Gjest Skrevet 19. november 2007 #1901 Skrevet 19. november 2007 (endret) Denne lista kommer til å bli gigantisk, men ettersom den skal være ferdig innen 1 desember så er det ikke store krisa. Tenker jeg starter i dag og tar for meg bit for bit, evt legger til litt ting senere. Ting som skal gjøres innen 1 desember: Rydde stua/kjøkkenet Rydde soverommet Rydde badet Støvsuge stue/kjøkken/soverom + bad Vaske tepper på bad/soverom Vaske gulvet på badet/stue/kjøkken og soverom Vaske hele badet inkludert hyller og oppå skapene Vaske oppå skapene på soverommet Tørke støv og vaske i stua Vaske oppå kjøkkenskapene og kjøleskapet Ta ut av oppvaskmaskinen og sette på nytt Vaske/henge opp/legge sammen tøy Vaske vinduer i stue + soverom Rydde pc pulten Sortere cd'er/dvd'er som ligger på gulvet/pc pulten Vaske taket på kattedoen + vann/matskål Rydde under stuebordet Støvsuge/tørke støv bak tv'en Skifte på sengene/vaske sengetøy Huff a meg for en lang liste, jeg vil egentlig ikke starte hehe. Tror jeg får starte litt nå med ryddingen. Vaske/henge opp tøy kan sambo gjøre, samme med kjøkkenet. Resten har jeg ingen problemer med å ta alene, selv om han må hjelpe. Fikk heldigvis en telefon i sta med beskjed om en ny jobb fra vikar byrået så har plutselig fri midt på dagen så får kanskje gjort litt da og.. Kan bli spennende og se hvor lang tid jeg bruker på alt dette.. og har stor føllelse at jeg har glemt et eller annet.. Endret 19. november 2007 av Gjest
Annie Skrevet 19. november 2007 #1902 Skrevet 19. november 2007 HAr vasket og tørket 2 maskiner med tøy. Og satt på oppvaskmaskinen.
kamela Skrevet 20. november 2007 #1903 Skrevet 20. november 2007 (endret) Skal legge bort tørt tøy og fortsette på kjøkkenet i dag også. Tørket støv av cd-hyllene i helga! Endret 20. november 2007 av kamela
Annie Skrevet 20. november 2007 #1904 Skrevet 20. november 2007 HAr vasket 3 maskiner med tøy. Tørket og brettet det. Har også ryddet, tømt oppvaskmaskinen, handlet, laget middag, og strøket en stor bunke duker.
Annie Skrevet 23. november 2007 #1906 Skrevet 23. november 2007 Har støvsugd, rydda kjøkkenet, nå er det strøkent der. Tørka en maskin med tøy og bretta den. Har vaska en og den tørker nå. Skal brette og legge bort det etterpå. Har også rydda stua og gangen. Burde vaske gulvene, men i morra skal vi vaske rundt i stua, så da tar jeg gulvene da.
Annie Skrevet 23. november 2007 #1907 Skrevet 23. november 2007 I går vaska jeg toppen av kjøkkenskapene, og nå er mannen ferdig med taket. :juhu:
Gjest Skrevet 23. november 2007 #1908 Skrevet 23. november 2007 Ja, den lista mi gikk jo så sinnsykt bra. Sambo er blitt dårlig og jeg har en jobb som varer til langt på dag.. Har fått støvsugd badet da
Gjest Tigerjente Skrevet 24. november 2007 #1909 Skrevet 24. november 2007 Begynner med 15minutter i stuen, 15 min på kjøkkenet og 15 min på badet. Kommer innom og rapporterer etterpå.
Gjest Tigerjente Skrevet 24. november 2007 #1910 Skrevet 24. november 2007 Sånn! Brukte litt lengre tid, men da jeg satt igang begynte også samboern min, så vi fikk gjort litt mer enn planlagt. Så nå er stuen shina!! Jeg har også hengt opp nettverksledningen min langs skorsteinsmuren, tidligere lå den å slang på gulvet. Kattedoen er tømt, vasket og har fått ny sand. Kattene har fått friskt vann og ny mat. Kjøkkenet er også shina endel, tømt oppvaskemaskinen og fylt i og satt på. Fyr i peisen klarte vi også å lage.
Annie Skrevet 25. november 2007 #1911 Skrevet 25. november 2007 BRA TIGERN!!! I dag har jeg ikke gjort noenting!! I grunn ganske deilig
Gjest Elize Skrevet 26. november 2007 #1912 Skrevet 26. november 2007 Jeg har vært veldig lite her i det siste. Men en liten oppdatering om hva jeg holder på med i dag. Har begynt med julevasken. Jeg har skikkelig rundvask. Må være ferdig innen torsdag. Alt skal vaskes. Kommer innom en annen dag og forteller hvordan det går.
Gjest Elize Skrevet 26. november 2007 #1913 Skrevet 26. november 2007 Elize, fryktelig trist med dødsfall, men oj! så snilt av mannen din da! han har lært hva som kan glede et husmor når alt føles dritt...... Ja, han er fantastisk. Finnes ingen bedre.
Annie Skrevet 27. november 2007 #1914 Skrevet 27. november 2007 Gjør lite om dagen. Hadde tenkt å begynne å vaske rundt i stua i dag, men vannet er stengt, og da virker jo sikkert ikke støvsugeren heller.....
Annie Skrevet 27. november 2007 #1915 Skrevet 27. november 2007 Gjør lite om dagen. Hadde tenkt å begynne å vaske rundt i stua i dag, men vannet er stengt, og da virker jo sikkert ikke støvsugeren heller.....
Gjest Elize Skrevet 28. november 2007 #1916 Skrevet 28. november 2007 Dette er min liste over ting som må gjøres før fredags ettermiddag. Godt det er et helt år til neste julevask. Stue/kjøkken: Vaske resten av veggene i stua (bare TV veggen som e vasket) Vaske vindusposten og rundt hele vinduet Tørke av gardinene Vaske av sofaen og stolene Vaske skapet i stua, både innvendig og utvendig Vaske alle underskapene på kjøkkenet Vaske resten av kjøleskapet Vaske flisene på kjøkkenet Ta ut matten Vaske golvene Vaske lilleskapet på kjøkkenet Gangen: Vaske tak og vegger Tørke av bildene og kommoden Vaske golvene Vaske speilet Badet: Vaske tak og vegger Vaske dusjen, doen, inni alle skap og vasken Vaske golvet Soverommet: Vaske tak og vegger Vaske vinduene Tørke av skapene utvendig Vaske golvene Ellers må alle klærne brettes og legges bort.
Gjest Elize Skrevet 28. november 2007 #1918 Skrevet 28. november 2007 Ja, den er virkelig lang. Og jeg bør virkelig få farta opp hvis jeg skal bli ca ferdig før helga begynner.
Gjest Elize Skrevet 28. november 2007 #1919 Skrevet 28. november 2007 (endret) Ting som må gjøres! Stue/kjøkken: Vaske resten av veggene i stua (bare TV veggen som e vasket) Vaske vindusposten og rundt hele vinduet Tørke av gardinene Vaske av sofaen og stolene Vaske skapet i stua, både innvendig og utvendig Vaske alle underskapene på kjøkkenet Vaske resten av kjøleskapet Vaske flisene på kjøkkenet Ta ut matten Vaske golvene Vaske lilleskapet på kjøkkenet Vaske komfyren Vaske mikroen Gangen: Vaske tak og vegger Tørke av bildene og kommoden Vaske golvene Vaske speilet Hiv det som er i esken Badet: Vaske tak og vegger Vaske dusjen, doen, inni alle skap, oppå alle skap og vasken Vaske golvet Soverommet: Vaske tak og vegger Vaske vinduene Tørke av skapene utvendig Vaske golvene Ellers må alle klærne brettes og legges bort. Endret 28. november 2007 av Elize
Annie Skrevet 29. november 2007 #1920 Skrevet 29. november 2007 Vasker tøy og skal finne frem støvsugeren. NÅ!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå