Full kontroll Skrevet 16 timer siden #4661 Skrevet 16 timer siden Hun vedkjenner seg hverken løgn eller fornektelse hva bruk av filter angå…. Men vi har da bevis🤭🤭 2 6
Saywhat Skrevet 15 timer siden #4662 Skrevet 15 timer siden Blue Sky skrev (3 timer siden): Takk for muligheten for å lære å fylle pitabrød med pullED pork i dag 😃. Det var EN KETLIG nyttig. Og å fylle utenfor pitabrød. Det meste gikk på benker og gulv. Og deilige løsnegler med bakterier fra treningsmanualer nedi maten. Yummi. Men når isepise ble sprettet før 1 på dagen er det ikke rart. 2 4
JojoMoyes Skrevet 8 timer siden #4663 Skrevet 8 timer siden Full kontroll skrev (7 timer siden): Hun vedkjenner seg hverken løgn eller fornektelse hva bruk av filter angå…. Men vi har da bevis🤭🤭 Ja jeg så vippene hoppe på speilet i går 😬😉🥳 6
Veslemarthe Skrevet 7 timer siden #4664 Skrevet 7 timer siden Gammel sminke blir som ny… Urenslig. 😳 2 6
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #4665 Skrevet 6 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Ja jeg så vippene hoppe på speilet i går 😬😉🥳 Hun har kjøpt seg levende vipper på Temu🤣🤣🤣🤣 1 3
JojoMoyes Skrevet 6 timer siden #4666 Skrevet 6 timer siden Johanne Regine skrev (Akkurat nå): Hun har kjøpt seg levende vipper på Temu🤣🤣🤣🤣 Forstår jo godt hvorfor hun ikke orker å fjerne all sminke på kvelden ! Hun er jo så travel og har mye å gjøre hver dag. Tenk hvor mange timer med yallatv som skal sees fra horisontalen på sofaen. Hun har da flaks som slipper kløe og tørre øyne i oa….. 2 5
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #4667 Skrevet 6 timer siden JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Forstår jo godt hvorfor hun ikke orker å fjerne all sminke på kvelden ! Hun er jo så travel og har mye å gjøre hver dag. Tenk hvor mange timer med yallatv som skal sees fra horisontalen på sofaen. Hun har da flaks som slipper kløe og tørre øyne i oa….. Ikke glem alle timene med nettshopping og all organiseringen for å gjøre alt så økonomisk. Krever sikkert mye planlegging å finne ut bl. hvor spisspaprikaen og pesto er på tilbud 4 3
Ellie77 Skrevet 2 timer siden #4668 Skrevet 2 timer siden Noen ganger undrer man om det er en rage bait-konto 🤣 No så gæliiiiii 😮💨 3
ohmylord Skrevet 1 time siden #4669 Skrevet 1 time siden Æ tar itj på så my sjer dokker. Bare lag på lag i 4 dager. Før krigsmalingen kan fjernes, før man kliner på, i 4 nye dager 🤡 Er vel det samme når det gjelder dusj etter "trææææning". Ut av træææningstøy og rett i morgenkåpa er best 🤢 Godt man kan kose seg med middag som er knadd ihjel med klørene. Hamburgerdressing og både gamle og ferske basselusker fra dill og dall som klokker, armbånd, ringer og klør. Nydelich 🤮 2
Kvæser Skrevet 1 time siden #4670 Skrevet 1 time siden Én natt med sminke er som regel ikke noe å bekymre seg for. Flere dager på rad , definitivt noe jeg ville unngått av hygieniske grunner. 3
zhazha65 Skrevet 1 time siden #4671 Skrevet 1 time siden OML for en sminkevideo...for ikke å snakke om håret på nakken. Personlig hygiene fins nok ikke hos hu... 2
Veslemarthe Skrevet 49 minutter siden #4672 Skrevet 49 minutter siden Jeg synes faktisk at hun er veldig tålmodig med Tom om dagen. Han prater jo bare vås! 😳 1
Zhara Skrevet 48 minutter siden #4673 Skrevet 48 minutter siden Veslemarthe skrev (Akkurat nå): Jeg synes faktisk at hun er veldig tålmodig med Tom om dagen. Han prater jo bare vås! 😳 Begynner han å gå lei?🤔 1
Veslemarthe Skrevet 45 minutter siden #4674 Skrevet 45 minutter siden Zhara skrev (1 minutt siden): Begynner han å gå lei?🤔 Mye mulig, men han er ganske slitsom selv. 🙈🤣 2
Blue Sky Skrevet 36 minutter siden #4675 Skrevet 36 minutter siden Veslemarthe skrev (12 minutter siden): Jeg synes faktisk at hun er veldig tålmodig med Tom om dagen. Han prater jo bare vås! 😳 Enig. Rett som det er snakker han bare vås. 2
zhazha65 Skrevet 26 minutter siden #4676 Skrevet 26 minutter siden Veslemarthe skrev (23 minutter siden): Jeg synes faktisk at hun er veldig tålmodig med Tom om dagen. Han prater jo bare vås! 😳 Benidorm tur rund hjørnet
Zhara Skrevet 22 minutter siden #4677 Skrevet 22 minutter siden Veslemarthe skrev (22 minutter siden): Mye mulig, men han er ganske slitsom selv. 🙈🤣 Passer godt sammen disse to😂😂 1
JojoMoyes Skrevet 2 minutter siden #4678 Skrevet 2 minutter siden Det er vel en grunn for at Tååååmm er ute å sykler! Alene …
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå