Johanne Regine Skrevet 25. august #4721 Skrevet 25. august JojoMoyes skrev (På 22.8.2026 den 8.18): Ja jeg så vippene hoppe på speilet i går 😬😉🥳 Vippene til Heidi lever ett eget liv. Drar ofte på eventyr. Oppdagelsesturer til Tååååm 2 5
Pigaloppa Skrevet 25. august #4722 Skrevet 25. august Johanne Regine skrev (52 minutter siden): Det pakkes vel fullt til Benidorm derfor lite snapping fra trønderhovedstaden? Må jo bruke all energien på å skrive liste vet du🫢 2
Narhvalen Skrevet 25. august #4723 Skrevet 25. august Pigaloppa skrev (7 minutter siden): Må jo bruke all energien på å skrive liste vet du🫢 Yep - dagens mosjon 1
Johanne Regine Skrevet 25. august #4724 Skrevet 25. august Pigaloppa skrev (9 minutter siden): Må jo bruke all energien på å skrive liste vet du🫢 Ja, eller hva sier du Tååm? 2
loffen Skrevet 25. august #4727 Skrevet 25. august Nei, synd, jeg hadde gledet meg til sunne middagstips og åpning av pakker. 4 6
AnneSusanne Skrevet 25. august #4728 Skrevet 25. august loffen skrev (4 minutter siden): Nei, synd, jeg hadde gledet meg til sunne middagstips og åpning av pakker. Var bare så uvant å ikke få henne opp på snap. 1
Narhvalen Skrevet 25. august #4729 Skrevet 25. august Johanne Regine skrev (45 minutter siden): Ja, eller hva sier du Tååm? Ja hva skal man si 3
Veslemarthe Skrevet 25. august #4730 Skrevet 25. august (endret) Narhvalen skrev (14 minutter siden): Ja hva skal man si Raring. Snakk med dama di. Endret 25. august av Veslemarthe 1 2
Johanne Regine Skrevet 25. august #4731 Skrevet 25. august AnneSusanne skrev (39 minutter siden): Var bare så uvant å ikke få henne opp på snap. Samme her 2
Narhvalen Skrevet 25. august #4732 Skrevet 25. august Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Samme her Sidder dere og venter på oppslag - ikke annet i livet ??? 1 3
Johanne Regine Skrevet 25. august #4733 Skrevet 25. august loffen skrev (1 time siden): Nei, synd, jeg hadde gledet meg til sunne middagstips og åpning av pakker. Ja! jeg trenger middagstips! (les innbakt pizza med neglesnacks og grønn pesto) 4
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl. 18:32 #4735 Skrevet onsdag kl. 18:32 Ryddet for brukerdebatt og stenges. Sol, admin. 2 2
Timeglass Skrevet 21 timer siden #4736 Skrevet 21 timer siden Juuhuu,akkurat tidsnok til å få være med på tur. 6
Zhara Skrevet 20 timer siden #4737 Skrevet 20 timer siden Timeglass skrev (1 time siden): Juuhuu,akkurat tidsnok til å få være med på tur. 🤣🤣🤣 2
Babyyoda Skrevet 19 timer siden #4738 Skrevet 19 timer siden Shopping på Fredrik & Losia eller whatever i dag. Uka begynner bra 🥳 5
Veslemarthe Skrevet 19 timer siden #4739 Skrevet 19 timer siden (endret) Jeg har problemer med IH fordi hun er ekstremt opptatt av seg selv og ikke bryr seg mye om andre. Bare se på gavene til barnebarna. Problemer med nære relasjoner? Dropp snap og prøv å være der for andre. Endret 19 timer siden av Veslemarthe Skrivefeil 2 4
Sol Rampelyset Skrevet 19 timer siden #4740 Skrevet 19 timer siden Ryddet for avsporing. Sol, admin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå