missprincess Skrevet 13 timer siden #5221 Skrevet 13 timer siden Ellie77 skrev (2 minutter siden): I dag var det manisk 🤯 Synes i grunn det er slik hele tiden når hun snapper 7
Veslemarthe Skrevet 12 timer siden #5222 Skrevet 12 timer siden Dersom Tom virkelig bryr seg om Heidi så skaffer han henne hjelp! Han gjør jo ingenting!!! 2 1 4
missprincess Skrevet 12 timer siden #5223 Skrevet 12 timer siden Veslemarthe skrev (1 minutt siden): Dersom Tom virkelig bryr seg om Heidi så skaffer han henne hjelp! Han gjør jo ingenting!!! Han jatter jo med henne slik at han har en plass å bo når han har fri 5 4
Veslemarthe Skrevet 12 timer siden #5224 Skrevet 12 timer siden missprincess skrev (2 minutter siden): Han jatter jo med henne slik at han har en plass å bo når han har fri Nettopp! Det skriker vel ikke akkurat ekte kjærlighet? 6 3
Pusemusen Skrevet 12 timer siden #5225 Skrevet 12 timer siden Ananais skrev (9 timer siden): Dagens innlegg ble et sammensurium av ord, av ditt og datt og blablabla om Isabel Raad og hva hun har gjort og ikke gjort. Det er fint å ha en mening om ting, men hjelpe meg; dette ble strevsomt å høre på. Del gjerne tankene dine med følgerne, men kanskje kan det være lurt å tenke gjennom hva som skal sies, (ha et lite manus f.eks.?) og fullføre setningene med ordentlige ord heller enn ditt og datt. Merker meg også at IH, som andre SoMe-profiler flest, velger Raads side nesten ukritisk. Hadde ønsket meg en mer nyansert vurdering av dette fra influenserne selv, men det er antakelig å håpe på for mye. Nytt vanskelig ord i dag: "Veledighet" 🙈 7
missprincess Skrevet 12 timer siden #5226 Skrevet 12 timer siden Veslemarthe skrev (7 minutter siden): Nettopp! Det skriker vel ikke akkurat ekte kjærlighet? Nei, personlig hadde jeg ikke taklet å ha vært i et slikt forhold med så mye støy og uenigheter av godt voksne folk. Har heldigvis ikke det problemet mellom min mann og meg. Selv om vi ikke alltid er enige i alt har vi alltid oppført og hatt respekt for hverandre pluss god kommunikasjon med innestemme 1 4
Johanne Regine Skrevet 11 timer siden #5227 Skrevet 11 timer siden Pusemusen skrev (59 minutter siden): Nytt vanskelig ord i dag: "Veledighet" 🙈 Leppefillere i veien… 6
Måne Rampelyset Skrevet 10 timer siden #5228 Skrevet 10 timer siden Tråden er ryddet for avsporinger og krenkelser. Måne, admin.
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #5229 Skrevet 9 timer siden Når blur det en tur til Østersund? Noen som vet? 2 2
Anita321 Skrevet 57 minutter siden #5230 Skrevet 57 minutter siden (endret) Ananais skrev (21 timer siden): Dagens innlegg ble et sammensurium av ord, av ditt og datt og blablabla om Isabel Raad og hva hun har gjort og ikke gjort. Det er fint å ha en mening om ting, men hjelpe meg; dette ble strevsomt å høre på. Del gjerne tankene dine med følgerne, men kanskje kan det være lurt å tenke gjennom hva som skal sies, (ha et lite manus f.eks.?) og fullføre setningene med ordentlige ord heller enn ditt og datt. Merker meg også at IH, som andre SoMe-profiler flest, velger Raads side nesten ukritisk. Hadde ønsket meg en mer nyansert vurdering av dette fra influenserne selv, men det er antakelig å håpe på for mye. Jeg har aldri hørt noen som er så dårlige i sitt morsmål. Ikke kan hun uttale ord og ikke har hun ordforråd. Dill og dall , ting og tang ,whatever og you name it i annethvert ord. Hun kan da ikke snakke, fordi hun klarer jo ikke finne ordene. Ikke kom hun på at det heter Forbrukerrådet, og sa bare forbruker…. et eller annet…. Strykkarakter i norsk muntlig i allefall. Folk blir slitne av å se på den intense veivingen med hendene, ropingen , manglende ordforråd og spoler igjennom. Endret 51 minutter siden av Anita321 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå