Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Det ser jo ut som det dessverre er for sent. Har jo pågått i en del år allerede..

Så sant, det toget er gått 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dude1996 skrev (2 timer siden):

Vi har også:

- "Nåkk om det".

- "Det villa jo bare vært så perfect, liksom".

- "Det eine og det andre". 

- "Jalla-TV".

- "Gud bedre, no må æ skrik asså". 

Lov lov lov

• Liker 3
Skrevet
Babyface skrev (3 timer siden):

Slutt å se!

Ser ikke

Skrevet
missprincess skrev (4 timer siden):

Har så lyst å fortelle hvordan hun kom inn i mitt liv ubedt, men det kan jeg dessverre ikke fortelle om . For å si det sånn hadde jeg ikke inviterer henne inn i mitt liv, men klarte å få henne ut av det . Det er det klokeste valget jeg har tatt. Iallefall når det kom til henne 

Noen ord kanskje?

• Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (23 minutter siden):

Noen ord kanskje?

Nei, skulle så gjerne men det vil jeg ikke av hensyn til både min familie og hennes døtre. Er bare så lettet at jeg fikk henne ut av mitt og min familie sitt liv. Beste dagen så bra at min mann foreslo å feire 😂🍾

• Liker 5
Skrevet
Babyface skrev (3 timer siden):

Er ikke du en følger?

Jeg følger ja, men jeg er ikke av de som synes hun er en fantastisk formidler

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Johanne Regine skrev (11 timer siden):

Jeg følger ja, men jeg er ikke av de som synes hun er en fantastisk formidler

Jeg tror de som latterliggjør, fremstiller en persons meninger og handlinger som dumme og verdiløse, kommenterer alder og utseende, er de minst skarpe knivene i skuffen :-D. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Kvæser skrev (2 timer siden):

Jeg tror de som latterliggjør, fremstiller en persons meninger og handlinger som dumme og verdiløse, kommenterer alder og utseende, er de minst skarpe knivene i skuffen :-D. 

Trenger ikke være skarp for å se at

*hun er roten til ugresset  som har vokst henne over hodet, hva relasjoner gjelder

- prater om og klandrer alle andre..... selvinnsikt = 0

*hun "reklamerer" for dyre kremer og effekten av de er  villedende......for resultater ( på aldrende/ubehandlet hud ) dekker hun med filter....

- hun har benektet bruk av filter...

* Dobbelmoral...

- Hiver rundt seg med informasjon, googlet etc.....

- gjør det stikk motsatte av det hun belærende  formidler ( til meg godt voksen) ....hva har HUN lært da??.....

*Løsningsorientert...

- sjelden ser vi et mer kavende voksent menneske enn henne....manisk & panisk

----- ALT er alle andres feil....( av de få innrømmelsene vi har hørt  , er det uttalen av nettsider " Æ  klare aldri uttale rett " )  

- Narsissist (?),  vel ....til det motsatte er grundig bevist.....

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
  • Nyttig 16
Skrevet
Full kontroll skrev (48 minutter siden):

*hun er roten til ugresset  som har vokst henne over hodet, hva relasjoner gjelder

*hun "reklamerer" for dyre kremer og effekten av de er  villedende......for resultater ( på aldrende/ubehandlet hud ) dekker hun med filter....

* Dobbelmoral...

- gjør det stikk motsatte av det hun belærende  formidler ( til meg godt voksen) ....hva har HUN lært da??.....

*Løsningsorientert...

----- ALT er alle andres feil....( av de få innrømmelsene vi har hørt  , er det uttalen av nettsider " Æ  klare aldri uttale rett " )  

Som jeg skulle sagt det selv 👏

• Liker 7
Skrevet

Stakkars moren hennes, som skal få henne i hus med det humøret hun har nå. 

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

* Dobbelmoral...

*Løsningsorientert...

Og nå skal hun til sin gamle mor å plage henne, med sin evinnelige syting. Stakkars menneske!

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Måtte jo innom T. Han var nok glad for det??? Ser aldri at han gir klem eller kysser henne først.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Lunabelle skrev (4 timer siden):

Stakkars moren hennes, som skal få henne i hus med det humøret hun har nå. 

Ja det begynte jo bra! Utleverer moren så det holder 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️høres ikke edru/klar ut heller i det manisk/paniske opplegget sitt på snap. Enn om hun kunne feid for sin egen dør og ryddet opp i egne rekker før hun angriper og utlever moren for bortimot 60.000 mennesker. Skam deg HEIDI !!!!

Endret av JojoMoyes
Rettet skrivefeil og feile tall
  • Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
missprincess skrev (19 timer siden):

Nei, skulle så gjerne men det vil jeg ikke av hensyn til både min familie og hennes døtre. Er bare så lettet at jeg fikk henne ut av mitt og min familie sitt liv. Beste dagen så bra at min mann foreslo å feire 😂🍾

Egentlig rart at hun godtar å bli utestengt/kuttet ut 🙈😂siden hun aldri er mottakelig for råd eller noe. Men godt dere fikk skjermet dere👍🤩

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest lew
Skrevet
missprincess skrev (19 timer siden):

Det vil jeg tro,hørt masse rykter om hu.At han holder ut,fatter jeg ikke.Er nok en god grunn for at hun ikke har kontakt med barna.

Skrevet
JojoMoyes skrev (28 minutter siden):

Ja det begynte jo bra! Utleverer moren så det holder 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️høres ikke edru/klar ut heller i det manisk/paniske opplegget sitt på snap. Enn om hun kunne feid for hen for og ryddet opp i egne rekker før hun angriper og utlever moren for 80.000 mennesker. Skam deg HEIDI !!!!

Har hun 80.000 følgere på Snap? 

Skrevet (endret)
Kvæser skrev (8 timer siden):

Endret av Johanne Regine
Hahaha moroklumpen
Skrevet (endret)
Dude1996 skrev (30 minutter siden):

Har hun 80.000 følgere på Snap? 

57,9 på snap

38.8 på IG

1.8 på den offentlige fb

(mye av de samme følgerne da, må ikke summere  antall 😛 ja, vet man vet) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Skrevet
Full kontroll skrev (21 minutter siden):

57,9 på snap

38.8 på IG

1.8 på den offentlige fb

(mye av de samme følgerne da, må ikke summere  antall 😛 ja, vet man vet) 

Sorry var kanskje 60.00 eller 58.000 jeg så for en stund siden da 🤔🥵🤠

• Liker 2
Skrevet

Det er i alle fall ikke vanskelig å forstå hvorfor det er få eller ingen nære relasjoner i IH's liv. Alt blir ukritisk delt, og hun utleverer sine nærmeste på det groveste. Det er kritikkverdig på alle punkt, og fryktelig trist for de involverte som ikke har så mye de skulle ha sagt om det hun deler. 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...