kamela Skrevet 27. oktober 2007 #1842 Skrevet 27. oktober 2007 Hm...kaster du hele skuffene eller....?? Høres jo veldig greit ut da! Vi bygger nytt kjøkken, så det er det gode forklaring på å kaste skuffen! Skal tømme oppvaskmaskina nå!
kamela Skrevet 27. oktober 2007 #1843 Skrevet 27. oktober 2007 AAAAAAANNNNNNIE!!!!! HVOR BLIR DU AV???? Det lurer jeg også på. Har kastet 14 hermetikkbokser som hadde gått ut på dato , ikke akkurat noe å fylle de nye skapene med!
Sus Skrevet 27. oktober 2007 #1844 Skrevet 27. oktober 2007 Å, så deilig det hørtes ut med nytt kjøkken!! Mitt kjøkken er egentlig ganske bra, men det var en god idè å sjekke hermetikken, skapene er liksom litt fulle her også da! Nå ser jeg faktisk bunnen av skittentøyshaugen!! .....men nå er det visst også slutt på det gode tørkeværet... uffda, og jeg som har lagt en del sengetøy til slutt i skittentøyet. At jeg aldri lærer!!
kamela Skrevet 27. oktober 2007 #1845 Skrevet 27. oktober 2007 Å, så deilig det hørtes ut med nytt kjøkken!! Mitt kjøkken er egentlig ganske bra, men det var en god idè å sjekke hermetikken, skapene er liksom litt fulle her også da! Nå ser jeg faktisk bunnen av skittentøyshaugen!! .....men nå er det visst også slutt på det gode tørkeværet... uffda, og jeg som har lagt en del sengetøy til slutt i skittentøyet. At jeg aldri lærer!! Du får henge det opp inne - det tørker der også Skal i uteboden og se hva jeg finner av kasteting der - surrer med litt for skjellig i dag, men resultatet kommer til å bli bra!
kamela Skrevet 27. oktober 2007 #1846 Skrevet 27. oktober 2007 3 kofferter med diverse ting, trebutter og noen annet funnet frem fra boden. Dette forsvinner til hytta i morgen. Stue/kjøkken er litt mer levelig og fremkommelig nå, tror snart jeg er fornøyd med dagens innsats!
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #1847 Skrevet 28. oktober 2007 AAAAAAANNNNNNIE!!!!! HVOR BLIR DU AV???? Var syk. Kommer sterkere tilbake.
Gjest Elize Skrevet 28. oktober 2007 #1848 Skrevet 28. oktober 2007 Det lurer jeg også på. Har kastet 14 hermetikkbokser som hadde gått ut på dato , ikke akkurat noe å fylle de nye skapene med! Hermetikk kan stå i årevis etter at det liksom har gått ut på dato, utten at det er det minste farlig å spise det.
shampoo Skrevet 29. oktober 2007 #1849 Skrevet 29. oktober 2007 Nå er det på'n igjen ettet helgen. Har vannet og ordnet alle plantene. Støsuget og vasket gulvet i stua. Skal rydde i gangen. Pakke bort sommerjakker, sko osv. Trenger bare en liiten pause først:)
Gjest Elize Skrevet 29. oktober 2007 #1850 Skrevet 29. oktober 2007 I går var jeg veldig flink. Ryddet hele huset. Men fikke ikke skiftet på senga, får lure min jære til å gjøre det. I dag skal jeg ikke gjøre så veldig mye. bare slappe av.
Annie Skrevet 29. oktober 2007 #1851 Skrevet 29. oktober 2007 Har tømt oppvaskmaskinen, satt på en vaskemaskin, rydda, tatt ned trampolina og rydda bort hagestolene.
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #1852 Skrevet 30. oktober 2007 Støvsuget og vaske nye skap i går. Støvsuget på kjøkkenet. Forsetter som håndlanger og rydder litt på nytt kjøkken i dag også, tenker jeg
FantasDick Skrevet 30. oktober 2007 #1853 Skrevet 30. oktober 2007 Ugh, alle gulvene trenger en vask, plantene må vannes og dusjes, må sette på en vask med hånduker, må brette klær som er tørre, må rydde og få orden i hyllesystemet på badet. Arbeidslyst, hvor er du?
