Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Elvirra skrev (18 timer siden):

Hva?! Fikk han ikke ta avskjed med faren sin pga en sydentur?! 

Svar da Elvira?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T trener og viser muskler..hmmmmm..kanskje fått meldinger fra kvinnfolk...he heeee

• Liker 2
Skrevet

Oi. ih har glinsende hud i ansiktet idag!! Muligens sett for mye unge infl. Som har plastikkhud. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (8 minutter siden):

Oi. ih har glinsende hud i ansiktet idag!! Muligens sett for mye unge infl. Som har plastikkhud. 

Får håpe det er solkrem.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er dette dagen mor Jytte endelig skal få smake Heidis berømte kebab? 🤔

Endret av Kaffeskål!
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (7 minutter siden):

Nei, var det ikke pasta hun snakket om da?

• Liker 2
Skrevet
Kaffeskål! skrev (8 minutter siden):

😂

Nei, det blir pasta. For det hadde Heidi så lyst på. 

• Liker 3
Skrevet
Ananais skrev (4 minutter siden):

😂

Nei, det blir pasta. For det hadde Heidi så lyst på. 

Pasta er ikke så ofte favoritten hos folk mellom 80- 90 år 😉men det er jo mindre viktig siden IH har lyst på det…..

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Pasta er ikke så ofte favoritten hos folk mellom 80- 90 år 😉men det er jo mindre viktig siden IH har lyst på det…..

Er jo pasta hun alltid lager til mor Jytte når hun er der, OM hun må lage «mat» 😅

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sophie98 skrev (1 minutt siden):

Er jo pasta hun alltid lager til mor Jytte når hun er der, OM hun må lage «mat» 😅

I know 🙈hva med å spørre mor Jytte om et ønske? Eller kanskje man kjenner sin svigermor såpass etter 10 år at man vet hva hun hadde satt pris på 😩🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Nei, var det ikke pasta hun snakket om da?

Moren blir 85 år, og det hun unner henne er pasta.  Hva fan er det? Burde ikke T ha bestilt bord på restaurant å spandert en flott middag på sin mor med en superfin gave? Det mener jeg virkelig han burde så kan jo hun andre tøtta sitte hjemme å trykke i seg pasta slik at moren får en hyggelig kveld med sønnen sin 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
loveanimals skrev (22 timer siden):

Huffameg 🙈det er ikke enkelt dette ?

Vi er noen her som kjenner henne og noen som kjenner til ham. Kjenner godt hun han var sammen med etter bruddet og ble litt kjent med ham. 

Du vil ikke tro alt han fortalte, så tullprat er det slettes  ikke 

Kjenner også hennes ex, og ja, han fikk virkelig gjennomgå da de var sammen. Godt at han tilslutt kastet henne på dør og fikk seg en skikkelig real dame. Hun er alt H ikke er. Hun er et nydelig menneske som virkelig tar vare på han og hans døtre og bb. Håper T også finner seg en slik dame i fremtiden for H er ikke med i den . Mener han var hos ei etter det var slutt mellom han og H, og hun virket også meget oppegående og tror de også reiste på tur sammen og hadde det koselig.  Iallefall var T en helt annen person da. Nå er han et skall av seg selv. Han har blitt gammel og ser meget sliten ut . 

• Liker 9
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

I know 🙈hva med å spørre mor Jytte om et ønske? Eller kanskje man kjenner sin svigermor såpass etter 10 år at man vet hva hun hadde satt pris på 😩🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️😉

Hun er ikke hennes svigermor og hun ser nok helst at hun ikke blir det heller til H. 

• Liker 6
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Moren blir 85 år, og det hun unner henne er pasta.  Hva fan er det? Burde ikke T ha bestilt bord på restaurant å spandert en flott middag på sin mor med en superfin gave? Det mener jeg virkelig han burde så kan jo hun andre tøtta sitte hjemme å trykke i seg pasta slik at moren får en hyggelig kveld med sønnen sin 

Så enig, men tenk deg for et h......H hadde laget da 🤣

• Liker 4
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Du virker bitter? 

• Liker 2
Skrevet
zhazha65 skrev (13 minutter siden):

Du virker bitter? 

Bitter for at jeg ønsker at moren skal få den feiringen hun fortjener? Du virker jo gnien om du ikke unner henne det. Hun blir 85 år, og da bør det feires ute på restaurant og ikke med noe pasta som H foreslår fordi at det blir billig . Tror du hun hadde laget det til sin mor på en slik dag? Kan love deg at da har hun slått det stort opp . Jeg blir forbannet å høre hvor lite H unner andre foruten når det gjelder henne selv og sin egen mor . Men om du er like grådig som H bør dere jo bli bbf . Lykke til med det

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
missprincess skrev (2 timer siden):

Hun er ikke hennes svigermor og hun ser nok helst at hun ikke blir det heller til H. 

Hva er mor til kjæresten din ? Det er svigermor uansett hvordan du ser på det…..

• Liker 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (22 minutter siden):

Hva er mor til kjæresten din ? Det er svigermor uansett hvordan du ser på det…..

Absolutt ikke. Hun er min svigermor siden jeg er gift med hennes sønn. Før den tid var hun moren til min kjæreste nå min mann. Dette har du misforstått totalt. Om du ser på din kjæreste sin mor som svigermor og det blir slutt . Så får du ny kjæreste blir det ny svigermor også da? Djiss 🤦‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
missprincess skrev (8 minutter siden):

Absolutt ikke. Hun er min svigermor siden jeg er gift med hennes sønn. Før den tid var hun moren til min kjæreste nå min mann. Dette har du misforstått totalt. Om du ser på din kjæreste sin mor som svigermor og det blir slutt . Så får du ny kjæreste blir det ny svigermor også da? Djiss 🤦‍♀️

Det er vel det samme om du gifter deg igjen. Ny svigermor 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...