nøtta Skrevet søndag kl. 20:54 #421 Skrevet søndag kl. 20:54 refill skrev (8 timer siden): Hvilken kritikk svarer hun på? Hun har fått mange meldinger om at hun drakk et glass vin, fordi det ikke er "lov" på cellegift. Så hun svarer på det og forteller om sin situasjon og hva hennes onkolog sier angående det. Og at de som kritiserer bør også komme med dokumentasjon på at ingen på feks cellegift kan røre en dråpe . Sånn helt kort 😛 1
JennieB Skrevet søndag kl. 21:51 #422 Skrevet søndag kl. 21:51 nøtta skrev (53 minutter siden): Hun har fått mange meldinger om at hun drakk et glass vin, fordi det ikke er "lov" på cellegift. Så hun svarer på det og forteller om sin situasjon og hva hennes onkolog sier angående det. Og at de som kritiserer bør også komme med dokumentasjon på at ingen på feks cellegift kan røre en dråpe . Sånn helt kort 😛 Jeg er så lei av all pratingen hennes. Hvorfor har hun behov for å forsvare seg selv, hvis hun ikke kjenner seg igjen i kritikken som blir gjort? Hun får gjøre som hun vil med alkohol, men jeg klarer ikke tro at det har positiv virkning i hennes situasjon. 4 8
Klink Skrevet i går, 06:19 #423 Skrevet i går, 06:19 (endret) JennieB skrev (8 timer siden): Jeg er så lei av all pratingen hennes. Hvorfor har hun behov for å forsvare seg selv, hvis hun ikke kjenner seg igjen i kritikken som blir gjort? Hun får gjøre som hun vil med alkohol, men jeg klarer ikke tro at det har positiv virkning i hennes situasjon. Alkohol har ingen positiv virkning uansett syk eller frisk. Det er kreftfremkallende og anbefalingen er 0 alkohol generelt for befolkningen. Virkningen kan være positiv for kosen sin skyld. Og det skal man ikke kimse av. Endret i går, 06:19 av Klink 4 1
JennieB Skrevet i går, 08:51 #424 Skrevet i går, 08:51 Klink skrev (2 timer siden): Alkohol har ingen positiv virkning uansett syk eller frisk. Det er kreftfremkallende og anbefalingen er 0 alkohol generelt for befolkningen. Virkningen kan være positiv for kosen sin skyld. Og det skal man ikke kimse av. Kanskje ikke, men det finnes veldig mange måter å kose seg på uten alkohol. 2 2
Fenomen Skrevet i går, 09:47 #425 Skrevet i går, 09:47 JennieB skrev (55 minutter siden): Kanskje ikke, men det finnes veldig mange måter å kose seg på uten alkohol. Folk er forskjellige. 3
Klink Skrevet i går, 11:40 #426 Skrevet i går, 11:40 (endret) JennieB skrev (2 timer siden): Kanskje ikke, men det finnes veldig mange måter å kose seg på uten alkohol. Ja, men alkohol har en god avslappende virkning. Og mange syns vin smaker godt og gjør et måltid bedre. Jeg tenker at et vinglass av og til (med leges godkjenning i dette tilfellet) kan gjøre underverker 😁 Endret i går, 11:42 av Klink 3 1
nøtta Skrevet 21 timer siden #427 Skrevet 21 timer siden JennieB skrev (16 timer siden): Jeg er så lei av all pratingen hennes. Hvorfor har hun behov for å forsvare seg selv, hvis hun ikke kjenner seg igjen i kritikken som blir gjort? Hun får gjøre som hun vil med alkohol, men jeg klarer ikke tro at det har positiv virkning i hennes situasjon. Hun forsvarer seg ikke. Hun forklarer at å være bastant på at alkohol er null toleranse for under behandling er ikke alltid fakta. Hun fremsnakker å kose seg med et glass, i hennes tilfelle med 5% alkohol er noe hun nyter, og det gjør hun sjelden/aldri og i samråd med lege fått bekreftet at det gir lite/ingen skade sammenlignet med gleden det gir. 1
MiominMio Skrevet 21 timer siden #428 Skrevet 21 timer siden Til alle som sier dere er så lei pratinga….,hvorfor klikker dere inn på henne om det er så ille? Bare lurer jeg. Synes liksom det er å kaste stein i glasshus Å gnåle om influensere for så å følge dem og klikke inn. 2 5
parmanoia Skrevet 21 timer siden #429 Skrevet 21 timer siden MiominMio skrev (7 minutter siden): Til alle som sier dere er så lei pratinga….,hvorfor klikker dere inn på henne om det er så ille? Bare lurer jeg. Synes liksom det er å kaste stein i glasshus Å gnåle om influensere for så å følge dem og klikke inn. Du er på Rampelyset. 2
Klink Skrevet 20 timer siden #430 Skrevet 20 timer siden parmanoia skrev (34 minutter siden): Du er på Rampelyset. Mange kritiserer, men når kritikken er er så lei denne influenseren, så blir det litt rart. 2
MiominMio Skrevet 20 timer siden #431 Skrevet 20 timer siden parmanoia skrev (43 minutter siden): Du er på Rampelyset. Forklar? Man klager på at hun PRATER mye? Hva er problemet. Enlighten me gjerne for jeg forstår ikke hvorfor man utsetter seg for dette selv jeg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå