Gjest Tigerjente Skrevet 6. desember 2007 #1962 Skrevet 6. desember 2007 Planar i dag: (grønt er gjort) * Ta ned klærne fra klesstativet * Henge opp nye klær * Sette på en ny maskin med klær * Brette sammen ALLE klærne * Rydde opp lekene som ligger over alt. * Overflaterydding i stuen. * tømme oppvaskemaskinen og sette på ny * Lage middag * Tømme oppvaskemaskinen * Ringe jobben * Snakke med faren til prinsen * Ringe tannlegen i den kommunen vi flyttet fra. Fått gjort endel i dag! Har bare noen få klesplagg igjen, og å ta over pc-bordet, så kan jeg huke av de to punktene, men det tar jeg når prinsen er i seng.
kamela Skrevet 7. desember 2007 #1963 Skrevet 7. desember 2007 Har tenkt å rydde pc-bordet i dag. Må også vaske klær.
Annie Skrevet 7. desember 2007 #1964 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Mannen blir 40 år på lørdag og dette er hva som MÅ gjøres: STUE Rydde Støvsuge Vaske gulv KJØKKEN RYDDE Støvsuge Vaske gulv Henge opp lift gardin Rense akvarie Vaske penglass Klore oppvaskkum Vaske kjøkkenskap og skuffer utvendig GAMLESTUA RYDDE Støvsuge TRAPP Støvsuge Vaske VÅRT SOVEROM Rydde - stor jobb Støvsuge Skifte på senga UNGENES ROM RYDDE Skifte på sengene Støvsuge UTE Henge opp hjerte på døra Få opp julelysene (mannens ansvar) Må i tillegg handle inn resten, sjekke over duker og evt stryke. Flytte ned gamlesalongen, men det gjør vi på lørdag. Må ta meg sammen og få unna en del her nå. En kaffekopp til bare... Endret 7. desember 2007 av Annie
kamela Skrevet 7. desember 2007 #1965 Skrevet 7. desember 2007 Mannen blir 40 år på lørdag og dette er hva som MÅ gjøres: STUE Rydde Støvsuge Vaske gulv KJØKKEN RYDDE Støvsuge Vaske gulv Henge opp lift gardin Rense akvarie Vaske penglass Klore oppvaskkum Vaske kjøkkenskap og skuffer utvendig GAMLESTUA RYDDE Støvsuge TRAPP Støvsuge Vaske VÅRT SOVEROM Rydde - stor jobb Støvsuge Skifte på senga UNGENES ROM RYDDE Skifte på sengene Støvsuge UTE Henge opp hjerte på døra Få opp julelysene (mannens ansvar) Må i tillegg handle inn resten, sjekke over duker og evt stryke. Flytte ned gamlesalongen, men det gjør vi på lørdag. Må ta meg sammen og få unna en del her nå. En kaffekopp til bare... Fortsatt en del å ta av her - du får sette i gang ungene når de kommer hejm i dag!
Annie Skrevet 7. desember 2007 #1966 Skrevet 7. desember 2007 Skal gå å ta en runde nå om 5 minutter. Rapport kommer!
Annie Skrevet 7. desember 2007 #1967 Skrevet 7. desember 2007 STUE Rydde Støvsuge Vaske gulv KJØKKEN RYDDE Støvsuge Vaske gulv Henge opp lift gardin Rense akvariet Vaske penglass Klore oppvaskkum Vaske kjøkkenskap og skuffer utvendig GAMLESTUA RYDDE Støvsuge TRAPP Støvsuge Vaske VÅRT SOVEROM Rydde - stor jobb Støvsuge Skifte på senga UNGENES ROM RYDDE Skifte på sengene Støvsuge UTE Henge opp hjerte på døra Få opp julelysene (mannens ansvar) Må i tillegg handle inn resten, sjekke over duker og evt stryke. Flytte ned gamlesalongen, men det gjør vi på lørdag. BAKE sjokoladekake Mandelkake Pynte bløtkake
Annie Skrevet 7. desember 2007 #1968 Skrevet 7. desember 2007 STUE Rydde Støvsuge Vaske gulv KJØKKEN RYDDE Støvsuge Vaske gulv Henge opp lift gardin Rense akvariet Vaske penglass Klore oppvaskkum Vaske kjøkkenskap og skuffer utvendig GAMLESTUA RYDDE Støvsuge TRAPP Støvsuge Vaske VÅRT SOVEROM Rydde - stor jobb Støvsuge Skifte på senga UNGENES ROM RYDDE Skifte på sengene Støvsuge UTE Henge opp hjerte på døra Få opp julelysene (mannens ansvar) Må i tillegg handle inn resten, sjekke over duker og evt stryke. Flytte ned gamlesalongen, men det gjør vi på lørdag. BAKE sjokoladekake Mandelkake Pynte bløtkake Sette opp kransekake
Gjest Elize Skrevet 9. desember 2007 #1969 Skrevet 9. desember 2007 Har vært bortreist i helgen, så her er det ikke blitt gjort så mye. Men i kveld har jeg brettet litt klær.
Annie Skrevet 11. desember 2007 #1970 Skrevet 11. desember 2007 I dag har jeg rydda i kjøleskapet faktisk, demontert og båret opp en salong og montert den igjen, har støvsugd halve soverommet, og rydda der. Var det ikke mer? Jo, jeg har satt på en vaskemaskin...
kamela Skrevet 13. desember 2007 #1971 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Har tatt av sengetøy og satt i gang vaskemaskina. Skal også: Vaske mye mer tøy Vaske soverom Rydde pc-pulten Legge på rent sengetøy Vaske alle gulv Vaske på bad/do Pynte Endret 13. desember 2007 av kamela
Gjest Elize Skrevet 16. desember 2007 #1972 Skrevet 16. desember 2007 Er syk i dag, men skal se om jeg klarer og få gjort litt alikevel. Skal prøve å sette på en maskin med klær og å brette litt klær.
Gjest Elize Skrevet 16. desember 2007 #1973 Skrevet 16. desember 2007 Fikk brettet litt klær og satt på en maskin med klær.
Annie Skrevet 17. desember 2007 #1974 Skrevet 17. desember 2007 I dag har jeg: Vasket en maskin med klær Kjørt oppvaskmaskinen 2 ganger Rydda Støvsug Bakt Laget pizza Vannet blomster
Annie Skrevet 17. desember 2007 #1976 Skrevet 17. desember 2007 Må henge opp tøy og få resten i tørketrommelen.
Sus Skrevet 18. desember 2007 #1977 Skrevet 18. desember 2007 Heisann! Mine mål i dag: - vaske bad/gjestedo - klesvask - skrive ferdig julekortene - støvsuge - vaske opp...venter på reparasjonsmannen til oppvaskmaskinen min!! Alt utover dette får jeg ta som en ren bonus!!
Montezuma Skrevet 18. desember 2007 #1978 Skrevet 18. desember 2007 Huppelupp! Idag skal jeg ha en ladning i tørketrommelen, sette på en vask til, brette en vask. Ogs å skal jeg pakke inn noen ekstra julegaver jeg kjøpte igår. Ulempen med å bli ferdig med julegavene i november, er at da begynner man å tenke på "å, kanskje den skulle få en liten ting til? men da må den også få noe mer......" Nesten bedre å kjøpe alt i siste liten og levere det ut med en gang! Senere idag skal jeg lage et par delfiakaker, og så må jeg kjøpe kokos til kokosmakronene. Jentene skal vaske hvert sitt bad, mannen skal vaske opp og støvsuge. Minimor elsker å stryke så hun tar juledukene. jeg skal kanskje småpynte litt mer..... også må jeg rydde scrappebordet mitt! Også skal jeg lese Ligge i grønne enger!! Ha en fin dag, folkens!
Annie Skrevet 18. desember 2007 #1979 Skrevet 18. desember 2007 I dag skal jeg rydde mere og prøve å komme til bunns på vaskerommet. Må prøve å få bakt litt også. I hvertfall lage kransekake deig. Og julekort må lages! Så får vi se hva det blir med resten..
Gjest husmorspiren Skrevet 18. desember 2007 #1980 Skrevet 18. desember 2007 Hei Damer. Så flinke dere er å få gjort masse. Er det mulig for meg også å bli med på denne tråden eller er det for sent? Ønsker så innderlig å få dreis på husarbeidet. Få det til å bli en rutine slik at vi jevnt over kan ha et rent og ryddig hjem... Blir sikkert ikke lett i begynnelsen, men håper å få skikkelig dreisen på det etterhvert. Noen som har gode råd for å få rutiner på husholdet? Hvordan bruker dere egentlig denne tråden? Takknemlig for svar. Hilsen husmorspiren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå