Annie Skrevet 9. februar 2008 #2182 Skrevet 9. februar 2008 Det har jeg også. Skiftet på senga vår i går, og det er i vaskemaskinen nå. Dvs, den er vel ferdig, så det skal over i tørketrommelen. Har brettet sammen 3 vaskemaskiner med tøy, nå skal det bare bæres opp og legges på plass...
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2183 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Huff, da får jeg komme med en av mine gedigne lister igjen. Men har lang tid på meg. Alt skal utføres innen onsdag (håper jeg) Rydde soverom Legge inn klær Sette på nye klær Henge opp klær Ta av sengetøy og vaske dette Rydde bad Rydde gang Rydde stue/kjøkken Vaske gang/bad/stue/kjøkken/soverom Støvsuge gang/bad/stue/kjøkken/soverom Rydde vekk en del ting på loftet Lage muffin :D Sett betalt regninger inn i permen Skifte og vaske kattedoen Vaske mat/vannskål til kattene i oppvaskmaskinen Gå over kjøleskapet og se hva som kan kastes Ta opp middag og lage dette Vaske duken på stuebordet (svart duk og delvis hvite katter arg) Ta ut og sette inn i oppvaskmaskinen Gå ned med søpla Pante flasker Sånn, da kommer jeg ikke på noe mer og det er kanskje like greit.. Edit: Da var jeg faktisk kommet godt igang. Sambo er faktisk til hjelp når jeg forteller han vha han skal gjøre haha.. Han skjønner jo ikke at det er logisk å legge klær i vaskemaskinen å sette de på når han har hengt opp de andre. Eller at man kanskje vasker sengetøyet rett etter at man har tatt det av. Endret 10. februar 2008 av Gjest
Gaupa Skrevet 10. februar 2008 #2184 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Søndag, og jeg har god tid, så da tenker jeg at jeg skal få unnagjort en del ting her inne i leiligheten. Jeg skal skrive på en rapport, men klarer ikke sitte i ro en hel dag for å skrive, så da kan jeg gjøre litt annet nyttig innimellom. Her er listen for dagen: - rydde stue, kjøkken og bad - brette sammen to tørkestativ med klær- sette på en maskin med klær - rydde inn i og sette på vaskemaskinen - sette brøddeig, bake ut og steke.- moppe/støvsuge gulvene i leiligheten - ute med søppla ja det tror jeg skulle være det. Så da setter jeg på musikk, og begynner med å sette brøddeig. Oppdaterer her etterhvert som ting er blitt gjort. Edit: farger grønnt det jeg har fått gjort. Endret 10. februar 2008 av Gaupa
kamela Skrevet 10. februar 2008 #2185 Skrevet 10. februar 2008 Har brettet tørt tøy i dag og skiftet på senger, det får holde.
Gjest Elize Skrevet 10. februar 2008 #2186 Skrevet 10. februar 2008 Da prøver jeg meg på en liste som skal være ferdig før jeg drar for å passe niesen min i morgen kl. 16.00. Støvsuge Vaske badet Stable i maskinen og tømme maskinen Vaske, tørke og brette mest mulig klær Skifte på senga Vaske gulv Tørke støv Får se om jeg etterhvert kommer på mer.
Gjest Elize Skrevet 10. februar 2008 #2187 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Dette har aldri skjedd før at jeg dobbelposter, men en gang måtte jo bli første gangen. Endret 10. februar 2008 av Elize
Gjest Elize Skrevet 10. februar 2008 #2188 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Dette har jeg fått gjort i dag: Støvsuge Vaske badet Stable i maskinen og tømme maskinen Vaske, tørke og brette mest mulig klær - denne delen er påbegynt Skifte på senga Vaske gulv Tørke støv Endret 10. februar 2008 av Elize
Annie Skrevet 11. februar 2008 #2189 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Har bretta og lagt bort tøy Satt på en ny vaskemaskin Har fyllt oppvaskmaskinen, skal sette den på når jeg legger meg. Funnet frem kofferter til ferien på tirsdag Funnet frem sandaler BEGYNT å tenke på hva vi skal ha med oss... I morra må jeg: Skrive liste med hva vi skal ha med oss Pakke Vaske det som skal være med Rydde Støvsuge Tørke støv Vanne planter Og sikkert mer, som jeg ikke kommer på nå. Endret 11. februar 2008 av Annie
Sus Skrevet 11. februar 2008 #2190 Skrevet 11. februar 2008 Ok, Annie - du pakker sandaler og jeg pakker ut slalomstøvler etter helgen, hver med sitt! Håper du får en skikkelig fin ferie!! Hvor lenge blir du borte, kommer til å savne deg her vet du!! Ellers har jeg en gedigen rydde- og pakke-ut jobb foran meg i dag. Bager og klær overalt, i tillegg er det et tonn klær som må brettes og en del som må vaskes. Har jo et lite håp om å få jobbe litt mer med nyrommet til prinsessa, men får se hvor mye tid det er igjen etterhvert.
Montezuma Skrevet 11. februar 2008 #2191 Skrevet 11. februar 2008 God morgen! Det er mandag, men det kan jo bli en fin dag alikevel ;-) Jeg har disse tingene som jeg gjør hver dag, og som etterhvert har blitt min faste dagsplan: - Gå tur - Treneøvelser på gulvet - Rutiner - Tid m barna Dessuten skal jeg ha fire måltider og et par mellommåltider. Sunne så klart...... Så var det våre felles rutiner da: - Klesvask - Hotspot - Shine sinkene - Overflate rydding Det var vel det......? Ha en fin dag!
Annie Skrevet 11. februar 2008 #2192 Skrevet 11. februar 2008 Jeg blir borte en uke Sus. Holder på å vaske tøy Har tømt oppvaskmaskinen rydda på kjøkkenet lagt på løper og rydda salongbordet Må fortsette med lista, kommer vel i mål en gang i dag...
Montezuma Skrevet 11. februar 2008 #2193 Skrevet 11. februar 2008 ooops! her har det så langt bare blitt Hidden Games...... Men nå skal jeg gå tur!
Montezuma Skrevet 11. februar 2008 #2195 Skrevet 11. februar 2008 Takk for det! Deilig å gå tur idag, for solen skinner fra skyfri himmel, så nå har hunden og jeg fått oss en time med frisk luft! Da er det på tide å ta klesvasken :-)
Annie Skrevet 11. februar 2008 #2196 Skrevet 11. februar 2008 En vaskemaskin og en tørketrommel er ferdig. Har hengt opp tøy, og fortsetter så fort tørketrommelen er klar. Har bretta det som var tørt.
Gjest Elize Skrevet 11. februar 2008 #2197 Skrevet 11. februar 2008 Har bretta og lagt bort tøy Satt på en ny vaskemaskin Har fyllt oppvaskmaskinen, skal sette den på når jeg legger meg. Funnet frem kofferter til ferien på tirsdag Funnet frem sandaler BEGYNT å tenke på hva vi skal ha med oss... I morra må jeg: Skrive liste med hva vi skal ha med oss Pakke Vaske det som skal være med Rydde Støvsuge Tørke støv Vanne planter Og sikkert mer, som jeg ikke kommer på nå. Så heldig du er som skal på ferie. Hadde vært deilig å reist bort nå. Men nå skal jeg sette igang med noe husarbeid... Eller... Må vel spise frokost først... Skal koke meg litt havremelsgrøt... Har forresten satt på en maskin med klær.
trollmor77 Skrevet 11. februar 2008 #2198 Skrevet 11. februar 2008 Hei Henger meg på jeg også. Har vært flink så langt i dag. Tømt tørketrommelen og lagt klærne på plass, holder på å fylle den opp på ny, oppvaskmaskina er i full sving. skal straks rydde rotbordet med aviser.
Montezuma Skrevet 11. februar 2008 #2199 Skrevet 11. februar 2008 Flotters folkens! Her går oxo vaskemaskinen for fullt! skal spise et par knekkebrød nå, så blir det å shine sinkene og rydde en hotspot
Gjest Elize Skrevet 11. februar 2008 #2200 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Da er vaskemaskin nummer 2 i gang og tørketrommelen er også i gang. Og grøten er på kok. Endret 11. februar 2008 av Elize
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå