Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun vedkjenner seg hverken løgn eller fornektelse hva bruk av filter angå…. Men vi har da bevis🤭🤭

IMG_9025.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Takk for muligheten for å lære å fylle pitabrød med pullED pork i dag 😃. Det var EN KETLIG nyttig.

Og å fylle utenfor pitabrød. Det meste gikk på benker og gulv. Og deilige løsnegler med bakterier fra treningsmanualer nedi maten. Yummi. Men når isepise ble sprettet før 1 på dagen er det ikke rart. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Full kontroll skrev (7 timer siden):

Hun vedkjenner seg hverken løgn eller fornektelse hva bruk av filter angå…. Men vi har da bevis🤭🤭

IMG_9025.jpeg

Ja jeg så vippene hoppe på speilet i går 😬😉🥳

• Liker 6
Skrevet

Gammel sminke blir som ny… Urenslig. 😳

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ja jeg så vippene hoppe på speilet i går 😬😉🥳

Hun har kjøpt seg levende vipper på Temu🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Johanne Regine skrev (Akkurat nå):

Hun har kjøpt seg levende vipper på Temu🤣🤣🤣🤣

Forstår jo godt hvorfor hun ikke orker å fjerne all sminke på kvelden ! Hun er jo så travel og har mye å gjøre hver dag. Tenk hvor mange timer med yallatv som skal sees fra horisontalen på sofaen. Hun har da flaks som slipper kløe og tørre øyne i oa…..

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Forstår jo godt hvorfor hun ikke orker å fjerne all sminke på kvelden ! Hun er jo så travel og har mye å gjøre hver dag. Tenk hvor mange timer med yallatv som skal sees fra horisontalen på sofaen. Hun har da flaks som slipper kløe og tørre øyne i oa…..

Ikke glem alle timene med nettshopping og all organiseringen for å gjøre alt så økonomisk. Krever sikkert mye planlegging å finne ut bl. hvor spisspaprikaen og pesto er på tilbud

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Noen ganger undrer man om det er en rage bait-konto 🤣 No så gæliiiiii 😮‍💨

• Nyttig 3
Skrevet

Æ tar itj på så my sjer dokker. Bare lag på lag i 4 dager. Før krigsmalingen kan fjernes, før man kliner på, i 4 nye dager 🤡 Er vel det samme når det gjelder dusj etter "trææææning". Ut av træææningstøy og rett i morgenkåpa er best 🤢 Godt man kan kose seg med middag som er knadd ihjel med klørene. Hamburgerdressing og både gamle og ferske basselusker fra dill og dall som klokker, armbånd, ringer og klør. Nydelich 🤮

• Nyttig 2
Skrevet

Én natt med sminke er som regel ikke noe å bekymre seg for.
Flere dager på rad ,  definitivt noe jeg ville unngått av hygieniske grunner.
  • Liker 3
Skrevet

OML for en sminkevideo...for ikke å snakke om håret på nakken. Personlig hygiene fins nok ikke hos hu...

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes faktisk at hun er veldig tålmodig med Tom om dagen. Han prater jo bare vås! 😳

• Liker 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (Akkurat nå):

Jeg synes faktisk at hun er veldig tålmodig med Tom om dagen. Han prater jo bare vås! 😳

Begynner han å gå lei?🤔

• Liker 1
Skrevet
Zhara skrev (1 minutt siden):

Begynner han å gå lei?🤔

Mye mulig, men han er ganske slitsom selv. 🙈🤣

• Liker 2
Skrevet
Veslemarthe skrev (12 minutter siden):

Enig. Rett som det er snakker han bare vås.

• Nyttig 2
Skrevet
Veslemarthe skrev (23 minutter siden):

Benidorm tur rund hjørnet 

Skrevet
Veslemarthe skrev (22 minutter siden):

Mye mulig, men han er ganske slitsom selv. 🙈🤣

Passer godt sammen disse to😂😂

• Nyttig 1
Skrevet

Det er vel en grunn for at Tååååmm er ute å sykler! Alene …

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...