Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #4581 Skrevet 9 timer siden Ellie77 skrev (19 minutter siden): TAryaki-middag klokken 13.30. Lurer på om ikke smaksløkene er fullstendig lammet siden hun ikke kjenner forskjell på svinekjøttdeig og storfe. Jeg tror ikke det finnes nok krydder på kjøkkenet her til å overdøve den veldig særpregede svinesmaken😆 Men si meg; vet vi at hun røyker? Aldri sett det på SoMe…. Det har gått rykter om Heidis røyking så lenge hun har vært på SoMe. Sånn type 5 sigg etter frokost og før trening. 2
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #4582 Skrevet 9 timer siden JojoMoyes skrev (31 minutter siden): Har tenkt det samme! Men skulle jo da tro at man blir»svartelistet» etter hvert? Men veldig merkelig at det meste som blir vist frem aldri er i bruk 🤷🏼♀️🤭 Hun bestiller sikkert under flere ulike navn; Heidi Marie, Helle Merete, Hensine Malene, Heidi Hoffopphøgde, Heidi Hoffnarr osv 1 3
JojoMoyes Skrevet 9 timer siden #4583 Skrevet 9 timer siden Johanne Regine skrev (10 minutter siden): Ja🤭🤭 var bare godt å se litt andre ting som ris😉 og Terrrjakiiii Tarjaky takk 😆😉👏Kunne jo like godt hatt Suzuki🤷🏼♀️🤣 3 1 1
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #4584 Skrevet 9 timer siden JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Tarjaky takk 😆😉👏Kunne jo like godt hatt Suzuki🤷🏼♀️🤣 Hun var i alle ekstremt fornøyd med resultatet. NYDLISCH 6
JojoMoyes Skrevet 9 timer siden #4585 Skrevet 9 timer siden Johanne Regine skrev (7 minutter siden): Hun bestiller sikkert under flere ulike navn; Heidi Marie, Helle Merete, Hensine Malene, Heidi Hoffopphøgde, Heidi Hoffnarr osv Eg lo høyt 🙌🏻🤭🤣 6
Ananais Skrevet 8 timer siden Forfatter #4586 Skrevet 8 timer siden Kan ikke hun og alle andre «influensere» slutte med den fordømte spisingen foran kamera? Det er så uappetittlig. Og helt latterlig dumt med den «mmm» og lukkede øyne som om du spiser på Michelinrestaurant. SÅ dumt og påtatt at jeg tar meg i å bli skikkelig irritert av det. 5 1 12
JojoMoyes Skrevet 8 timer siden #4587 Skrevet 8 timer siden Ananais skrev (16 minutter siden): Kan ikke hun og alle andre «influensere» slutte med den fordømte spisingen foran kamera? Det er så uappetittlig. Og helt latterlig dumt med den «mmm» og lukkede øyne som om du spiser på Michelinrestaurant. SÅ dumt og påtatt at jeg tar meg i å bli skikkelig irritert av det. Her jobber hun hardt for Cååååååntææænt og gul stjerne. Hun kan spare oss for både spising og drikking på kamera spør du meg. Det eneste jeg ser er hvor mye som er fylt i leppene og hvor kompakt det er mellom lepper og nese 😩 7 2
baremeg Skrevet 7 timer siden #4588 Skrevet 7 timer siden Ananais skrev (50 minutter siden): Kan ikke hun og alle andre «influensere» slutte med den fordømte spisingen foran kamera? Det er så uappetittlig. Og helt latterlig dumt med den «mmm» og lukkede øyne som om du spiser på Michelinrestaurant. SÅ dumt og påtatt at jeg tar meg i å bli skikkelig irritert av det. Kjøttdeig og ris er såååå nydelish, men restaurantmaten er aldri bra nok…..merkelig smak på den dama der 14
Full kontroll Skrevet 7 timer siden #4589 Skrevet 7 timer siden (endret) Støtter henne ikke i at lag på lag med sminke dagevis IKKE gir rynker , når det motsatte kan bevises🧐 Endret 7 timer siden av Full kontroll 2 1
Pigaloppa Skrevet 7 timer siden #4590 Skrevet 7 timer siden Full kontroll skrev (2 minutter siden): Støtter henne ikke i at lag på lag med sminke dagevis IKKE gir rynker , når det motsatte kan bevises🧐 Unik måte å drikke på😂 6
ohmylord Skrevet 7 timer siden #4591 Skrevet 7 timer siden Full kontroll skrev (10 minutter siden): Støtter henne ikke i at lag på lag med sminke dagevis IKKE gir rynker , når det motsatte kan bevises🧐 Trer hun tungen inn i flasken når hun drikker? 🫣🤢 3
Full kontroll Skrevet 7 timer siden #4592 Skrevet 7 timer siden ohmylord skrev (1 minutt siden): Trer hun tungen inn i flasken når hun drikker? 🫣🤢 Oh'jess. æsj, men leppene er vel uten "følelser" da må hun vel "styre " fl inn med tungen 😮 9
NeverSayNever Skrevet 7 timer siden #4593 Skrevet 7 timer siden JojoMoyes skrev (På 15.8.2026 den 18.02): Jeg blir bare så jæ….. provosert!!!! Hver eneste gang Tåmmmmm kjøper seg noe på tur så lirer hun av seg «æææ bliiiii så missunnnliiii» fordi du alltid finner deg noe når vi er på tur?!!! Og jammen du har en sånn i en annen farge. Du shopper hver eneste bidige dag du Heidi!!!!! Og det er takket være Tååååmmmm du kan gjøre det… Ta deg sammen kjerring og skjul den bedritne personligheten din litt bedre. Han fortjener litt respekt faktisk… Ikke så vanskelig å høre at vi snakker isepise heller. Så jo helt klart på Tåååååmm at han ikke ville vise frem klærne men når hun roper»hopp»,ja da hopper Tååååååmm det høyrste han klarer! Hun kommanderer han så det er ei pine og se på. Men hadde han ikke gjort som han fikk beskjed om og vist hva han kjøpte,hadde hun survet og klaget høyt over han resten av turen. 3 3
NeverSayNever Skrevet 6 timer siden #4594 Skrevet 6 timer siden JojoMoyes skrev (På 15.8.2026 den 18.48): Skrekk og gru hvordan det hadde blitt på snap🤦🏼♀️🤷🏼♀️😩Men ja enig … Da hadde det blitt som sist det var slutt mellom dem og hun bare slengte dritt og klaget og grein på snap 5
NeverSayNever Skrevet 6 timer siden #4595 Skrevet 6 timer siden Blue Sky skrev (På 16.8.2026 den 8.32): Det er så pinlig! 🫣 Enda mere pinlig var det når hun ble bedt på det,var det influencer-treff eller noe i Trondhjem-hvor hun nok sjøl trodde hun var blant de på topp og ble beundret av de andre osv. Jeg er nå ikke så sikker på det??? Pinlig var det læll. 5
NeverSayNever Skrevet 6 timer siden #4596 Skrevet 6 timer siden Hønemoor skrev (På 16.8.2026 den 8.50): Jeg tror jeg og vil bli uføre hvis det betyr at jeg har råd til flere utenlandsferier og hotellopphold i året, i tillegg til ukentlig shopping av klær og interiør, negler, frisør, botox etc. Tror jeg kommer til å spy hvis hun en gang til drar opp dårlig økonomi med det forbruket sitt. Jeg jobber 100% men har ikke råd til alt det der… Åneiagitt» Æ!! Æ e SÅ økkonomisk a mæ! Å d har æ vært støtt!» 5
Tororoa Skrevet 5 timer siden #4597 Skrevet 5 timer siden Skravleberta skrev (5 timer siden): Sunn kost på menyen: ris, kjøttdeig og ferdigkjøpt teriakysaus. Hva er det sunne innslaget? Kosthold har hun ikke greie på. Altså - dama aner ikke hva grønnsaker er. Ikke mye halve tallerken med grønt der i gården. En spisspaprika (hva ellers????) er det eneste å finne i en stor middagsporsjon. 3 1
Zhara Skrevet 5 timer siden #4598 Skrevet 5 timer siden Jeg begynte å følge dama pga trening, tips osv.. men har begynt å tro at det er for å vise seg fram på treningsentre framfor virkelig og få en helsegevinst. Det er et spill for galleriet. Kvalmt hele greia, ikke dusjer hun, ikke vasker hun håret etter trening eller skifter klær. Ufyselig 🤢🤮🪰🦨 1 7
zhazha65 Skrevet 5 timer siden #4599 Skrevet 5 timer siden Full kontroll skrev (2 timer siden): Støtter henne ikke i at lag på lag med sminke dagevis IKKE gir rynker , når det motsatte kan bevises🧐 OML.. 3
zhazha65 Skrevet 5 timer siden #4600 Skrevet 5 timer siden ohmylord skrev (2 timer siden): Trer hun tungen inn i flasken når hun drikker? 🫣🤢 Kanskje hu glemmer at det er en flaske...🥴 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå