NedOpp Skrevet 11. august #441 Skrevet 11. august Fyrstikka skrev (56 minutter siden): Nå har jeg nettopp hatt brystkreft å normal stråling pågår i 3 uker, 5 dager i uken. Det er 15 behandlinger man får med den type kreft eller det er det man får generelt pr dags dato, så er det sånn at folk har forskjellig styrker på stråling, det individuelle, for den del kan det hende at i hennes tilfelle er det fortsatt 15 strålinger fordelt annerledes enn det jeg fikk. Så tenker jeg at man ska fan få lov å gnåle å prate så mye man vil. Har man ikke opplevd det selv kan man heller ikke sette seg inn i hva det gjør med deg, å alle opplever det forskjellig. Så sitte her å mene i det vide å det brede er helt hjernedødt av dere som ikke vet hva kreft er. Man spekulerer ikke på kreftbehandling ✅🐷 Hvis du ser kilden jeg har delt (fagkilde) så er det en gruppe som får over 5 uker. Ellers enig med deg.
Soro123 Skrevet 23. august #442 Skrevet 23. august Da ser jeg at det er 3 uker stråling hun skal ha, så hvor de 1,5 månedene i Oslo hun snakket om tidligere kom fra vet jeg ikke. Men jeg håper inderlig at noen rundt behandlingen hennes har informert godt om hva hun kan vente og hvordan hun bør ta hensyn i denne tida. Slik at Line kan ta et godt informert valg. Kroppen hennes går gjennom en svært tøff behandling, og det kjøret hun holder på med nå kan potensielt være farlig for henne. Jeg har sett at flere har forsøkt å si eller skrive det til henne. Men responsen hennes på de tilbakemeldingene, gir ikke meg et inntrykk av at hun har tatt helt inn hva hun holder på med. Hun kan risikere å ødelegge stort for rehabiliteringen fremover dersom hun kjører seg så hardt. Og det er det jeg tenker på når jeg skriver at jeg håper hun har blitt godt informert og veileda av onkologer og kreftsykepleiere (som jeg regner med og håper), slik at hun kan ta et godt informert valg. Slik det fremstår for meg nå, har ikke Line en forståelse for at det ikke hjelper å bare komme seg gjennom disse tre ukene med stråling. Alle ukene og månedene etter denne behandlingen skal hun også holde ut. Det hjelper ikke å presse seg gjennom skole og behandling parallelt dersom kroppen kollapser og hun eventuelt ikke klarer å fullføre sykepleierutdannelsen. Men jeg håper valget hun har tatt er tilstrekkelig informert og at hun ikke kollapser helt etter strålebehandlingen er over. Det er ikke alltid at det hjelper å ha et sterkt ønske om å klare å gjennomføre noe, noen ganger er det rett og slett fysisk uforsvarlig og av og til også umulig, selv om en ønsker noe aldri så mye. 12 1
Minimeg1234 Skrevet 24. august #443 Skrevet 24. august Soro123 skrev (På 23.8.2026 den 17.42): Da ser jeg at det er 3 uker stråling hun skal ha, så hvor de 1,5 månedene i Oslo hun snakket om tidligere kom fra vet jeg ikke. Men jeg håper inderlig at noen rundt behandlingen hennes har informert godt om hva hun kan vente og hvordan hun bør ta hensyn i denne tida. Slik at Line kan ta et godt informert valg. Kroppen hennes går gjennom en svært tøff behandling, og det kjøret hun holder på med nå kan potensielt være farlig for henne. Jeg har sett at flere har forsøkt å si eller skrive det til henne. Men responsen hennes på de tilbakemeldingene, gir ikke meg et inntrykk av at hun har tatt helt inn hva hun holder på med. Hun kan risikere å ødelegge stort for rehabiliteringen fremover dersom hun kjører seg så hardt. Og det er det jeg tenker på når jeg skriver at jeg håper hun har blitt godt informert og veileda av onkologer og kreftsykepleiere (som jeg regner med og håper), slik at hun kan ta et godt informert valg. Slik det fremstår for meg nå, har ikke Line en forståelse for at det ikke hjelper å bare komme seg gjennom disse tre ukene med stråling. Alle ukene og månedene etter denne behandlingen skal hun også holde ut. Det hjelper ikke å presse seg gjennom skole og behandling parallelt dersom kroppen kollapser og hun eventuelt ikke klarer å fullføre sykepleierutdannelsen. Men jeg håper valget hun har tatt er tilstrekkelig informert og at hun ikke kollapser helt etter strålebehandlingen er over. Det er ikke alltid at det hjelper å ha et sterkt ønske om å klare å gjennomføre noe, noen ganger er det rett og slett fysisk uforsvarlig og av og til også umulig, selv om en ønsker noe aldri så mye. Viktige ord. Det er nok vanskelig for henne å forstå hvordan dette kan bli om hun ikke passer på . 2
Stikar Skrevet 21. september #444 Skrevet 21. september No hate dette her. Men jeg er selv sykepleier og jeg har til dags dato ALDRI sett noen som lager et så stor nummer av hver eneste eksamen.. Dette har blitt et skuespill!! 16 7
Haremor Skrevet 21. september #445 Skrevet 21. september Stikar skrev (27 minutter siden): No hate dette her. Men jeg er selv sykepleier og jeg har til dags dato ALDRI sett noen som lager et så stor nummer av hver eneste eksamen.. Dette har blitt et skuespill!! Noen er bare veldig mye da. Hun er en av de. 7
Andrea59 Skrevet 21. september #446 Skrevet 21. september Stikar skrev (1 time siden): No hate dette her. Men jeg er selv sykepleier og jeg har til dags dato ALDRI sett noen som lager et så stor nummer av hver eneste eksamen.. Dette har blitt et skuespill!! Enig at det er litt mye, at ting tværes litt ut - men forståelig med stor lettelse rundt de siste eksamenene som ble tatt under cellegift, stråling og nå i tiden etter denne behandlingen og med hormonblokkeringsoppstart. I tillegg til at hun er en godt voksen student. 3
Roadrunner Skrevet 22. september #447 Skrevet 22. september Jeg har fulgt henne til og fra i mange år, men nå nærmer det seg avfølging for min del altså. Det blir rett og slett FOR mye. Spesielt etter at hun fikk betalt fra Snapchat har det blitt lengre og lengre taler, og evigheter før man kommer til poenget. Dessverre som så mange andre influensere... 10 17
parmanoia Skrevet 22. september #448 Skrevet 22. september Stikar skrev (15 timer siden): No hate dette her. Men jeg er selv sykepleier og jeg har til dags dato ALDRI sett noen som lager et så stor nummer av hver eneste eksamen.. Dette har blitt et skuespill!! Har blitt? Det har det vært lenge. Velkommen etter. ☺️ 6 2
Stikar Skrevet 22. september #449 Skrevet 22. september Roadrunner skrev (11 minutter siden): Jeg har fulgt henne til og fra i mange år, men nå nærmer det seg avfølging for min del altså. Det blir rett og slett FOR mye. Spesielt etter at hun fikk betalt fra Snapchat har det blitt lengre og lengre taler, og evigheter før man kommer til poenget. Dessverre som så mange andre influensere... signerer denne, jeg har også fulgt henne i mange år. Men nå orker jeg ikke mer. Og ja bevares, hun har stått i mye med både hjerneblødning og kreft, noe jeg syntes er veldig trist. Men det skuespilet hun driver med orker ikke jeg mer, de dras ut over evig lange triader over snap etter snap. Hun er også så sikker på å bestå på de eksamene, for at hun er klok og ekstremt skoleflink er det jo ingen tvil om. Og det vet hun veldig godt selv også. Dette har blitt flaut å se på. 9 1
Stikar Skrevet 22. september #450 Skrevet 22. september parmanoia skrev (1 minutt siden): Har blitt? Det har det vært lenge. Velkommen etter. ☺️ Ja, jeg vet, det har vært sånn lenge. Tror hun burde valgt skuespiller yrket i stede for helsevesenet😅 3 4
parmanoia Skrevet 22. september #451 Skrevet 22. september Stikar skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vet, det har vært sånn lenge. Tror hun burde valgt skuespiller yrket i stede for helsevesenet😅 Blir hardt å spille annenfiolin som ansatt i helsevesenet. 4 2
FrittFrem Skrevet 22. september #452 Skrevet 22. september Jeg har avfulgt fordi det ble for mye om hår, vipper, bryn ol ……., men jeg tenker at disse meningsløse og uendelig lange snappene er en overlevelsesmekanisme for å holde ut dagene, i tillegg til inntekt selvsagt. Det er jo tøffe tak hun står i, og jeg ønsker henne alt godt - det er bra at hun har studiene så hun har noe å fylle dagene med. 1
parmanoia Skrevet 22. september #453 Skrevet 22. september FrittFrem skrev (49 minutter siden): Jeg har avfulgt fordi det ble for mye om hår, vipper, bryn ol ……., men jeg tenker at disse meningsløse og uendelig lange snappene er en overlevelsesmekanisme for å holde ut dagene, i tillegg til inntekt selvsagt. Det er jo tøffe tak hun står i, og jeg ønsker henne alt godt - det er bra at hun har studiene så hun har noe å fylle dagene med. Det er for inntekt så klart. Hva folk unnskylder henne for altså. 4 7
loffen Skrevet 22. september #454 Skrevet 22. september (endret) Jeg har avfulgt for lenge siden. Orket ikke dette dramaet med latter og grining i evigheter. Har bedre ting å bruke dagene mine på. Endret 22. september av loffen 8
Margit777 Skrevet 22. september #455 Skrevet 22. september (endret) MiominMio skrev (På 3.8.2026 den 17.29): Forklar? Man klager på at hun PRATER mye? Hva er problemet. Enlighten me gjerne for jeg forstår ikke hvorfor man utsetter seg for dette selv jeg. Er det ikke sånn de alle tjener penger da? Er bare interessant hvis de har noe kinaræl de selger til 1000% fortjeneste? 😄 Syke folk kan holde kjeft med praten sin, de fortjener ikke snapchat penger. Bare de som ligger i luksushuset sitt og dovner bort fortjener noe (for de kan vi kjøpe en bit av livet til(tror vi)) Jeg ser ikke på noen uansett. Står som følger, men synes snapchat er en irriterende plattform. Endret 22. september av Margit777 5
Siljes_tanker Skrevet 22. september #456 Skrevet 22. september Altså, om 2 år så kan hun potensielt bli min eller mine barn sin sykepleier? Vi kommer fra samme kommune, så stor fare for at hun faktisk får jobb på STHF, i Skien. Uansett hvordan jeg snur og vender på det, jeg får meg ikke til å stole på hva hun egentlig står får 4 2
Rufs Skrevet 22. september #457 Skrevet 22. september Siljes_tanker skrev (6 minutter siden): Altså, om 2 år så kan hun potensielt bli min eller mine barn sin sykepleier? Vi kommer fra samme kommune, så stor fare for at hun faktisk får jobb på STHF, i Skien. Uansett hvordan jeg snur og vender på det, jeg får meg ikke til å stole på hva hun egentlig står får Du kan bytte sykepleier. 😉 Jeg hadde en på nyfødt intensiv som jeg "bannet" fra mitt barn, gikk fint det. Noen ganger er det bare helt krasj og man må stole på de rundt barnet sitt. 1
Andrea59 Skrevet 22. september #458 Skrevet 22. september Siljes_tanker skrev (17 minutter siden): Altså, om 2 år så kan hun potensielt bli min eller mine barn sin sykepleier? Vi kommer fra samme kommune, så stor fare for at hun faktisk får jobb på STHF, i Skien. Uansett hvordan jeg snur og vender på det, jeg får meg ikke til å stole på hva hun egentlig står får Hmm..fordi om man evt kan synes hun er slitsom som influenser, så synes jeg ikke hun står for så dårlige verdier? At jeg ville unngått å bli behandlet av henne? Tror hun er ganske klok - i tillegg til å være utadvendt og bittelitt crazy 4
Mariss@68 Skrevet 22. september #459 Skrevet 22. september Tror hun blir en veldig fin sykepleier. Hun har stått i mye helsemessig, og har kjent på det fra en pasients side. Tror også hun blir en humørspreder når det trenges som mest. 9 2
Janzypants Skrevet 22. september #460 Skrevet 22. september Mariss@68 skrev (16 minutter siden): Tror hun blir en veldig fin sykepleier. Hun har stått i mye helsemessig, og har kjent på det fra en pasients side. Tror også hun blir en humørspreder når det trenges som mest. Enig - jeg tror det at hun har stått i mye sykdom selv, utelukkende kan bidra med noe positivt inn i den rollen hun skal ha 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå