Johanne Regine Skrevet 12 timer siden #5181 Skrevet 12 timer siden Kvæser skrev (7 minutter siden): Jeg tror hun snapper fordi hun liker å dele hverdagen sin og fordi det gir henne noe positivt. Det virker ikke som hovedmålet er å lage mest mulig spennende innhold eller tiltrekke seg flest mulig følgere. og det er grunnen til hun ikke får seg ei stjerne 1
panzerpølsa Skrevet 12 timer siden #5182 Skrevet 12 timer siden Kvæser skrev (7 minutter siden): Jeg tror hun snapper fordi hun liker å dele hverdagen sin og fordi det gir henne noe positivt. Det virker ikke som hovedmålet er å lage mest mulig spennende innhold eller tiltrekke seg flest mulig følgere. Jeg tror også at det har noe med at hun har en veldig liten sirkel av nære mennesker å dele sine ting med, så snap blir hennes måte å føle at hun er en del av noe. 4
missprincess Skrevet 12 timer siden #5183 Skrevet 12 timer siden Full kontroll skrev (2 timer siden): Shopping og angsten er helt klart reelt, for meg er det negativt den formen hun viser det på, for hu "lever" langt fra godt og harmonisk, kroppsspråk og latteren er gode indikatorer på akkurat det.... hun trenger hjelp...men ...når han behandleren med yrkes stolthet i behold IKKE klarte det....da er det nok bare gudene som vet.. 😛 Som regel vet jo en god psykiatriker hvordan behandle en pasient men klart da må pasienten jobbe på lag. Det har hun ikke gjort. For hun har gått mest til psykiatriker i mange år 3
Johanne Regine Skrevet 12 timer siden #5184 Skrevet 12 timer siden panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Jeg tror også at det har noe med at hun har en veldig liten sirkel av nære mennesker å dele sine ting med, så snap blir hennes måte å føle at hun er en del av noe. det er vel det som er problemet til Heidi. Blir litt mye åpenhet uten filter.. 3
missprincess Skrevet 12 timer siden #5185 Skrevet 12 timer siden Johanne Regine skrev (2 minutter siden): det er vel det som er problemet til Heidi. Blir litt mye åpenhet uten filter.. Tror også det handler om å få oppmerksomhet det har hun alltid likt å få. Være midtpunktet derav nesten ingen venner eller kontakt med fam 8
zhazha65 Skrevet 11 timer siden #5186 Skrevet 11 timer siden Johanne Regine skrev (1 time siden): Hæ? Hun ser jo så glatt og rynkefri ut😬 eller det kanskje filter Nivea hadde vært nok og koster ikke mye...nei hu er naturlig glatt... 2
zhazha65 Skrevet 11 timer siden #5187 Skrevet 11 timer siden Kvæser skrev (35 minutter siden): Jeg tror hun snapper fordi hun liker å dele hverdagen sin og fordi det gir henne noe positivt. Det virker ikke som hovedmålet er å lage mest mulig spennende innhold eller tiltrekke seg flest mulig følgere. Burde dele hverdagen med mannen døtrene barnebarn venninner osv.ikke med fremmede folk bak skjermen.. 3 3
Kvæser Skrevet 11 timer siden #5188 Skrevet 11 timer siden zhazha65 skrev (2 minutter siden): Burde dele hverdagen med mannen døtrene barnebarn venninner osv.ikke med fremmede folk bak skjermen.. Det ene utelukker ikke det andre. Hvis alle kun skulle delt livet sitt med familie og venner, hadde det ikke eksistert blogger, podkaster, YouTube-kanaler eller sosiale medier i det hele tatt. Noen synes rett og slett det er hyggelig å dele, og andre synes det er hyggelig å følge med. 1
Zhara Skrevet 11 timer siden #5189 Skrevet 11 timer siden I dag er det sikkert gullegull besøk, med syden gave og familie hygge♥️derfor så stille🤗 1
panzerpølsa Skrevet 11 timer siden #5190 Skrevet 11 timer siden Kvæser skrev (10 minutter siden): Det ene utelukker ikke det andre. Hvis alle kun skulle delt livet sitt med familie og venner, hadde det ikke eksistert blogger, podkaster, YouTube-kanaler eller sosiale medier i det hele tatt. Noen synes rett og slett det er hyggelig å dele, og andre synes det er hyggelig å følge med. Skaper jo engasjement også her inne, det er i alle fall sikkert! 2
Full kontroll Skrevet 11 timer siden #5191 Skrevet 11 timer siden (endret) Zhara skrev (29 minutter siden): I dag er det sikkert gullegull besøk, med syden gave og familie hygge♥️derfor så stille🤗 Flott, men ganske utrolig hvis hun mestrer så mange gjøremål på èn og samme helg.....jeg tror hun har tatt frem den stOre sorte boken, med 1001 spørsmål til Tom , om tiden det var slutt, og nåtid, måtte få stoppet den pepperkværna før han vendte smilet for og oppover på vei til sitt 2.hjem og jobb ( eller så er det slik jobbtur utsettes til i morgen 05:00, hvis ikke IH ble helt ferdig 😕 ) Endret 11 timer siden av Full kontroll 3
missprincess Skrevet 10 timer siden #5192 Skrevet 10 timer siden Full kontroll skrev (26 minutter siden): Flott, men ganske utrolig hvis hun mestrer så mange gjøremål på èn og samme helg.....jeg tror hun har tatt frem den stOre sorte boken, med 1001 spørsmål til Tom , om tiden det var slutt, og nåtid, måtte få stoppet den pepperkværna før han vendte smilet for og oppover på vei til sitt 2.hjem og jobb ( eller så er det slik jobbtur utsettes til i morgen 05:00, hvis ikke IH ble helt ferdig 😕 ) Derfor forstår ikke jeg at han kan komme innpå her å irettesette når han selv har fortalt så mye verre ting enn det noen gang har blitt snakket om her inne til andre damer som han har gjort 1 14
Veslemarthe Skrevet 10 timer siden #5193 Skrevet 10 timer siden Kvæser skrev (1 time siden): Det ene utelukker ikke det andre. Hvis alle kun skulle delt livet sitt med familie og venner, hadde det ikke eksistert blogger, podkaster, YouTube-kanaler eller sosiale medier i det hele tatt. Noen synes rett og slett det er hyggelig å dele, og andre synes det er hyggelig å følge med. Jeg er enig med deg på generell basis, men det virker ikke som at Heidi har så mye kontakt med andre enn Tom og sin mor. Trist. 2
Kvæser Skrevet 9 timer siden #5194 Skrevet 9 timer siden Veslemarthe skrev (19 minutter siden): Jeg er enig med deg på generell basis, men det virker ikke som at Heidi har så mye kontakt med andre enn Tom og sin mor. Trist. Enig. Hun savner nok nære relasjoner, historikken tynger, og det virker vanskelig for henne å reflektere over egen rolle i relasjonene. 4
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #5195 Skrevet 9 timer siden Kvæser skrev (16 minutter siden): Enig. Hun savner nok nære relasjoner, historikken tynger, og det virker vanskelig for henne å reflektere over egen rolle i relasjonene. Hun bør tilbringe mindre tid på å snakke til en telefon, og mer på å bygge relasjoner. Så enkelt er det 1 4
missprincess Skrevet 9 timer siden #5196 Skrevet 9 timer siden Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Hun bør tilbringe mindre tid på å snakke til en telefon, og mer på å bygge relasjoner. Så enkelt er det Problemet der er at hun klarer ikke å beholde de få relasjonene hun bygger særlig lenge før de er borte 4
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #5197 Skrevet 9 timer siden missprincess skrev (2 minutter siden): Problemet der er at hun klarer ikke å beholde de få relasjonene hun bygger særlig lenge før de er borte Det er sånn livet er. Hun dyrker sine psykiske problemer, derfor vil og kan hun ikke endre seg 5
missprincess Skrevet 9 timer siden #5198 Skrevet 9 timer siden Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Det er sånn livet er. Hun dyrker sine psykiske problemer, derfor vil og kan hun ikke endre seg Det har du helt rett i 3
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #5199 Skrevet 9 timer siden Håper hun på ett tidspunkt blir voksen 2 3
missprincess Skrevet 9 timer siden #5200 Skrevet 9 timer siden Johanne Regine skrev (4 minutter siden): Håper hun på ett tidspunkt blir voksen Tvilsomt når hun ikke har klart det sålangt. Hun gjør ingen forsøk heller, og da ender hun dessverre opp uten støtte fra fam og klarer heller ikke få seg nye venner. Hverken hun eller han har jo ikke omgang med andre forutenom hennes mor. Når han var fri så hadde han iallefall et sosialt liv helt til han tok henne tilbake 5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå