Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Namedropper Morten Hegseth (HÆÆÆGseitt) i anledning pride-toppen hennes, og kjører fag-hag-dag med utbrodering om hvor allrighte  HOOOOMOSÆXUELLE er. Og hvor negativ Tom var til «dæm» før boklansering hos Hegseth. Vi følger med i tiden! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Johanne Regine skrev (6 timer siden):

Gleder meg til å se rørutvalget i Østersund. Er det plastrør? betongrør? rør med og uten sluk?

Nei, det er inte rør 😉

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Elvirra skrev (3 timer siden):

Namedropper Morten Hegseth (HÆÆÆGseitt) i anledning pride-toppen hennes, og kjører fag-hag-dag med utbrodering om hvor allrighte  HOOOOMOSÆXUELLE er. Og hvor negativ Tom var til «dæm» før boklansering hos Hegseth. Vi følger med i tiden! 

Tydeligvis ikke fått med seg at de harselerer med henne og zusuki (Tzatziki) oppskriften hennes. Fantastisk hvordan hun alltid klarer å dra frem noe skryt om seg selv uten tanke på hva som har skjedd etter sånne episoder. Hun skryter jo fortsatt av sin opptreden i charterfeber. Alle andre vet at man må være rimelig spes for å være med der og der var hun også uspiselig mot Tååååmmmm. 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Elvirra skrev (3 timer siden):

Det er så pinlig! 🫣

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Tom er negativ til homoseksuelle. Men så møter han 1 par som er homofile, og de var sååå hyggelige. Så nå er han positiv til homoseksuelle. 

Jeg har sagt det før, og nå sier jeg det igjen, de to der kler hverandre 🫣

• Liker 7
  • Nyttig 18
Skrevet

Jeg tror jeg og vil bli uføre hvis det betyr at jeg har råd til flere utenlandsferier og hotellopphold i året, i tillegg til ukentlig shopping av klær og interiør, negler, frisør, botox etc. Tror jeg kommer til å spy hvis hun en gang til drar opp dårlig økonomi med det forbruket sitt. Jeg jobber 100% men har ikke råd til alt det der…

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Hønemoor skrev (13 minutter siden):

Jeg tror jeg og vil bli uføre hvis det betyr at jeg har råd til flere utenlandsferier og hotellopphold i året, i tillegg til ukentlig shopping av klær og interiør, negler, frisør, botox etc. Tror jeg kommer til å spy hvis hun en gang til drar opp dårlig økonomi med det forbruket sitt. Jeg jobber 100% men har ikke råd til alt det der…

Husk nå at hun er veldig økonomisk av seg. Kjøper mye salg vettu! og nekter å betaler for tjenester som f.eks frakt av nøkler over fjorden. Ikke rart hun har god råd!!!

• Liker 2
  • Nyttig 16
Skrevet
Hønemoor skrev (14 minutter siden):

Hun hr jo plutselig ikke god råd hvis hun skal kjøpe ny seng, får fartsbot, må reparere bilen, kjøpe nytt gulvteppe eller laken eller må til tannlege. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Blue Sky skrev (13 minutter siden):

Hun hr jo plutselig ikke god råd hvis hun skal kjøpe ny seng, får fartsbot, må reparere bilen, kjøpe nytt gulvteppe eller laken eller må til tannlege. 

Eller kjøpe ren mat, så derfor pøser hun på med ultraprosesert for det er jo såååå billig…

• Liker 11
Skrevet
Skogstrolle skrev (18 timer siden):

Hadde du forventa noe annet av den åpne og ærlige Heidi?

Ei jeg kjenner hadde lagt ut, på sin Facebook, om hvordan hun beundret InstaHeidi og hennes måte å formidle vanskelige tema og tabu. Jeg måtte sette meg på fingrene og telle til 3467 for ikke å gi henne et tilsvar som garantert har vært slutten på vårt Facebook"vennskap"..

Som før nevnt, så er Heidi to forskjellige personer på SoMe. På Insta prøver hun, og Ai, å være dyp og reflektert, mens på SnapChat kommer hennes rette jeg fram.

Og jeg har medlidenhet med hennes familie som garantert får med seg hennes utbrudd enten ved å se det selv, eller bli gjenfortalt det fra andre. Har det vært min mor, så har jeg skjemtes herfra til h@€%^&@!

Nei, hadde vel igrunn ikke forventet noe anna. Tenker på de stakkars hotellnaboene der nå også, håper virkelig noen ber hun klappe igjen brødsaksa for det er relativt høylytt der nå 😂 men ja familie og sånt har jeg tenkt mye på...barn,barnebarn og selvsagt mor. Huff....blir bare tragisk alt sammen. Har merket meg det med ulike personer på SoMe ja. Men den der dype og reflekterende heidi....huff,nei,altså,jeg vet da søren jeg🤯

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg ser det spekuleres i om de sliter med alkohol. Jeg synes ikke det å drikke litt alkohol på en helgetur gjør dem til alkiser, men dere vet kanskje mer som jeg ikke vet? Hører ikke forskjell på skrikinga pre- og postalkohol, det er uansett kronisk utestemme 😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Og btw det homosæksuell-rantet. Hvem i 2026 tror at alle homser er sånn eller slik eller - for den saks skyld - er negative til folk basert på hvem de elsker? Hennes forsøk på å opptre storsinnet ble bare nok et bevis på trangsynthet og lettkjøpte konklusjoner. Seksuell preferanse er ikke en personlighet. Flaut!

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

Husk nå at hun er veldig økonomisk av seg. Kjøper mye salg vettu! og nekter å betaler for tjenester som f.eks frakt av nøkler over fjorden. Ikke rart hun har god råd!!!

InteRØR kjøpes som løpere på 70% eller Tååååååm betaler nytt gulvteppe. Dronningen av økonomisk selvbedrag. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellie77 skrev (9 minutter siden):

Og btw det homosæksuell-rantet. Hvem i 2026 tror at alle homser er sånn eller slik eller - for den saks skyld - er negative til folk basert på hvem de elsker? Hennes forsøk på å opptre storsinnet ble bare nok et bevis på trangsynthet og lettkjøpte konklusjoner. Seksuell preferanse er ikke en personlighet. Flaut!

Heidi er så prågresseri som hun sikkert sier det. De homosæksuelle eller hva de må kaller deg -ikke plain er såååå hærlige at til og med erkekonservative Tååååååm ble omvendt

• Nyttig 3
Skrevet
Elvirra skrev (6 timer siden):

De homofile er jo som alle andre. En salig mix av alt mulig . Hun fremstiller de jo som en egen art , som Tom ble overrasket over hvor hyggelige de er . Syns nesten det er en stigmatiserende uttalelse . 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Skravleberta skrev (2 timer siden):

Tom er negativ til homoseksuelle. Men så møter han 1 par som er homofile, og de var sååå hyggelige. Så nå er han positiv til homoseksuelle. 

Jeg har sagt det før, og nå sier jeg det igjen, de to der kler hverandre 🫣

At de to er ganske like har vært min oppfatning hele den tiden jeg har sett de i sosiale medier. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (1 time siden):

InteRØR kjøpes som løpere på 70% eller Tååååååm betaler nytt gulvteppe. Dronningen av økonomisk selvbedrag. 

Hey. Nå har hun oppgradert seg selv  til Diva💅  . Trodde shopping -haul bare var noe yngre wannabe -influensere drev med . Ikke mye diva -aktig å sitte å snakke nedsettende om middagen de fikk servert igår . Har ett godt tips til henne ( hva både økonomi & mat angår ) : lag dine egne middager, spar penger og få det mer diva -vennlig på alle mulige måter😇

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
NiceOrNothing skrev (39 minutter siden):

Hey. Nå har hun oppgradert seg selv  til Diva💅  . Trodde shopping -haul bare var noe yngre wannabe -influensere drev med . Ikke mye diva -aktig å sitte å snakke nedsettende om middagen de fikk servert igår . Har ett godt tips til henne ( hva både økonomi & mat angår ) : lag dine egne middager, spar penger og få det mer diva -vennlig på alle mulige måter😇

Denne dronning divaen blir aldri fornøyd! Eller kanskje når hun lager selv fra bunnen. Altså det vil si halv/helfabrikat ferdig pizzabunn som ikke er innbakt fordi den er delt på forhånd og juuuu naim it. Hva gjorde hun nå når hun drakk av den flasken? Stakk hun tungen inni flasken før hun dyttet den mellom de gedigne leppene? Hun burde ikke spise eller drikke på snap 😩🤭Men klar for å Booke ut nå og se frem til sydenturen. Tåmmm må bare jobbe overtid hver dag nå for å ha råd til dette økonomiske sirkuset. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (53 minutter siden):

Denne dronning divaen blir aldri fornøyd! Eller kanskje når hun lager selv fra bunnen. Altså det vil si halv/helfabrikat ferdig pizzabunn som ikke er innbakt fordi den er delt på forhånd og juuuu naim it. Hva gjorde hun nå når hun drakk av den flasken? Stakk hun tungen inni flasken før hun dyttet den mellom de gedigne leppene? Hun burde ikke spise eller drikke på snap 😩🤭Men klar for å Booke ut nå og se frem til sydenturen. Tåmmm må bare jobbe overtid hver dag nå for å ha råd til dette økonomiske sirkuset. 

Men jeg tror han liker å være deltaker på sirkus Hoff🤣🤣🎭🤡

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (12 minutter siden):

Men jeg tror han liker å være deltaker på sirkus Hoff🤣🤣🎭🤡

Ja han er jo en av klovnene på sirkuset 🤡🎭🎪

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...