Gå til innhold

Utfordringstråd for husarbeide.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg spiller monopoly. Min kjære fant det på nette og nå spilles det dag og natt. Første gangen spilte jeg fra 9 om kvelden til 5 om morgenen :rødme: :rødme: :rødme:

Nå kom spillelysten :klaske:

Må stikke

Hehe, godt et ikke bare er meg og Annie som er spillegale her!

Monopol på pc var jeg også hekta på, men det er mange år siden. Nå har jeg det nye Monopol brettspillet, så nå velger jeg det for å være litt sosial med familien. men hidden objects; DET er spill det er vanskelig å slutte med!!!

natti ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tømte oppvaskamskin og støvsuget i går og må brette tøy i dag.

Burde sikkert gjort en hel masse annet også, vi får se . . . . .

Skrevet

Hvordan gikk det kamela; fikk du gjort noe mer i går eller?

Jeg har i løpet av helga mistet min kjære arbeidslyst, akk, akk...

I kveld MÅ jeg:

- rydde ferdig kjøkken, sette igang oppvaskmaskinen

- rydde badet (som ser helt bomba ut etter alle ungene har bada og dusja, de har visst glemt regelen om å forlate rommet slik som det så ut da de kom inn der)

- rydde papirer på pc pulten

- henge opp ytterdresser som er til vask

Når jeg har gjort dette skal jeg spise is og se tv - det fortjener jeg virkelig! :fnise:

Skrevet
NB Annie! www.spintopgames.com :jepp:

:juhu:

Monte da; såå koselig at du er innom - men måtte du tipse Annie på ny?? Huffameg, Annie har jo vært sååå flink i det siste - nå risikerer vi å "miste" henne en periode igjen!! FY!! :kjefte::ler:

:sjenert:

Dette skulle være noe å gå ut ifra! :-)

WHAT??????!!!! Her har jeg åpenbart gått glipp av noe!!! Hva spiller du??????? :wow::wow::hallo: :hår: :hår: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Hos meg går det på lete-spill på spintopgames.com . hele familien er hekta!

Men hvis du gjerne vil at ditt virkelige liv skal opphøre helt, så kan du jo slå deg på Zuma Deluxe! (Jeg har nikket mitt av en grunn.......... :rødme: ) Og Annie, stakkar, nei hun så aldri mer livet på samme måte........ :gråte:

Nå er jeg antakelig tapt for alltid... :fnise:

forresten, hvor er Annie for tiden? Får kanskje sende ehenne en mail.

god helg!

Har ikke fått mail jeg.. :gråte:

Hehe, godt et ikke bare er meg og Annie som er spillegale her!

Monopol på pc var jeg også hekta på, men det er mange år siden. Nå har jeg det nye Monopol brettspillet, så nå velger jeg det for å være litt sosial med familien. men hidden objects; DET er spill det er vanskelig å slutte med!!!

natti ;-)

Har nettopp lastet ned Monopoly... Sove kan jeg gjøre i morra når ungene og mann er på skole og jobb... :fnise:

Har tømt og fyllt en oppvaskmaskin i dag. Rydda LETT på stua, vaska uteklærne til Prinsessa og meg selv etterat vi var i stallen, og må legge dem i tørketrommelen.

Burde legge på plass tøy også. Tar det når jeg følger Prinsessa i seng.

Skrevet

Annnnniiiieeeeeee!!!!!!!!! :velkommen::danse::danse::danse:

Sorry, glemte helt å maile deg! Sov i hele går, og ---ehhhh, tja; spilte i hele natt og frem til kl 13 idag.......Hrmmpfff..... :sjenert::sjenert::sjenert:

hihihihi! men monopol holder jeg meg unna, syns som sagt det er morsommere å spille her og nå brettspillet. men du; på spintop har de en ny versjon av zuma..... :fnise:

ok, over til alvoret:

Idag har jeg tørket litt klær, ryddet en vanlig hotspot og en kjempespot i en sofa! så har jeg, hmpf, spilt litt hidden objects, ja og vært på middag. og bestilt linser og ryddet litt hist og her. og ja , selvsagt gjort styrkeøvelser og gått tur.

