Annie Skrevet 8. november 2007 #1881 Skrevet 8. november 2007 Ikke det minste.... Må vel tømme den dumme oppvaskmaskinen også...
kamela Skrevet 8. november 2007 #1882 Skrevet 8. november 2007 Ikke det minste.... Må vel tømme den dumme oppvaskmaskinen også... Vær glad du har oppvaskmaskin - vi vasker opp på badet om dagen
Annie Skrevet 8. november 2007 #1883 Skrevet 8. november 2007 Plutselig var det ikke så ille å skulle tømme den allikevel TAKK!!!!
Montezuma Skrevet 8. november 2007 #1884 Skrevet 8. november 2007 Hupplahupp, folkens! jeg har jo heeelt glemt å titte inn her idag! Enda jeg oxo har vært littegranne flink! Vaskemaskinen går enda, og oppvaskmaskinen kan settes på. Litt overflaterydding kan behøves, så langt kom jeg ikke idag, så det får bli imorgen. Men jeg har bestilt en haug med fotokalendere til julegaver idag! Imorgen har jeg forresten en plan om å bake boller med jentene mine - de har planleggingsdag! Snakkes imorgen!
kamela Skrevet 9. november 2007 #1885 Skrevet 9. november 2007 Plutselig var det ikke så ille å skulle tømme den allikevel TAKK!!!! Nei, der ser du Har dratt over noen gulv i dag og lagt vekk litt tøy. Mer arbeid i vente når jeg kommer hjem. Vaske ut av nye kjøkkenskap. Vaske det som skal inn i nye kjøkkenskap og sette på plass.
Ambivalent Skrevet 9. november 2007 #1886 Skrevet 9. november 2007 Nå ble jeg inspirert til å ta oppvasken, rydde kjøkkenbenken, og sette på en vask.
kamela Skrevet 9. november 2007 #1887 Skrevet 9. november 2007 Nå ble jeg inspirert til å ta oppvasken, rydde kjøkkenbenken, og sette på en vask. Så fint - sett i gang før det går over
Annie Skrevet 9. november 2007 #1888 Skrevet 9. november 2007 Må vaske kjøpeskapå og fryse av fryseskapet. Kanskje jeg skal prøve meg på det i helgen? :klø:
knudz3n Skrevet 9. november 2007 #1889 Skrevet 9. november 2007 Jeg har vært SUPERFLINK!!! Synes jeg selv da.. Til nå har jeg: Vasket to maskiner med klær Støvsuget og vasket gulvene Tatt av sengeklær og lufter dynene Satt inn i vanskemaskin & startet den Tørket pusepoter av vinduene Vannet blomster Tørket støv Ryddet!!!! Vasket mat skålene til de små loddne..
Annie Skrevet 9. november 2007 #1890 Skrevet 9. november 2007 Hva har jeg gjort i dag? :klø: Vasket, tørket og brettet 2 maskiner med tøy. Kjørt og tømt oppvaskmaskinen, skifta på senga til Prinsessa og pakket for henne, hun skal bort. Mer hverken orker eller gidder jeg i dag..
Montezuma Skrevet 10. november 2007 #1891 Skrevet 10. november 2007 Jasså, Annie, du skulle vaske kjøpeskapå???????? Det kunne sikkert jeg gjort også, hvis jeg bare visste hva det var! Idag har jentene hatt skolefri, og vi har kost oss sammen hele dagen! Vi har: - Bakt 64 boller - Bakt muffins - Skrevet ønskelister til jul - Laget fotobøker til julegaver - Levert en ladning boller til pappa og kollegene hans - hatt boller og varm kakao til lunsj Og så har jeg: - Tatt masse klesvask - Shinet kjøkkenet - Ryddet litt rundt forbi - Tatt meg en lur eller to - tatt en runde m oppvaskmaskinen og ryddet bort Og i ettermiddag fikk jeg telefon fra en som ville komme å besøke Tante, så vi har overnattingsgjest og har kost oss med lasagne og idol ikveld.
Annie Skrevet 10. november 2007 #1892 Skrevet 10. november 2007 KJØLESKAPET!!! Det hender bokstavene på tastaturet finner ut at de skal bytte plass....
Gjest Elize Skrevet 10. november 2007 #1893 Skrevet 10. november 2007 Hei folkens. Må innom å skryte av den fantastiske kjæresten min. Jeg har hatt dødsfall i familien min. Og mens jeg har vært bortreist har han ryddet og vasket hele huset Det var godt å komme hjem og se at alt var i orden.
Montezuma Skrevet 14. november 2007 #1894 Skrevet 14. november 2007 God morron alle sammen! Jeg har hatt problemer med å komme inn på forumet et par dager, så jeg har ikke fått plaget dere..... Men nå er jeg her, og jeg har en enorm arbeidslyst om dagen, så her er det bare å henge med!! Rutiner: . Shine sinken - Klesvask - Hot spot (det er de jeg husker.....) Dagens utfordring: - Pusse sølv (bestikk, barnas dåpsgavesmykkeskrin el) - Vaske oppå kjøkkenskapene (velg en av utfordringene) Tips: - Husker dere forrige gang jeg vasket oppå kjøkkenskapene, gamlinger? Det er en evighet siden! Men da var jeg så lur at jeg tapet fast bakepapir oppå alle skapene etterpå. Og gjett om det var digg da jeg krabbet oppå skapene igår, og jeg bare kunne ta av og kaste bakepapirene, så var det like rent og pent! Tips overlevert! - Minner om det geniale gulltipset vi har fått her for lenge siden; nemlig sprayflaske mes klorinblanding. Uunnværlig! - Et gammelt tips til som de nye kanskje ikke har fått med seg: ha en nal liggende i skapet på badet, og dra over speilet med den etter hvaer dusj. Alltid rene pene speil! Her skinner huset som bare dte i8dag, men jeg tror jeg skal finne klær nok til å sette på en klesvask. Også har jeg igjen to stoler å beise. Videre kan jeg kanskje lage ferdig et par fotobøker til julegaver; og julekortene har jeg nettopp bestilt. Begynner å få litt julestemning, jeg :-) Elize, fryktelig trist med dødsfall, men oj! så snilt av mannen din da! han har lært hva som kan glede et husmor når alt føles dritt......
Montezuma Skrevet 14. november 2007 #1895 Skrevet 14. november 2007 Ingen som føler for å ta i et tak idag? jaja, jeg har ihvertfall beiset ferdig en stol, skravlet i telefonen, sett dr. Phil og surret på pc'n. det var det det ble med, men jeg har alikevel ikke dårlig samvittighet for noen ting! Nå skal jeg til legen og etterpå skal jeg kose meg med barna og spise mannens kjøttkakemiddag!
kamela Skrevet 14. november 2007 #1896 Skrevet 14. november 2007 Har støvsuget, støvsuget og støvsuget etter saging. Første oppvaskmaskin på 3 uker kjøres nå :juhu:
Annie Skrevet 15. november 2007 #1899 Skrevet 15. november 2007 Holder på å sortere vintertøy og sommertøy... Har dog vasket overskap på kjøkkenet utvendig i dag. I morra skal jeg få ned gardintrappa og vaske oppå skapene. Etter det skal jeg være flink med bakepapiret. Kjøpte nytt i går!
kamela Skrevet 19. november 2007 #1900 Skrevet 19. november 2007 Har satt på en vaskemaskin i dag. Skal avfette rekkverk med salmiakk - skal males.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå