Zhara Skrevet fredag kl. 22:39 #5081 Skrevet fredag kl. 22:39 Jeg gleder meg allerede til neste tur med IH, Østersund neste kanskje 👏👏🍺😍🥂 1
Skravleberta Skrevet lørdag kl. 00:07 #5082 Skrevet lørdag kl. 00:07 Veslemarthe skrev (8 timer siden): Solbrillene er helt krise, de er jo grusomme. Jeg skjønner at IH og jeg har temmelig ulik smak, men det er min mening. Det er vel lov? Det er ikke hets, jeg mener at en ting er stygg. Se på "Perodd Tessem" på IG. Jeg vet ikke hvem som inspirerer hvem når det gjelder solbriller (og annet), men likheten er slående. Og de er faktisk fra samme sted, vittig. 3
Skravleberta Skrevet lørdag kl. 00:08 #5083 Skrevet lørdag kl. 00:08 Skravleberta skrev (1 minutt siden): Se på "Perodd Tessem" på IG. Jeg vet ikke hvem som inspirerer hvem når det gjelder solbriller (og annet), men likheten er slående. Og de er faktisk fra samme sted, vittig. Beklager, mente på Snap 1
Plexi Skrevet lørdag kl. 00:16 #5084 Skrevet lørdag kl. 00:16 Skravleberta skrev (7 minutter siden): Se på "Perodd Tessem" på IG. Jeg vet ikke hvem som inspirerer hvem når det gjelder solbriller (og annet), men likheten er slående. Og de er faktisk fra samme sted, vittig. Å gud bedre, det er han raringen som dukker opp i noe reklame i FB-feeden min ja, han får jo nesten Jan Thomas til å se naturlig ut i forhold. 4
Skravleberta Skrevet lørdag kl. 00:21 #5085 Skrevet lørdag kl. 00:21 missprincess skrev (3 minutter siden): Det er helt sant, så jeg mener kun utseendemessig. 3
missprincess Skrevet lørdag kl. 00:28 #5086 Skrevet lørdag kl. 00:28 Skravleberta skrev (6 minutter siden): Det er helt sant, så jeg mener kun utseendemessig. Samme tvskjermer som solbriller 😀 4
Nobetterthanaman Skrevet lørdag kl. 06:21 #5087 Skrevet lørdag kl. 06:21 Plexi skrev (6 timer siden): Å gud bedre, det er han raringen som dukker opp i noe reklame i FB-feeden min ja, han får jo nesten Jan Thomas til å se naturlig ut i forhold. Den «raringen» er en høyt respektert lærer som er elsket av elevene sine. Det er direkte respektløst å i det heletatt nevne navnet hans i denne tråden. 5 3
panzerpølsa Skrevet lørdag kl. 07:15 #5088 Skrevet lørdag kl. 07:15 Nobetterthanaman skrev (53 minutter siden): Den «raringen» er en høyt respektert lærer som er elsket av elevene sine. Det er direkte respektløst å i det heletatt nevne navnet hans i denne tråden. Enig🙏 1 1
Johanne Regine Skrevet lørdag kl. 08:25 #5089 Skrevet lørdag kl. 08:25 Nå som Isabel Raad har fått sin reality serie, burde det vel noen satse på å lage en reality med Heidi snart?? 3 2
ohmylord Skrevet lørdag kl. 08:50 #5090 Skrevet lørdag kl. 08:50 Her filmes ansatte og alt som er over en lav sko. Personvern er noe dritt. Heidi må jo ha content til sææææp 🤡 Hva får hun egentlig ut av denne hysteriske filmingen? Æ ska sje i butikka, æ må vis dokker. Hun ser vel ikke en dritt igjennom den mobilen?! Og om folk vil handle, så handler de vel uansett ikke ut ifra hva Heidi filmer. Imorgen når Tååååm reiser på jobb styrtlander nok Heidi i sofaen med ett brak. Da er alt galt, hun er ensom og har angst. Da får hun trøste seg med jallamat og jallatv, mens hun skal tigge ny Østersund tur av Tååååm. Det må være slitsomt og rømme fra seg selv og hverdagen, i hytt og pine 🍿 5 8
Skravleberta Skrevet lørdag kl. 09:21 #5091 Skrevet lørdag kl. 09:21 Nobetterthanaman skrev (2 timer siden): Den «raringen» er en høyt respektert lærer som er elsket av elevene sine. Det er direkte respektløst å i det heletatt nevne navnet hans i denne tråden. Hvorfor er det respektløst? Jeg syns likheten med type solbriller og måten å ha på seg solbrillene på, er vittig. Jeg syns også det er andre likheter når det kommer til ansiktet. Er det respektløst å nevne det? 2 6
Ellie77 Skrevet lørdag kl. 09:26 #5092 Skrevet lørdag kl. 09:26 Alle som sprøyter inn Botox og fillers blir jo seende like ut til slutt, så det er vel ikke så merkelig. Se bare på Mar-a-lago-fjesene i Trumps administrasjon. 5 1
Me for life Skrevet lørdag kl. 09:39 #5093 Skrevet lørdag kl. 09:39 Johanne Regine skrev (1 time siden): Nå som Isabel Raad har fått sin reality serie, burde det vel noen satse på å lage en reality med Heidi snart?? Det ville vært krise. Det blir som Charterfeber, de som er med tror de er plukket ut fordi de er kule, totalt strippet for selvinnsikt. Men egentlig er de der fordi de er noe av det rareste Norge har å by på. 2 12
Nobetterthanaman Skrevet lørdag kl. 09:46 #5094 Skrevet lørdag kl. 09:46 Skravleberta skrev (24 minutter siden): Hvorfor er det respektløst? Jeg syns likheten med type solbriller og måten å ha på seg solbrillene på, er vittig. Jeg syns også det er andre likheter når det kommer til ansiktet. Er det respektløst å nevne det? Jada, det var helt sikkert bare solbrillene du mente👍🏻 Kommentaren min var forøvrig mest ment til personen jeg siterte. 1
Sandie Skrevet lørdag kl. 09:48 #5095 Skrevet lørdag kl. 09:48 Johanne Regine skrev (1 time siden): Nå som Isabel Raad har fått sin reality serie, burde det vel noen satse på å lage en reality med Heidi snart?? Du får følge med på Charterfeber. Serien har 20-års jubileum i år og lovet gjensyn med tidligere deltakere. 2 1
Harnoejegvilsi Skrevet lørdag kl. 10:20 #5096 Skrevet lørdag kl. 10:20 ohmylord skrev (1 time siden): Her filmes ansatte og alt som er over en lav sko. Personvern er noe dritt. Heidi må jo ha content til sææææp 🤡 Hva får hun egentlig ut av denne hysteriske filmingen? Æ ska sje i butikka, æ må vis dokker. Hun ser vel ikke en dritt igjennom den mobilen?! Og om folk vil handle, så handler de vel uansett ikke ut ifra hva Heidi filmer. Imorgen når Tååååm reiser på jobb styrtlander nok Heidi i sofaen med ett brak. Da er alt galt, hun er ensom og har angst. Da får hun trøste seg med jallamat og jallatv, mens hun skal tigge ny Østersund tur av Tååååm. Det må være slitsomt og rømme fra seg selv og hverdagen, i hytt og pine 🍿 Heidi er åpen om sin generelle angstlidelse, OG tilbakevendende depresjoner. Føler du deg bra, når du latterliggjør ensomhet og angst? En ting er å diskutere sak, men fy, det er mye som går på person og diagnoser, relatert til angstlidelsen hennes, i denne tråden. Jeg undrer meg stadig over hvor ekstremt slemme man blir, når man får et ekkolammer sammen med seg. Hvorfor bryr folk seg med hva hun spiser? Hva er det å diskutere sånn egentlig? Det går jo i en evig loop. 2 1 4
Veslemarthe Skrevet lørdag kl. 14:24 #5097 Skrevet lørdag kl. 14:24 Hvor mange ganger skal vi se denne «innbakte» pizzaen som ikke er innbakt? Jeg er ingen mesterkokk selv, men det må gå an å prøve! 13 1
Zhara Skrevet lørdag kl. 14:35 #5098 Skrevet lørdag kl. 14:35 (endret) Men kjære Heidi , den er jo ikke INNBAKT når du deler den den opp i stykker før du steiker den!! Veldig viktig å bruke en gaffel for å forsegle kantene der den er åpen.Hvor ..... går det ant å bli??!!! HJELP😭😭 "Innbakt pizza: Pizza der fyllet er helt omsluttet av pizzadeig og stekes som en lukket pizza, ofte kalt calzone." 🍕 Endret lørdag kl. 14:37 av Zhara 1 15
Anita321 Skrevet lørdag kl. 14:36 #5099 Skrevet lørdag kl. 14:36 Veslemarthe skrev (4 minutter siden): Hvor mange ganger skal vi se denne «innbakte» pizzaen som ikke er innbakt? Jeg er ingen mesterkokk selv, men det må gå an å prøve! Hun lager seg middager slik som 16- åringer på hybel gjør. Dama fremstiller seg som en treningsinfluenser, men spiser bare stort sett «junkfood» til middag. Litt av et forbilde🤣 4 8
ohmylord Skrevet lørdag kl. 15:14 #5100 Skrevet lørdag kl. 15:14 Anita321 skrev (14 minutter siden): Hun tror det er interessant slik som hun filmer buffer, klær, sminke, gate opp og ned og « you name it»…. Hun mener dette er mattips og legger ut oppskrifter 🤣. Da må hun faktisk lage mat fra « bunnen av» og ikke bare enkel « jallamat» for unger. Hun er like « enkel» som maten🤣 Nå var det jo krise at hun kun hadde tilgang på junkfood i Spania. Og det første hun lager når hun kommer hjem er jalla pizza 🤡 Om hun hadde greid å flytte beina sine, like godt som hun gjør. Når hun løper gatelangs og inn i alle butikker, med selfiestang fra 19 pil og bue, for å filme. Så er det masse fine ordentlige restauranter i Benidorm. But, content first 🤭 5 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå