Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Holger Pan skrev (14 minutter siden):

De der "erfaringene" som Se & Hør gjør seg er virkelig langt under pari. Akkurat som med Kongens tur i "ambulanse" fredag.

Ja, helt ubrukelig. "Erfaringer" er ikke troverdig kilde. Kriminalomsorgen, retten osv.er troverdig kilde i denne sammenheng - selv om enkelte trodde jeg med det siktet til uforholdsmessig inngripen fra myndighetene, manglende pressefrihet og brudd på menneskerettighetene..

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
blvck skrev (21 minutter siden):

Ja, det er vel der mye av problemet ligger, og da holder det ikke med noen måneder rusfri antar jeg. Samtidig er jeg litt spent på om man kan holde noen i varetekt for å holde de rusfri så de ikke begår nye lovbrudd? Jeg har ikke hørt om det før, men ikke noe jeg sitter å leser om daglig heller da, så mye mulig det er vanlig og godt innenfor. 

Jeg har ikke hørt om det før, men å ha omvendt voldsalarm utløser ikke noe plikt til å la seg behandle for voldsproblematikk eller stille seg til disposisjon for å testes for rus. Så hvis rus gjør at man blir voldelig, og man ikke er ferdig behandlet for rusproblematikk så vil gjentagelsesfaren øke. Varetekt skal sikre at det ikke blir en gjentagelsesfare. Anbefaler denne artikkelen i Se og Hør, den er utfyllende og informativ. 

https://www.seher.no/kongelig/derfor-er-mamma-sa-viktig/84998321

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Hebbe-lille skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke hørt om det før, men å ha omvendt voldsalarm utløser ikke noe plikt til å la seg behandle for voldsproblematikk eller stille seg til disposisjon for å testes for rus. Så hvis rus gjør at man blir voldelig, og man ikke er ferdig behandlet for rusproblematikk så vil gjentagelsesfaren øke. Varetekt skal sikre at det ikke blir en gjentagelsesfare. 

Stemmer, med omvendt voldsalarm vil han være løslatt, så da er det ingen krav utover avstand fra offer og enkelte områder som gjelder. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Nei, så overraskende at det ikke var kos&hygge-varetekt hjemme i poolen hos mamsen ref.Se og Hør🤗. Virkelig et sjokk, altså.

Det er da ikke motbevist? Man rekker dafint å ha poolparty på de 3 hele timene per dag han har lov å "besøke mamma". 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
velociraptor skrev (19 minutter siden):

Det er da ikke motbevist? Man rekker dafint å ha poolparty på de 3 hele timene per dag han har lov å "besøke mamma". 

🎯

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
velociraptor skrev (1 time siden):

Sier ikke avtalen noe om hvor han skal ha anledning til å ta imot sine egne gjester?  Jeg vet ikke hva som er tilfelle, men den sier vel at han har anledning til å gå på besøk til moren, ikke at han kan disponere stedet fritt.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...