Gå til innhold

South Beach fra mandag


Twigi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
bønner er forresten en utmerket erstatning for poteter syns dere ikke?? smaker jo det samme og har samme konsistens!

Jeg er enig med deg, bønner er faktisk godt :)

Er det begrenset hvor mye skummet melk man kan drikke i fase 1?

Det er det nok ikke, men jeg vet ikke hvor mye man kan drikke. Håper andre kan svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sprukket :grine: Har vært på reise, med ferdiglagde lunsjer (loff! :frustrert: ), stress og litt for lett å kjøpe sjokolade......

Men, men. Gruer meg til å gå på vekta i morra, men da får jeg bare utvide fase 1 med noen dager. Med andre ord: Her blir det strengt frem til påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er det begrenset hvor mye skummet melk man kan drikke i fase 1?

Har kikket på inne på lavkarboforumet, og sånn jeg har forstått det, så kan man drikke 2,5 dl skummet melk pr dag - eller 2 x 125 gr mager yoghurt naturell, ev. Yoplait 0,1%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg har sprukket  :grine:  Har vært på reise, med ferdiglagde lunsjer (loff! :frustrert: ), stress og litt for lett å kjøpe sjokolade......

Men, men. Gruer meg til å gå på vekta i morra, men da får jeg bare utvide fase 1 med noen dager. Med andre ord: Her blir det strengt frem til påsken!

:troest: Gjort er gjort, og spist er spist, da er det ikke annet enn å begynne på ny frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jeg ser du har spist lettis Marillia, er det lov?

(Sto ikke i den linken jeg har nemlig ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Jeg ser du har spist lettis Marillia, er det lov?

(Sto ikke i den linken jeg har nemlig ;))

Jeg har boka, og i den står det lettis (under søte godbiter - begrenses til 75 kcal pr dag) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

twigi, du må nok begynne heeelt på nytt igjen i fase 1! dvs 14 nye dager!

Det skulle i så fall passe bra med påsken :sjenert:

Vi får jo se, da. Nå har jeg klart å spise fornuftig idag, og så får jeg se hva en uke til på fase 1 fører til. Jeg har jo ett mål om å bli kvitt søtsuget, og 9 dager var tydeligvis ikke nok for det....... men det kan være at det blir for ensformig for kroppen med enda to uker med fase 1. Tilsammen 3 1/2 uke på fase 1, med kun sjokolade og loff som ekstratilskudd underveis - kan hende at det blir litt snaut.:sjenert:

Ser ikke bort fra at jeg vil ha det bedre på fase 2, selv om vekta da ikke går så fort nedover.

*har lyst på grovbrødskive med makrell i tomat - og tror ikke det kan være så veldig skadelig....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er lei av å lukte neglelakkfjerner (ketose) av meg selv :sjenert:

Det skal bli godt å kunne spise litt brød og frukt igjen, og sist men, men ikke minst ta et glass rødvin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvor lenge har dere gått på South Beach og hvor mye har dere gått ned til nå?

9 dager her, har ikke orket å gå på vekta på et par dager pga månedlig besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Jeg har månedlig besøk (siden i går), og pleier jo å gå opp da.. Men det virker som om jeg har gått ned 1 1/2 kg.. På 2 dager.. :overrasket:

Veide meg i morges, så er altså på 3 dagen i dag.

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg er på dag 8 i fase 1! og søtsuget forsvant etter ca 4-5 dager (muligens fordi jeg har vært gjennom dette et par ganger i fjor så kroppen visste hva som skulle skje). har bare gått ned 1 kg :/ (vekta bedro meg, hadde gått ned 2 kg for et par dager siden!). men det utrolige har skjedd, magemålet har krympet med nesten 4 cm :D :D og det er mye mer synlig vektnedgang enn hva vekta viser, for nå sitter yndlingsjeansen min perfekt uten at den lager valker på sidene :)

(skal registrere meg snart ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg har månedlig besøk (siden i går), og pleier jo å gå opp da.. Men det virker som om jeg har gått ned 1 1/2 kg.. På 2 dager.. :overrasket:

Veide meg i morges, så er altså på 3 dagen i dag.

:klappe:

jeg er på dag 8 i fase 1! og søtsuget forsvant etter ca 4-5 dager (muligens fordi jeg har vært gjennom dette et par ganger i fjor så kroppen visste hva som skulle skje). har bare gått ned 1 kg :/ (vekta bedro meg, hadde gått ned 2 kg for et par dager siden!). men det utrolige har skjedd, magemålet har krympet med nesten 4 cm :D :D og det er mye mer synlig vektnedgang enn hva vekta viser, for nå sitter yndlingsjeansen min perfekt uten at den lager valker på sidene :)

(skal registrere meg snart ja! ;)

:klappe: Er det ikke deilig når man kjenner buksene sitter løsere?

Hyggelig om du registrerer deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge har dere gått på South Beach og hvor mye har dere gått ned til nå?

Jeg er egentlig på dag 11 idag, men to dager blr rotet bort på sprekk. Men likevel: vekta idag viste 59,9 og det er jeg bare så glad for! Viktig psykisk å være under 60 :sjenert: Det betyr at jeg har gått ned litt over 2 kilo.

Jeg er lei av å lukte neglelakkfjerner (ketose) av meg selv :sjenert: 

Jeg trodde ikke man gikk i ketose så fort? Jeg har ihvertfall ikke fått noen tilbakemeldinger om aceton-lukt. Merker du det selv, eller er det andre som sier fra? Hva er egentlig grunnen til at det skjer?

jeg er på dag 8 i fase 1! og søtsuget forsvant etter ca 4-5 dager (muligens fordi jeg har vært gjennom dette et par ganger i fjor så kroppen visste hva som skulle skje). har bare gått ned 1 kg :/ (vekta bedro meg, hadde gått ned 2 kg for et par dager siden!). men det utrolige har skjedd, magemålet har krympet med nesten 4 cm :D :D og det er mye mer synlig vektnedgang enn hva vekta viser, for nå sitter yndlingsjeansen min perfekt uten at den lager valker på sidene :)

(skal registrere meg snart ja! ;)

Kjempeflott! Jeg har gått ned ca 3 cm rundt midjen, og det merkes veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg trodde ikke man gikk i ketose så fort? Jeg har ihvertfall ikke fått noen tilbakemeldinger om aceton-lukt. Merker du det selv, eller er det andre som sier fra? Hva er egentlig grunnen til at det skjer?

Her står det litt mer om ketose.

Jeg merket det først selv, deretter fra han jeg bor sammen med ;)

Det lukter ikke mye heldigvis, og snart kan jeg spise litt karbohydrater igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Og i dag er det 4 dagen, og jeg har gått ned 2 kg :overrasket:

Merker at den ene jeansen min passer igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...