JojoMoyes Skrevet 18. august #4621 Skrevet 18. august Anonym-09 skrev (12 minutter siden): En ting jeg tenke på. Hvorfor har hun bil? Hun bor jo sentralt. Det koster å ha bil. Hun kan no leie bil de gangene hun vil ha det for å reise til Brekstad. De fleste gangene kjører jo Tom. På trening trenger hun strengt tatt ikke bil. Hun kan ta buss. Hun handler hver dag så å drass med seg en pose med varer klarer hun. Hun hadde spart mye på å ikke ha bil og heller bare leie en bol de få gangene hun trenger en bil. Fordi hun er lat og går minst mulig. Vi snakker om dronningen av det behagelige/bedagelige liv. 1 6
Anonym-09 Skrevet 18. august #4622 Skrevet 18. august JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Fordi hun er lat og går minst mulig. Vi snakker om dronningen av det behagelige/bedagelige liv. Joa. Men en på uføretrygd så er ikke dette den smarteste valget hun har tatt. Dem kjører jo bilen til Tom hele tiden? Eller? 5
JojoMoyes Skrevet 18. august #4623 Skrevet 18. august Anonym-09 skrev (9 minutter siden): Joa. Men en på uføretrygd så er ikke dette den smarteste valget hun har tatt. Dem kjører jo bilen til Tom hele tiden? Eller? Men hun har jo ikke noen økonomiske issues ? Det viser hun jo hver dag! Hun er bare skikkelig gniten når det gjelder mat, er det noe til seg selv er det ikke viktig hva ting koster 🤷🏼♀️ 3 6
Anonym-09 Skrevet 18. august #4625 Skrevet 18. august Jeg lurer på hva hun higer etter? Det er ikke bare gule stjerna. Hvem overbeviser hun med at hun har en bra livsstil? Seg selv? For oss så lurer hun ikke. Med at hun kjøper mye makeup. For den leverer hun garantert ikke tilbake. Mulig hun gjør det med klær. Feriene. Trur hun at vi blir sjalu på den type ferier hun har? Hvem er det så viktig å vise det for? Familien? Oss? Seg selv? Tidligere venner? Jeg lurer. Også den angsten som er så viktig å vise. Ja jeg er enig i åpenhet. Men det er så påklistret synes jeg. Er det så dypt som hun prøver å vise? Den nervøse latteren. Hvem skal hun overbevise? Jeg synes det er synd på henne. Det oser at hun trenger hjelp. Det klarer hun ikke å skjule. Ja vi har alle en slags traume. Men de fleste klarer å lære av det og bli sterkere av det. Jeg skjønner dem som har virkelige traumer at det trenger mye mere hjelp. Men sånne traumer trur jeg ikke hun har. Og hvorfor så slem mot alle? Er det for å beskytte seg selv? Hvis jeg er slem mot deg først så er ikke du slem mot meg mentalitet? 3 9
zhazha65 Skrevet 18. august #4626 Skrevet 18. august (endret) Anonym-09 skrev (44 minutter siden): Jeg lurer på hva hun higer etter? Det er ikke bare gule stjerna. Hvem overbeviser hun med at hun har en bra livsstil? Seg selv? For oss så lurer hun ikke. Med at hun kjøper mye makeup. For den leverer hun garantert ikke tilbake. Mulig hun gjør det med klær. Feriene. Trur hun at vi blir sjalu på den type ferier hun har? Hvem er det så viktig å vise det for? Familien? Oss? Seg selv? Tidligere venner? Jeg lurer. Også den angsten som er så viktig å vise. Ja jeg er enig i åpenhet. Men det er så påklistret synes jeg. Er det så dypt som hun prøver å vise? Den nervøse latteren. Hvem skal hun overbevise? Jeg synes det er synd på henne. Det oser at hun trenger hjelp. Det klarer hun ikke å skjule. Ja vi har alle en slags traume. Men de fleste klarer å lære av det og bli sterkere av det. Jeg skjønner dem som har virkelige traumer at det trenger mye mere hjelp. Men sånne traumer trur jeg ikke hun har. Og hvorfor så slem mot alle? Er det for å beskytte seg selv? Hvis jeg er slem mot deg først så er ikke du slem mot meg mentalitet? Tenker det samme når det er snakk om å poste ting og tang. Idag var det nedturen i halsen igjen og vips så ble det borte når hu kunne fortelle at hu hadde bestilt og fått nye sko og hælkapper. Da er spørsmålet...har du virkelig ikke noen annen i nærheten som du kan prate med?? 60 år og prøver å være som disse unge jentene og pøser ut om ingenting som igjen ingen som skjønner noen av.. Mat make up klær harry turer butikker og bakgater... hvem i himmels navn trenger dette? Flaut spør du meg... Endret 18. august av zhazha65 Feil 3 11
Zhara Skrevet 18. august #4627 Skrevet 18. august zhazha65 skrev (1 time siden): Tenker det samme når det er snakk om å poste ting og tang. Idag var det nedturen i halsen igjen og vips så ble det borte når hu kunne fortelle at hu hadde bestilt og fått nye sko og hælkapper. Da er spørsmålet...har du virkelig ikke noen annen i nærheten som du kan prate med?? 60 år og prøver å være som disse unge jentene og pøser ut om ingenting som igjen ingen som skjønner noen av.. Mat make up klær harry turer butikker og bakgater... hvem i himmels navn trenger dette? Flaut spør du meg... Jeg har sagt det før men sier det igjen, en setter virkelig mere pris på sitt eget liv og egen hverdag når en følger en som Heidi 😂🤡🎭🍿 4 1 10
Skravleberta Skrevet 18. august #4628 Skrevet 18. august Anonym-09 skrev (5 timer siden): Joa. Men en på uføretrygd så er ikke dette den smarteste valget hun har tatt. Dem kjører jo bilen til Tom hele tiden? Eller? Man sitter ikke nødvendig så dårlig i det at man ikke har råd til bil, selv om man er uføretrygdet. Her hadde nok jeg tenkt som Heidi, for jeg MÅ ha egen bil. Hvis ikke føler jeg det nesten som om jeg har mistet en arm eller fot. Bil er en del av meg. 4 3
Anonym-09 Skrevet 18. august #4629 Skrevet 18. august Skravleberta skrev (1 time siden): Man sitter ikke nødvendig så dårlig i det at man ikke har råd til bil, selv om man er uføretrygdet. Her hadde nok jeg tenkt som Heidi, for jeg MÅ ha egen bil. Hvis ikke føler jeg det nesten som om jeg har mistet en arm eller fot. Bil er en del av meg. Nei men hun klager på den bilen hele tiden. Så det er jo dyrt for henne. Så da ser jeg ikke poenget. Hun kan kvitte seg med bilen og leie en bil når hun trenger det. Hun sitter jo på til atom hele tiden. Aldri hun som kjører når dem skal på noe. Men det er jo ikke lett å bli klok på henne. 1 2
loffen Skrevet 18. august #4630 Skrevet 18. august Hun må jo ha bil, sånn at hun kan spare 50 kr i porto fra HM og heller hente det hun har bestilt derfra i butikken. 2 1 6
Johanne Regine Skrevet 19. august #4631 Skrevet 19. august loffen skrev (8 timer siden): Hun må jo ha bil, sånn at hun kan spare 50 kr i porto fra HM og heller hente det hun har bestilt derfra i butikken. Heidi er så økonomisk av seg at hun burde få en ærespris av Hallgeir Kvassheim 1 7
Full kontroll Skrevet 19. august #4632 Skrevet 19. august (endret) Johanne Regine skrev (14 minutter siden): Heidi er så økonomisk av seg at hun burde få en ærespris av Hallgeir Kvassheim Ja 😛 Snapp og IG handler i allefall mest om tema der alt er på tellbu ( budsjettreiser / velge klær på salg / billigprodukter i kosthold ) , noe helt annet enn der hennes some "karriere " startet, IG, --- trening , kosthold og helse 😕 Endret 19. august av Full kontroll 2
Blue Sky Skrevet 19. august #4633 Skrevet 19. august Full kontroll skrev (14 minutter siden): Ja 😛 Snapp og IG handler i allefall mest om tema der alt er på tellbu ( budsjettreiser / velge klær på salg / billigprodukter i kosthold ) , noe helt annet enn der hennes some "karriere " startet, IG, --- trening , kosthold og helse 😕 Jeg har sett på noen av de første postene hennes på IG og jeg ble litt sjokkert! Ja, hun trente, men i helgene var det fokus på fest og drikking, så vidt jeg kunne observere. Det var spesielt en post hvor hun poserer i sexy nissekostyme og forteller at hun skal hjem til mor for å feire jul med familien. Ærlig talt, hun virket jammen meg ikke helt normal! 6
