Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blue Sky skrev (24 minutter siden):

Hun aksepterer ikke at følgerne har en oppfatning om at Tom et tålmodig ut i fra hva vi ser på snap. Hun bare rett og slett aksepterer det ikke og vil ikke ha noen uttalelse om det. Du snakker! Fatter hun ikke at folk danner seg meninger som hun ikke kan kontrollere? Å framstå i offentligheten slik hun og han gjør får store konsekvenser for hvordan de oppfattes begge to, og det burde de snart begynne å tenke litt over og ta på alvor. De raver rundt som løse kanoner på dekk. Spesielt hun, men han også. Han har null kontroll på hvordan han framstilles og utleveres. Jeg fatter ikke at han holder det ut! Det er jo direkte skummelt og til dels temmelig negativt. At hun velger å skjemme ut seg selv er nå en ting, men hun nøyer seg ikke med det, hun utleverer andre også. Huff, det er så tragisk. 

Hvordan T er i livet forøvrig har jeg ingen formening om. Han er nok som folk flest. Men når det gjelder henne, hennes oppførsel, væremåte og hvordan hun er mot han, den tålmodigheten han viser der fortjener han Kongens fortjenestemedalje for 😅

• Liker 4
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Og der fikk Heidi atter en gang snakket ned Tom. Jo han er veldig tålmodig som holder ut med det kvinnemennesket. Selv om vi ikke ser alt, ser vi nok til å skjønne at for å holde ut alt gnålet,krangling og den hysterisk maniske og oppførselen hennes må man være veldig tålmodig (og litt dum etter min mening). Har litt erfaring med vold i forhold,og hun driver med psykisk vold etter min mening. Dessverre er det vanskelig å bryte ut av slike forhold,men får håpe Tom etterhvert greier det. Fysj for ei trollkjærring hun er!

Ja, tenk å ta seg tid til å dementere at han er tolmodig?? . Hva er han da hvis han ikke er tolmodig ? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Hun aksepterer ikke at følgerne har en oppfatning om at Tom et tålmodig ut i fra hva vi ser på snap. Hun bare rett og slett aksepterer det ikke og vil ikke ha noen uttalelse om det. Du snakker! Fatter hun ikke at folk danner seg meninger som hun ikke kan kontrollere? Å framstå i offentligheten slik hun og han gjør får store konsekvenser for hvordan de oppfattes begge to, og det burde de snart begynne å tenke litt over og ta på alvor. De raver rundt som løse kanoner på dekk. Spesielt hun, men han også. Han har null kontroll på hvordan han framstilles og utleveres. Jeg fatter ikke at han holder det ut! Det er jo direkte skummelt og til dels temmelig negativt. At hun velger å skjemme ut seg selv er nå en ting, men hun nøyer seg ikke med det, hun utleverer andre også. Huff, det er så tragisk. 

Hun aksepterer ikke at vi har en annen mening enn henne om noe! Da er det en tirade på snap og blokkering.  Dama kjøper seg så mye klær at hun burde kjøpe seg en bikini med en annen fasong. Ikke lekkert med en stor ujevnhet/innhuling i kløfta.... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Dållsse Garbana.....🙈😆 Fredrik og Lucia 😆🙈

Endret av Granneman82
Tillegg
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

OML...nå gå det surr igjen med merke på make up....fredrik og lucia  dolce carbana og to drops..

Takk for tipset🤣

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Granneman82 skrev (2 timer siden):

Dållsse Garbana.....🙈😆 Fredrik og Lucia 😆🙈

😂😂

• Liker 2
Skrevet

Hva jeg har gått glipp av på SnapChat de siste 2 ukene... 🍿

Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (9 minutter siden):

Hva jeg har gått glipp av på SnapChat de siste 2 ukene... 🍿

:D jeg må nok avfinne meg med  snapp-pauser ila 3 uker ferie , f.o.m i morgen :P :P ( får lest litt her da :) ) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet

Hun er så komisk. Sier at hun har sagt rett ut til moren at parfymen hennes er helt forferdelig. Du kan jo tenkte deg hvis noen skulle skrive til henne på Snap at hennes Dolch og Grabana lukter vondt 😅 vedkommende hadde sporenstreks blitt blokkert og hun hadde hatt en tirade om at ingen skal fortelle henne hva som lukter godt og ikke!!

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Hønemoor skrev (2 timer siden):

Hun er så komisk. Sier at hun har sagt rett ut til moren at parfymen hennes er helt forferdelig. Du kan jo tenkte deg hvis noen skulle skrive til henne på Snap at hennes Dolch og Grabana lukter vondt 😅 vedkommende hadde sporenstreks blitt blokkert og hun hadde hatt en tirade om at ingen skal fortelle henne hva som lukter godt og ikke!!

Hun sier i samme snap at det lukter Shååååå godt i parfyme avdelingen på senter eller tææææææxfriii men selv bruker hun lite parfyme for hun klarer ikke så mye eller sterk lukt ?? Jeg blir fysisk dårlig i parfymeavdelingen på taxfree og på Fredrik og LUCIA . 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenkte på IH da jeg fikk en snap av min tenåringsdatter i dag. Hun filmet fra gangen på et hotell hun er på, så filmer hun plutselig gulvet og sier Å gud, jeg kan ikke filme barn. 

Heldigvis er hun bedre oppdradd enn IH.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, persondebatt, spekulasjoner og bilder uten kildehenvisning. 

Måne, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...