Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker hun god bedring . Men sorry den dama har jeg aldri orket å følge med på.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siljes_tanker skrev (15 timer siden):

Altså, om 2 år så kan hun potensielt bli min eller mine barn sin sykepleier? Vi kommer fra samme kommune, så stor fare for at hun faktisk får jobb på STHF, i Skien. Uansett hvordan jeg snur og vender på det, jeg får meg ikke til å stole på hva hun egentlig står får

Hvorfor ser du på det som et problem? Pleier du å intervjue sykepleierne som ivaretar deg og dine for å forsikre deg om riktige verdier?

Hun tar en utdannelse, blir hun ansett som egnet så blir hun sykepleier. Ser ikke lien grunn til at det skulle være noe verre enn andre som blir det. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Siljes_tanker skrev (16 timer siden):

Altså, om 2 år så kan hun potensielt bli min eller mine barn sin sykepleier? Vi kommer fra samme kommune, så stor fare for at hun faktisk får jobb på STHF, i Skien. Uansett hvordan jeg snur og vender på det, jeg får meg ikke til å stole på hva hun egentlig står får

Du får deg ikke til å stole på hva hun egentlig står for? Hva mener du med det?

Jeg tror faktisk det er ytterst få som har hadde kjempet med nebb og klør for å fullføre en utdannelse midt oppi kreft, cellegift og utrolig dårlig form. At hun er voldsomt utadvent og virker litt styrete på snap, betyr ikke at hun ikke har gode verdier og at hun ikke blir en fantastisk sykepleier. Noe jeg tror hun blir, både for voksne og barn, nettopp pga sitt utadvendte vesen. Kan se for meg at hun i møte med pasienter oser av omsorg.

Så jeg for min del er spent på hva du mener med at du ikke stoler på hva hun står for...

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg måtte slutte å følge henne  for noen måneder siden. Skravling i det uendelige om alt og ingenting som alle andre influencere  gjør. Hun som tidligere var så opptatt at hun ikke skulle være som andre influencere og snakke på inn-og utpust for å tjene penger. Vel, hun ble sånn til slutt hun og.  Og det å måtte gjette hele tiden om hun lo eller grein. Orka ikke ass 😂

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Har hun bleket håret, eller har hun så lyst hår som det som har vokst ut nå?

Skrevet

13 influensere i luksuvilla utenfor Cannes, alle i matchende pysjer og hvor fellesnevneren er KareBeauty. 

Burde ikke alt disse 13 damene legger ut fra denne turen merkes med reklame? Ikke bare liveshopping og direkte omtale av produktene fra Kare, men jeg har sterk mistanke om at det meste her er sponset og rabattert... :sukk:

• Liker 2
  • Nyttig 19
Skrevet
kalini skrev (11 timer siden):

Har hun bleket håret, eller har hun så lyst hår som det som har vokst ut nå?

Hun har bleket det. 

Skrevet

Det mangler vel en god del på reklamemerking fra LV også. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Disse karepysjene ser ut som sykehusskjorter

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Influensere og pysj. Så intimt og hjemmekoselig, altså. Jeg labber bare hjemme og er meg selv helt avslappet og usminket. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg var innom Line Victoria sin SC igjen i dag og jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg håper så virkelig at hun tar et godt informert valg. Kreftsykepleierene og onkologene ved Radiumhospitalet og hennes lokale sykehus MÅ da ha informert henne godt om bivirkningene og spesielt fatiguen som svært ofte følger med kreftbehandlingen. Jeg tror jo at de har gjort det, det er noe alle kreftsykepleiere og onkologer skal gjøre. 

Men likevel sitter Line Victoria og forteller om hvor utmattet hun er og hvor plaget hun er av fatigue (og som hun sier er dette svært vanlig etter kreftbehandling) SAMTIDIG som hun sier at hun skal kjøre på med gassen i bunn med både studier og praksis utover høsten. 

Jeg tror ikke hun enda forstår hvor stor fare hun utsetter seg selv for ved å fortsette å kjøre med klampen i bunn når kroppen hennes så tydelig gir henne signaler om å bremse..... 😖 Dette kan potensielt føre til at hun aldri vil kunne bruke utdannelsen sin dersom hun klarer å fullføre sykepleierutdannelsen. Det kan da ikke være SÅ viktig å få fortsette med det kullet hun startet utdannelsen sammen med, at hun kan risikere hele yrkeslivet sitt.

Hun sier at hun gjerne skulle hatt en oppskrift som faktisk funker på hvordan hun kan deale med fatiguen. Og den tryggeste oppskriften på det er absolutt ikke det Line Victoria vil høre, men det er hvile.

Jeg tror ikke at Line Victoria enda har forstått alvoret i hennes situasjon. Hadde hun forstått det hadde hun bremset nå.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Soro123 skrev (20 timer siden):

Jeg var innom Line Victoria sin SC igjen i dag og jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg håper så virkelig at hun tar et godt informert valg. Kreftsykepleierene og onkologene ved Radiumhospitalet og hennes lokale sykehus MÅ da ha informert henne godt om bivirkningene og spesielt fatiguen som svært ofte følger med kreftbehandlingen. Jeg tror jo at de har gjort det, det er noe alle kreftsykepleiere og onkologer skal gjøre. 

Men likevel sitter Line Victoria og forteller om hvor utmattet hun er og hvor plaget hun er av fatigue (og som hun sier er dette svært vanlig etter kreftbehandling) SAMTIDIG som hun sier at hun skal kjøre på med gassen i bunn med både studier og praksis utover høsten. 

Jeg tror ikke hun enda forstår hvor stor fare hun utsetter seg selv for ved å fortsette å kjøre med klampen i bunn når kroppen hennes så tydelig gir henne signaler om å bremse..... 😖 Dette kan potensielt føre til at hun aldri vil kunne bruke utdannelsen sin dersom hun klarer å fullføre sykepleierutdannelsen. Det kan da ikke være SÅ viktig å få fortsette med det kullet hun startet utdannelsen sammen med, at hun kan risikere hele yrkeslivet sitt.

Hun sier at hun gjerne skulle hatt en oppskrift som faktisk funker på hvordan hun kan deale med fatiguen. Og den tryggeste oppskriften på det er absolutt ikke det Line Victoria vil høre, men det er hvile.

Jeg tror ikke at Line Victoria enda har forstått alvoret i hennes situasjon. Hadde hun forstått det hadde hun bremset nå.

🎯 Hun  som studerer til sykepleier burde ha snappet opp dette. Greit hun er student og ikke faglig utlært, men nesten alle vet kreftbehandling er heftig shit for kroppen.

• Liker 5
Skrevet
Tale-Tuten skrev (1 minutt siden):

🎯 Hun  som studerer til sykepleier burde ha snappet opp dette. Greit hun er student og ikke faglig utlært, men nesten alle vet kreftbehandling er heftig shit for kroppen.

Det er.veldig forskjellig hvordan folk takler det. Noen jobber fullt, noen jobber ikke og noen jobber halvt osv. Kjenner flere i de forskjellige kategoriene. 

• Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Det er.veldig forskjellig hvordan folk takler det. Noen jobber fullt, noen jobber ikke og noen jobber halvt osv. Kjenner flere i de forskjellige kategoriene. 

Noen har lettere yrker enn andre. Line Victoria er under  sykepleierutdanning og det regnes som et krevende og arbeidsintensivt fulltidsstudium. Det jeg ville frem til var at jeg finner det underlig av en som studerer helsefag og ikke lytte til kroppen. Hun må gjerne kjøre med gassen i bånn, det går ikke utover noen andre enn henne selv. 

• Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (4 timer siden):

Det er klart det er svært ulikt fra person til person. Men når kroppen sier så tydelig fra om behov for hvile vil det ikke være klokt (les: vil det være potensielt svært skadelig) å fortsette å holde på som Line Victoria gjør akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...