Anita321 Skrevet 1 time siden #3781 Skrevet 1 time siden Venner og venner... Truffet hverandre i Syden for ca 4 år siden. Dama følger Heidi på Facebook, men hun var usikker på snap. Det kan vel ikke omtales som venner, men periferi bekjente... 🤣 Forresten så var vel mannen i midten av femtiårene og dama minst 10 år eldre.. Det var jo godt synlig. De ønsket vel litt show, fordi det var jo tross alt fredag😂 3 2
missprincess Skrevet 1 time siden #3782 Skrevet 1 time siden lllll skrev (28 minutter siden): Har søsknene hennes en god relasjon seg imellom eller er dette en familie med mye konflikt generelt? Hun må jo ha blitt sånn her av en grunn? Hun har ingen god relasjon til hverken søskene eller familie kun moren hun har det med , men selv der lager hun bølger i sjøen med sin mor. H er årsaken til at både søsken og familien ikke har kontakt pga at hun lager bråk og krangler med dem de få gangene de må treffes. Så nei, de har ingen god kontakt heller med henne. Tror de fleste som følger og kjenner H forstår de veldig godt når man ser hvordan hun oppfører seg og hvor manipulerende hun er. Hun har ødelagt for seg selv, og personlig har jeg null sympati for henne uansett hva hun sier. Hun har redd sin egen seng nå må hun ligge i den 1 2
Full kontroll Skrevet 1 time siden #3783 Skrevet 1 time siden (endret) missprincess skrev (4 minutter siden): Hun har ingen god relasjon til hverken søskene eller familie kun moren hun har det med , men selv der lager hun bølger i sjøen med sin mor. H er årsaken til at både søsken og familien ikke har kontakt pga at hun lager bråk og krangler med dem de få gangene de må treffes. Så nei, de har ingen god kontakt heller med henne. Tror de fleste som følger og kjenner H forstår de veldig godt når man ser hvordan hun oppfører seg og hvor manipulerende hun er. Hun har ødelagt for seg selv, og personlig har jeg null sympati for henne uansett hva hun sier. Hun har redd sin egen seng nå må hun ligge i den Enn broren og søsteren ( evt m fam) kan de og deres mor være sammen uten konflikter... sammensveiset eller splittet familie, uten IH ? Endret 1 time siden av Full kontroll 1
missprincess Skrevet 1 time siden #3784 Skrevet 1 time siden Full kontroll skrev (Akkurat nå): Enn broren og søsteren ( evt m fam) kan de og deres mor være sammen uten konflikter...er IH roten til alt ondt når det gjelder hennes forhold til øvrig familie? Ja, H er roten til det som har skjedd i den familien. Broren er vel å besøker moren nå og da , og tror det går fint men om H kommer reiser han hjem. Søsteren vet jeg ikke mye om , men hun bor vel ikke sålangt fra moren så mulig hun har et godt forhold til sin mor. Har møtt søstereren hennes og hun er stikk motsatt av H. Skikkelig trivelig og flott dame er hun . Skulle ikke tro de to var søsken, for søstereren har aldri vært slik H er. 2
Pigaloppa Skrevet 33 minutter siden #3785 Skrevet 33 minutter siden Og der fikk Heidi atter en gang snakket ned Tom. Jo han er veldig tålmodig som holder ut med det kvinnemennesket. Selv om vi ikke ser alt, ser vi nok til å skjønne at for å holde ut alt gnålet,krangling og den hysterisk maniske og oppførselen hennes må man være veldig tålmodig (og litt dum etter min mening). Har litt erfaring med vold i forhold,og hun driver med psykisk vold etter min mening. Dessverre er det vanskelig å bryte ut av slike forhold,men får håpe Tom etterhvert greier det. Fysj for ei trollkjærring hun er! 4
zhazha65 Skrevet 28 minutter siden #3786 Skrevet 28 minutter siden NiceOrNothing skrev (3 timer siden): Det er en grunn for at vi har to ører og en munn . At man skal lytte mer enn man snakker . Til tross for hvor ensporet og kunnskapsløs hun her, tror hun at folk setter uendelig pris på hennes opplysningstrang på de merkeligste temaer . Tom gidder sikkert ikke korrigere henne heller , får henne blid og manisk på flyet nå, så han kan kjøre hjem i fred . Når du sitter hjemme og livet består av bare jalla tv og shopping så vet man ikke bedre hvordan man fungerer i det virkelige livet. Har vel ikke lært heller hjemme fra? 2
NiceOrNothing Skrevet 3 minutter siden #3787 Skrevet 3 minutter siden Pigaloppa skrev (28 minutter siden): Og der fikk Heidi atter en gang snakket ned Tom. Jo han er veldig tålmodig som holder ut med det kvinnemennesket. Selv om vi ikke ser alt, ser vi nok til å skjønne at for å holde ut alt gnålet,krangling og den hysterisk maniske og oppførselen hennes må man være veldig tålmodig (og litt dum etter min mening). Har litt erfaring med vold i forhold,og hun driver med psykisk vold etter min mening. Dessverre er det vanskelig å bryte ut av slike forhold,men får håpe Tom etterhvert greier det. Fysj for ei trollkjærring hun er! Enig . Det hun driver med er psykisk vold . Manipulerer , kverulerer , konfronterer , overkjører , ju neim it😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå