Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvittre skrev (Akkurat nå):

Det tror ikke jeg heller. Jeg  tror ikke det er rette tidspunkt å slutte å røyke heller, for mye abstinenser . Han kan prøve røykeplaster når han har fått orden på resten. 

Jeg heller tror ikke at dette er rette tidspunktet for å slutte å røyke.  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

En skulle tro at han hadde lært hvor viktig det er å ta vare på lungene sine, når han ser hvilke plager moren har. 

Han har vel aldri fremstått som en som klarer å tenke konsekvenser av atferd. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

I artikkelen er det sitert på at MM lå på sofaen og sov de to siste gangene han fikk besøk av henne. Dette fremstår som enda en måte å male et bilde for å få sympati nok til å slippe ut. 
Det er bare en uke siden hun ble fotografert på vei ut fra sykehuset gående og uten oksygen, så det fremstår ikke sannsynlig at hun sover seg gjennom de sjeldne besøkene hos sønnen. 

Han bruker virkelig sykdommen hennes for alt det er verdt. Først at han måtte få sone hjemme fordi lungene hennes ikke tålte besøk. Så forverringen til å bli løslatt. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det bare meg som reagerer på at S&H publiserer bilder av polititjenestemenn uten å anonymisere dem?!

Skrevet
Kvittre skrev (58 minutter siden):

Hvilke nyheter? Jeg har googlet og finner ingeting. Når ble det slutt på å poste linker? 

Han er jo ikke på vei hjem. Merkelig å påstå at folk som er på vei hjem er friske btw. Er moren hans frisk og da? 

Hmm? Hva mener du? Folk er på vei hjem?  Jeg skrev ham, ikke folk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...