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #1854 Skrevet 30. oktober 2007 Vasker klær, oppvaskmaskinen går, tøy er bretta, har støvsugd og rydda. Må vaske vindusposter i dag. Støvet lå i TYKKE lag!
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #1855 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Måtte skrive liste over alt som skal gjøres. Vaske vindusposter og støv generellt Vaske vinduet i verandadøra Skifte på senga vår Vanne blomster Rydde bort tøy Vaske mere tøy Tømme oppvaskmaskinen Støvsuge Rydde Vaske do Vaske vasken på do Tømme kattedoen (Prinsessas jobb) Begynne å rydde i gamlestua Vaske veggen bak vegglysestakene Vaske filter til ventilator Bli kvitt en DIGER hotspot Vaske gulv Bake eplekake Tror det blir ukeliste dette.... Endret 30. oktober 2007 av Annie
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #1856 Skrevet 30. oktober 2007 Måtte skrive liste over alt som skal gjøres. Vaske vindusposter og støv generellt Vaske vinduet i verandadøra Skifte på senga vår Vanne blomster Rydde bort tøy Vaske mere tøy Tømme oppvaskmaskinen Støvsuge Rydde Tømme kattedoen (Prinsessas jobb) Begynne å rydde i gamlestua Vaske veggen bak vegglysestakene Vaske filter til ventilator Bli kvitt en DIGER hotspot Vaske gulv Bake eplekake Tror det blir ukeliste dette.... Det var jenta si, det! Hvordan går det med støvsuginga di, forresten? Den imponerte meg så veldig en stund her
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #1857 Skrevet 30. oktober 2007 Var litt sløv med det en stund, men har planer om å bli flinkere igjen
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #1858 Skrevet 30. oktober 2007 Måtte skrive liste over alt som skal gjøres. Vaske vindusposter og støv generellt Vaske vinduet i verandadøra Skifte på senga vår Vanne blomster Rydde bort tøy Vaske mere tøy Støvsuge Tømme oppvaskmaskinen Støvsuge Rydde Vaske do Vaske vasken på do Tømme kattedoen (Prinsessas jobb) Begynne å rydde i gamlestua Vaske veggen bak vegglysestakene Vaske filter til ventilator Bli kvitt en DIGER hotspot Vaske gulv Bake eplekake Tror det blir ukeliste dette.... Det er stadig ting som kan strykes fra lista! :juhu:
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #1859 Skrevet 30. oktober 2007 Måtte skrive liste over alt som skal gjøres. Vaske vindusposter og støv generellt Vaske vinduet i verandadøra Skifte på senga vår Vanne blomster Rydde bort tøy Vaske mere tøy Støvsuge Tømme oppvaskmaskinen Støvsuge Rydde Vaske do Vaske vasken på do Tømme kattedoen (Prinsessas jobb) Begynne å rydde i gamlestua Vaske veggen bak vegglysestakene Vaske filter til ventilator Bli kvitt en DIGER hotspot Vaske gulv Bake eplekake Tror det blir ukeliste dette.... Det er stadig ting som kan strykes fra lista! :juhu: Det går fremover raskere enn jeg hadde trodd!
Montezuma Skrevet 1. november 2007 #1860 Skrevet 1. november 2007 God morgen folkens! utrolig så flink du er om dagen, Annie?! Imponert, jeg! Her er det faktisk ganske strøkent! Ryddet hele huset på tirsdag og hadde en som vasket for meg. Igår skiftet jeg på sengene, og jeg har holdt meg ajour m klesvasken hele uken. Så idag har jeg ikkenoe spes å gjøre i huset, så da blir det kanskje å pusse møbler så jeg snart kan begynne å lakke! Også litt scrapping, da. Holder på med et dåpskort som skal være ferdig til helgen. Ellers så sliter jeg veldig med å nå 2,4 mill på zuma.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå