Annie Skrevet 31. desember 2007 #2001 Skrevet 31. desember 2007 Kan jo legge til min liste som må gjøres i morra Vaske mer tøy Brette og rydde bort tøy Rydde kjøkken Rydde stue Rydde gang Støvsuge Tørke støv Vaske gulv Lage mat Tømme oppvaskmaskin Tror jeg må ha en fordelingssamtale med de 3 andre her i huset i morra.
kamela Skrevet 4. januar 2008 #2002 Skrevet 4. januar 2008 Nytt år - nye muligheter! Vaskemaskina er i gang, oppvaskmaskina er i gang og jeg har så smått begynt å demontere litt juleting rundt om kring i huset.
Annie Skrevet 4. januar 2008 #2003 Skrevet 4. januar 2008 I dag MÅ jeg rydde soverommet vårt! Det er hauger med tøy som skal legges bort og det ser generellt ikke ut der oppe I tillegg er planen og fortsette med å vaske tøy og at det IKKE skal få bli rotete her i dag!
Sus Skrevet 4. januar 2008 #2004 Skrevet 4. januar 2008 GODT NYTT ÅR!!! Først må jeg bare skryte litt av meg selv.. All julepynten er rydda på plass (unntatt utelysene, ja..) Oppslagstavla er ryddig og klar til å ta imot haugevis av nye beskjeder. Første etasje er rett og slett ryddig. MEN....andre etasje er IKKE ryddig, så der må jeg gjøre litt i dag. Har vært uten oppvaskmaskin hele jula, så rutinen vår med å holde skinnende vasker har ikke vært noe problem her i det siste! I dag må jeg: - rydde litt i skapet under vasken til oppvaskmaskinreparatøren kommer... - rydde klær o.l. - skrive en skikkelig handleliste Mine nyttårsforsetter i heimen: - holde vedlike rutinene våre - betale regninger hver mandag - rydde en skuff eller et skap pr. dag - kaste en ting pr. dag... Tror det holder nå jeg...
Sus Skrevet 7. januar 2008 #2005 Skrevet 7. januar 2008 Har rydda en roteskuff på kjøkken og medisinskapet. Skal vaske klær og rydde en diger hotspot i dag. Noen som er med i dag?? :kaffe:
kamela Skrevet 7. januar 2008 #2006 Skrevet 7. januar 2008 Jeg henger med i dag, Sus! Må rydde vekk tøy, vaske ut jula, vaske tøy mm
Sus Skrevet 7. januar 2008 #2007 Skrevet 7. januar 2008 Jeg henger med i dag, Sus! Må rydde vekk tøy, vaske ut jula, vaske tøy mm Flott, da må jeg løsrive meg herifra og sette igang sånn at du ikke blir ferdig før meg!! Kommer innom og avgir rapport senere.
kamela Skrevet 7. januar 2008 #2008 Skrevet 7. januar 2008 Har samlet sammen litt søppel og setter på oppvaskmaskina før jeg går en liten tur ut!
Gjest Tigerjente Skrevet 7. januar 2008 #2009 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er også med i dag tror jeg. Tar det rolig i mitt tempo. Har: satt på oppvaskemaskin Skal: tømme klesmaskinen, henge opp klærne, sette på ny, få prinsen til å hjelpe meg å rydde opp alle lekene på gulvet. Så tar jeg det deretter.
kamela Skrevet 7. januar 2008 #2010 Skrevet 7. januar 2008 Finner frem støvsugeren og starter kampen mot barnåler og hybelkaniner!
Gjest Elize Skrevet 7. januar 2008 #2011 Skrevet 7. januar 2008 I dag har jeg bare laget meg en liten liste over hva som skal gjøres. Rydde kjøkkenet Vaske kjøkkenbenkene Vaske kjøkkenbordet Stryke/brette 40 plagg og rydde bort strykebrette Rydde og vaske stuebordet Plukke opp fra stue-og kjøkkengulvet
kamela Skrevet 7. januar 2008 #2012 Skrevet 7. januar 2008 Har støvsuget ferdig, og lagt vekk tørt tøy. Hengt opp en maskin.
kamela Skrevet 7. januar 2008 #2013 Skrevet 7. januar 2008 Tømt oppvaskmaskina og dekket bordet, da tror jeg det holder med husarbeid for i dag
Sus Skrevet 7. januar 2008 #2014 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har handlet, holder på å vaske klær, en tørketrommel er ferdig og skal brettes. Dessuten skal en haug med klær som henger oppe brettes. Så da var det bare å brette ermene opp...
Annie Skrevet 7. januar 2008 #2015 Skrevet 7. januar 2008 Ukas utfordring: Vaske stekeovnen etter all julematen og toppen av kjøkkenskapene, før det blir for ille der.
Sus Skrevet 7. januar 2008 #2016 Skrevet 7. januar 2008 Ukas utfordring: Vaske stekeovnen etter all julematen og toppen av kjøkkenskapene, før det blir for ille der. Ja, stekeovnen bør absolutt tas...men kjøkkenskapene mine er innebygd - heldig med den! I dag har jeg ryddet et skap med sengtøy, puter osv. i tillegg til å ha blitt kvitt en haug med klær som ungene har vokst fra. Vaskemaskinen går uavbrutt og jeg er i brettebransjen. Mine mål i morgen: - stekeovn - vaske resten av skittentøyet - vaske kjøkkengulvet - støvsuge - rydde i kjelleren God natt!!
kamela Skrevet 8. januar 2008 #2017 Skrevet 8. januar 2008 Må vaske mer klær i dag. I løpet av uka: Skifte sengetøy. Vaske gulv. Vaske bad/do. Vaske soverommet.
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #2018 Skrevet 8. januar 2008 Den tar jeg Annie! Vaske ovnen, stekeplatene hvis de ikke er helt opptimal, også bare må jeg ta mikron nå!
kamela Skrevet 8. januar 2008 #2019 Skrevet 8. januar 2008 Siden dere er så flinke legger jeg også til toppen av kjøleskapet og stekeovnen denne uka!
Annie Skrevet 8. januar 2008 #2020 Skrevet 8. januar 2008 Dette begynner å ligne noe!! I dag skal jeg Støvsuge Tørke støv Rydde hotspot Fortsette med klesvask Gå ut med søpla Har gjort så langt: Tømt oppvaskmaskinen Lagt tøy i tørketrommelen Hengt opp det som ikke tromles Ryddet på kjøkken Ryddet i stua
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå