Gjest tante_grusom Skrevet 3. juli #401 Skrevet 3. juli lllll skrev (1 time siden): Hvordan går det med hennes pårørende oppi det her da? Barnet. Og mannen. Gubben må da bli sliten av dette her og at alt skal snappes av grining, opp og nedturer Godt spørsmål 🥺♥️
Andrea59 Skrevet 3. juli #402 Skrevet 3. juli lllll skrev (2 timer siden): Hvordan går det med hennes pårørende oppi det her da? Barnet. Og mannen. Gubben må da bli sliten av dette her og at alt skal snappes av grining, opp og nedturer Tror nok gubben hennes liker henne som hun er…. 5 7 2
AprilLudgate Skrevet 3. juli #403 Skrevet 3. juli lllll skrev (4 timer siden): Hvordan går det med hennes pårørende oppi det her da? Barnet. Og mannen. Gubben må da bli sliten av dette her og at alt skal snappes av grining, opp og nedturer Snap er vel slik jeg skjønner det hennes inntektskilde? Ergo må hun snappe ganske mye for å beholde den. Mannen er vel på jobb og barn på skole tenker jeg? Og fritidsaktiviteter? Med kalenderen til mannen min og kiddo hadde jeg rukket jækla mye snapping om jeg ble betalt for å dra ut historier, veien til butikken, smøre ei brødskive osv som de jo lager femtusen snapper av alle sammen som får betalt. 5 4
Zooli Skrevet 5. juli #404 Skrevet 5. juli Sh999 skrev (På 2.7.2026 den 12.16): Jeg heier på V og sykdom og alt det der 👏 Men blir ikke klok på de ansiktsuttrykkene ? Det ser alltid ut som hun hylgriner, men så gjør hun ikke det. Enig! Jeg har sluttet å se på snappende hennes pga dette. 13
RandiO Skrevet 14. juli #405 Skrevet 14. juli Er det like mye jabb enda? Hvordan går det med henne? Orker ikke gå inn å oppheve blokkering … 6
Vanilje70 Skrevet 15. juli #406 Skrevet 15. juli Virker helt manisk oppheng og ett vandrende ett ell anna. Helt grusomt å se på 9
Lykkeliten* Skrevet 15. juli #407 Skrevet 15. juli Vanilje70 skrev (2 timer siden): Virker helt manisk oppheng og ett vandrende ett ell anna. Helt grusomt å se på Da må du vel skåna deg sjølv frå å sjå på? Eg har berre vært innom snappen hennar heilt sporadisk før kreftdiagnosen, og syns at ho var tøff som delte så mykje då det var oppdaga kul i brystet. Og eg veit derfor ikkje om ho alltid har vært så intens, men pr nå blir ho for mykje for meg og eg er nesten aldri innom. Ønsker ho alt godt og om ho treng å ventilere på denne måten så er det bra for ho, så kan me som blir svett av alle ups and downs halda oss vekke. 5 2
Run Skrevet 15. juli #408 Skrevet 15. juli La henne være i fred, ikke ha en egen tråd om henne på KG 😑 1
Lykkeliten* Skrevet 15. juli #409 Skrevet 15. juli Run skrev (15 minutter siden): La henne være i fred, ikke ha en egen tråd om henne på KG 😑 Er man influenser må ein tåla å bli diskutert. 6 22
Måne Rampelyset Skrevet 15. juli #410 Skrevet 15. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1
Zooli Skrevet 16. juli #411 Skrevet 16. juli (endret) Run skrev (18 timer siden): La henne være i fred, ikke ha en egen tråd om henne på KG 😑 Hvorfor skal LVH være en beskyttet influenser? Hun er influenser for å tjene penger, som alle andre influensere. (Og det blir mer og mer tydelig). Men det er jo greit. Det er en måte å tjene penger på. Det som er med LVH er at flere følgere ikke forstår det. Dere tror hun gjør det for å være snill, kun for å dele slik at andre kan få med seg viktig erfaring. Hun virker foreløpig som en hyggelig og jordnær dame. Men hun trenger ikke beskyttelse. Hun bretter ut livet sitt på SoMe ganske så greit og da må man regne med at man er «kjendis» på lik linje med de andre. Endret 16. juli av Zooli 16 7
Fenomen Skrevet 16. juli #412 Skrevet 16. juli Run skrev (23 timer siden): La henne være i fred, ikke ha en egen tråd om henne på KG 😑 Tuller du nå? Hun er influencer og tjener penger på Snapchat. Da vil hun neppe være i fred heller 6 5
parmanoia Skrevet 16. juli #414 Skrevet 16. juli Å gjøre kroppslige, private funksjoner til almenn underholdning er da lavmål. 18 2
AprilLudgate Skrevet 16. juli #415 Skrevet 16. juli Run skrev (På 15.7.2026 den 13.41): La henne være i fred, ikke ha en egen tråd om henne på KG 😑 Hun tjener penger på snap. Ergo selvvalgt profilert influencer. Denne maniske filmingen er nok og resultat av krav fra Snap, hva annet skal hun snakke om/vise liksom ila ørtenfjørten snapper 😅 5 2
Soro123 Skrevet onsdag kl. 08:26 #416 Skrevet onsdag kl. 08:26 Jeg trodde Line sa tidligere at hun skulle ha EC90 x4, eller er behandlingsplanen hennes kanskje blitt endret? Jeg ser hun sier at hun ikke kan få den cellegiftbehandlingen mer, regner med at det er på grunn av livstidsdosen hun mener. Jeg har ikke fulgt henne på en stund så det er mulig at hun har fått endret behandlingsplanen etter hun fortalte om dette i første omgang. Men det hørtes veldig dramatisk ut når hun fortalte dette på det jeg ser hun la ut i går. 1
Sh999 Skrevet onsdag kl. 12:53 #417 Skrevet onsdag kl. 12:53 Soro123 skrev (4 timer siden): Jeg trodde Line sa tidligere at hun skulle ha EC90 x4, eller er behandlingsplanen hennes kanskje blitt endret? Jeg ser hun sier at hun ikke kan få den cellegiftbehandlingen mer, regner med at det er på grunn av livstidsdosen hun mener. Jeg har ikke fulgt henne på en stund så det er mulig at hun har fått endret behandlingsplanen etter hun fortalte om dette i første omgang. Men det hørtes veldig dramatisk ut når hun fortalte dette på det jeg ser hun la ut i går. Jeg skjønte heller ikke helt hva hun prøver å si 😅 Men jeg har i hvert fall fått EC-90 kur for andre gang nå etter et lokalt tilbakefall av brystkreft etter 9 år. 1 4
Soro123 Skrevet onsdag kl. 13:45 #418 Skrevet onsdag kl. 13:45 Sh999 skrev (47 minutter siden): Jeg skjønte heller ikke helt hva hun prøver å si 😅 Men jeg har i hvert fall fått EC-90 kur for andre gang nå etter et lokalt tilbakefall av brystkreft etter 9 år. Om en får EC90-behandling x4 har en fortsatt en del å gå på før en når livstidsdosen av epirubicin. Det kan være at hun har økt til EC100 eller at hun har fått/skal ha flere enn 4 kurer, jeg følger henne ikke lengre så jeg vet ikke. Men det ble lagt fram veldig dramatisk ut når hun fortalte om det. De som får EC90 x4 når ikke 50 % av livstidsdosen, men det kan selvfølgelig være individuelle hensyn å ta om hun har utfordringer med hjertet fra tidligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå