Montezuma Skrevet 14. januar 2008 #2061 Skrevet 14. januar 2008 Hei sus! Fin plan for dagen! Den skulle du komme vel i land med! Hvordan går det med godisen??? Her har det vært total fråtsing den siste tiden...... Jeg sender takkebrev til de aller fleste , ja. Med bilder av gaven de har gitt oss, slik at de ser at den falt i smak og er i bruk. De som vi er sammen med julaften har vi jo takket direkte, så da sender jeg som oftest bare en mail om takk for sist ol. Alle blir alltid veldig glade for det, nettopp fordi det er sjelden at folk tar seg bryet med det. Synes selv det er litt kjipt å gi bort masse gaver, og aldri høre noe mer siden, om den falt i smak osv. Målet mitt er å holde Prinsesse Diana-standard; hun skrev alle takkekort innen 48 timer etter at hun hadde fått gaven.... Helt der er ikke jeg da ....! Men du; jeg har enda ikke brettet tøy og vært i dusjen! Nå må det bli litt action her!
Sus Skrevet 14. januar 2008 #2062 Skrevet 14. januar 2008 Så flink du er med de takkebreva!! For en flott ting å gjøre etter jul!! Godis.........................................total fråtsing her også :gråte: Men klarer vi resten av denne dagen uten, det gjør vi vel??? Noen som er med?? Ok, da må jeg vaske opp resten (jada, venter fortsatt på oppvaskmaskin :cry: )
Montezuma Skrevet 14. januar 2008 #2063 Skrevet 14. januar 2008 Så flink du er med de takkebreva!! For en flott ting å gjøre etter jul!! Godis.........................................total fråtsing her også :gråte: Men klarer vi resten av denne dagen uten, det gjør vi vel??? Noen som er med?? HELE dagen uten.......? *skeptisk* kan jeg få ta noen Marianne-drops til Akutten ikveld bare? Pliiiiiis!!!!! Nå er klærne brettet!
Sus Skrevet 14. januar 2008 #2064 Skrevet 14. januar 2008 HELE dagen uten.......? *skeptisk* kan jeg få ta noen Marianne-drops til Akutten ikveld bare? Pliiiiiis!!!!! Nå er klærne brettet! Nope!! Jeg foreslår at vi tar grønnsaker m/dip til Akutten ikveld! Det er jo faktisk veldig godt!!
Montezuma Skrevet 14. januar 2008 #2065 Skrevet 14. januar 2008 Nope!! Jeg foreslår at vi tar grønnsaker m/dip til Akutten ikveld! Det er jo faktisk veldig godt!! Fy flate, så streng du er! men du er forpliktet til å si fra om DU sprekker, for da skal JEG oxo!!! Jeg har grønnsaker, men ikke dip..... men jeg har jo Esso over gaten her da :-) Åssen går det m arbeidet?
FantasDick Skrevet 14. januar 2008 #2066 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Dagens liste: - Rydde hele leiligheten - Vaske 4 maskiner med klær - Ta oppvasken - Vaske kaffetrakteren skikkelig - Brette en diger haug klær - Moppe alle gulvene - Rengjøre hundeburet og bytte teppe - Lage middag Endret 14. januar 2008 av Zaphireh
Montezuma Skrevet 14. januar 2008 #2067 Skrevet 14. januar 2008 Dagens liste: - Rydde hele leiligheten - Vaske 4 maskiner med klær - Ta oppvasken - Vaske kaffetrakteren skikkelig - Brette en diger haug klær - Moppe alle gulvene - Rengjøre hundeburet og bytte teppe - Lage middag Å så flink du har vært idag! Kjempebra! Jeg har tømt oppvaskmaskinen, ryddet stuen, gått tur en time. Nå skal jeg sette på en vaskemaskin og begynne på en ny bok; Katharina Blums tapte ære. sus, åssen går det med godisen idag? Jeg har ikke tatt noe! og nå skal jeg spise en lettyoghurt og to gulrøtter til lunsj. Samt at jeg har trent 5 styrkeøvelser idag! *skryt*
Sus Skrevet 14. januar 2008 #2068 Skrevet 14. januar 2008 Har nok ikke fått fullført lista mi i dag, men dette har jeg fått gjort: - kasta en hel søppelsekk med duker, gamle halvferdige strikketøy osv. som aldri kommer i bruk.. - sortert trådsneller o.l. - vaska opp (noe som jeg må gjøre nå igjen..) - handlet - lagd middag - brukt god tid sammen med ungene i dag Nå skal jeg: - vaske opp - betale regninger - vaske en maskin med klær (for å se om vaskemaskinen fungerer, det var en skummel lyd i den sist gang ) - hente en av ungene på trening Monte; jeg var på butikken og kjøpte en nydelig eske med Nidar julemarsipan til halv pris. Men du må ikke tro jeg har åpnet den! Jeg kjøpte nemlig et par poser med dip og litt grønnsaker, så jeg SKAL klare meg uten snop i dag!! (takket være deg, ja!!) Rapport følger.... Flink du også har vært i dag monte; styrkeøvelser også, imponert!!
Montezuma Skrevet 14. januar 2008 #2069 Skrevet 14. januar 2008 Har nok ikke fått fullført lista mi i dag, men dette har jeg fått gjort: - kasta en hel søppelsekk med duker, gamle halvferdige strikketøy osv. som aldri kommer i bruk.. - sortert trådsneller o.l. - vaska opp (noe som jeg må gjøre nå igjen..) - handlet - lagd middag - brukt god tid sammen med ungene i dag Nå skal jeg: - vaske opp - betale regninger - vaske en maskin med klær (for å se om vaskemaskinen fungerer, det var en skummel lyd i den sist gang ) - hente en av ungene på trening Monte; jeg var på butikken og kjøpte en nydelig eske med Nidar julemarsipan til halv pris. Men du må ikke tro jeg har åpnet den! Jeg kjøpte nemlig et par poser med dip og litt grønnsaker, så jeg SKAL klare meg uten snop i dag!! (takket være deg, ja!!) Rapport følger.... Flink du også har vært i dag monte; styrkeøvelser også, imponert!! Kjempeflott, sus!!! Du har gjort masse bra idag! Jeg har dessverre ikke hatt noe tid m barna idag, for jeg var hos legen da de kom fra skolen, og da jeg kom hjem var det bare kjapp middag før de gikk på koret. Etter koret er det natta for Minimor...... Har forresten vært i butikken og kjøpt dip og 2 kg gulrøtter! Ikveld blir det kos til akutten, ja! :gjeiper:
Gjest Elize Skrevet 14. januar 2008 #2070 Skrevet 14. januar 2008 Kan noen minne meg på hva dagsmålene våre er. Tenkte jeg skulle prøve å komme meg gjennom de i morgen. Har vært å trent i dag og var så sliten etter middag at jeg sov i tre timer, ikke bra..
Montezuma Skrevet 14. januar 2008 #2071 Skrevet 14. januar 2008 - 15 minutter med klesvask (eller brette en maskin, henge opp en maskin el). - Shine sinken, bad og kjøkken , en gang om dagen- - Legge frem klær til neste dag - Rydde en hotspot (der du legger osten, avisen el en annen slags rothaug). - 15 minutter rydding på et valgfritt rom. (når du skal storrydde, tar du 15 minutter på hvert rom). Ellers har vi noen tips vi har samlet etterhvert: - ha en sprayflaske med klorin/vann-blanding. Genialt til en kjapp shining av sinken! - Ha våtservietter for bad liggende i skapet på badet. da er det fort gjort å dra over nåe du alikevel er der og ser litt skitt. - Ha en nal liggende i badeskapet og dra over speilen etter hver dusj. Alltid rent speil :-) Dere andre ringrevene får komplettere listen min her! Dette skulle være noe å gå ut ifra! :-) Fikk ikke gjort noe i går, fant et spill på nettet som var mer interesant. Så prøver meg på de samme målene i dag. WHAT??????!!!! Her har jeg åpenbart gått glipp av noe!!! Hva spiller du??????? :hår: :hår: Hos meg går det på lete-spill på spintopgames.com . hele familien er hekta! Men hvis du gjerne vil at ditt virkelige liv skal opphøre helt, så kan du jo slå deg på Zuma Deluxe! (Jeg har nikket mitt av en grunn.......... :rødme: ) Og Annie, stakkar, nei hun så aldri mer livet på samme måte........ :gråte: Sus, smakte det m grønnsaker til Akutten? jeg har klart å holde meg jeg! Og du? Hvor lukket er julegodisposen??? (snakk sant nå!) ;-) Synes selv jeg har vært ganske flink idag, selv om jeg ikke gjorde alt jeg satt meg fore. Bla. å få vekk julen. Imorgen skal jeg gjøre rutiner på formiddagen - håper noen blir med - og etterpå får jeg besøk av bestevenninne og bebis fra Marseille!!! God natt og god tirsdag!
Sus Skrevet 15. januar 2008 #2072 Skrevet 15. januar 2008 God morgen!! Noen som er klare til en liten innsats i dag? Jeg for min del må begynne med rutinene i dag, ryddinga i kjelleren har gått litt utover det vanlige husarbeidet. Mine mål i dag: - 20 min klesvask - rydde kjøkken, vaske opp - julelysa ute må tas ned - ordne kakeboksene - støvsuge - litt mer rydding i kjelleren Det får holde i første omgang. Monte; julemarsipanesken er pottetett!! Jeg har klart det så langt, satt og knaska på gulrot og kålrot m/dip i går. Gubben hadde chips som han lurte oppi dippen min - men når jeg hadde spist opp alt det sunne fikk jeg et par chips biter jeg også. Men det var faktisk alt, og det er tross alt det søte jeg har som mål å kutte ut. Chips er jeg ikke avhengig av, så det går greit. Forresten; er det noen som har en liten utfordring i dag? Og hvor flinke må vi være i godisen i dag?
Montezuma Skrevet 16. januar 2008 #2073 Skrevet 16. januar 2008 Monte; julemarsipanesken er pottetett!! Jeg har klart det så langt, satt og knaska på gulrot og kålrot m/dip i går. Gubben hadde chips som han lurte oppi dippen min - men når jeg hadde spist opp alt det sunne fikk jeg et par chips biter jeg også. Men det var faktisk alt, og det er tross alt det søte jeg har som mål å kutte ut. Chips er jeg ikke avhengig av, så det går greit. Forresten; er det noen som har en liten utfordring i dag? Og hvor flinke må vi være i godisen i dag? Heisann! Sorry at jeg sviktet idag! Sov lenge; faktisk helt til jeg fikk besøk..... Så meste parten av dagen har gått med til å gå lang tur og kose med bebisprinsen min! men jeg har tatt litt klesvask og rydding i kveld. Og selvsagt spilt en hel masse hidden object games......... Ble litt sjokkis ida som venninnen min hadde med, men har oxo spist masse gulrøtter og salat, gått tur over en time og trent styrke sammen mannen min! Det burde da veie opp for noen biter med 70% kakao-sjokkis, eller.....? Du da , sus, stiller meg litt tvilende til at du har holdt deg helt unna juleposen idag som du har gjort husarbeid uten oss? eller.....??? Men du har vært flink på arbeidsfronten da! Imorgen skal jeg opå jobben en tur. men hvis ikke det, så er jeg her med dedre. Onsdagens utfordring er å vaske kjøleskapet inni og utenpå, for det er lenge siden vi har gjort. Dersom det ikke behøves, kan man vaske stekovnen isteden! natti, og ha en fin onsdag!
Montezuma Skrevet 18. januar 2008 #2075 Skrevet 18. januar 2008 Heisann! sus, jeg har flunka på godisprøven..... :gråte: De siste dagene har ikke vært greie, og igår hadde jeg en ordentlig bunndag! Så da gikk jeg og kjøpte to sjokoladeplarer og spiste opp begge to....... Ikke gjorde jeg noe i huset igår heller. men bortsett fra det så har jeg klart å følge dagplanen min hver dag, med tur, trening og hele pakka. Synes det er veldig bra, jeg, tatt i betraktning hvordan formen er for tiden! Prøver meg på rutinene igjen idag. Er dere med? La meg bare se om jeg husker alle: - 15 minutter med klesvask (eller brette en maskin, henge opp en maskin el). - Shine sinken, bad og kjøkken , en gang om dagen- - Legge frem klær til neste dag - Rydde en hotspot - 15 minutter rydding på et valgfritt rom.
Sus Skrevet 18. januar 2008 #2076 Skrevet 18. januar 2008 Heisann! sus, jeg har flunka på godisprøven..... :gråte: Me too..... :gråte: Men vi prøver på ny... Henger meg på en kjapp runde på lista di nå i kveld, rapport følger!
Montezuma Skrevet 18. januar 2008 #2077 Skrevet 18. januar 2008 Hei sus! Tusen takk skal du ha! Jeg hadde glemt (eller fortrengt?) at jeg skulle gjøre noe her idag. men når jeg så at du var igang, så fikk jeg jammen kastet meg rundt jeg også! Uten deg hadde jeg ikke løftet en finger idag.... Men nå har jeg ryddet og skrubbet sinken og benkene på kjøkkenet, brettet og lagt bort rene klær, vasket en maskin og satt på tørketrommelen. Mini har ryddet rommet sitt og storemor holder på med sitt nå (bare å få dem til å gjøre det er en utfordring i seg selv.....) Men nå er det en time spintopgames, deretter en tur med hunden, og så i seng med boken min! PS! har spist fem ruter av en melkesjokkis idag......
Sus Skrevet 18. januar 2008 #2078 Skrevet 18. januar 2008 Så flott monte!! Jeg må si det samme igjen; hadde det ikke vært for lista di i kveld hadde det nok ikke sett såpass bra ut her heller! Nå er kjøkkenet, badet og gangen helt ryddig. Har vaska over vaskene, doer, speil osv. Skittentøyet er sortert, så nå gjenstår bare gulvene i første etasje til i morgen. Andre etasje nevner vi ikke her... Fikk også tatt en liiiten hotspot foran tv'en. Godterier i dag; 2 små sjokoladekuler og 5 biter chips. Synes vi har vært flinke jeg, det er tross alt freddan!!
Montezuma Skrevet 18. januar 2008 #2079 Skrevet 18. januar 2008 Veldig bra sus! Nå kan du ta hælg med god samvittighet!! Og kos deg enda mer på lørddan!!! forresten, hvor er Annie for tiden? Får kanskje sende ehenne en mail. god helg!
Gjest Elize Skrevet 18. januar 2008 #2080 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Dette skulle være noe å gå ut ifra! :-) WHAT??????!!!! Her har jeg åpenbart gått glipp av noe!!! Hva spiller du??????? :hår: :hår: Hos meg går det på lete-spill på spintopgames.com . hele familien er hekta! Men hvis du gjerne vil at ditt virkelige liv skal opphøre helt, så kan du jo slå deg på Zuma Deluxe! (Jeg har nikket mitt av en grunn.......... :rødme: ) Og Annie, stakkar, nei hun så aldri mer livet på samme måte........ :gråte: Jeg spiller monopoly. Min kjære fant det på nette og nå spilles det dag og natt. Første gangen spilte jeg fra 9 om kvelden til 5 om morgenen :rødme: :rødme: :rødme: Nå kom spillelysten Må stikke Endret 18. januar 2008 av Elize
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå