nøtta Skrevet 8. april #261 Skrevet 8. april Love2017juni skrev (1 time siden): Jeg også. Ser liksom ikke bra ut når det har gått så mange timer 😳 Tok lang tid sist også, da sov hun mange timer og var bare utmattet, så ikkje nødvendigvis veldig dårlig nytt til tross for at hun ikke har logget på enda!:) om jeg ikke husker helt feil oppdaterte hun dagen etter sist også, til tross for at det ikke var noe voldsomt å melde så håper det bare er fordi hun er sliten og ikkje veldig dårlige nyheter 2
slipperyslope Skrevet 8. april #262 Skrevet 8. april Syns det er imponerende og inspirerende at hu mekker på bilen selv🤩 3 1
Klump Skrevet 8. april #263 Skrevet 8. april nøtta skrev (1 time siden): Tok lang tid sist også, da sov hun mange timer og var bare utmattet, så ikkje nødvendigvis veldig dårlig nytt til tross for at hun ikke har logget på enda!:) om jeg ikke husker helt feil oppdaterte hun dagen etter sist også, til tross for at det ikke var noe voldsomt å melde så håper det bare er fordi hun er sliten og ikkje veldig dårlige nyheter Innbiller meg at hun hadde poppet innom og bare sagt Jippi gode nyheter, forteller mer i morgen ish, dersom det var gode nyheter. 1
NedOpp Skrevet 9. april #265 Skrevet 9. april Fenomen skrev (36 minutter siden): Noen som har hørt gjennom det hun har postet nå? Ja. Vanlig krefttype. Skal ha 15 runder med strålebehandling. I tillegg ny operasjon til uka fordi det er kreftceller igjen. Og da skal de også ta ut lymfeknuter til biopsi mtp spredning. Hvis det er funn på dem blir det cellegift i tillegg. 2 6
Jaddah123 Skrevet 9. april #267 Skrevet 9. april cerruti skrev (1 time siden): Håper hun kommer seg vel gjennom❤️ Håper jeg også❤️Synes hun må igjennom så mye. 3 3
MiominMio Skrevet 9. april #268 Skrevet 9. april Fy søren måte på hvor mye enkelte må gå igjennom. Ønsker virkelig LV alt det beste for dette er virkelig beintøft å stå i ❤️ Men hun virker som en skikkelig fighter. 3 5
Justlooking Skrevet 11. april #269 Skrevet 11. april MalloryK skrev (På 27.3.2026 den 20.12): Ja jeg så på MessTv hver natt. Jeg jobbet på en 24/7 bensinstasjon da, og på den tiden hadde jeg bare 3 kanaler. Og ingen internett. Så MessTV var min underholdning. Line var herlig. Så hvis du fortsatt leser her Line, takk! Og Adam og hun fra Big Brother og kjæresten (men så ble det gørr kjedelig når de hadde konkurannse om hvor mange trekanter det var i et bilde) Jeg så også på mess tv pga søvnproblemer men hadde mest gøy med bloggen hennes 👍🥰
Margit777 Skrevet 11. april #270 Skrevet 11. april Husker når hun beit opp den pulver bleke posen. Eller fortalte om det. Usj.
Tale-Tuten Skrevet 12. april #271 Skrevet 12. april Ser Line Viktoria beklager til SaraE i dag ang ett utsagn. Her er er bildebevis fra 2023 at SaraE faktisk uttaler seg om dette, hun skriver hun elsker sammenligningen mellom jobb mengden med det å være sykepleier og influenser. @Skurketjukka 6 4
Penelaphe Skrevet 12. april #272 Skrevet 12. april Tale-Tuten skrev (37 minutter siden): Ser Line Viktoria beklager til SaraE i dag ang ett utsagn. Her er er bildebevis fra 2023 at SaraE faktisk uttaler seg om dette, hun skriver hun elsker sammenligningen mellom jobb mengden med det å være sykepleier og influenser. @Skurketjukka Men hun sier jo ikke at det er tyngre. Hun sier jo at de som har gått fra yrker som er beintøffe bekrefter at det er mye jobb å være influenser. Ikke at det er tyngre, bare at det er mye jobb.🤷🏻♀️ 2 6
Hønsehauk Skrevet 12. april #273 Skrevet 12. april Tale-Tuten skrev (39 minutter siden): Ser Line Viktoria beklager til SaraE i dag ang ett utsagn. Her er er bildebevis fra 2023 at SaraE faktisk uttaler seg om dette, hun skriver hun elsker sammenligningen mellom jobb mengden med det å være sykepleier og influenser. @Skurketjukka Kanskje @Skurketjukkakan se på dette og komme med et tilsvar eller oppdatering? 2
parmanoia Skrevet 12. april #274 Skrevet 12. april Jeg tror dere må skjønne at til og med LV gjør ting på snap for klikk og engasjement. Bare litt mer sofistikert enn mange andre. 11 17
cerruti Skrevet 12. april #275 Skrevet 12. april Justlooking skrev (På 11.4.2026 den 4.03): Jeg så også på mess tv pga søvnproblemer men hadde mest gøy med bloggen hennes 👍🥰 Da er vi to! Hadde jeg hørt mess-tv-introen ville det dratt meg rett tilbake til da jeg var våken hver natt. 1
oss-to Skrevet 12. april #276 Skrevet 12. april parmanoia skrev (8 timer siden): Jeg tror dere må skjønne at til og med LV gjør ting på snap for klikk og engasjement. Bare litt mer sofistikert enn mange andre. 🎯 8 1
solfred Skrevet 29. april #278 Skrevet 29. april Så trist at hun har spredning. Hun forteller på snap nå.. Heier sånn på henne ❤️ 1 8 1
Andrea59 Skrevet 29. april #279 Skrevet 29. april solfred skrev (20 minutter siden): Så trist at hun har spredning. Hun forteller på snap nå.. Heier sånn på henne ❤️ Oj, det var trist. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå