Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så er vi på taxfree igjen og rører ting og tang. Kremene både til ansiktet og kroppen kunne Hu latt å fortelle til oss hva hu bruker. Dårlig reklame og håper salget gå ikke ned på grunnet av resultatet som kan sees på bildene.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun forteller om besøket i går kveld og at hun har pratet og pratet, om forskjellige tema og om ting man vanligvis ikke er så åpen om. Og det satte vertskapet selvsagt stor pris på, selv om de ikke var så vant til at venner snakket så mye om sånt. Gud hjelpe meg! Nå har hun vel overdrevet og vært helt manisk slik at de aldri hører noe mer fra disse menneskene igjen. Hun er grenseløs! 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
SkravleMaya skrev (11 timer siden):

Det samme har jeg lyst til å gjøre. Det er både respektløst og så frekt, helt utrolig at hun holder på sånn. Jeg blir helt satt ut av at hun tror hun kan gjøre som hun vil. Men hvorfor sier ikke tom noe, det forundrer meg. 

T graver bare på tennene sine...

• Liker 4
Skrevet
Blue Sky skrev (9 minutter siden):

Hun forteller om besøket i går kveld og at hun har pratet og pratet, om forskjellige tema og om ting man vanligvis ikke er så åpen om. Og det satte vertskapet selvsagt stor pris på, selv om de ikke var så vant til at venner snakket så mye om sånt. Gud hjelpe meg! Nå har hun vel overdrevet og vært helt manisk slik at de aldri hører noe mer fra disse menneskene igjen. Hun er grenseløs! 

🙅‍♀️🤦‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (12 minutter siden):

Huff ja, det var ubehagelig å se på hvordan hun bare valset inn til folk hun nesten ikke kjenner, og tura på med seg og sitt, uten rom eller interesse for å høre på vertskapet. Kan tenke meg de satt igjen som to utslitte spørsmålstegn, etter at orkanen Heidi hadde feid gjennom leiligheten deres - og antakelig bablet i vei om alt mulig dritt, også upassende greier. De må ha følt seg invadert av dette spetakkelet. Det er helt sinnsykt å være vitne til. 
og i bilen i dag; «saint ja, Tom? E du ikke enig, Tom?, det syns du å det, Tom!» 
Det er så grenseløst og crazy alt med den dama der!!

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (45 minutter siden):

Umodent fra en så godt voksen dame å sitte å skryte over at hun har pratet om uvanlige temaer, og det ble satt pris på. Det tenker jeg at hun ikke vet noe om , da de færreste tør å sette foten ned å stoppe eller korrigere henne . 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (56 minutter siden):

Det er en grunn for at vi har to ører og en munn . At man skal lytte mer enn man snakker . Til tross for hvor ensporet og kunnskapsløs hun her, tror hun at folk setter uendelig pris på hennes opplysningstrang på de merkeligste temaer . Tom gidder sikkert ikke korrigere henne heller , får henne blid og manisk på flyet nå, så han kan kjøre hjem i fred . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Heidi nevnte vel at denne "venninnen" følger henne på Snapchat, så denne damen må jo ha visst på forhånd hvordan Heidi oppfører seg på besøk hos folk? Jeg blir, selv etter mange år, fremdeles satt ut av væremåten til Heidi... 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
ulltøffel skrev (10 minutter siden):

Heidi nevnte vel at denne "venninnen" følger henne på Snapchat, så denne damen må jo ha visst på forhånd hvordan Heidi oppfører seg på besøk hos folk? Jeg blir, selv etter mange år, fremdeles satt ut av væremåten til Heidi... 

oppfører seg som om hun er en rikskjendis med mye revolusjonerende  å dele . Jeg er litt der at hvis man har dårlige relasjoner til de nærmeste , lar jeg meg overhode ikke sjarmere av et polert og pratsomt ytre . Hun er en posør . 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
ulltøffel skrev (14 minutter siden):

typisk narsissist å bli «sjallu» på andres ytre eiendeler . Null interessert i hvordan de har det, driver med eller står for . Blir så høy og manisk av å komme inn i en polert fasade , at praten  går i ett. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Nå får hun henvendelser om at tom er så tålmodig…..JA han er tålmodig, Heidi! Ellers hadde han ikke holdt ut med deg. Ingen andre menn hadde holdt ut med dette spetakkelet, unnskyld for ordbruken, men det er jeg helt sikker på. Det er ingen andre menn som finner seg i å bli snakket til på den måten, slik hun gjør til tider. Kan neste se at han teller inni seg når hun snakker nedlatende til han. Når hun filmer, sier tom ha det bra, men hun bare durer på. Så det jeg vil frem til, håper du leser dette Heidi, er at tom er den mest tålmodige mann som finnes!! Punktum!! 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
SkravleMaya skrev (9 minutter siden):

Nå får hun henvendelser om at tom er så tålmodig…..JA han er tålmodig, Heidi! Ellers hadde han ikke holdt ut med deg. Ingen andre menn hadde holdt ut med dette spetakkelet, unnskyld for ordbruken, men det er jeg helt sikker på. Det er ingen andre menn som finner seg i å bli snakket til på den måten, slik hun gjør til tider. Kan neste se at han teller inni seg når hun snakker nedlatende til han. Når hun filmer, sier tom ha det bra, men hun bare durer på. Så det jeg vil frem til, håper du leser dette Heidi, er at tom er den mest tålmodige mann som finnes!! Punktum!! 

Narsist som er misunnelig når noen sender fokus på T.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
SkravleMaya skrev (11 minutter siden):

Hun evner ikke å forstå det en gang!! At det er akkurat det folk mener med at han er så tålmodig! Ingen andre hadde taklet den førkja der og attpåtil betale for galskapen hennes 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Der andre normale damer blir glade for at mannen deres blir skrytt av, blir IH sur og misunnelig og har behov for å henge han ut foran alle følgerne sine. Det henger ikke på greip! Jeg er så innmari nær å fortelle henne akkurat hva jeg synes om den helt forjævlige oppførselen hennes nå😳 Det er faktisk vanskelig å finne et eneste menneske som matcher væremåte, personlighet og oppførsel til den dama der, og det taler absolutt ikke positivt for hennes del. Fysj! 
Og jeg vet at det ikke er synd på Tom, at han er et voksent menneske som er ansvarlig for egen lykke, men jeg kan ikke annet enn å kjenne på en enorm medfølelse for han, som må tilbringe tid med det vesenet der og finne seg i all mulig dritt.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Ananais skrev (23 timer siden):

Der andre normale damer blir glade for at mannen deres blir skrytt av, blir IH sur og misunnelig og har behov for å henge han ut foran alle følgerne sine. Det henger ikke på greip! Jeg er så innmari nær å fortelle henne akkurat hva jeg synes om den helt forjævlige oppførselen hennes nå😳 Det er faktisk vanskelig å finne et eneste menneske som matcher væremåte, personlighet og oppførsel til den dama der, og det taler absolutt ikke positivt for hennes del. Fysj! 
Og jeg vet at det ikke er synd på Tom, at han er et voksent menneske som er ansvarlig for egen lykke, men jeg kan ikke annet enn å kjenne på en enorm medfølelse for han, som må tilbringe tid med det vesenet der og finne seg i all mulig dritt.

Jeg har en mamma med litt samme oppførsel og personlighet som Heidi. Veldig glad i oppmerksomhet og fremmede. Verdsetter fremmede foran familie og venner. Bruker store summer på shopping, MLM-treff, Hellas-turer og hotellovernattinger. Kraftig sminke og gjennomsiktige klær. Kjefter på folk i offentligheten. Snakker alltid om sine egne behov og blir sint når andre folk ønsker å snakke fritt. Får ofte utbrudd. Hun får lett kontakt med fremmede, som gjør at hun blir glad. Hun har Heidi som et viktig forbilde. Dessverre vil hun ikke ha kontakt med familie og venner, selv om flere har prøvd i årevis. Jeg blir veldig trist av familiebildet. 

Min mamma er ikke influencer, men hun trenger ingen kamera for å ta plass. 

Endret av Dude1996
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Dama eier jo ikke selvinnsikt i det hele tatt! Helt blottet for det. Er så egosentrisk! Har sympati med T, men samtidig ikke. Han fortjener mye bedre enn denne dama med så mange negative egenskaper, at jeg tror jeg aldri blir ferdig hvis jeg skal ramse opp alle😂. Man skal ikke behandle andre mennesker på den måten hun gjør. Ikke rart folk trekker seg unna. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Er hennes snap må vite, så å gi et kompliment til T på hennes snap er  hårreisende :ironi:

Gud forby at han oppleves som tålmodig gjennom hennes snap. 

Hadde noen kommentert noe negativt om han så hadde jammen det vært feil det også. Man kan virkelig ikke gjøre den dama til lags.

Endret av Despicable Me
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Ananais skrev (1 time siden):

Noen ganger ser det nesten ut som han holder pusten når hun irettesetter han. Han biter i seg og tolererer enormt mye. Rart han ikke sprekker, kanskje han en dag gjør det. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
SkravleMaya skrev (37 minutter siden):

Noen ganger ser det nesten ut som han holder pusten når hun irettesetter han. Han biter i seg og tolererer enormt mye. Rart han ikke sprekker, kanskje han en dag gjør det. 

(ref :etter huskenlight )

Under bilturen fra Hune til båten, ordvekslingen i bilen, hun mente de 4 dagene han var på jobb var mer enn nok "fri /pause" fra hverandre, det mente hun etter at han uttrykte at litt tid fra hverandre ikke skadet "skulle bli godt nå", det ble sagt med ærlighet, slik jeg observerte....hvorpå hun repliserte : --  ikke ønsk deg for mye nå....

Skikkelig manipulerende hat-elsk forhold, òg vi ser jo stadig at hun  med "kvelertak" holder han fast, mens bakbena sparke han  fra høyre til venstre akkurat som det passer henne .....

Hvorfor filme akkurat den seansen der det tilfeldigvis skulle vare at hun setter Tom i forlegenhet, hvis det ikke er noe som skjer oftere  enn de 5 min hain e me på snæppen min?? Tipper de aller fleste av oss har opplevd og sett det meste hva kjÆrlighet og forhold angår, som ser litt mellom linjene her.....hvordan kan hun tro at hun klarer å overbevise noe annet??

Ingen over eller under IH , knapt nok møtt noen som er i nærheten. av likheter 😕 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hun aksepterer ikke at følgerne har en oppfatning om at Tom et tålmodig ut i fra hva vi ser på snap. Hun bare rett og slett aksepterer det ikke og vil ikke ha noen uttalelse om det. Du snakker! Fatter hun ikke at folk danner seg meninger som hun ikke kan kontrollere? Å framstå i offentligheten slik hun og han gjør får store konsekvenser for hvordan de oppfattes begge to, og det burde de snart begynne å tenke litt over og ta på alvor. De raver rundt som løse kanoner på dekk. Spesielt hun, men han også. Han har null kontroll på hvordan han framstilles og utleveres. Jeg fatter ikke at han holder det ut! Det er jo direkte skummelt og til dels temmelig negativt. At hun velger å skjemme ut seg selv er nå en ting, men hun nøyer seg ikke med det, hun utleverer andre også. Huff, det er så tragisk. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 7
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...