Janmar Skrevet 14. juni #341 Skrevet 14. juni RandiO skrev (På 12.6.2026 den 23.19): Lurer på om hun får tid til noe annet enn å sitte og oppdatere Snap hele dagen … Vi ser en brøkdel av livet hennes. Men frk raad derimot har vel ikke tid til annet. 2 2
tante_grusom Skrevet 14. juni #342 Skrevet 14. juni Det er mange som kjemper sin livs kamp, men som ikke kommer seg ut av sengen. Og som drømmer om bare litt av energien og pådrivet medayke har. Med hele systemet, venner og familie, kollegaer i ryggen er det lettere å få dette drivet. 1 3 1
Stikar Skrevet 22. juni #343 Skrevet 22. juni Jeg heier virkelig på Line👏På alle plan, MEN det skuespillet som vises og dras ut over fler laaaange videoer, etter hver eksamen🤯🤯 Den kan jeg styre meg for.. Hun vet jo godt selv at hun er både klok og vis, sånn at hun er nok ganske sikker på å bestå, på hver eneste en. Så dette blir rett og slett for dumt😵💫 20 9
Aristokrat1 Skrevet 22. juni #344 Skrevet 22. juni Stikar skrev (1 minutt siden): Jeg heier virkelig på Line👏På alle plan, MEN det skuespillet som vises og dras ut over fler laaaange videoer, etter hver eksamen🤯🤯 Den kan jeg styre meg for.. Hun vet jo godt selv at hun er både klok og vis, sånn at hun er nok ganske sikker på å bestå, på hver eneste en. Så dette blir rett og slett for dumt😵💫 Når hun fikk en D så kan det ha vært knepent fra stryk til bestå. Der du ser skuespill som du sier, så ser jeg ei som kjemper med nebb og klør og som viser at dette betyr så mye for henne at hu nesten ikke henger sammen pga nerver. 8 8
Justlooking Skrevet 22. juni #346 Skrevet 22. juni Kristine79 skrev (7 minutter siden): Fikk hun D? Har aldri fått så lavt som D men det er vel bestått og bra i hennes situasjon 👍
Capricorn Skrevet 23. juni #348 Skrevet 23. juni Stikar skrev (8 timer siden): Jeg heier virkelig på Line👏På alle plan, MEN det skuespillet som vises og dras ut over fler laaaange videoer, etter hver eksamen🤯🤯 Den kan jeg styre meg for.. Hun vet jo godt selv at hun er både klok og vis, sånn at hun er nok ganske sikker på å bestå, på hver eneste en. Så dette blir rett og slett for dumt😵💫 Ja, den der i går ble så dumt at det var latterlig. Laga et så langdrygt drama av en karakter ble bare irriterende. 25
baremeg Skrevet 23. juni #349 Skrevet 23. juni Tydelig at hun har blitt som alle andre influencere. Drar ting ut i lange drag for å tjene mest mulig og skal lage mest mulig «spenning». Sånne orker jeg ikke å følge 26 8
parmanoia Skrevet 23. juni #350 Skrevet 23. juni Stikar skrev (13 timer siden): Jeg heier virkelig på Line👏På alle plan, MEN det skuespillet som vises og dras ut over fler laaaange videoer, etter hver eksamen🤯🤯 Den kan jeg styre meg for.. Hun vet jo godt selv at hun er både klok og vis, sånn at hun er nok ganske sikker på å bestå, på hver eneste en. Så dette blir rett og slett for dumt😵💫 Ja det er ikke noe nytt. Det som er nytt, er at hun har blitt ekstremt mye verre på det og drar alt veldig langt og utnytte enhver anledning til å dra ut og lage clickbaits av absolutt alt. Hun er ikke bare klok. Hun er jævlig smart på hvordan tjene mest mulig på snap. 14
parmanoia Skrevet 23. juni #351 Skrevet 23. juni (endret) Aristokrat1 skrev (13 timer siden): Når hun fikk en D så kan det ha vært knepent fra stryk til bestå. Der du ser skuespill som du sier, så ser jeg ei som kjemper med nebb og klør og som viser at dette betyr så mye for henne at hu nesten ikke henger sammen pga nerver. Hun har laget skuespill av karakteravsløring før kreften også. Endret 23. juni av parmanoia 3 1
Stikar Skrevet 23. juni #352 Skrevet 23. juni parmanoia skrev (4 minutter siden): Ja det er ikke noe nytt. Det som er nytt, er at hun har blitt ekstremt mye verre på det og drar alt veldig langt og utnytte enhver anledning til å dra ut og lage clickbaits av absolutt alt. Hun er ikke bare klok. Hun er jævlig smart på hvordan tjene mest mulig på snap. Jeg er enig, hun er rett og slett super smart. Og utnytter det til det fulle. 2
Stikar Skrevet 23. juni #353 Skrevet 23. juni parmanoia skrev (5 minutter siden): Han har laget skuespill av karakteravsløring før kreften også. Ja, det har hun. Dette har vært fra første eksamen og vært det samme hver gang. 1
parmanoia Skrevet 23. juni #354 Skrevet 23. juni (endret) Stikar skrev (På 23.6.2026 den 12.23): Jeg er enig, hun er rett og slett super smart. Og utnytter det til det fulle. Folk skjønner ikke hvor god hun er! Hun får til og med folk til å forsvare henne med nebb og klør, hun kontrollerer sin egen med å være så snill å kommentere i blant så folk ikke kan komme med for drøy kritikk. Blant annet. Hun slipper unna med så mye som andre influensere får grisekjeft for! Endret 25. juni av parmanoia 3 5
parmanoia Skrevet 23. juni #355 Skrevet 23. juni Stikar skrev (2 minutter siden): Ja, det har hun. Dette har vært fra første eksamen og vært det samme hver gang. Det var kanskje gøy første gangen, men nå holder det. Hun har veldig skjønt det da, siden vi skriver det her inne. Hun leser jo, eller «en venninne fortalte meg at noen hadde skrevet et sted på nettet, jeg husker ikke hvor…». 6 3
Kleppmelk Skrevet 23. juni #356 Skrevet 23. juni Jeg forstår hun har det veldig krevende og at kreft er altoppslukende men nå måtte jeg faktisk avfølge. Det er jo bare det i monitor fra morgen til kveld og det er SÅ mye snakk om SÅ lite. Hun har blitt en annen versjon av Anna Rasmussen. 14 6
Kleppmelk Skrevet 23. juni #357 Skrevet 23. juni parmanoia skrev (9 minutter siden): Det var kanskje gøy første gangen, men nå holder det. Hun har veldig skjønt det da, siden vi skriver det her inne. Hun leser jo, eller «en venninne fortalte meg at noen hadde skrevet et sted på nettet, jeg husker ikke hvor…». Hun har egen bruker her inne og har vel svart flere ganger i denne tråden 😊 4 1
parmanoia Skrevet 23. juni #358 Skrevet 23. juni Kleppmelk skrev (12 minutter siden): Hun har egen bruker her inne og har vel svart flere ganger i denne tråden 😊 Ja det har jeg fått med meg du.
parmanoia Skrevet 23. juni #359 Skrevet 23. juni Kleppmelk skrev (13 minutter siden): Jeg forstår hun har det veldig krevende og at kreft er altoppslukende men nå måtte jeg faktisk avfølge. Det er jo bare det i monitor fra morgen til kveld og det er SÅ mye snakk om SÅ lite. Hun har blitt en annen versjon av Anna Rasmussen. Ingen har godt av å ha SoMe som eneste inntektskilde. Det går skeis en eller annen gang. 5 4
Mofi Skrevet 23. juni #360 Skrevet 23. juni Enig i at hun drar ut alt med masse tomprat for å holde på spenningen. Synest hun var gøy før hun begynte å tjene penger på snap, nå selger hun sjelen sin. Det hadde vert nok med en tiendedel av all infoen som blir gitt om alt mulig. Jeg har selv vert gjennom akkurat samme behandling, så kan kjenne meg igjen i noe. Men mye, som feks cellegift-fis (som jeg heldigvis ikke kan huske var en greie) føler jeg er sterkt overdrevet. Jeg er helt sikker på at det hadde vært bedre for henne å gå gjennom denne perioden uten telefonen i hånden for å uttrykke hver eneste følelse til følgere. Altså levd et helt vanlig privatliv med slekt, venner og kollegaer. Men det er min mening. 12 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå