Lineaaa Skrevet 23. juni #361 Skrevet 23. juni Det er så mye snap av helt uinteressante ting, private ting, invaderende ting. Skjønner hun vil ha cash og medlidenhet men dette har bikket over i det ukritiske. Unfollow for min del. Men heia deg Line! 18 7
AnneSusanne Skrevet 23. juni #362 Skrevet 23. juni Lineaaa skrev (5 minutter siden): Det er så mye snap av helt uinteressante ting, private ting, invaderende ting. Skjønner hun vil ha cash og medlidenhet men dette har bikket over i det ukritiske. Unfollow for min del. Men heia deg Line! Det var fint beskrevet! Vi heier såklart på Line, men jeg syns også at nå ble det for mye av alt. Av og til vet jeg ikke om hun skal hylskrike eller flire. Sorry Line, det blir bare så voldsomt på sitt vis. 19 2
Soro123 Skrevet 24. juni #363 Skrevet 24. juni Line dukka opp på utforsk hos meg nå og jeg må si jeg blir urolig over at hun som nøytropen (om hun er det, jeg vet ikke om hun har tatt blodprøver) vasker i båten som er full av mugg. Jeg håper virkelig ikke at hun får soppsporene inn i lungene, det kan potensielt være farlig dersom hun er nøytropen. Dette er noe jeg sterkt ville frarådet Line om hun var min pasient. 8
MiominMio Skrevet 24. juni #364 Skrevet 24. juni Lineaaa skrev (11 timer siden): Det er så mye snap av helt uinteressante ting, private ting, invaderende ting. Skjønner hun vil ha cash og medlidenhet men dette har bikket over i det ukritiske. Unfollow for min del. Men heia deg Line! Så bra du unfollower da det virker som det irriterer deg grenseløst. Det er faktisk aldi noe jeg klarer helt å forstå. De som følger disse influenserne for så å irritere seg over det de legger ut. Hva med å se litt på seg selv. Er ikke verre enn å 1. Enten blokkere influensene som irriterer eller 2. slutte å følge dem om det er det man gjør. Og dette er ikke til deg som jeg siterer, men oss alle. Hva med å prøve å ha forståelse for at man er i en krise situasjon. Livet er snudd opp ned, kreft er sykt skremmende og man håndterer det ulikt. Ha litt medfølelse - det er en fin ting i dette kalde samfunnet vi nå lever i. 2 2
Grethe79 Skrevet 24. juni #365 Skrevet 24. juni Kleppmelk skrev (23 timer siden): Jeg forstår hun har det veldig krevende og at kreft er altoppslukende men nå måtte jeg faktisk avfølge. Det er jo bare det i monitor fra morgen til kveld og det er SÅ mye snakk om SÅ lite. Hun har blitt en annen versjon av Anna Rasmussen. Hun går gjennom mye om dagen, så jeg har full respekt for det. Uansett er Line den råeste dama jeg vet om, digger henne!!!😍 3
parmanoia Skrevet 24. juni #366 Skrevet 24. juni AnneSusanne skrev (19 timer siden): Det var fint beskrevet! Vi heier såklart på Line, men jeg syns også at nå ble det for mye av alt. Av og til vet jeg ikke om hun skal hylskrike eller flire. Sorry Line, det blir bare så voldsomt på sitt vis. Det er vel meningen at vi ikke skal skjønne om hun skal hylgrine eller le. Det gjør at vi blir lenger inne på snap. 10 1
blåbærpai Skrevet torsdag kl. 05:43 #367 Skrevet torsdag kl. 05:43 Alt skal runkes idag. Lidelser. Fødsler. Sykdom. Barn. Har selv blokkert henne. Jeg kan faktisk ikke engasjere meg i et fremmed menneskes sykdomsliv.... spess ikke når det blir hennes hovedinntekt.. 22 1
blåbærpai Skrevet torsdag kl. 05:55 #368 Skrevet torsdag kl. 05:55 Jeg vet ikke. Jeg synes bare det er noe sosialt perverst over å dele det mest private helt ukritisk til Gud og hvermann.. 10 6
Carrot Skrevet torsdag kl. 06:07 #369 Skrevet torsdag kl. 06:07 blåbærpai skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke. Jeg synes bare det er noe sosialt perverst over å dele det mest private helt ukritisk til Gud og hvermann.. at noen kan kalle det å dele ukritisk for sosialt perverst sier litt, det hun gjør er å si akkurat hva hun går gjennom og det er garantert ganske mange som føler det er befriende deilig og noen få som føler det er feil fordi DE selv FØLER noe annet, altså er det en følelse du sitter med.. Jeg heier på henne, på hennes måte å gå gjennom dette på, hennes måte å få ut imformasjon på, hennes måte å stå i det på - hun har tross alt vært gjennom stormer før og overlevd mer enn folk flest av sykdom så jeg tenker hun står støtt i at du syns det er "sosialt perverst" hendligvis. Og i dag er det jo ikke slik at sosiale medier har hvernen grenser eller noe er unaturlig å snakke om, dele eller på annen måte være i strid med den sosiale normen fordi det ikke eksisterer en norm lengre, alt er lov liksom så lenge du ikke bryter med en faktisk lov. 1 1
blåbærpai Skrevet torsdag kl. 06:18 #370 Skrevet torsdag kl. 06:18 Nå har vel folk skrevet side opp og ned om at hun tar det for langt.. en etter en slutter å følge henne pga. måten hun runker det på med endeløse snapper der hun draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ut poenget. Sosialt perverst ja. Og kynisk. Hun tjener penger på denne runkingen.. så.. glad jeg er ansatt, gå på jobb, klokker ut og inn og kan være i mitt eget hjem og liv uten en masse følgere som har sine meninger om meg og mitt. Men ja, selvfølgelig valgfritt og hun greier seg nok fint. Jeg håper hun blir frisk og ønsker henne god bedring. Men jeg kan samtidig synes at å dele alt til alle ikke er sunt og nyttig.. 7 17
oss-to Skrevet torsdag kl. 06:27 #371 Skrevet torsdag kl. 06:27 parmanoia skrev (På 23.6.2026 den 12.28): Det var kanskje gøy første gangen, men nå holder det. Hun har veldig skjønt det da, siden vi skriver det her inne. Hun leser jo, eller «en venninne fortalte meg at noen hadde skrevet et sted på nettet, jeg husker ikke hvor…». Ho deltek sjølv her i tråden. 2
parmanoia Skrevet torsdag kl. 07:02 #372 Skrevet torsdag kl. 07:02 (endret) oss-to skrev (35 minutter siden): Ho deltek sjølv her i tråden. Ja jeg vet. Men noen ganger sier hun også at «en venninne har lest et sted at noen skrev om meg» når noen har skrevet noe om henne som her inne. Endret torsdag kl. 07:03 av parmanoia 2 1
Tale-Tuten Skrevet torsdag kl. 09:14 #373 Skrevet torsdag kl. 09:14 Jo Line, jordslag er faktisk mugg! Ref til når hun sier at jordslag ikke er mugg. 9 3
Soro123 Skrevet torsdag kl. 15:58 #374 Skrevet torsdag kl. 15:58 Tale-Tuten skrev (6 timer siden): Jo Line, jordslag er faktisk mugg! Ref til når hun sier at jordslag ikke er mugg. Jordslag er mugg, og soppsporene kan være farlige for henne dersom hun nå er nøytropen. Hun har tidligere vært tydelig på at hun er observant på feber og det regner jeg med at hun fortsatt er. Jeg håper hun slipper feber og innleggelse nå frem mot neste kur. Men både jordslag og mugg er sopp og gir fare for en luftveisinfeksjon når en oppholder seg i nærheten av det, jeg håper hun er mer forsiktig fremover. 3
Vinnanna15 Skrevet torsdag kl. 16:30 #375 Skrevet torsdag kl. 16:30 Mer flåsete og slitsom dame skan leite lenge etter! Ok Kristin Gjeldsvik da... 13 1
Sola de Skrevet torsdag kl. 18:21 #376 Skrevet torsdag kl. 18:21 Jeg synes Line virker som en dame med bein i nesa. Hun har det kjempetøft, men fortsetter å stå på. Gratulerer med bestått førsteår og god bedring videre. Stå på! Dette klarer du! ( Mener å ha sett deg skrive her i tråden 🤔). 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå