NiceOrNothing Skrevet 16. august #4541 Skrevet 16. august Zhara skrev (16 minutter siden): Men jeg tror han liker å være deltaker på sirkus Hoff🤣🤣🎭🤡 Han er jo sirkusdirektøren 🎩 . Uten at han betalte , var med , og fant seg i crazy opptreden , ville det jo ikke vært noe sirkus 🎪 1 7
SkravleMaya Skrevet 16. august #4542 Skrevet 16. august Den dama er jo aldri fornøyd med noe som helst. Hun har alltid et eller annet å pirke på. Tenk å ha det sånn, alltid ha noe å klage på. For et trist liv. Men det er vel det som gir henne noe, hun er fornøyd når hun får klaga! For et menneske! Selvutnevnt diva🤢 5 2
Saywhat Skrevet 16. august #4543 Skrevet 16. august JojoMoyes skrev (6 timer siden): Tydeligvis ikke fått med seg at de harselerer med henne og zusuki (Tzatziki) oppskriften hennes. Fantastisk hvordan hun alltid klarer å dra frem noe skryt om seg selv uten tanke på hva som har skjedd etter sånne episoder. Hun skryter jo fortsatt av sin opptreden i charterfeber. Alle andre vet at man må være rimelig spes for å være med der og der var hun også uspiselig mot Tååååmmmm. Det har hun selvfølgelig. Hun er vel den mest dedikerte her inne. Tror nok derfor hun rett og slett «cancela» seg selv igår med å dra frem at Morten og vennene var homosæksuelle, eller hva de er, ihvertfall ikke vanlig plain. Hun vet å slenge spydigheter. Så hvis du liker en av samme kjønn er du ikke vanlig plain. Personligheten din er preget av din seksuelle legning altså. Ifølge H er homofili er en slags egenskap som gjør en person fundamentalt annerledes. En merkelig «oss og dem»-kategorisering Og egentlig er det litt ironisk at hun bruker «plain» som målestokk. For det finnes vel knapt noe mindre «plain» enn å gå rundt og kategorisere andre mennesker etter hvem de forelsker seg i. Syns det er merkelig nå hvis ikke dette blir en rant i podn 5 7
zhazha65 Skrevet 16. august #4544 Skrevet 16. august Skravleberta skrev (7 timer siden): Tom er negativ til homoseksuelle. Men så møter han 1 par som er homofile, og de var sååå hyggelige. Så nå er han positiv til homoseksuelle. Jeg har sagt det før, og nå sier jeg det igjen, de to der kler hverandre 🫣 2 tomme skall..kan ikke vente noen annet.. 8 2
zhazha65 Skrevet 16. august #4545 Skrevet 16. august NiceOrNothing skrev (4 timer siden): Hey. Nå har hun oppgradert seg selv til Diva💅 . Trodde shopping -haul bare var noe yngre wannabe -influensere drev med . Ikke mye diva -aktig å sitte å snakke nedsettende om middagen de fikk servert igår . Har ett godt tips til henne ( hva både økonomi & mat angår ) : lag dine egne middager, spar penger og få det mer diva -vennlig på alle mulige måter😇 . Temu Diva..ingenting annet. 1 8
JojoMoyes Skrevet søndag kl. 16:06 #4546 Skrevet søndag kl. 16:06 60 års gammel dame sitter i bilen og sutrer over gnagsår??? Lukter nedtur gjennom skjermen. Gleder seg til å komme hjem.Savner nok sofaligging og jallatv 😉Så starter nok uken i morgen med sutring og klaging og ju naim it. Må jo snart begynne på pakkeliste og alt deg stresset hun klarer å skape for 1 ukes sydentur 🎭🎪 9
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl. 16:08 #4547 Skrevet søndag kl. 16:08 Ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1
Dude1996 Skrevet søndag kl. 17:58 #4548 Skrevet søndag kl. 17:58 JojoMoyes skrev (1 time siden): 60 års gammel dame sitter i bilen og sutrer over gnagsår??? Lukter nedtur gjennom skjermen. Gleder seg til å komme hjem.Savner nok sofaligging og jallatv 😉Så starter nok uken i morgen med sutring og klaging og ju naim it. Må jo snart begynne på pakkeliste og alt deg stresset hun klarer å skape for 1 ukes sydentur 🎭🎪 H bruker samme pakkeliste som på 90-tallet. Riktignok har hu "visse endringa" for neste tur 3
JojoMoyes Skrevet søndag kl. 18:05 #4549 Skrevet søndag kl. 18:05 Dude1996 skrev (4 minutter siden): H bruker samme pakkeliste som på 90-tallet. Riktignok har hu "visse endringa" for neste tur Ja blir spennende å se om det er de samme utslitte frooootttttteeee settene som skal med eller noe nytt. Av alt hun handler å får i postkassen synes jeg det er lite å se i bruk. Stort sett det samme med noe nytt alt for utringet kjole eller noe😩🤭 5 8
Blue Sky Skrevet søndag kl. 20:27 #4550 Skrevet søndag kl. 20:27 JojoMoyes skrev (2 timer siden): Ja blir spennende å se om det er de samme utslitte frooootttttteeee settene som skal med eller noe nytt. Av alt hun handler å får i postkassen synes jeg det er lite å se i bruk. Stort sett det samme med noe nytt alt for utringet kjole eller noe😩🤭 Ja, det er sjelden vi får se noe til alt det nye hun kjøper seg. Med så mye nytt som hun har kjøpt det siste året synes jeg det er rart at hun velger den grusomme (pride)toppen hun hadde på seg på lørdag kveld. 4 7
Johanne Regine Skrevet søndag kl. 20:31 #4551 Skrevet søndag kl. 20:31 (endret) Gnagsår også!!! uff da Heidimor! Føler at angsten snart tar deg. Blomsterbukett og kort med nydeligfineord er allerede bestilt og klar til utsending så fort du klikker på snap❤️❤️ Endret søndag kl. 20:47 av Johanne Regine 1 3
Saywhat Skrevet søndag kl. 22:15 #4552 Skrevet søndag kl. 22:15 Johanne Regine skrev (1 time siden): Gnagsår også!!! uff da Heidimor! Føler at angsten snart tar deg. Blomsterbukett og kort med nydeligfineord er allerede bestilt og klar til utsending så fort du klikker på snap❤️❤️ I morgen tidlig er det vondt i brystet og isepiseangst 4
zhazha65 Skrevet søndag kl. 22:33 #4553 Skrevet søndag kl. 22:33 JojoMoyes skrev (4 timer siden): Ja blir spennende å se om det er de samme utslitte frooootttttteeee settene som skal med eller noe nytt. Av alt hun handler å får i postkassen synes jeg det er lite å se i bruk. Stort sett det samme med noe nytt alt for utringet kjole eller noe😩🤭 Hu viser fram hva hun kjøper og etter det sendes alt tilbake. 7 1
zhazha65 Skrevet søndag kl. 22:35 #4554 Skrevet søndag kl. 22:35 Johanne Regine skrev (23 timer siden): Gleder meg til å se rørutvalget i Østersund. Er det plastrør? betongrør? rør med og uten sluk? Bare rør hele turen... 5 1 3
Blue Sky Skrevet mandag kl. 04:20 #4555 Skrevet mandag kl. 04:20 zhazha65 skrev (5 timer siden): Hu viser fram hva hun kjøper og etter det sendes alt tilbake. Ja, det kan virke som det meste går i retur. 5 3
Full kontroll Skrevet mandag kl. 07:18 #4556 Skrevet mandag kl. 07:18 Rart ikke minst èn fra "heiagjengen" allerede har sendt henne en blomsterlevering, er så lenge siden sist nå 1 5
JojoMoyes Skrevet mandag kl. 08:43 #4557 Skrevet mandag kl. 08:43 Johanne Regine skrev (12 timer siden): Gnagsår også!!! uff da Heidimor! Føler at angsten snart tar deg. Blomsterbukett og kort med nydeligfineord er allerede bestilt og klar til utsending så fort du klikker på snap❤️❤️ Dronninga er på trææææææning! Du kan kansellere kaktusen enn så lenge!! 💪🏻😉 2
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 08:46 #4558 Skrevet mandag kl. 08:46 JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Dronninga er på trææææææning! Du kan kansellere kaktusen enn så lenge!! 💪🏻😉 Jaaa alt virker bra inntil videre! Fresht treningstøy men ett bekymringsfullt blikk…. 1
Johanne Regine Skrevet mandag kl. 09:41 #4559 Skrevet mandag kl. 09:41 Hun leser definitivt her inne….alt er fryd og lykke i dag. Sunn mat skal det også bli😎😎 2 3
friskbris Skrevet mandag kl. 09:55 #4560 Skrevet mandag kl. 09:55 Jeg fikk tilfeldigvis opp en post fra Heidi i facebookfeeden min. Facebookversjonen av Instaheidi er det morsomste jeg har sett! Fløyelsmyk hud på både henne og Tom, og nyyyydelich videoer der hun spankulerer som en influencerBABE på matmarked. Love love love så gæli 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå