Johanne Regine Skrevet 1 time siden #5241 Skrevet 1 time siden Narhvalen skrev (22 minutter siden): Normalt vil jeg være enig med deg i dette. Men finner det påfallende et noen enkelt herinne bare skriver injurierende eller latterliggjør IH (mere enn hun selv allerede gjør) og finner fellesskap i å være mere enn normalt vonde og nedværdiger IH. Ja, IH er voksen og burde vite bedre. Og hun indikerer selv å hun sliter på noen parametre. omvendt må man anta at de tastatur krigere herinne også er voksne mennesker og derfor spør jeg (ofte) hva deres unnskyldning er for denne oppførelse? enten er de fra samme segment som IH der bare føler verdi når andre har det dårligere enn de selv har, eller også må det nesten være bestemor generasjonen der aldri har lært seg nett etikk og tror de uten videre kan boble over med hva de enn nå måtte føle er korrekt i deres livsopplevelse Brukerdebatt troll. Ignorer 3
Narhvalen Skrevet 1 time siden #5242 Skrevet 1 time siden Johanne Regine skrev (11 minutter siden): Brukerdebatt troll. Ignorer DU sliter med å ignorere meg ….. betyr det du føler deg rammet ? 🧐
JojoMoyes Skrevet 1 time siden #5243 Skrevet 1 time siden Johanne Regine skrev (15 timer siden): Vedkommende er kun intressert i brukerdebatt. Skjer gang på gang Dere må rapportere ellers skjer det ingenting! 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå