NeverSayNever Skrevet 21. juli #3781 Skrevet 21. juli zhazha65 skrev (22 timer siden): Var hu virkelig rommet til sønnen uten å spørre? Yepp,åpnet bare døra mens hun filmet og sa åja det var sønnen i huset sitt rom…. Husker jeg tenkte at tenk om sønnen faktisk hadde vært på rommet sitt der og da?? Men tror ikke IH har blitt bedt tilbake dit,for da hadde hun nok snappet stort om det. Og jeg har aldri sett eller hørt hun ber noen tilbake til seg,eller bare ber folk? Har moren hennes vært noe særlig i den leiligheta? Barnebarn? T sin familie? Muligens T sin sønn var innom en gang? 3 2
NeverSayNever Skrevet 21. juli #3782 Skrevet 21. juli zhazha65 skrev (2 timer siden): Burde ikke være etter ferien og en ny ferie som venter . Muligens tanker rundt mennesker som ikke savner hu og kontakten uteblir etter besøket hos de fleste. Hun ser jo bl.a hvordan familien til T er,at de møtes og har kontakt. Og det er vel ett sårt men veldig selvforskyldt punkt? 5
Johanne Regine Skrevet 21. juli #3783 Skrevet 21. juli Anita321 skrev (1 time siden): Ja, hun er flink til å formidle 🤣😂😂. Jeg bare nevner ditt og datt, you name it, ting og tang, whatever, bla, bla, bla daglig i snapper. Den som formidler må ha ordforråd. Det er grunnlag for enhver kommunikasjon, så den følgeren må ha svært dårlig hørsel.... Tenker at de som synes Heidi er god formidler sannsynligvis har enda dårligere ordforråd enn Heidi selv…… Hun tok vel opp brannen i Drammen i en liten bisetning, ellers har hun aldri kommentert noe dagsaktuelt. Ja unntatt da hun var livredd for Sydenturen skulle gå i dass på grunn av situasjonen i Midtøsten. 12 5
Zhara Skrevet 21. juli #3784 Skrevet 21. juli Du kommer hjem fra Syden, Danmark eller en helgetur, og det er alltid det samme. Nakne innlegg om sorg, savn og ensomhet, akkompagnert av triste sanger og tekster som skal gi alle andre dårlig samvittighet. Men problemet er ikke alle andre. Problemet er deg. Du forventer at verden skal forandre seg, men du er den eneste som kan gjøre noe med livet ditt. Ta ansvar i stedet for å spille offer, gang på gang. Ser du virkelig ikke mønsteret? Stadig flere mennesker er borte fra livet ditt. Noen har rett og slett valgt å gå. Kanskje det er på tide å slutte å peke på alle andre og begynne å se seg selv i speilet. Våkn opp – før det er for sent. 11 14
zhazha65 Skrevet 21. juli #3785 Skrevet 21. juli NeverSayNever skrev (1 time siden): Yepp,åpnet bare døra mens hun filmet og sa åja det var sønnen i huset sitt rom…. Husker jeg tenkte at tenk om sønnen faktisk hadde vært på rommet sitt der og da?? Men tror ikke IH har blitt bedt tilbake dit,for da hadde hun nok snappet stort om det. Og jeg har aldri sett eller hørt hun ber noen tilbake til seg,eller bare ber folk? Har moren hennes vært noe særlig i den leiligheta? Barnebarn? T sin familie? Muligens T sin sønn var innom en gang? OML seriøst filmer hos fremmede?? Noen så flaut av en gammel kvinne. Hva er egentlig med greia å dokumentere fra andres hjem?? Eier ikke skam og har nok ikke lært hvordan man er på besøk hos andre. 9
zhazha65 Skrevet 21. juli #3786 Skrevet 21. juli NeverSayNever skrev (1 time siden): Yepp,åpnet bare døra mens hun filmet og sa åja det var sønnen i huset sitt rom…. Husker jeg tenkte at tenk om sønnen faktisk hadde vært på rommet sitt der og da?? Men tror ikke IH har blitt bedt tilbake dit,for da hadde hun nok snappet stort om det. Og jeg har aldri sett eller hørt hun ber noen tilbake til seg,eller bare ber folk? Har moren hennes vært noe særlig i den leiligheta? Barnebarn? T sin familie? Muligens T sin sønn var innom en gang? Nei det er meget rart. 3
zhazha65 Skrevet 21. juli #3787 Skrevet 21. juli Johanne Regine skrev (1 time siden): Tenker at de som synes Heidi er god formidler sannsynligvis har enda dårligere ordforråd enn Heidi selv…… Hun tok vel opp brannen i Drammen i en liten bisetning, ellers har hun aldri kommentert noe dagsaktuelt. Ja unntatt da hun var livredd for Sydenturen skulle gå i dass på grunn av situasjonen i Midtøsten. Jalla tv kan hun men ingen andre.. 4
missprincess Skrevet 21. juli #3788 Skrevet 21. juli zhazha65 skrev (1 time siden): Nei det er meget rart. Kun sett sønnen til T på besøk der en gang , og da la jo H ut at det var full fest . Moren har vel ikke som jeg har sett fra snapper vært der selv om hun har vært i Trondheim mange ganger. Ellers har det vel vært lite besøk av bb og ene datteren også. Bb har vært der men ikke så ofte . Så noe godt forhold er der ikke 5
missprincess Skrevet 21. juli #3789 Skrevet 21. juli zhazha65 skrev (2 timer siden): Jalla tv kan hun men ingen andre.. Hun vet og bryr seg ikke om det som foregår i verden. Nyheter og politikk har hun aldri hatt interesse av . Så der er hun helt blank 5 2
missprincess Skrevet 21. juli #3790 Skrevet 21. juli zhazha65 skrev (2 timer siden): OML seriøst filmer hos fremmede?? Noen så flaut av en gammel kvinne. Hva er egentlig med greia å dokumentere fra andres hjem?? Eier ikke skam og har nok ikke lært hvordan man er på besøk hos andre. Har så lyst å fortelle hvordan hun kom inn i mitt liv ubedt, men det kan jeg dessverre ikke fortelle om . For å si det sånn hadde jeg ikke inviterer henne inn i mitt liv, men klarte å få henne ut av det . Det er det klokeste valget jeg har tatt. Iallefall når det kom til henne 8 2 3
baremeg Skrevet 21. juli #3791 Skrevet 21. juli Hvem er disse folkene som mener at hun er så god på formidling? Hun klarer jo ikke å formidle noen verdens ting!! Det er jo bare bla bla bla og ting og tang!!!!! 2 9
JojoMoyes Skrevet 21. juli #3792 Skrevet 21. juli Zhara skrev (3 timer siden): Du kommer hjem fra Syden, Danmark eller en helgetur, og det er alltid det samme. Nakne innlegg om sorg, savn og ensomhet, akkompagnert av triste sanger og tekster som skal gi alle andre dårlig samvittighet. Men problemet er ikke alle andre. Problemet er deg. Du forventer at verden skal forandre seg, men du er den eneste som kan gjøre noe med livet ditt. Ta ansvar i stedet for å spille offer, gang på gang. Ser du virkelig ikke mønsteret? Stadig flere mennesker er borte fra livet ditt. Noen har rett og slett valgt å gå. Kanskje det er på tide å slutte å peke på alle andre og begynne å se seg selv i speilet. Våkn opp – før det er for sent. Det ser jo ut som det dessverre er for sent. Har jo pågått i en del år allerede.. 2 6
zhazha65 Skrevet 21. juli #3793 Skrevet 21. juli missprincess skrev (41 minutter siden): Hun vet og bryr seg ikke om det som foregår i verden. Nyheter og politikk har hun aldri hatt interesse av . Så der er hun helt blank Tror ikke hu er den skarpeste kniven i skuffen. 2 7
zhazha65 Skrevet 21. juli #3794 Skrevet 21. juli Zhara skrev (3 timer siden): Du kommer hjem fra Syden, Danmark eller en helgetur, og det er alltid det samme. Nakne innlegg om sorg, savn og ensomhet, akkompagnert av triste sanger og tekster som skal gi alle andre dårlig samvittighet. Men problemet er ikke alle andre. Problemet er deg. Du forventer at verden skal forandre seg, men du er den eneste som kan gjøre noe med livet ditt. Ta ansvar i stedet for å spille offer, gang på gang. Ser du virkelig ikke mønsteret? Stadig flere mennesker er borte fra livet ditt. Noen har rett og slett valgt å gå. Kanskje det er på tide å slutte å peke på alle andre og begynne å se seg selv i speilet. Våkn opp – før det er for sent. P.s. slutt å filme og poste søppel IH 4
Babyface Skrevet 21. juli #3795 Skrevet 21. juli zhazha65 skrev (12 minutter siden): P.s. slutt å filme og poste søppel IH Slutt å se! 2 4
missprincess Skrevet 21. juli #3796 Skrevet 21. juli zhazha65 skrev (50 minutter siden): Tror ikke hu er den skarpeste kniven i skuffen. Iallefall ikke når det kommer til å få med seg hva som faktisk skjer i verden og generelt andre ting som skjer 6
Johanne Regine Skrevet 21. juli #3797 Skrevet 21. juli zhazha65 skrev (50 minutter siden): Tror ikke hu er den skarpeste kniven i skuffen. Tror dessverre følgererne som synes hun er så fantastisk god formidler er kanskje de minst skarpe av knivene. Noe må det være. God å formidle hva hun har kjøpt på nettet lissom? Enda en bluse eller trang string truse fra Lindex? 6 4
Johanne Regine Skrevet 21. juli #3798 Skrevet 21. juli missprincess skrev (3 minutter siden): Iallefall ikke når det kommer til å få med seg hva som faktisk skjer i verden og generelt andre ting som skjer Hun filmet vel litt gatebarn og skitne gater i Egypt. Det er vel det nærmeste hun har kommet noe dypt 5
Dude1996 Skrevet 21. juli #3799 Skrevet 21. juli Anita321 skrev (6 timer siden): Ja, hun er flink til å formidle 🤣😂😂. Jeg bare nevner ditt og datt, you name it, ting og tang, whatever, bla, bla, bla daglig i snapper. Den som formidler må ha ordforråd. Det er grunnlag for enhver kommunikasjon, så den følgeren må ha svært dårlig hørsel.... Vi har også: - "Nåkk om det". - "Det villa jo bare vært så perfect, liksom". - "Det eine og det andre". - "Jalla-TV". - "Gud bedre, no må æ skrik asså". 2 7
Babyface Skrevet 21. juli #3800 Skrevet 21. juli Johanne Regine skrev (42 minutter siden): Tror dessverre følgererne som synes hun er så fantastisk god formidler er kanskje de minst skarpe av knivene. Noe må det være. God å formidle hva hun har kjøpt på nettet lissom? Enda en bluse eller trang string truse fra Lindex? Er ikke du en følger? 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå