Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjer med stolbenet bak dagens oppstilte poseringsbilde i hvit/grønn kjole? Måtte redigere vekk ei ise pise kaill ei, kanskje? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Orillsen7 skrev (På 14.7.2026 den 23.24):

Hvor gammel er Tom egentlig? Har ikke fulgt så mye med det siste året, men så på et bilde som var lagt ut her i dag av Heidi og Tom sammen- og synes han har forandret seg litt?🤔

At han ser eldre ut (mine ord), er vel et resultat av at han på jobb  har høyt arbeidstempo  -- må levere , kommer hjem og må prestere....at denne mannen har det noe ubehagelig for at  IH skal ha det behagelig, er det ingen tvil om, slik jeg ser det ...  😕 

Blir hun nebbete nå, i det de forlater Danmark?? Har vel forsøkt "oppføre" seg under oppholdet... 😛 

Tror (også) uansett ferien har gjort henne veldig godt :) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Skrevet
zhazha65 skrev (20 timer siden):

Stortsett har ungene mere en de trenger. En liten ting kan være bra det å.

Nå er det tips til barnefamilier, får H vet best der å selvfølgelig 😂men hvorfor ikke ta med barnebarn til Danmark? De er jo vel såpass store ,at det ikke blir for mye jobb for bestemor 👍

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Zhara skrev (22 minutter siden):

Nå er det tips til barnefamilier, får H vet best der å selvfølgelig 😂men hvorfor ikke ta med barnebarn til Danmark? De er jo vel såpass store ,at det ikke blir for mye jobb for bestemor 👍

Ja + for tips :)

IH er så inngrodd i egne rutiner , at det å gjøre plass for andre, vil være et aaalt for stort inngripen i MÆ -  MÆ - Æ - Æ ......

Lite ved IH som minner om god relasjon til de små, vanskelig for meg (besta) å forstå ❤️ 

( vet om familier der generasjoner ikke fungerer sammen, ingenting unikt i IH's tilfelle, men vi er kanskje nærmere i å skjønne hvorfor  rundt henne )

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer virkelig på hvorfor mine innlegg blir sletta hele tiden? Treffer jeg en nerve ?? 

Skrevet
Zhara skrev (27 minutter siden):

Ikke sikkert moren til Tom synes det er så greit å ha IH sine barnebarn i huset i flere dager heller. Blir jo mye støy med barn i tillegg til IH :-D.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Frk nysgjerrig skrev (14 minutter siden):

Lurer virkelig på hvorfor mine innlegg blir sletta hele tiden? Treffer jeg en nerve ?? 

Se/ les reglene..

Oppdaterte meg akkurat , noe nytt siden sist jeg leste.....har nok "glemt" meg ift reglementet , noen ganger 😛 

Endret av Full kontroll
Skrevet

Langt fra normalt for Heidi at det plukkes opp og henges på plass etter man har bidratt til at klær falt ned fra stativ....

Filming inntil og inn mellom  andre kunder mens hun høylytt kommenterer stive priser, i dag intet unntak , makan... :D 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Vedder på at hun ikke besøker sin bror som bor i Larvik. Han har jo en dame som hun heller ikke har hilst på.  Snart begynner nedturen, men først 1 uke hos mor. Hun irrettesatte Tom i bilen, og man så han ble tydelig irritert.  Hvorfor finner han i seg det der?? Forresten det har vært lite elskling de siste dagene.. 🤣 

Endret av Anita321
  • Liker 11
Skrevet

Kikket litt innom snapen hennes 2 ganger idag og begge gangene så blir hun skikkelig harm på Tom og beskylder han for å drive med «flisespikkeri» når han retter på ting hun sier fra Danmarks turen. Og rett etterpå så ler hun en skikkelig falsk latter som om «nå er det bra igjen» Hadde Tom vært mitt familiemedlem så hadde jeg mislikt hun sterkt…null respekt. Og så legge ut det på snap? Det er jo ikke normalt 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Caia drew drops? 🤭 ord blir liksom aldri helt riktig 😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare meg som reagerte på at hun fikk kompliment fra Heidi 2 ganger i dag ? Eller var det 2 Heidier? 

• Liker 3
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (39 minutter siden):

Bare meg som reagerte på at hun fikk kompliment fra Heidi 2 ganger i dag ? Eller var det 2 Heidier? 

Var samme heidi. 

baremeg skrev (53 minutter siden):

Caia drew drops? 🤭 ord blir liksom aldri helt riktig 😂

Duuuui drops 

Endret av Saywhat
  • Liker 2
Skrevet
Zhara skrev (1 time siden):

Kjære vene!! I dag måtte jeg bare skrolle fort forbi, er det muuulig?! For en oppførsel mot Tom, blir helt målløs jeg. Og han sitter der og bare tar imot😳 at hun ikke blir sliten av seg, selv det skjønner jeg ikke. " VI" blir alltid enige til slutt"! Det er aldri noe VI hos dere Heidi, det er kun deg. Å bare følg med på øyne og ansikts utrykk når Tom prøver å si noen. Skremmende!

Om barnebarn er med kan hun jo ikke kjøre på med "ei iiisssee piise kald ei" gjennom dagen og kvelden regner jeg med. 

• Liker 5
Skrevet
Pigaloppa skrev (15 minutter siden):

Om barnebarn er med kan hun jo ikke kjøre på med "ei iiisssee piise kald ei" gjennom dagen og kvelden regner jeg med. 

Uff, det svømmende blikket hun har, og klarer nesten ikke snakke 🥴

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (57 minutter siden):

Uff, det svømmende blikket hun har, og klarer nesten ikke snakke 🥴

Tenker du at hun har drukket på videoen fra bilen?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Elvirra skrev (12 timer siden):

Skjer med stolbenet bak dagens oppstilte poseringsbilde i hvit/grønn kjole? Måtte redigere vekk ei ise pise kaill ei, kanskje? 

Mest sannsynlig askebeger og ise pise. Kjekt med stol som står på bare bakbeina

• Liker 3
Skrevet
Ananais skrev (1 minutt siden):

Tenker du at hun har drukket på videoen fra bilen?

🎯🎯🎯

• Liker 3
Skrevet

Spørst om Charlie hadde hatt samme oppfatning hvis de hadde blitt bedre kjent.... Da hadde han vel endret oppfatning til det familie og tidligere venner har....Snart 61 år og opptatt av hva ukjente folk mener🤣. Bryr seg ikke om hva den ene datteren mener, familie og tidligere venner. Ja, ja... Alt håp er ute... 

• Liker 8
Skrevet

Men hvem er disse som skriver inn med så mye ros? Finnes det så mye damer uten ei eneste antenne? 

Mental følger: «Du virker så snill og god»

Heidi: wiiii gny mye lyd «ja det tar æ te mæ». 

Må si jeg oppfatter H som påvirket av noe større deler av denne turen. Digre smil, hun klarer ikke skjule sin egen beundring av seg selv i kameraet, og den tilgjorte latteren hele tida. Stirrende blikk som enten slipper for fort eller alt for sakte. 

Dette er så trist. Hun mater på med kjedebutikk etter kjedebutikk. Vera Moda i enhver avkrok. Hvor mange bluser med engelsk broderi har hun dratt frem og sagt at hun har nesten maken hjemme? River frem plagg, men river hun ned noe, så plukker hun ikke opp igjen. Hun er så helt ekstremt opptatt av å hainnel i motebutikka og parfymeria. Avhengig. Hun har så mange unnskyldninger for å kjøpe enda en kjole, enda en topp, enda en krem, enda en ailænder. Det virker som om det er det ferien, og livet, består av. Som hverdagen, bare de samme butikkene med de samme kolleksjonene på nett.  
Jaja, hver sin lyst. 

• Liker 6
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...