Og sus, jeg har spist sjokoladepudding til dessert, men jeg takket faktisk nei til kake etterpå!

Imorgen blir det tur, trening, klesvask, rydde en gigahotspot og kanskje noe annet! snakkast!

Skrevet

Hallo Annie; så flott å ha deg innom igjen!!! Om du spiller aldri så mye, så får du ikke lov å forlate oss så lenge om gangen igjen, avtale?? Vi trenger nemlig all den inspirasjon vi kan få fatt i her, og den fikk jeg faktisk fra deg når du var innom her i kveld! :klemmer:

Nå er jeg sååå fornøyd! Har utført hele min lille liste i tillegg til å rydde kjøleskapet, hente ved, bære boss, stryke ørten nabbiefigurer, vanne en blomst, sope kjøkkengulvet og i det hele tatt... *skryte veldig over meg selv nå*

Nå skal jeg finne noe riktig godt å spise på og krølle meg opp i sofaen med verdens beste samvittighet!

Håper noen er klar for ny innsats i morra!! :goodbye:

Heisann monte også! Jeg ramla ut her når jeg skulle sette inn innlegget, så nå kom du før meg likevel - men det var bare koselig! Flink du har vært med godisen! Jeg har vært litt flink jeg også, men litt mye is i helga. Men jeg har jobba hardt, rene styrketreningen - så jeg spiser is med god samvittighet. Men i morgen er det hverdag og sunne spisevaner igjen.

Skrevet (endret)

I dag har jeg hittil vaske 3 maskiner med klær.

Min liste for resten av dagen er:

Shine sinken, bad og kjøkken

Rydde en hotspot

15 minutter rydding på kjøkkenet

Rydde ut av bagen min (som har stått i et par uker, men det er heldigvis bare rene klær)

Tror dette holder for i dag.

Edit: Skrivefeil.

Endret av Elize
Skrevet

Hei Elize, den lista di følger jeg også i kveld - supert! Istedenfor å rydde ut av bagen din må jeg ta litt papirarbeid.

Klar, ferdig - førstemann ferdig! :fnise:

Skrevet (endret)

Ferdig :danse:

Gikk glipp av hotell cæsar fordi jeg var så gira på å bli ferdig :fnise: Men nå får jeg i hvert fall se Deal or No deal :)

Endret av Elize
Skrevet (endret)
Hei Elize, den lista di følger jeg også i kveld - supert! Istedenfor å rydde ut av bagen din må jeg ta litt papirarbeid.

Klar, ferdig - førstemann ferdig! :fnise:

Har ryddet ut av bagen, men du skulle gjerne ha fått lov til å gjøre det. Har du mye igjen?

Endret av Elize
Skrevet

Ååååh, du vant overlegent!! :klappe: Men oppvaskmaskinen er i gang og kjøkkenet er noenlunde ryddig. Satte ungene i gang med å rydde etter seg og det hjalp utrolig! :-D

Flink du var som fikk rydde ut av den bagen. Helt utrolig hvor lenge sånne bager kan bli stående midt i veien når de inneholder kun rene klær...kjenner den :Nikke:

Jeg må prøve å slite meg gjennom en liten papirhaug i kveld, men jeg er så utrolig :Gjesp: etter helgen - så den helt store innsatsen får jeg vente med til i morgen.

Monte; jeg har flippa helt ut igjen med snopisen min i dag. Kjøpte 2 nye esker med julemarsipan og sjokolade til halv pris.... :gråte: så nå blir det vel snart :tannverk: tenker jeg...

Mine mål i morgen:

- vaske klær

- rydde 2 etasje (soverommene, gangen)

- en stooor hotspot

- rydde fryseren

Altså; utfordringen i morgen folkens - RYDDE I FRYSEREN!! (tror jeg har minst 12 pakker tørre pølsebrød som kan kastes :fnise: )

Skrevet
Ååååh, du vant overlegent!! :klappe: Men oppvaskmaskinen er i gang og kjøkkenet er noenlunde ryddig. Satte ungene i gang med å rydde etter seg og det hjalp utrolig! :-D

Flink du var som fikk rydde ut av den bagen. Helt utrolig hvor lenge sånne bager kan bli stående midt i veien når de inneholder kun rene klær...kjenner den :Nikke:

Jeg må prøve å slite meg gjennom en liten papirhaug i kveld, men jeg er så utrolig :Gjesp: etter helgen - så den helt store innsatsen får jeg vente med til i morgen.

Monte; jeg har flippa helt ut igjen med snopisen min i dag. Kjøpte 2 nye esker med julemarsipan og sjokolade til halv pris.... :gråte: så nå blir det vel snart :tannverk: tenker jeg...

Mine mål i morgen:

- vaske klær

- rydde 2 etasje (soverommene, gangen)

- en stooor hotspot

- rydde fryseren

Altså; utfordringen i morgen folkens - RYDDE I FRYSEREN!! (tror jeg har minst 12 pakker tørre pølsebrød som kan kastes :fnise: )

Jeg ble litt gira på å bli ferdig. Og er utrolig glad jeg har fått tømt bagen, skal skjerpe meg når det gjelder den. Men skal enda prøve å få gjort litt til i kveld.

Skal stable i maskinen og vaske/tørke/brette mere klær.

Skrevet

Jeg kunne godt ha trengt en annen utfordring til i morgen. Fryseren min er ryddig, den er så liten at det er lett å holde oversikt der. Så hvis noen har en er det bare å komme med den.

Skrevet
Annnnniiiieeeeeee!!!!!!!!! :velkommen::danse::danse::danse:

Sorry, glemte helt å maile deg! Sov i hele går, og ---ehhhh, tja; spilte i hele natt og frem til kl 13 idag.......Hrmmpfff..... :sjenert::sjenert::sjenert:

hihihihi! men monopol holder jeg meg unna, syns som sagt det er morsommere å spille her og nå brettspillet. men du; på spintop har de en ny versjon av zuma..... :fnise:

Du er tilgitt :fnise:

Men laster du ned eller spiller du online? Går det ann å spille online? Må visst sjekke sidene mer...

Hallo Annie; så flott å ha deg innom igjen!!! Om du spiller aldri så mye, så får du ikke lov å forlate oss så lenge om gangen igjen, avtale?? Vi trenger nemlig all den inspirasjon vi kan få fatt i her, og den fikk jeg faktisk fra deg når du var innom her i kveld! :klemmer:

Så bra Sus!!! :klappe: Vi er ganske gode på å gi hverandre inspirasjon her inne! :)

Frysern min tok jeg før jul. SKIKKELIG!! Men kjøleskapet trengs å ryddes og vaskes :) Takk for tipset :klemmer:

Skrevet

God morgen!! :hallo:

Da starter jeg med kjøkkenet - rydde av frokost, ta ut og sette i oppvaskmaskin, brette drikkekartonger, sope gulv, rydde generelt.

Husk dagens utfordringer; rydde fryseboks eller kjøleskap. Evt. rydde en skuff hvor som helst! :)

Skrevet

Har rydda ut av oppvaskmaskinen og rydda inn det som skal vaskes. Fortsetter med klesvask etterpå, samt kjøleskap.

Skrevet

Ferdig med kjøkkenet, dvs det er en ørliten hotspot der som jeg skal ta litt senere.. Fortsetter med badet og sortere skittentøy :husarbeid:

Skrevet
Så flink du er Sus! :klappe:

Vel - takk-, jeg er kanskje litt flink i dag - men har absolutt ikke vært flink med rutineklesvasken vår den siste uka - og sånt straffer seg!! Skittentøyet vil ingen ende ta her i dag!! :kjefte: Så i dag er jeg bare nødt til å være ufrivillig flink! :ler: Jeg har forresten hengt ut dyner, madrasser osv. til de søte "små" i dag. Sånn at de skal få rene senger i kveld. :kgbaby:

Hva holder du annie på med da? Du spiller vel ikke.....? :nei::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...