Full kontroll Skrevet 19. august #4634 Skrevet 19. august Blue Sky skrev (1 minutt siden): i helgene var det fokus på fest og drikking, Glemte det, ja, hun gjorde seg bemerket på flere "arena" 😛 4
Skogstrolle Skrevet 19. august #4635 Skrevet 19. august Blue Sky skrev (52 minutter siden): Jeg har sett på noen av de første postene hennes på IG og jeg ble litt sjokkert! Ja, hun trente, men i helgene var det fokus på fest og drikking, så vidt jeg kunne observere. Det var spesielt en post hvor hun poserer i sexy nissekostyme og forteller at hun skal hjem til mor for å feire jul med familien. Ærlig talt, hun virket jammen meg ikke helt normal! Tok det lang tid før hun gråtende dro tilbake til byen fordi hun hadde havnet i konflikt med resten av familien? Eller, det var alltid hun som fikk skylda ALLTID 😓 2 1
Blue Sky Skrevet 19. august #4636 Skrevet 19. august Skogstrolle skrev (4 minutter siden): Tok det lang tid før hun gråtende dro tilbake til byen fordi hun hadde havnet i konflikt med resten av familien? Eller, det var alltid hun som fikk skylda ALLTID 😓 Jeg husker ikke om jeg så noe sånt. Hun poster vel helst ikke slike ting på IG. Og nå er jeg sperret på IG så nå får jeg ikke sett mer. 1
NiceOrNothing Skrevet 19. august #4637 Skrevet 19. august Johanne Regine skrev (2 timer siden): Heidi er så økonomisk av seg at hun burde få en ærespris av Hallgeir Kvassheim Hun har en så «artig « girl -math , sparer en femtilapp på hver brukte femhundrelapp . Jeg blir faktisk nesten inspirert til å shoppe mer selv og 😅💞 1 1
Elvirra Skrevet 19. august #4638 Skrevet 19. august Vil du være matinfluenser, så må du nesten få hygienen på stell, Heidi. Du kan ikke bruke samme skje i Créme Fraîche-begeret som du har rørt i RÅ KYLLING med. Du sier du bare brukte et par ss, og setter bort begeret halvfullt. Det er faktisk reell fare for kontaminering, og påføring av sykdom. Det samme gjelder når du graver ned i forma med fingre, løsnegler og armbåndsdingel. For så å pelle deg i både hår og nese 🤢 Dette er så basic. Du får google hvordan behandle rå kylling for å ovareta mat og omgivelseshygiene. Bare ET TIPS. 2 24
Johanne Regine Skrevet 19. august #4639 Skrevet 19. august Elvirra skrev (29 minutter siden): Vil du være matinfluenser, så må du nesten få hygienen på stell, Heidi. Du kan ikke bruke samme skje i Créme Fraîche-begeret som du har rørt i RÅ KYLLING med. Du sier du bare brukte et par ss, og setter bort begeret halvfullt. Det er faktisk reell fare for kontaminering, og påføring av sykdom. Det samme gjelder når du graver ned i forma med fingre, løsnegler og armbåndsdingel. For så å pelle deg i både hår og nese 🤢 Dette er så basic. Du får google hvordan behandle rå kylling for å ovareta mat og omgivelseshygiene. Bare ET TIPS. Norges nye Ingrid Espelid. Nydelisch!!! 5 2
Full kontroll Skrevet 19. august #4640 Skrevet 19. august (endret) Johanne Regine skrev (10 minutter siden): Norges nye Ingrid Espelid. Nydelisch!!! Hun snur seg i graven om hun hadde sett IH in action Vaske hender, av med fingerpynt, opp med hår , ulike fjøler til ulik mat . ol når man skulle "jobbe" med mat, var det grunnleggende jeg lærte , før man fikk delta på kjøkkenet Virker som hun tenker følgerene hennes er 18+, desto viktigere er det å vise viktigheten av hygiene, også ved matlaging Endret 19. august av Full kontroll 5 3
Fremhevede innlegg