Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
blvck skrev (13 minutter siden):

Jeg har fortsatt artikkelen åpen på telefonen og i artikkelen står det: 

"Det skal heller ikke være rusforbud for gjestene etter det vi kjenner til. Men verten får ikke nyte akhol. Ett glass vin tl middag eller en øl i løpet av en grillkveld er i strid med vilkårene for varetekten - og rusforbudet gjelder natulig nok også inntak av narkotiske substanser". 

Totalt ubrukelig egentlig. Er nyheten at se&hør ikke kjenner til rusforbud for gjestene?  Eller at verten ( antar det nå er snakk om Marius ) ikke får lov til å ta et glass vin og - tro det eller ei narkotiske substanser ? 

siden det var snakk om poolparty , så jeg egentlig HM og MM som vertskap. Koffein, nikotin og alkohol er lovlige rusmidler. Hørtes ut som f.eks. ei venninne av MM på sykebesøk burde nektes å ta en kopp kaffe og en snus ved bassenget slik det ble lagt frem, med at gjester ikke burde få nyte ( lovlige ) rusmidler . 

det er altså Marius som har ( eller potensielt kan ) invitere venner til grillkveld ved bassenget ( beskrevet som poolparty ) og der kan gjester av Marius bruke lovlige rusmidler . Dette har ikke skjedd, men kan potensielt skje? Fordi han har lov til å bevege seg til svømmebassenget og har fått hjelp av politiet til å montere grill ved svømmebassenget og se& hør kjenner ikke til rusforbud for potensielle gjester ? Er det vi skal ha så sterke meninger om noe som potensielt kan skje fordi se& hør ikke kjenner til rusforbud for gjestene , ei husreglene på Skaugum om dagen ?? Ble det noenlunde riktig? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kvittre skrev (13 minutter siden):

Totalt ubrukelig egentlig. Er nyheten at se&hør ikke kjenner til rusforbud for gjestene?  Eller at verten ( antar det nå er snakk om Marius ) ikke får lov til å ta et glass vin og - tro det eller ei narkotiske substanser ? 

siden det var snakk om poolparty , så jeg egentlig HM og MM som vertskap. Koffein, nikotin og alkohol er lovlige rusmidler. Hørtes ut som f.eks. ei venninne av MM på sykebesøk burde nektes å ta en kopp kaffe og en snus ved bassenget slik det ble lagt frem, med at gjester ikke burde få nyte ( lovlige ) rusmidler . 

det er altså Marius som har ( eller potensielt kan ) invitere venner til grillkveld ved bassenget ( beskrevet som poolparty ) og der kan gjester av Marius bruke lovlige rusmidler . Dette har ikke skjedd, men kan potensielt skje? Fordi han har lov til å bevege seg til svømmebassenget og har fått hjelp av politiet til å montere grill ved svømmebassenget og se& hør kjenner ikke til rusforbud for potensielle gjester ? Er det vi skal ha så sterke meninger om noe som potensielt kan skje fordi se& hør ikke kjenner til rusforbud for gjestene , ei husreglene på Skaugum om dagen ?? Ble det noenlunde riktig? 

Jeg forsår ikke hva du regarer sånn på med dette, og tenker du får sende en epost til se og hør hvis du ønsker ytterligere svar omkring hva de skriver. 

Endret av blvck
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
blvck skrev (2 minutter siden):

Jeg forsår ikke hva du regarer sånn på med dette, og tenker du får sende en epost til se og hør hvis du ønsker ytterligere svar omkring hva de skriver. 

Jeg prøver å forstå hva dere reagerer på. Det var en oppfordring til at andre skulle reagere på poolparty også, det derfor jeg lurte på hva slags poolparty det var snakk om. Får visst ikke noe svar. 

se& hør hadde nok gjerne solgt meg artikkelen, så det er ikke noe å kontakte dem om. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvittre skrev (19 minutter siden):

De vet hva de driver med i Se og Hør. 😆

• Liker 2
Skrevet (endret)
Kvittre skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver å forstå hva dere reagerer på. Det var en oppfordring til at andre skulle reagere på poolparty også, det derfor jeg lurte på hva slags poolparty det var snakk om. Får visst ikke noe svar. 

se& hør hadde nok gjerne solgt meg artikkelen, så det er ikke noe å kontakte dem om. 

Jeg har ikke reagert på denne setningen. Du skrev at det var dumt at artikkelen var kommet bak betalingsmur, og siden jeg hadde artikkeln åpen tenkt jeg kunne være til hjelp og skrive til deg hva som stod knyttet til rusbruk så du slapp å lure. 

Endret av blvck
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
blvck skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke reagert på denne setningen. Du skrev at det var dumt at artikkelen var kommet bak betalingsmur, og siden jeg hadde artikkeln åpen tenkt jeg kunne være til hjelp og skrive til deg hva som stod så du slapp å lure. 

Ok, takk for hjelpen. 

Skrevet
Kvittre skrev (1 minutt siden):

Poolparty var en "oversettelse" her på forumet. 

• Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Poolparty var en "oversettelse" her på forumet. 

Okei 😆 ja, det er det ennå mindre grunn til å kontakte se& hør for detaljer om festen. 

• Nyttig 2
Skrevet
Kvittre skrev (4 minutter siden):

Okei 😆 ja, det er det ennå mindre grunn til å kontakte se& hør for detaljer om festen. 

😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg må ærlig si at jeg reagerer på denne varetekten. Dersom han om ett år blir dømt til 15 måneders fengsel er han da en fri mann, etter tre måneder i ordinær varetekt og 12 måneder i  ˚varetekt˚ på Skaugum.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg er ikke den eneste som tenker at dette ikke blir den eneste gangen Marius Borg Høiby blir dømt for noe slikt som dette, ikke sant?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Pås skrev (5 minutter siden):

Jeg må ærlig si at jeg reagerer på denne varetekten. Dersom han om ett år blir dømt til 15 måneders fengsel er han da en fri mann, etter tre måneder i ordinær varetekt og 12 måneder i  ˚varetekt˚ på Skaugum.

Rent hypotetisk, dette er vel ikke sannsynlig? Er enig i at han slipper veldig billig unna hvis disse 3 treffer inn-  så lang varetekt, nedsatt fengselsstraff, og varetekt opphører samtidig med ny kortere dom. 

• Liker 1
Skrevet
Doolittle skrev (6 minutter siden):

Jeg er ikke den eneste som tenker at dette ikke blir den eneste gangen Marius Borg Høiby blir dømt for noe slikt som dette, ikke sant?

Sikkert ikke .. 

• Liker 1
Skrevet

Det eneste positive med denne varetekten med fotlenke er at han fysisk ikke kan treffe Frogner kvinnen. 
Men er redd for han finner en annen mulighet til og kontakte henne.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vel, ingenting har skjedd etter at mbh fikk varetekt med elektronisk kontroll for to uker siden, derfor "erfarer" Se&Hør hva mbh kanskje kan gjøre for klikksalg i agurktiden.

Er ikke det det viktigste, at han ikke har begått noe som helst nytt?

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...