Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellie77 skrev (2 minutter siden):

I dag var det manisk 🤯🫪

Synes i grunn det er slik hele tiden når hun snapper 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom Tom virkelig bryr seg om Heidi så skaffer han henne hjelp! Han gjør jo ingenting!!!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Veslemarthe skrev (1 minutt siden):

Dersom Tom virkelig bryr seg om Heidi så skaffer han henne hjelp! Han gjør jo ingenting!!!

Han jatter jo med henne slik at han har en plass å bo når han har fri 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
missprincess skrev (2 minutter siden):

Han jatter jo med henne slik at han har en plass å bo når han har fri 

Nettopp! Det skriker vel ikke akkurat ekte kjærlighet?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Ananais skrev (9 timer siden):

Dagens innlegg ble et sammensurium av ord, av ditt og datt og blablabla om Isabel Raad og hva hun har gjort og ikke gjort. Det er fint å ha en mening om ting, men hjelpe meg; dette ble strevsomt å høre på. Del gjerne tankene dine med følgerne, men kanskje kan det være lurt å tenke gjennom hva som skal sies, (ha et lite manus f.eks.?) og fullføre setningene med ordentlige ord heller enn ditt og datt. 
Merker meg også at IH, som andre SoMe-profiler flest, velger Raads side nesten ukritisk. Hadde ønsket meg en mer nyansert vurdering av dette fra influenserne selv, men det er antakelig å håpe på for mye. 

Nytt vanskelig ord i dag: "Veledighet" 🙈

• Liker 7
Skrevet
Veslemarthe skrev (7 minutter siden):

Nettopp! Det skriker vel ikke akkurat ekte kjærlighet?

Nei, personlig hadde jeg ikke taklet å ha vært i et slikt forhold med så mye støy og uenigheter av godt voksne folk. Har heldigvis ikke det problemet mellom min mann og meg. Selv om vi ikke alltid er enige i alt har vi alltid oppført og hatt respekt for hverandre pluss god kommunikasjon med innestemme

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Pusemusen skrev (59 minutter siden):

Nytt vanskelig ord i dag: "Veledighet" 🙈

Leppefillere i veien…

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og krenkelser. 

Måne, admin. 

Skrevet

Når blur det en tur til Østersund? Noen som vet?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Ananais skrev (21 timer siden):

Dagens innlegg ble et sammensurium av ord, av ditt og datt og blablabla om Isabel Raad og hva hun har gjort og ikke gjort. Det er fint å ha en mening om ting, men hjelpe meg; dette ble strevsomt å høre på. Del gjerne tankene dine med følgerne, men kanskje kan det være lurt å tenke gjennom hva som skal sies, (ha et lite manus f.eks.?) og fullføre setningene med ordentlige ord heller enn ditt og datt. 
Merker meg også at IH, som andre SoMe-profiler flest, velger Raads side nesten ukritisk. Hadde ønsket meg en mer nyansert vurdering av dette fra influenserne selv, men det er antakelig å håpe på for mye. 

Jeg har aldri hørt noen som er så dårlige i sitt morsmål. Ikke kan hun uttale ord og ikke har hun ordforråd. Dill og dall , ting og tang ,whatever og you name it i annethvert ord. Hun kan da ikke snakke, fordi hun klarer jo ikke finne ordene. Ikke kom hun på at det heter Forbrukerrådet, og sa bare forbruker…. et eller annet…. Strykkarakter i norsk muntlig i allefall. Folk blir slitne av å se på den intense veivingen med hendene, ropingen , manglende ordforråd og spoler igjennom. 

Endret av Anita321
  • Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...