Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
NiceOrNothing skrev (30 minutter siden):

Because she is drunk. Egentlig dokumenteres et ekstremt  destruktivt forhold og livsstil som ikke er noe forbilledlig eller snap -vennlig . Det lyser så tydelig igjennom at de må drikke seg opp for å ha det koselig . Og misfornøydheten hennes lyser gjennom uansett påtatt hvining . Så mye diskusjon for åpen scene , kan bare forestille meg diskusjonene når kameraet er off . Han virker påtatt han og . Små-brisen , men ikke veldig lykkelig par . Tro om de hadde klart en helg sammen uten drikking , shopping og filming … 

🎯🎯🎯

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun gjør ting på sin egen måte, ja. Hvorfor har hun brillene utenpå håret? 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie77 skrev (46 minutter siden):

Lurer på om hun vet at filteret forsvinner når hun har dem på,ser tydelig hvor rynkete hun er rundt og på øynene. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

Hun sa selv at hun var blitt en Diva 😉🤣

• Liker 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (26 minutter siden):

Lurer på om hun vet at filteret forsvinner når hun har dem på,ser tydelig hvor rynkete hun er rundt og på øynene. 

Rynkete og svett og blank 🎉🤣

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste vi har lært i dag er hvordan man IKKE skal filme på snap. Tror dere forsyne meg ikke at Hennes og Mauris som hun sier har ting og tang i Home avdelingen 🎉🤣Hun kommer aldri med noe nytt eller matnyttig…

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
missprincess skrev (På 14.6.2026 den 1.20):

Ikke rart at folk rømmer i fra henne, for man må vel få gnagsår i ørene av å høre på den damen etter kort tid 🙉🙃

Hun har vel nevnt en del ganger at venner blir borte osv. Kan ikke skjønne hvorfor...............😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 12.8.2026 den 11.11):

Hvor mye pes tror vi Tom har fått for at han ikke sjekket og betalte på forhånd?? Og denne Heidi som hun viser snap fra nå for 2 gang? Seriøst så tror jeg hun har skrevet det selv for å fremstå i et bedre lys! Og i all verden når hun sier at de fleste er enig med henne på tilbakemeldinger? Da er det jaggu flere som sliter psykisk. Tjenester har aldri vært gratis i dette landet. Gud bedre som den damen klarer å provosere. 

Jeg sa akkurat det jeg mente til henne på en veldig pen måte... Altså at det ikke nødvendigvis er vondt ment når noen gir tips eller råd når hun spør om meninger og sånne ting. Bare hyggelig ment fra min side at det alltid vil være noen som er enig og uenig i andres meninger om f.eks å betale for at båten frakter nøklene(siden det er policy at det skal ta betalt). 3 min seinere var  jeg blokkert og på hodetnog rævva ut. Men har to snap og gubben sin snap (siden han får paniske krampelatter-åepisoder av kjærringa)... så hun bomma litt der da og jeg følger fortsatt med. 😂

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
erbaremeg skrev (4 minutter siden):

Jeg sa akkurat det jeg mente til henne på en veldig pen måte... Altså at det ikke nødvendigvis er vondt ment når noen gir tips eller råd når hun spør om meninger og sånne ting. Bare hyggelig ment fra min side at det alltid vil være noen som er enig og uenig i andres meninger om f.eks å betale for at båten frakter nøklene(siden det er policy at det skal ta betalt). 3 min seinere var  jeg blokkert og på hodetnog rævva ut. Men har to snap og gubben sin snap (siden han får paniske krampelatter-åepisoder av kjærringa)... så hun bomma litt der da og jeg følger fortsatt med. 😂

Tåler veldig lite den dama der! Og for en utrolig barnslig oppførsel på henne 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
erbaremeg skrev (6 minutter siden):

Hadde du forventa noe annet av den åpne og ærlige Heidi?

Ei jeg kjenner hadde lagt ut, på sin Facebook, om hvordan hun beundret InstaHeidi og hennes måte å formidle vanskelige tema og tabu. Jeg måtte sette meg på fingrene og telle til 3467 for ikke å gi henne et tilsvar som garantert har vært slutten på vårt Facebook"vennskap"..

Som før nevnt, så er Heidi to forskjellige personer på SoMe. På Insta prøver hun, og Ai, å være dyp og reflektert, mens på SnapChat kommer hennes rette jeg fram.

Og jeg har medlidenhet med hennes familie som garantert får med seg hennes utbrudd enten ved å se det selv, eller bli gjenfortalt det fra andre. Har det vært min mor, så har jeg skjemtes herfra til h@€%^&@!

Endret av Skogstrolle
Tillegg
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
erbaremeg skrev (9 minutter siden):

Velkommen i klubben 💐😂 Jeg sa også i fra, på en voksen og ordentlig måte, om at hun ikke burde ha stukket av fra regninga når båten kom med nøklene hennes. Tror ikke det gikk så lenge som dine 3 minutter, her var det nok mer snakk om 1 minutt 😅 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
erbaremeg skrev (13 minutter siden):

Hun er flink med blokking ja. Tenker hun er fornøyd med de som roser henne opp i skyene for sin ærlighet og bla bla ju naim it..Jeg er mest glad for at jeg får utvidet ordforrådet mitt kraftig me ting og tang. Det er jo fort det eine med det andre og noe salg. Gubben min får fnatt og lurer på om hun spiller dum og ikke i det hele tatt har lyst å være deilig 🤣Hun har jo en nydlich og gullegod helg da og det er jo så kååååååshlig . Bare synd man ikke kan flykte fra seg selv eller nissen for begge følger med på lasset. Og blåmandagen og nedturen treffer som et missil på mandag igjen. Glad for livet mitt jeg når jeg ser på sirkus flykt&dott….

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Yes! Endelig shopping! Hadde helt glemt hvordan innsiden av hm så ut. Takk Heidi!

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Hennes økonomiske talent skinner gjennom igjen: 700 kroner for et plagg er for dyrt. Men - bare en tanke - hva om hun droppet å kjøpe alt akrylrælet til 300 kroner per stk, flere ganger per måned, og heller kjøpte noe av kvalitet som både så bra ut og tålte tidens tann? Hadde jo vært ganske mye billigere i det lange løp. 
Er nok bra å kjøpe Loral også, og kutte ned på interØR😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
baremeg skrev (1 time siden):

Tåler veldig lite den dama der! Og for en utrolig barnslig oppførsel på henne 

Trash qween 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Ellie77 skrev (42 minutter siden):

Hennes økonomiske talent skinner gjennom igjen: 700 kroner for et plagg er for dyrt. Men - bare en tanke - hva om hun droppet å kjøpe alt akrylrælet til 300 kroner per stk, flere ganger per måned, og heller kjøpte noe av kvalitet som både så bra ut og tålte tidens tann? Hadde jo vært ganske mye billigere i det lange løp. 
Er nok bra å kjøpe Loral også, og kutte ned på interØR😂😂

🤣 burde heller bruke pengene på logoped.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
zhazha65 skrev (18 minutter siden):

🤣 burde heller bruke pengene på logoped.

Vil se på interør i dag 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Hun er flink med blokking ja. Tenker hun er fornøyd med de som roser henne opp i skyene for sin ærlighet og bla bla ju naim it..Jeg er mest glad for at jeg får utvidet ordforrådet mitt kraftig me ting og tang. Det er jo fort det eine med det andre og noe salg. Gubben min får fnatt og lurer på om hun spiller dum og ikke i det hele tatt har lyst å være deilig 🤣Hun har jo en nydlich og gullegod helg da og det er jo så kååååååshlig . Bare synd man ikke kan flykte fra seg selv eller nissen for begge følger med på lasset. Og blåmandagen og nedturen treffer som et missil på mandag igjen. Glad for livet mitt jeg når jeg ser på sirkus flykt&dott….

Ja så absolutt sant! En setter mere pris på sitt og sine når en følger en som Heidi ♥️😄

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg blir bare så jæ….. provosert!!!! Hver eneste gang Tåmmmmm kjøper seg noe på tur så lirer hun av seg «æææ bliiiii så missunnnliiii» fordi du alltid finner deg noe når vi er på tur?!!! Og jammen du har en sånn i en annen farge. Du shopper hver eneste bidige dag du Heidi!!!!! Og det er takket være Tååååmmmm du kan gjøre det… Ta deg sammen kjerring og skjul den bedritne personligheten din litt bedre. Han fortjener litt respekt faktisk… Ikke så vanskelig å høre at vi snakker isepise heller. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Litt stygt å si kanskje men hadde vært litt gøy om Tom plutselig dro  og hun ikke hadde hatt pengene hans lenger. Da hadde hun kanskje skjønt hvor heldig hun faktisk er 

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...