Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

Hun påstå at hun er gift med sønnen til J  og da kan hu ikke misforstå når det er hennes bursdag (mor til T)

Hæ? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skravleberta skrev (7 timer siden):

Siden jeg er blokkert, fikk jeg ikke med meg hele snappen. Hva er det hun snakker om ang. selvscanning-kasser? Hvis det er det hun snakker om da. 

Hun var irritert fordi hun skulle kjøpe underberger og når den ansatte kom for å sjekke legitimasjon så var denne ansatte visstnok kun 15/16 år ifølge IH... om hun ba om leg på denne ansatte så hun ikke noe om men som vi  vet så har jo IH fasiten 😉 Hun ble da også irritert på Tom fordi han ikke ville klage på at hun ble sjekket av en som var for ung.  

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Nikoletta skrev (2 timer siden):

Hun var irritert fordi hun skulle kjøpe underberger og når den ansatte kom for å sjekke legitimasjon så var denne ansatte visstnok kun 15/16 år ifølge IH... om hun ba om leg på denne ansatte så hun ikke noe om men som vi  vet så har jo IH fasiten 😉 Hun ble da også irritert på Tom fordi han ikke ville klage på at hun ble sjekket av en som var for ung.  

Det er andre regler i Danmark for å selge alkohol enn det er i Norge, det er ingen minimumsalder i loven for å selge alkohol i Danmark så lenge butikken sørger for at lovens regler om alderskontroll blir fulgt. (Ifølge. chat GPT) Hun som googler og «vet» alt burde ha sjekket dette. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Leoline skrev (12 minutter siden):

Det er andre regler i Danmark for å selge alkohol enn det er i Norge, det er ingen minimumsalder i loven for å selge alkohol i Danmark så lenge butikken sørger for at lovens regler om alderskontroll blir fulgt. (Ifølge. chat GPT) Hun som googler og «vet» alt burde ha sjekket dette. 

Jeg bare gjenforteller det som ble etterspurt jeg, har ikke uttalt meg om lovene for alkoholsalg i dagligvaren i Danmark 🙂

Endret av Nikoletta
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
zhazha65 skrev (På 11.7.2026 den 13.03):

Hvorfor jobber ikke hu??? Bruker nav penger på shopping og er du så god form for traske rund på ferien og filme og shoppe  så kan du bidra også i samfunnet..

Blue Sky skrev (På 11.7.2026 den 13.11):

Nå må du gi deg. Jeg bruker også nav-penger og er i god form til å traske rundt både her og der, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg kan jobbe.

zhazha65 skrev (På 11.7.2026 den 13.34):

Det er snakk om hu ikke om deg

Det var deg ja. Mente å huske det. 

Skrevet
Nikoletta skrev (3 timer siden):

Takk for oppdatering 🩵

Skrevet
Blue Sky skrev (56 minutter siden):

Det var deg ja. Mente å huske det. 

Oiii da 🙈

Skrevet
Nikoletta skrev (1 time siden):

Jeg bare gjenforteller det som ble etterspurt jeg, har ikke uttalt meg om lovene for alkoholsalg i dagligvaren i Danmark 🙂

Var ikke meningen å kritisere deg, beklager hvis du følte det sånn. Min hensikt var å presisere at H påstår ting uten å ha sjekket reglene. 

• Liker 4
Skrevet

Måten hun ropte til Tom/avbrøt når han snakket til han mannen. Synes hun virker veldig kontrollerende

Som om han skulle vært en hund

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tut og kjør!! Planene er spikret. Gate opp og gate ned. Filming i alt av butikker. Viktig å vise at alle butikker har ditt og datt, bla bla bla og ju name it. ALT for å ikke være sammen med mamman til Tom. Så må hun såklart en tur på stranda, slik at man hvertfall ikke får tid hos mor Jytte. Bra hun kan kjøre bil helt ned til vannkanten da. Slik at denne veltrente dama slipper å gå noe sted. Annet enn når hun skal filme som en full sjømann og skape "content" 🤡

Jammen godt for IH at morgendagen er siste dagen!

Også Dolsigarbana da, det er favoritt merket hennes. Sikkert noe nytt på moten 🤣 Rart det ikke går ann å være opplyst om noe, før hun skravler i vei. Men det er vel ikke så lett og uttale noe riktig med disse leppene 🦆

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
ohmylord skrev (2 minutter siden):

Tut og kjør!! Planene er spikret. Gate opp og gate ned. Filming i alt av butikker. Viktig å vise at alle butikker har ditt og datt, bla bla bla og ju name it. ALT for å ikke være sammen med mamman til Tom. Så må hun såklart en tur på stranda, slik at man hvertfall ikke får tid hos mor Jytte. Bra hun kan kjøre bil helt ned til vannkanten da. Slik at denne veltrente dama slipper å gå noe sted. Annet enn når hun skal filme som en full sjømann og skape "content" 🤡

Også Dolsigarbana da, det er favoritt merket hennes. Sikkert noe nytt på moten 🤣 Rart det ikke går ann å være opplyst om noe, før hun skravler i vei. Men det er vel ikke så lett og uttale noe riktig med disse leppene 🦆

Hun er utspekulert og veldig kalkulert. Hennes oppførsel er direkte motbydelig. Igjen har hun klart å holde T mest mulig fra sin mor . Kjenner jeg henne rett må han ha lovet før de dro at sånn og sånn skal det være om ikke vet han hva som kommer. Sender styrkeklemmer til søsteren hans som får H på besøk . Hun er sikkert begynt å stålsette seg allerede. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
lllll skrev (16 minutter siden):

Måten hun ropte til Tom/avbrøt når han snakket til han mannen. Synes hun virker veldig kontrollerende

Som om han skulle vært en hund

Hun er kontrollerende derfor ingen vil ha noe med henne å gjøre

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (8 minutter siden):

Hun er utspekulert og veldig kalkulert. Hennes oppførsel er direkte motbydelig. Igjen har hun klart å holde T mest mulig fra sin mor . Kjenner jeg henne rett må han ha lovet før de dro at sånn og sånn skal det være om ikke vet han hva som kommer. Sender styrkeklemmer til søsteren hans som får H på besøk . Hun er sikkert begynt å stålsette seg allerede. 

Sitte i stua til Toms mor og skrike ut at folk må slutte å sende bilde av dåsa si til henne...altså. kunne hun ikke evnt tatt det der på et senere tidspunkt når hun er alene?

• Nyttig 6
Skrevet
lllll skrev (3 minutter siden):

Sitte i stua til Toms mor og skrike ut at folk må slutte å sende bilde av dåsa si til henne...altså. kunne hun ikke evnt tatt det der på et senere tidspunkt når hun er alene?

Da hadde hun ikke fått oppmerksomhet.

• Liker 4
Skrevet
Leoline skrev (1 time siden):

Var ikke meningen å kritisere deg, beklager hvis du følte det sånn. Min hensikt var å presisere at H påstår ting uten å ha sjekket reglene. 

Det kan vi være veldig enig om at hun gjør, he he he. Ingen vet vel bedre enn henne om det meste, iallefall ifølge henne selv 😉

Ikke noe å beklage for øvrig 🙂

• Liker 1
Skrevet
ohmylord skrev (24 minutter siden):

Gud hjelpes for ei kjærring.  Shoppe Shoppe Shoppe og tilbud tilbud tilbud, og da MÅ æ haindle, butikk etter butikk og feil uttale av nesten hvert eneste merke. Djiiiises så nydlich og sirkum sarum og ju næim it.

Ei dame hadde sendt henne et bilde av "dåsa" si 🤣 Kunne det være for å hinte om hva hun syns om deg H ?? Jeg dør 🤣🤣

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (2 minutter siden):

Gud hjelpes for ei kjærring.  Shoppe Shoppe Shoppe og tilbud tilbud tilbud, og da MÅ æ haindle, butikk etter butikk og feil uttale av nesten hvert eneste merke. Djiiiises så nydlich og sirkum sarum og ju næim it.

Ei dame hadde sendt henne et bilde av "dåsa" si 🤣 Kunne det være for å hinte om hva hun syns om deg H ?? Jeg dør 🤣🤣

Tenk at hun kjøpte tusjer til bb til 20 kr pakken 🙄

• Liker 6
Skrevet
missprincess skrev (3 minutter siden):

Tenk at hun kjøpte tusjer til bb til 20 kr pakken 🙄

Det er så flaut og skammelig at man krymper seg

• Liker 7
Skrevet
Skravleberta skrev (13 timer siden):

Siden jeg er blokkert, fikk jeg ikke med meg hele snappen. Hva er det hun snakker om ang. selvscanning-kasser? Hvis det er det hun snakker om da. 

Du scanner varene selv.

Skrevet
loveanimals skrev (På 12.7.2026 den 13.29):

Alltid H som bestemmer og T må bare gjøre som hun sier. Itj nåkka å diskuter det sjø

Han vil løpe på stranda og hun sier: Du skail da vel itj ha med dæ tellllefoooon på løpetur!  Djiiiises 

Hvor går du uten tlf Heidi? Du har den med og filmer uhemmet OVERALT 

Ikke glem selfie-stanga som hun bærer med segvoveralt😂

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...