Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Veslemarthe skrev (2 timer siden):

Du kommenterer KUN på andre brukere. Du er rapportert.

Er det ikke det man nettopp gjør i en debatt ??? 🧐

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Narhvalen skrev (3 minutter siden):

Er det ikke det man nettopp gjør i en debatt ??? 🧐

Fremme i Trondheim? Nei, her diskuteres IH, ikke andre brukere. Dette er siste gang jeg svarer deg. Kos deg med «innbakt» pizza med mye deilig fra de lange neglene. Troll.

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Veslemarthe skrev (10 minutter siden):

Fremme i Trondheim? Nei, her diskuteres IH, ikke andre brukere. Dette er siste gang jeg svarer deg. Kos deg med «innbakt» pizza med mye deilig fra de lange neglene. Troll.

Er å debattere og kommentere (andres) holdninger til IH ikke en del av denne gruppe og?

hvis ikke, så blir det jo nettopp et ekkokammer for enslydende

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor mange ganger skal vi se denne «innbakte» pizzaen som ikke er innbakt? Jeg er ingen mesterkokk selv, men det må gå an å prøve!

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Men kjære Heidi , den er jo ikke INNBAKT når du deler den den opp i stykker før du steiker den!! Veldig viktig å bruke en gaffel for å forsegle kantene der den er åpen.Hvor ..... går det ant å bli??!!! HJELP😭😭

"Innbakt pizza: Pizza der fyllet er helt omsluttet av pizzadeig og stekes som en lukket pizza, ofte kalt calzone." 🍕

Endret av Zhara
  • Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Veslemarthe skrev (4 minutter siden):

Hvor mange ganger skal vi se denne «innbakte» pizzaen som ikke er innbakt? Jeg er ingen mesterkokk selv, men det må gå an å prøve!

Hun lager seg middager slik som 16- åringer på hybel gjør. Dama fremstiller seg som en treningsinfluenser, men spiser bare stort sett «junkfood» til middag. Litt av et forbilde🤣

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Veslemarthe skrev (40 minutter siden):

Hva og hvem trenger å vite  hva hu spiser? Lurer på hva de proffe hadde sagt om denne matinfluenseren og renhold på kjøkkenet??

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
zhazha65 skrev (2 minutter siden):

Hva og hvem trenger å vite  hva hu spiser? Lurer på hva de proffe hadde sagt om denne matinfluenseren og renhold på kjøkkenet??

Hun sliter med hygienen. Men det er klart, det er jo bare hun og Tom og de har aldri blitt syke av maten. 😂🙈😳

• Liker 7
Skrevet
zhazha65 skrev (1 minutt siden):

Hun tror det er interessant slik som hun filmer buffer, klær, sminke, gate opp og ned og « you name it»…. Hun mener dette er mattips og legger ut oppskrifter 🤣. Da må hun faktisk lage mat fra « bunnen av» og ikke bare enkel « jallamat» for unger.  Hun er  like « enkel» som maten🤣

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
zhazha65 skrev (22 minutter siden):

«Hva og hvem trenger å vite…. «

Godt spørs og gruppen hér er jo et godt eksempel på hvem der vitterlig går i detaljer over IH sin mat, hvis man skal dømme utifra antall kommentarer her spesifikt går på dette.

• Liker 3
Skrevet
Anita321 skrev (14 minutter siden):

Hun tror det er interessant slik som hun filmer buffer, klær, sminke, gate opp og ned og « you name it»…. Hun mener dette er mattips og legger ut oppskrifter 🤣. Da må hun faktisk lage mat fra « bunnen av» og ikke bare enkel « jallamat» for unger.  Hun er  like « enkel» som maten🤣

Nå var det jo krise at hun kun hadde tilgang på junkfood i Spania. Og det første hun lager når hun kommer hjem er jalla pizza 🤡 Om hun hadde greid å flytte beina sine, like godt som hun gjør. Når hun løper gatelangs og inn i alle butikker, med selfiestang fra 19 pil og bue, for å filme. Så er det masse fine ordentlige restauranter i Benidorm. But, content first 🤭

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Veslemarthe skrev (48 minutter siden):

Hun sliter med hygienen. Men det er klart, det er jo bare hun og Tom og de har aldri blitt syke av maten. 😂🙈😳

Det er som å spille russiskrulett..🤯

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg syns det er morsomt å se hvor nøye hun bretter pizzadeigen over og forsegler kantene.  For deretter å skjære den opp i skiver 😅

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg vet at tråden handler om IH, men jeg føler at Tom er en stor del av henne. Er det lov til å kommentere Tom her inne eller bør det startes en egen tråd?

• Liker 3
Skrevet
Veslemarthe skrev (9 minutter siden):

Jeg vet at tråden handler om IH, men jeg føler at Tom er en stor del av henne. Er det lov til å kommentere Tom her inne eller bør det startes en egen tråd?

Bare kommenter - henger ufravikelig sammen 💚

• Hjerte 1
Skrevet
Narhvalen skrev (1 time siden):

Bare kommenter - henger ufravikelig sammen 💚

Det er bra det, Tom👍

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

«Innbakt» pizza med ferdigbunn og Eldorado chilimajones 😅 tror jeg står over altså, men takk Heidi for inspirasjonen til å lage lørdagsmiddag fra bunn 😂 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Mange har alltid sagt at det er synd på Tom. Jeg er ikke enig, etter så mange år vet han hva han har. Jeg tror han er like intelligent som IH.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Narhvalen skrev (3 timer siden):

Er å debattere og kommentere (andres) holdninger til IH ikke en del av denne gruppe og?

hvis ikke, så blir det jo nettopp et ekkokammer for enslydende

Brukerdebatt troll. Ignorer han her

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Veslemarthe skrev (1 time siden):

Mange har alltid sagt at det er synd på Tom. Jeg er ikke enig, etter så mange år vet han hva han har. Jeg tror han er like intelligent som IH.

Om han er her inne bør han vite at vi er flere han chattet med om IH da det var slutt mellom dem, og hva som blir skrevet her er ingenting i forhold til hva han fortalte om henne og moren . Så han bør ikke sitte på sin høye hest her å dømme ...just saying 

• Liker 5
  • Nyttig 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...