Full kontroll Skrevet 2 timer siden #3721 Skrevet 2 timer siden (endret) . Endret 1 time siden av Full kontroll La kommentar i innlegg det ble spurt i
Ananais Skrevet 2 timer siden Forfatter #3722 Skrevet 2 timer siden Det shoppes sommerklær over en lav sko og til tross for at IH mener VerA moda og Only tar inn forskjellige klær fra butikk til butikk, så har vi nå sett omtrent samtlige av innsidene på disse butikkene i Danmark. Det er jammen supercontent av en superinfluenser.. Og barnebarna, de får markeringstusjer til 20.- i feriegave av bestemor. Jiiisus kraist! Forstå det den som kan😳 2
loveanimals Skrevet 2 timer siden #3723 Skrevet 2 timer siden Ananais skrev (5 minutter siden): Det shoppes sommerklær over en lav sko og til tross for at IH mener VerA moda og Only tar inn forskjellige klær fra butikk til butikk, så har vi nå sett omtrent samtlige av innsidene på disse butikkene i Danmark. Det er jammen supercontent av en superinfluenser.. Og barnebarna, de får markeringstusjer til 20.- i feriegave av bestemor. Jiiisus kraist! Forstå det den som kan😳 Hun må virkelig være glad i disse barnebarna siden hun bruker HELE 20 kr i gave til dem. Spandabel dame si . Det er så flaut 🙈 2
Full kontroll Skrevet 1 time siden #3724 Skrevet 1 time siden Orillsen7 skrev (1 time siden): Hvor gammel er Tom egentlig? Født 1970 56 år
Hyacint Skrevet 1 time siden #3725 Skrevet 1 time siden JojoMoyes skrev (2 timer siden): Har sagt det før men må gjenta meg selv!😉Jeg tror maaange er hatwatchere eller som meg(følger ikke) men mååååå se om toget krasjer😬 Du kan stryke «eller som meg». Du beskriver henne slik i postene dine: «psykisk ustabil, bedriver psykisk terror, gjennomsyret harry, blank og svett i fleisen, klovn, skulle vært filleristet, dusjer ikke, sminke hjelper ikke, i dårlig form, leppene ser ikke ut, pastaen hun laget ser ut som oppkast og fru pigalopp er fornøyd med eget utseende, forstå det den som kan». Det ér å hatwatche det😉
missprincess Skrevet 1 time siden #3726 Skrevet 1 time siden loveanimals skrev (8 timer siden): Ikke godt å si. Om han kommer seg unna så bør han iallefall blokkere henne overalt og aldri finne på å ta henne tilbake samme hvor mye bråk hun lager både på SOME og andre steder. Enig, alle, eller flertallet vil forstå T den dagen han har fått nok. Vil tro at han må ha en grense en eller annen plass. Eller at han møter ei som er oppegående, og er alt han egentlig ønsker seg av en dame. Som han heller ikke behøver å skjemmes over slik han gjør nå 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå