Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
tante_grusom skrev (42 minutter siden):

Frekk, ja!! Morsom frøken som ikke ser seg selv…. Og som elsker å gå og stå i butikker selv om ryggen ikke tåler det. Husk, man får til det man vil. regner med hun hadde gode joggesko med demping i storbyen. 

Badesko på bena...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for hotell rom tipset til HI...

Husk å bestille ønsket rom og nevne at vil gjerne ha rom på bakgata uten støy...hallooo...

Er du så knepen på penger at du ikke ha  nok cash til rom som er høyt nok oppover etasjene og så slipper du støy .. så hold nå keft..

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (21 minutter siden):

Damen er gjennomsyret harry. Godt hun fikk seg nye solbriller da, har kun sett de som hårbøyle hittil(det vier ut og ødelegger de) i går gikk hun rundt å myste i solen med nye briller på hodet. Vet ikke om jeg hadde orket hun rundt meg om hun var full på toppen av alt…. Litt brisen der på fergen og frekk i nebbet mot gubben! Blank og svett i fleisen så sexy atte 😩

Åååå gud her e jo tææææksfriiii.

Jæ....utidig den filmingen av andre folk hele tiden. Håper noen blir så irritert at de fiker til mobilen hennes. Hadde vært helt på sin plass 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Gjest tante_grusom
Skrevet
loveanimals skrev (31 minutter siden):

Hadde hun endatil vært morsom da. Hun er tvers igjennom ufyselig 

Morsom var ironi. Hun tror hun er morsom 😄

Skrevet
JojoMoyes skrev (39 minutter siden):

Damen er gjennomsyret harry. Godt hun fikk seg nye solbriller da, har kun sett de som hårbøyle hittil(det vier ut og ødelegger de) i går gikk hun rundt å myste i solen med nye briller på hodet. Vet ikke om jeg hadde orket hun rundt meg om hun var full på toppen av alt…. Litt brisen der på fergen og frekk i nebbet mot gubben! Blank og svett i fleisen så sexy atte 😩

Mega harry...kjøper hu noen i det heletatt fr taxfree??? 700kr for en krem mot rynker som hu syns var ikke så ille?? 

Alt det som jeg har sett på henne..klær kremer dill og dall  you name it..er bare det billigste søppel.

Nesten som man kan kalle hu for..ghetto dronning....og vi er sjalu..

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

I dag var hun rett og slett ikke sann! Syter og klager over to timer i bil og helt utslitt etter litt spasering dagen før! Herregud for en dame! Og svarer en følger frekt fordi hun mener noe annet om solbrillene enn hun selv. «Det e bære å byinn å drekk», sier hun flere ganger. Stilig! 

Er det noe hun kan er det å drikke. De solbrillene var ikke kledelig til henne tviler sterkt på at såååå mange hadde sendt henne mld. Rart hun aldri legger ut mer enn knapt én 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
loveanimals skrev (2 timer siden):

At det går an å syte og klage så innmari som hun gjør er utrolig. Det er altfor lenge å sitte i bilen i toooo tima. Det er pinadø veiarbeid. Og herregud nå begynner det å regne også. Neeeei den lastebilen skal ikke få komme forbi osv osv 

Det må være et MARERITT å dra med seg dette vesenet på tur.

Fått såååå mange fine kommentarer på solbrillene sjøø, men det var ei som sa at dette er herrebriller. Æ svarte den kjerringa at hun har itj græie på mote. JA det svart æ.

Og æ e heilt ødelagt av aill den gåinga i går sjøøøø. (8km) Såååå travelt å gå i butttikkkka 🤣

Hjelpes for ei motbydelig sytkjærring. Hun legger opp til en jæ....ferie atter en gang .

Rart at ikke familien til T setter ned foten og nekter å ha henne i hus 

Hun er ikke veldig velkommen der de godtar henne sikkert om de skal få anledning til å se T. De har min fulle sympati 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
missprincess skrev (4 minutter siden):

Er det noe hun kan er det å drikke. De solbrillene var ikke kledelig til henne tviler sterkt på at såååå mange hadde sendt henne mld. Rart hun aldri legger ut mer enn knapt én 

Det er vell en grunn til at hun kun snapper på morgen/dagtid🫢 ligna på de derre Power puff jentene som gikk på barneTV i solbrillene..

• Liker 11
Skrevet
Pigaloppa skrev (3 minutter siden):

Det er vell en grunn til at hun kun snapper på morgen/dagtid🫢 ligna på de derre Power puff jentene som gikk på barneTV i solbrillene..

Hun starter så smått da og utslått på kvelden 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Pigaloppa skrev (3 minutter siden):

De var jo søte de, i motsetning til....😎

• Liker 1
Skrevet

Hun er 60 år!!!!!! Skulle tro hun var 14!! Herregud så flaut å høre på henne og spesielt i dag!!  

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
missprincess skrev (18 minutter siden):

Hun starter så smått da og utslått på kvelden 

Vi fikk tak i et brett med gulløl til 279 og 5 underberger til 79. Herreguuuud det va da kurrrraint. Var vel gjerne du som betalte da H ?

Endret av loveanimals
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest tante_grusom
Skrevet
zhazha65 skrev (4 minutter siden):

Jeg har lagt merke til når dem kommer til hotellet så er det alltid T som må sjekke inn ??  Hu vet kanskje ikke hva man gjør der foran disken?? D....m som en brød...

Noen må filme og dokumentere og kommentere. Innsjekk er kjedelig. Sikkert Tom som må ned og klage også.

Skrevet
loveanimals skrev (14 minutter siden):

Vi fikk tak i et brett med gulløl til 279 og 5 underberger til 79. Herreguuuud det va da kurrrraint. Var vel gjerne du som betalte da H ?

Hun hamstrer vel før hun skal til Hune sånn at hun kan drikke mens hun ligger på rommet. Hun er dyr i drift for T 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Høres ut som om hun sier "shallow", når hun mener sjalu 😉

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Skravleberta skrev (21 minutter siden):

Høres ut som om hun sier "shallow", når hun mener sjalu 😉

Brisenengelsk , godt i formen , det gode humøret kommer jaggu ikke (naturlig) av seg selv..... 😕 😛 Hvorfor ikke bare si sjalu, prøver seg på jealous som blir "shallow" :D Men klart man blir sjaluu, klart det  :o :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Skrevet
zhazha65 skrev (44 minutter siden):

Jeg har lagt merke til når dem kommer til hotellet så er det alltid T som må sjekke inn ??  Hu vet kanskje ikke hva man gjør der foran disken?? D....m som en brød...

Vi må huske på at IH ikke sjekker inn, hun booker inn (og ut), som hun sier, og så senest på snap før i dag 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (På 23.6.2026 den 2.08):

👍

70 talls innspirert hotell??? Hvor??? Det er en Stingray stol på rommet🤩 70 talls, hjelp meg!!!

Endret av guriland
Feil
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
guriland skrev (11 minutter siden):

70 talls innspirert hotell??? Hvor??? Det er en Stingray stol på rommet🤩 70 talls, hjelp meg!!!

Hun har som vanlig ikke peiling på hva hun snakker om, men presenterer babbelet sitt med den største selvtillit og arroganse. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Ananais skrev (2 minutter siden):

Hun har som vanlig ikke peiling på hva hun snakker om, men presenterer babbelet sitt med den største selvtillit og arroganse. 

Ja den selvtilliten og kunnskapen er rett og slett makalaus enestående!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...