Annie Skrevet 11. februar 2008 #2201 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Pakke Vaske det som skal være med - holder på Rydde Skrive liste over hva vi skal ha med oss Støvsuge Tørke støv Vanne planter Endret 11. februar 2008 av Annie
Montezuma Skrevet 11. februar 2008 #2202 Skrevet 11. februar 2008 sånn da er sinken shinet, resten av benkene likeså. En diger hotspot er vekk. Nå er det en ny vaskemaskin, henge opp det rene, og så må jeg ha en prat m storemor som straks kommer hjem. etterpå blir det rydding og mer klesvask :-)
Annie Skrevet 11. februar 2008 #2203 Skrevet 11. februar 2008 Pakke Vaske det som skal være med - holder på Rydde Skrive liste over hva vi skal ha med oss Støvsuge Tørke støv Vanne planter
Gjest Elize Skrevet 11. februar 2008 #2204 Skrevet 11. februar 2008 Da prøver jeg meg på en liste som skal være ferdig før jeg drar for å passe niesen min i morgen kl. 16.00. Støvsuge Vaske badet Stable i maskinen og tømme maskinen Vaske, tørke og brette mest mulig klær Trekt av senga Skifte på senga Vaske gulv Tørke støv Vanne blomster Får se om jeg etterhvert kommer på mer.
Annie Skrevet 11. februar 2008 #2205 Skrevet 11. februar 2008 Pakke - holder på Vaske det som skal være med Rydde Skrive liste over hva vi skal ha med oss Støvsuge Tørke støv Vanne planter
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #2206 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Tror jeg skriver en liten forsiktig liste til meg selv som jeg kan prøve meg på om en liten stund. Får se hva jeg klarer, og tar det helt med ro. * Bade og legge prinsen * Henge opp klærne i vaskemaskinen og sette på ny. * Rydde sammen alle lekene på stuen (* Tigermannen skal ta kjøkkenet) * Støvsuge gulvene i 1.etasje * Ta vare på meg selv. Endret 11. februar 2008 av Tigerjente
Gjest Elize Skrevet 11. februar 2008 #2207 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Da prøver jeg meg på en liste som skal være ferdig før jeg drar for å passe niesen min i morgen kl. 16.00. Støvsuge Vaske badet Stable i maskinen og tømme maskinen Vaske, tørke og brette mest mulig klær Trekt av senga (denne skulle ikke ha vært merket av i sted, trodde min samboer hadde gjort det, men neida) Skifte på senga Vaske gulv Tørke støv Vanne blomster Ukeshandle (noe nytt vi er begynt med, så får se om det funker) Får se om jeg etterhvert kommer på mer. Endret 11. februar 2008 av Elize
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #2208 Skrevet 11. februar 2008 Utsetter listen min til i morgen, kjenner at blodtrykket mitt er for lavt til å gå rundt å gjøre noe nå!
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #2209 Skrevet 11. februar 2008 Ser også at jeg har glemt hvordan man strøk ut ting på listene.. Noen som har lyst å forklare.
Annie Skrevet 11. februar 2008 #2210 Skrevet 11. februar 2008 Pakke Vaske det som skal være med Rydde Skrive liste over hva vi skal ha med oss Støvsuge Tørke støv Vanne planter Tigern: Om du siterer innlegget mitt så ser du hvordan du streker over
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #2211 Skrevet 11. februar 2008 Tigern: Om du siterer innlegget mitt så ser du hvordan du streker over Ahh. Takk Annie! Du har fått gjort mye!
Annie Skrevet 11. februar 2008 #2212 Skrevet 11. februar 2008 ER godt fornøyd Tigern Fint at du skjønte hvordan du skulle streke over
Montezuma Skrevet 12. februar 2008 #2213 Skrevet 12. februar 2008 OJ, så flink du var igår, Annie!!! Du oxo Elize! Dere har all grunn til å være fornøyde. Jeg kom oxo i mål igår, så det ble masse tid til en lang kveld med lesing og tv. Men jeg glemte øvelsene mine igår,da, i tillegg til at jeg sprakk realt på sjokoladen og spiste mer enn Sus og jeg vanligvis klarer på en hel dag tilsammen....... Planen idag er å ta en sofa full av hotspots..... Brette klær etterhvert som de tørker, og sette på en maskin til. Samt tømme oppvaskmaskinen som var ferdig igår kveld. Og litt smårydding behøves idag også. Igang med rutinene våre, altså! Er det noen som også har en utfordring idag? Annie, ha en riktig god tur! Kos deg masse!!!
Sus Skrevet 12. februar 2008 #2214 Skrevet 12. februar 2008 God morgen! Skal si det er liv her for tida - så flinke dere er!! Annie; ønsker deg en riktig god tur!! - vi skal pønske ut masse utfordringer til du kommer hjem! I går fikk jeg gjort en hel del av utpakking og klesvask osv., men det er mye igjen til i dag. Ellers fikk jeg tatt unna papirarbeidet i går + en hotspot. Har nemlig innført et nyttårsløfte om å ta alt papirarbeid hver mandag for at det ikke skal hope seg opp svære hotspoter. Så langt har det virka utrolig bra! Mine mål i dag: - vaske og brette klær i haugevis - vaske ut det nye barnerommet - støvsuge - vaske badet Skal ut dørene kl. 12.30 så jeg får vel ikke tid til mer tenker jeg! Javel, monte - du gikk på en real sprekk du også! Det var nesten godt å høre, du begynte å bli så sunn at jeg mista helt piften her borte! Men nå er jeg klar til å begynne en snopefri dag sammen med deg!! *pakker stille bort cookies-pakken * Ok, da får vi sette i gang! DAGENS UTFORDRING: RYDD ET KLESSKAP!!
Montezuma Skrevet 12. februar 2008 #2215 Skrevet 12. februar 2008 Den er grei, sus! Ikkeno godis idag! jeg får besøk etterpå, så da blir det grønnsaker og dip! Og så rydder jeg klesskapet til storemor! Keep up the good work!
Gjest Elize Skrevet 12. februar 2008 #2216 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Så tidlig oppe dere er I dag drar jeg på jobb kl. 13.45, så får ikke gjort så mye i dag. Men prøver med på en liten liste. Får fortsette med den jeg lagde på søndag. Spise frokokst Farge en dongeribukse Vaske badet Tømme oppvaskmaskinen Vaske, tørke og brette mest mulig klær Trekke av sengaSkifte på senga Vaske gulv Tørke støv Endret 12. februar 2008 av Elize
Montezuma Skrevet 12. februar 2008 #2217 Skrevet 12. februar 2008 Da er hele 2. etg ryddet. begynner på klesskapet til Storemor nå. Dvs det er et kleskott, og det ser ut som hun A) Bruker gulvet som oppbevaring for det hun ikke vil ha på seg den aktuelle dagen B) Hun bruker gulvet der inne som skittentøyskurv.......... Etterpå setter jeg på en klesvask! Sjokkis: 0!!!
Gjest Elize Skrevet 12. februar 2008 #2218 Skrevet 12. februar 2008 Jeg trenger en annen utfordring enn å rydde i klesskapet, for der er det ryddig og fint
Gjest Elize Skrevet 12. februar 2008 #2219 Skrevet 12. februar 2008 Spise frokokst Farge en dongeribukse Vaske badet Tømme oppvaskmaskinen Stable i oppvaskmaskinen Vaske, tørke og brette mest mulig klær Trekke av senga Skifte på senga Vaske gulv Tørke støv Vaske to stekebrett
Montezuma Skrevet 12. februar 2008 #2220 Skrevet 12. februar 2008 Det ser da virkelig ut som at du har nok å gjøre, Elize...... Trenger du virkelig en utfordring i tillegg? I så fall kan du pusse alle speil og glassflater :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå