Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (3 timer siden):

Jeg synes også det er rart at hun har begynt med tørkle på hode før hun må. Hadde det vært meg ville jeg heller godtatt litt hår i huset, enn tørkle på hode, så lenge som mulig..men kanskje det bare er meg.. Jeg har hund og katt, så jeg er vant til pelsdottene hjemme 😉

Akkurat her tror jeg ingen har noe de skulle sagt. En aner ikke før en er der selv. La nå dama få gå med hva hu vil på hodet🫶🏻 Er en prosess dette og. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aristokrat1 skrev (11 minutter siden):

Akkurat her tror jeg ingen har noe de skulle sagt. En aner ikke før en er der selv. La nå dama få gå med hva hu vil på hodet🫶🏻 Er en prosess dette og. 

Dette! Man TRENGER ikke å ha en mening om absolutt alt. Hun står i en livskrise og det noen er opptatt av er at hun har tørkle på hodet! Er det mulig fra voksne folk. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 22
Skrevet

Blir rimelig sjokka over hva enkelte her inne henger seg opp i. Seriøst? 😦 LV har KREFT hun deler det på en måte jeg aldri hadde klart. Informativt og tårer og latter om en annen. Jeg tror noen her bør virkelig logge seg av nett. 

Heia LV 👏👏👏

• Liker 15
  • Nyttig 14
Skrevet

Tror en del her må ta et skritt tilbake, koble seg av emosjonelt og se at stort sett alt av dette er innholdsproduksjon for å tjene penger. Ja, her også. Når SoMe er der du får innkomsten, mister man fort moral. Det er lov å kritisere de som har en alvorlig sykdom også. Men LV er ekstremt god på parasosiale relasjoner, det skal hun ha. Og følgerne hennes beskytter henne gjerne med nebb og klør. Jeg har skrevet før at jeg ønsker henne alt godt, så det er ikke der det ligger. Det er å utnytte følgerne med clickbait, cliffhangers og teatralske scener der man blir lurt til å tro at det handler om sykdom, og var det noe helt annet… Og jordnær? Absolutt ikke. Jeg kunne skrevet mye mer, men orker ikke nå. 

• Liker 12
  • Nyttig 17
Skrevet

Hun er så «ekte» at hun bare blir fake.

• Liker 1
  • Nyttig 21
Skrevet

Er videoen slettet?

Skrevet
Siljes_tanker skrev (4 minutter siden):

Er videoen slettet?

Hvilken? Er det ikke bare story, som da blir borte etter 24 timer?

Skrevet
parmanoia skrev (30 minutter siden):

Ordet du prøver å skrive er «surfitter». 

Gud forby å være kritisk liksom. 

Kritisk..? Paranoia. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Slutta å følge henne nå. Har selv vært igjennom brystkreft, og har ikke sansen for alt dillet hennes. Det er tydelig at dette tjenes det penger på. 

Pluss alle skråsikre uttalelser om ditt og datt av helsefaglige ting. 

Noen skrev over her at det er så ekte at det blir fake, og det tror jeg er spot on. Ref.feks det hårstyret.. kjøper det bare ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
EllaSays skrev (47 minutter siden):

Slutta å følge henne nå. Har selv vært igjennom brystkreft, og har ikke sansen for alt dillet hennes. Det er tydelig at dette tjenes det penger på. 

Noen skrev over her at det er så ekte at det blir fake, og det tror jeg er spot on. Ref.feks det hårstyret.. kjøper det bare ikke. 

Hver sin smak. Jeg syns det er befriende at hun er så åpen om bivirkningene og at hun sliter med å takle at håret forsvinner. Jeg syns også at hun er kjempenøye med å presisere at hun ikke er helsefagarbeider og at det hun legger ut kun er hennes erfaring. Hva er det du ikke kjøper ved ‘hårstyret’, for eksempel?

Jeg er enig i at det blir mye pjatt, men jeg har aldri lyden på hos noen influensere, det kan anbefales. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
EllaSays skrev (1 time siden):

Hu kommer sikkert ikke til å savne deg ☺️

• Nyttig 2
Skrevet
MzMe skrev (6 timer siden):

Hu kommer sikkert ikke til å savne deg ☺️

😂 det går bra! 

Skrevet
Solstråle1 skrev (8 timer siden):

Hver sin smak. Jeg syns det er befriende at hun er så åpen om bivirkningene og at hun sliter med å takle at håret forsvinner. Jeg syns også at hun er kjempenøye med å presisere at hun ikke er helsefagarbeider og at det hun legger ut kun er hennes erfaring. Hva er det du ikke kjøper ved ‘hårstyret’, for eksempel?

Jeg er enig i at det blir mye pjatt, men jeg har aldri lyden på hos noen influensere, det kan anbefales. 

Jeg har jo fulgt litt ekstra godt med fordi jeg har vært igjennom det samme selv, i samme alder. Hun sier ofte at hun ikke er kvalifisert helsepersonell, men hun sier enda oftere ikke noe om det. 

Hun kommer med "sannheter", "sånn er det" osv når jeg vet at det definitivt ikke var sånn for meg, eller var beskjeder jeg fikk fra mitt faglige team. Mye er ca likt, men man skal vokte seg for å si ting uten å understreke at det er ens personlige erfaring. Dette er en alvorlig sykdom med en alvorlig behandling. 

Med hårstyret mener jeg at når det blir en så stor greie på snap, det hales ut og vises fra alle vinkler og er farget rosa så kontrastene mellom hår og skalle blir mye større - samtidig som hun sier at hun er livredd for å se syk ut....... da virker det ikke ekte for meg. Hadde kanskje ikke reagert dersom jeg ikke hadde vært igjennom det selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Forstår ikke problemet. Vil man ikke se så ser man ikke. Trenger ikke utbrodere i det vide og det breie på hvorfor man ikke følger henne lenger. Hun viser hvordan HUN håndterer sin kreftsykdom. Vi er forskjellige. Noen vil dele og andre vi vil helst holde det fr oss selv. Jeg har også vært igjennom dette selv, men klarer virkelig ikke å se problemet med at LV reagerer på en annen måte. Blir litt smålig synes jeg å henge seg opp i det. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
MiominMio skrev (1 time siden):

Forstår ikke problemet. Vil man ikke se så ser man ikke. Trenger ikke utbrodere i det vide og det breie på hvorfor man ikke følger henne lenger. Hun viser hvordan HUN håndterer sin kreftsykdom. Vi er forskjellige. Noen vil dele og andre vi vil helst holde det fr oss selv. Jeg har også vært igjennom dette selv, men klarer virkelig ikke å se problemet med at LV reagerer på en annen måte. Blir litt smålig synes jeg å henge seg opp i det. 

Hun kan reagere som hun vil, men jeg kan ikke? 😅 Ok. 

Og jeg har avfulgt, og er ferdig. Har ingen offentlig snap, bruker den knapt privat, så derfor postet jeg min mening her fordi brystkreft i monitor er noe som engasjerer meg. 

• Liker 3
Skrevet
EllaSays skrev (1 minutt siden):

Hun kan reagere som hun vil, men jeg kan ikke? 😅 Ok. 

Og jeg har avfulgt, og er ferdig. Har ingen offentlig snap, bruker den knapt privat, så derfor postet jeg min mening her fordi brystkreft i monitor er noe som engasjerer meg. 

Jeg sa ikke det, men du har et vanvittig behov for å kritisere hennes opplevelse av en møkkasykdom. Hva med å la henne bearbeide den på hennes måte. 

• Liker 3
Skrevet
MiominMio skrev (1 time siden):

Jeg sa ikke det, men du har et vanvittig behov for å kritisere hennes opplevelse av en møkkasykdom. Hva med å la henne bearbeide den på hennes måte. 

Ok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...