Gå til innhold

South Beach fra mandag


Twigi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Lørdag spiste jeg en liten mørk sjokolade, og det holdt med den ene biten. Lettis, peanøtter og Pepsi Max er godt å kose seg med det også.

Søndag var det svinekjøtt på menyen hos meg også, jeg droppet ris, og spiste heller bønner - noe som jeg faktisk synes er godt, og dessverre glemmer å spise ellers.

Vekten går nedover, og i dag kjenner jeg også at buksa sitter løsere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

jeg er reddet! har gått ned 2 kilo likevel :) så jeg skal holde meg på stranda. livmålet er det samme tror jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
jeg er reddet! har gått ned 2 kilo likevel :) så jeg skal holde meg på stranda. livmålet er det samme tror jeg... :(

Flott :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hva steker dere maten i? margarin var visst ikke lov pga transfett ellernoe? hvilke oljer går bra? olivenolje tåler jo ikke så høye temperaturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg bruker rapsolje, jeg har teflonstekepanne, men føler at jeg må ha litt olje likevel. Har i noen dråper, og bruker litt kjøkkenpapir til å smøre hele stekepannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Har dere noen tips til noen gode frokoster? :)

Jeg begynner i dag! :)

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere noen tips til noen gode frokoster? :)

Jeg begynner i dag! :)

Velkommen MissA! Jeg synes omelett er veldig greit som frokost, men jeg har som regel godt tid om morgenen. Hvis jeg har det travelt, spiser jeg eggemuffins som jeg steker opp i store porsjoner og har i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er reddet! har gått ned 2 kilo likevel :) så jeg skal holde meg på stranda. livmålet er det samme tror jeg... :(

Kjempeflott! Kan ikke du lage deg et nick og registrere deg, så "vet" vi hvem du er!

Supert at du går ned, da - det er viktig for motivasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Har du en oppskrift på eggmuffins?

(Jeg skal kjøpe boka, men får ikke gjort det akkurat i dag :))

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sonnentag

Dette går veien, er så fornøyd med meg selv så langt. Var redd for at motivasjonen ikke var like sterk denne gangen som første gang jeg gikk på dietten. Men det går like bra nå som da!

Magen føles bra, dette er en diett som passer magen min fortreffelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

har noen av dere begynt på fase 2 ennå? hva slags mat har dere da planer om å gjeninnføre i kosten som i fase 1 ikke er lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
hva gjør dere når dere har nådd målet? hvordan holder dere vekta da?

Å holde vekta er det tyngste jobben. Jeg kan bare snakke for min egen del, men jeg har en maksvekt som jeg forsøker å holde meg langt under, men etter perioder med for mye mat, og feil mat, må jeg hente meg inn igjen slik som nå. :sjenert:

har noen av dere begynt på fase 2 ennå? hva slags mat har dere da planer om å gjeninnføre i kosten som i fase 1 ikke er lov?

Nei, vi har ikke kommet så langt, men det var en link her litt lengre oppe, og i den er det en liste over det som kan spises i fase 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sonnentag
hva gjør dere når dere har nådd målet? hvordan holder dere vekta da?

Jeg gikk på denne dietten for 2 år siden på denne tiden og fram til sommeren, og siden da har jeg holdt meg på +/- 2kg. Jeg gikk ned 10 kg den gangen og skal gå ned 10 nå. Jeg er fornøyd med at jeg har klart å holde vekten disse to årene, og føler vel ikke at jeg har gjort noe spesielt for å holde meg der. Dette er et kosthold som jeg kan leve med uten å oppleve store svingninger i vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

bønner er forresten en utmerket erstatning for poteter syns dere ikke?? smaker jo det samme og har samme konsistens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...