. At hun vil tjene på snap er tvilsomt det toget er nok gått 1 5
loffen Skrevet søndag kl. 13:14 #5326 Skrevet søndag kl. 13:14 Det er jo HUN selv som legger ut bilde av moren fra sykesenga! 1 8
missprincess Skrevet søndag kl. 13:19 #5327 Skrevet søndag kl. 13:19 loffen skrev (2 minutter siden): Det er jo HUN selv som legger ut bilde av moren fra sykesenga! Hører ikke hjemme noen plass pluss at hun brukte ikke akkurat innestemmen på overvåkningen. Reagerer også på hvor sliten og stresset hun er etter et besøk hos sin mor. Hun setter seg fort i offerrollen missprincess skrev (På 12.9.2026 den 23.25): Da bør han veie ordene sine for vet at flere som er her inne han har lettet hjertet til om hvordan IH og div var da han var sammen med henne derfor var vi nok flere som fikk sjokk da han gikk tilbake til henne. IH er nok veldig uvitende om mye som ble fortalt av han 4 3
Zhara Skrevet søndag kl. 14:53 #5328 Skrevet søndag kl. 14:53 Bildet er delt fordi mange reagerte med sjokk på at et så privat og sårbart øyeblikk i det hele tatt ble lagt ut offentlig. Det er ikke vi som har gjort dette offentlig – det gjorde IH selv da hun valgte å publisere bildet av sin svært syke mor på sin åpne Snapchat. Når man velger å gjøre de nærmeste og deres mest sårbare øyeblikk til innhold på sosiale medier, må man også tåle at folk reagerer. Likes, hjerter, oppmerksomhet og blomster kan bli en del av responsen på slikt innhold, men det er IH selv som har valgt å invitere offentligheten inn i denne private situasjonen. Det kan ikke legges på oss som reagerer at hun velger å eksponere sine nærmeste på denne måten. Vår reaksjon handler nettopp om den syke kvinnen i sengen – hennes verdighet og hvor grensen bør gå for hva man deler offentlig. 1 12
Måne Rampelyset Skrevet søndag kl. 15:11 #5329 Skrevet søndag kl. 15:11 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin.
Anita321 Skrevet søndag kl. 21:53 #5330 Skrevet søndag kl. 21:53 Narhvalen skrev (11 timer siden): Tastatur terapeuten har snakket. Eye candy Mr. M. Det er jo en alle skjønner hvem er. Tomelom👍 3 2
zhazha65 Skrevet 21 timer siden #5331 Skrevet 21 timer siden OML...er det ingen som har sendt blomster til hu siden hu sliter så mye og er så engstelig? 6 1
missprincess Skrevet 21 timer siden #5332 Skrevet 21 timer siden zhazha65 skrev (4 minutter siden): OML...er det ingen som har sendt blomster til hu siden hu sliter så mye og er så engstelig? I går ropte jo både hun og Tom over seg hvor mye bedre moren var det var jo ikke måte på. Hun skifter humør som andre skifter truser. I dag er syns synd på meg masken på. Og btw, er hun så bekymret er det ikke langt å kjøre til Orkanger 3 6
YNWA_1 Skrevet 21 timer siden #5333 Skrevet 21 timer siden Kan jo begynne å lure på hvorfor hun sitter hjemme og synes synd på seg selv istedenfor å være hos moren på sykehuset. Hun har all verdens av tid til å besøke moren. Mulig det hadde dempet angsten også. 4 4
missprincess Skrevet 21 timer siden #5334 Skrevet 21 timer siden YNWA_1 skrev (7 minutter siden): Kan jo begynne å lure på hvorfor hun sitter hjemme og synes synd på seg selv istedenfor å være hos moren på sykehuset. Hun har all verdens av tid til å besøke moren. Mulig det hadde dempet angsten også. Ja, det hadde jo vært det mest naturlige å gjort for de som står sin mor nært så hvordan hun tenker her er ikke godt å si. Høres ikke ut som hun har tenkt å dra til Brekstad heller om moren blir flyttet dit for hun har jo middag til Tom kommer. Selv om det ikke er mye hun kan gjøre betyr det mye for den som er syk å ha noen av de nærmeste ved sin side. Bare være tilstede å vise at man bryr seg. Søsteren jobber så hun vet jeg ikke kan og broren jobber jo sørpå så ikke bare for han å dra, men IH har både tid og anledning til å dra 4 3
Pusemusen Skrevet 21 timer siden #5335 Skrevet 21 timer siden missprincess skrev (12 minutter siden): Ja, det hadde jo vært det mest naturlige å gjort for de som står sin mor nært så hvordan hun tenker her er ikke godt å si. Høres ikke ut som hun har tenkt å dra til Brekstad heller om moren blir flyttet dit for hun har jo middag til Tom kommer. Selv om det ikke er mye hun kan gjøre betyr det mye for den som er syk å ha noen av de nærmeste ved sin side. Bare være tilstede å vise at man bryr seg. Søsteren jobber så hun vet jeg ikke kan og broren jobber jo sørpå så ikke bare for han å dra, men IH har både tid og anledning til å dra Hun hadde jo bedt mora sende henne et hjerte på snap hver dag. Så jeg ser at hun lever, som hun sa 🙈 1 2
YNWA_1 Skrevet 20 timer siden #5336 Skrevet 20 timer siden Pusemusen skrev (8 minutter siden): Hun hadde jo bedt mora sende henne et hjerte på snap hver dag. Så jeg ser at hun lever, som hun sa 🙈 Ja, det er noe av det verste jeg har hørt på ei god stund 🙈🤯 8 2
missprincess Skrevet 20 timer siden #5337 Skrevet 20 timer siden YNWA_1 skrev (Akkurat nå): Ja, det er noe av det verste jeg har hørt på ei god stund 🙈🤯 Helt utrolig, hvem sier slikt . Ble ikke sjokkert når det kom fra IH. 8
zhazha65 Skrevet 19 timer siden #5338 Skrevet 19 timer siden Pusemusen skrev (1 time siden): Hun hadde jo bedt mora sende henne et hjerte på snap hver dag. Så jeg ser at hun lever, som hun sa 🙈 Heldigvis ikke 👍for det liker ikke hu å få🙄 2
Sandie Skrevet 18 timer siden #5339 Skrevet 18 timer siden YNWA_1 skrev (3 timer siden): Kan jo begynne å lure på hvorfor hun sitter hjemme og synes synd på seg selv istedenfor å være hos moren på sykehuset. Hun har all verdens av tid til å besøke moren. Mulig det hadde dempet angsten også. Kan godt være at både mor og de sykehusansatte er glade for at IH holder seg unna 😅. Tror hun har potensiale til å bli ganske slitsom for de som jobber der om hun skulle vært der ofte. Kanskje moren bare vil være i fred også, det vet vi jo ingenting om. Noen liker jo ikke å ha noe særlig med besøk når de ligger på sykehus. 2 5
Zhara Skrevet 17 timer siden #5340 Skrevet 17 timer siden Pusemusen skrev (3 timer siden): Hun hadde jo bedt mora sende henne et hjerte på snap hver dag. Så jeg ser at hun lever, som hun sa 🙈 Er det mulig?!!😳 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå