Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Me for life skrev (6 minutter siden):

Jeg lurer på om det er noen Tax Free som selger Charlotte Tilbury jeg.....🤔

Litt trist når hun skal tilfredsstille alle haters på forum og skal være kul? Hva er kult? Utslitt gjennomsiktig hekletopp eller solbriller du ikke kler? Eller klogge sandaler? Skjønner ikke jeg. Oversminket og ihjelbleket pistrete hår har hun jo hele tiden så får ikke med meg det kule her jeg 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Litt trist når hun skal tilfredsstille alle haters på forum og skal være kul? Hva er kult? Utslitt gjennomsiktig hekletopp eller solbriller du ikke kler? Eller klogge sandaler? Skjønner ikke jeg. Oversminket og ihjelbleket pistrete hår har hun jo hele tiden så får ikke med meg det kule her jeg 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Det et vel noe med at all oppmerksomhet er kjærkomment, også negativ oppmerksomhet. 

• Liker 3
Skrevet

Gullegullene får hver sin lille godtepose.....så lenge den ikke fremdeles ligger igjen på gulvet på flyplassen da.

Så generøst.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Me for life skrev (4 minutter siden):

Gullegullene får hver sin lille godtepose.....så lenge den ikke fremdeles ligger igjen på gulvet på flyplassen da.

Så generøst.

Må ikke glemme at de får tyggegummi også 😁

• Liker 4
Skrevet

Heidi, Heidi, Heidi… Du og Tom leser åpenbart det som blir skrevet her inne. Du snakker ofte om at du har få haters. Kan det være fordi du blokkerer hvis folk ikke er over seg av begeistring for hva du gjør/sier? Det kan være lurt å prøve å ta til seg noe kritikk.

Jeg vil gjerne si det direkte til deg, men da blir jeg blokkert.

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Me for life skrev (13 minutter siden):

Så generøst.

Den tar jeg æren for at de får. Heldige! 3 gangen hun kjøper med noe hjem til de på ferieturer an mass i 10 år

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (21 minutter siden):

Heidi, Heidi, Heidi… Du og Tom leser åpenbart det som blir skrevet her inne. Du snakker ofte om at du har få haters. Kan det være fordi du blokkerer hvis folk ikke er over seg av begeistring for hva du gjør/sier? Det kan være lurt å prøve å ta til seg noe kritikk.

Hun skjønner nok ikke at veeeeldig mange enten ser via storylooker selv om hun har blokkert de🙈🤦🏼‍♀️Og veldig mange for togkrasj feeling 😬

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Me for life skrev (27 minutter siden):

Så generøst.

Aldri vært borti en så ego person som IH . Hun shopper som en gal til seg selv ikke en eneste gang har jeg sett henne kjøpe noe fint til bb sine på sine sydenturer. De fleste besteforeldre tenker først og fremst på å kjøpe med noe spennende og morsomt til sine bb, men ikke hun. Skrev tidligere at de enten fikk Kinderegg eller noe sjokolade fra taxfree, og ja det fikk de og hubba bubba som kan like godt kjøpes her hjemme.  Hun er smålig når det kommer til å kjøpe til de to bb som hun får se, rett og slett smålig.  Hun kommer i første rekke alltid. Andre besteforeldre tenker bb når de er på tur men hun tenker kun på seg selv om hun er på tur eller ikke bb er ikke i tankene hennes. Hun prater ikke om de heller unntatt når hun skal på besøk dem , og kun da. Helt tragisk er det i min bok

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (14 minutter siden):

Hun skjønner nok ikke at veeeeldig mange enten ser via storylooker selv om hun har blokkert de🙈🤦🏼‍♀️Og veldig mange for togkrasj feeling 😬

Veldig smart å bruke storylooker på de man vil se uten at de får noe igjen for det 👍

• Liker 1
Skrevet

Når Heidi får angstanfall har hun en tendens til å legge seg ned på sofaen, på senga, på et bord, eller lignende. I ansiktet er hun påspilt redd og nervøs. Tom filmer ansiktet hennes ovenfra og ned. Heidi forteller at hun er meget redd og at hun vil ha klem. Etter en stund får hun blomster av Tom. Plutselig er alt bra.

Lignende skuespill-videoer har hun holdt på med over flere år. Særlig i forbindelse med ankelen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Dude1996 skrev (4 minutter siden):

Når Heidi får angstanfall har hun en tendens til å legge seg ned på sofaen, på senga, på et bord, eller lignende. I ansiktet er hun påspilt redd og nervøs. Tom filmer ansiktet hennes ovenfra og ned. Heidi forteller at hun er meget redd og at hun vil ha klem. Etter en stund får hun blomster av Tom. Plutselig er alt bra.

Lignende skuespill-videoer har hun holdt på med over flere år. Særlig i forbindelse med ankelen. 

Ja, hun har alltid vært en god skuespiller og dramaqueen

• Liker 5
Skrevet
missprincess skrev (8 minutter siden):

Ja, hun har alltid vært en god skuespiller og dramaqueen

Enig i dramaqueen, skuespillet derimot; det er ganske bedrøvelig. Makan til mye fake hulking. Passer til resten av dama! 😂

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Veslemarthe skrev (4 minutter siden):

Enig i dramaqueen, skuespillet derimot; det er ganske bedrøvelig. Makan til mye fake hulking. Passer til resten av dama! 😂

Hun er veldig lett å gjennomskue når hun liksom gråter sine krokodille tårer det er sikkert. Da får hun jo blomster fra fansen som sluker både søkke og agn...lurer på når de skjønner hennes fake skuespill 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
ohmylord skrev (2 timer siden):

Hver en eneste flekk skal filmes på denne taxfree'n også. Alt på repeat. Hver eneste tur. År etter år. Alt for litt likes og content. Og jammen hadde de Dolsigarbana også 🤡🤣

Snart blir det sofaen med ett brak. Om 14 dager fortjener dronninga en tur til østersund 🍿

Ja, og nå skulle hun gi oss på de ulike forumene noe å snakke om. Det sier hun som ikke leser på nett hva som skrives om henne🤣. Det har vi faktisk forstått i alle år at hun gjør, men hun er så lite smart  at hun ikke har forstått det🤣. Hvor mange ganger har hun ikke vist til det som skrives her inne?🤣 Bare et tidsspørsmål før det «stormer» igjen nå. Nedtelling pågår….

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hønemoor skrev (4 timer siden):

Bare glem å send henne råd, tips og kritikk. Hun sier hun absolutt tåler kritikk, bare ikke i stressa situasjoner 🤣 alt er jo en stresset situasjon for henne. Sjeldent jeg hører noen med kansellerte fly hvor det ordner seg så raskt og kort tid etter planlagt avgang. Diva deluxe 👸

Sist gang hun ble satt var glemt nøkkel. Som kom fort til rette, ble sendt med hurtigbåt tilbake til Trondheim ekstremt raskt. Da var hun også helt ute å kjøre, skjelte ut feriepersonal og nektet å betale faktura

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Anita321 skrev (Akkurat nå):

Ja, og nå skulle hun gi oss på de ulike forumene noe å snakke om. Det sier hun som ikke leser på nett hva som skrives om henne🤣. Det har vi faktisk forstått i alle år at hun gjør, men hun er så lite smart  at hun ikke har forstått det🤣. Hvor mange ganger har hun ikke vist til det som skrives her inne?🤣 Bare et tidsspørsmål før det «stormer» igjen nå. Nedtelling pågår….

Gleder meg til Østersund jeg. Alltid like koselig med gatetraving, klaging på rom, filming av den derre frokostbuffeten som sikker var temmelig lik første gang hun var der i 1969

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Solbrillene er helt krise, de er jo grusomme. Jeg skjønner at IH og jeg har temmelig ulik smak, men det er min mening. Det er vel lov? Det er ikke hets, jeg mener at en ting er stygg.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Veslemarthe skrev (2 timer siden):

Ja, hun tåler jo ikke tilbakemeldinger hvis du er uenig med henne. Da er det kritikk, hun blokkerer og kommer med en «tirade». Alle forstår hvorfor folk i livet hennes « forsvinner « og er så opptatte, men ikke hun selv. Når Tom blir pensjonist, så «forsvinner « han nok også. Ingen orker det der 24/7. De sees kun i helger og ferier, men det er alltid krangling. Dessverre ikke normalt når man sees så sjelden, men hun har ikke « varsellamper» som blinker som oss andre. Hun skjønner ikke noe før det er for sent, og ikke engang da skjønner hun hvorfor folk « forsvinner».

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Anita321 skrev (16 minutter siden):

Ja, hun tåler jo ikke tilbakemeldinger hvis du er uenig med henne. Da er det kritikk, hun blokkerer og kommer med en «tirade». Alle forstår hvorfor folk i livet hennes « forsvinner « og er så opptatte, men ikke hun selv. Når Tom blir pensjonist, så «forsvinner « han nok også. Ingen orker det der 24/7. De sees kun i helger og ferier, men det er alltid krangling. Dessverre ikke normalt når man sees så sjelden, men hun har ikke « varsellamper» som blinker som oss andre. Hun skjønner ikke noe før det er for sent, og ikke engang da skjønner hun hvorfor folk « forsvinner».

Jeg tenker at det er merkelig å krangle såpass mye med kjæreste/samboer når du er 60 år! Det er sånn jeg drev med da jeg var 16. Jeg hadde ikke orka! 🙈😳

Endret av Veslemarthe
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Anita321 skrev (30 minutter siden):

Da er IH 70 år når han gå av..67 år fortsatt god tid til å stikke av fra sirkuset 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...