Annie Skrevet 3. mars 2008 #2281 Skrevet 3. mars 2008 Har satt på vaskemaskinen Henge opp tøy Oppvaskmaskinen må settes i gang Klore oppvaskkummen Skylle og brette melkekartonger Tøy skal brettes Legges på plass Gå ut med søpla Gulvene støvsuges Må begynne på rommet til Prinsessa Rydde kjøkken Rydde stua Tørke støv
Annie Skrevet 3. mars 2008 #2282 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Har satt på vaskemaskinen Og tømt den Henge opp tøy Oppvaskmaskinen må settes i gang Klore oppvaskkummen Har renset avløpet også Skylle og brette melkekartonger Tøy skal brettes Legges på plass Gå ut med søpla Gulvene støvsuges Støvsuge trappa opp til 2 etasje Må begynne på rommet til Prinsessa Rydde kjøkken Rydde stua Tørke støv Endret 3. mars 2008 av Annie
Montezuma Skrevet 3. mars 2008 #2283 Skrevet 3. mars 2008 Hei og hopp! Det betaler seg å være litt flink hver dag, som jeg var i forrige uke! har jo ikke vært noe å gjøre her i helgen! Og det passet fint, for jeg har vært alene med 4 unger, så da har jeg bare behøvd å gi de mat og lørdagsgodt, samt smårydde litt etter de innimellom. men idag er det litt å pusle med. har vasket tre maskiner (måtte begynne nå, siden jeg ikke har gjort det på en uke). Også har jeg tatt en knøttliten oppvask og shinet sinker og benker. Nå er det litt rydding i stuen og ryde vekk sengetøy etter alle barna i helgen! Forrsten; noen som vet hvordan jeg steker seibiff i stekeovnen? har ikke lyst å ta dem i stekepannen idag......
Annie Skrevet 3. mars 2008 #2286 Skrevet 3. mars 2008 Har satt på vaskemaskinen Og tømt den Henge opp tøy Oppvaskmaskinen må settes i gang Klore oppvaskkummen Har renset avløpet også Skylle og brette melkekartonger Tøy skal brettes Legges på plass Gå ut med søpla Gulvene støvsuges Støvsuge trappa opp til 2 etasje Må begynne på rommet til Prinsessa Rydde kjøkken Rydde stua Tørke støv Vaske gulv
Annie Skrevet 4. mars 2008 #2288 Skrevet 4. mars 2008 I dag skal jeg tørke støv og legge bort tøy. Kanskje skifte på senga, får se hva jeg gidder..
Montezuma Skrevet 4. mars 2008 #2289 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, liker den der "får se hva jeg gidder...."! Her er huset tipp topp; har støvsuget osv, og gått tur i nesten to timer! Også har jeg hentet en scrappepakke på posten, så nå skal jeg kose meg!!!
Gjest Elize Skrevet 4. mars 2008 #2290 Skrevet 4. mars 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært her, men nå skal jeg begynne igjen. Nå er ryggen mye bedre (ikke helt bra, men det tar vell uker før den blir bra) og jeg har vært igjennom influensa, migrene, magesjau, feber osv. Men nok syting.. Har hatt en deilig formiddag, sovet lenge og vært på kafé med min søster og niese, så nå er det på tide å få gjort litt husarbeid. Min liste for i ettermiddag og i morgen formiddag: Tømme maskinen Stable i maskinen Brette klær Vaske klær Rydde stua og kjøkkenet Tror det holder, gjør så langt jeg klarer, er ikke helt i siget for tiden. Montezuma; så deilig det må være å ha det så ryddig og rent
Sus Skrevet 4. mars 2008 #2291 Skrevet 4. mars 2008 Hjeeeelp - jeg sitter lengst nede i et digert hull fyllt med skittentøy og sjokolade!!! Hvordan i huleste skal jeg klare å komme opp igjen...????? :gråte: Pliiiise - gi meg noen bittesmå arbeidsoppgaver sånn at jeg klarer å komme igang etter helga!! Dere er forresten kjempeflinke!!!!!
Annie Skrevet 4. mars 2008 #2292 Skrevet 4. mars 2008 Du kan jo begynne med å reise deg opp Sus, så får du litt oversikt over hva som skal gjøres
Montezuma Skrevet 5. mars 2008 #2293 Skrevet 5. mars 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært her, men nå skal jeg begynne igjen. Nå er ryggen mye bedre (ikke helt bra, men det tar vell uker før den blir bra) og jeg har vært igjennom influensa, migrene, magesjau, feber osv. Men nok syting.. Montezuma; så deilig det må være å ha det så ryddig og rent Uff, du har jo fått full pakke! :-( Håper det er over for denne gang, så du holder deg på bena. Fortsatt god bedring m ryggen! Det er skikkelig kos med strøkent hus, ja! Jeg har ikke støv på hjernen (bare litt spindelvev på computer'n!), men jeg merker jo at jeg trives mye bedre og får en bedre ro når det er fint og ordentlig rundt meg. Og nå som jeg bare skal være hjemme fremover, ikke jobbe mer, så er det jo viktig at jeg trives her - vil jeg påstå! Hjeeeelp - jeg sitter lengst nede i et digert hull fyllt med skittentøy og sjokolade!!! Hvordan i huleste skal jeg klare å komme opp igjen...????? :gråte: Pliiiise - gi meg noen bittesmå arbeidsoppgaver sånn at jeg klarer å komme igang etter helga!! Dere er forresten kjempeflinke!!!!! Du kan jo begynne med å reise deg opp Sus, så får du litt oversikt over hva som skal gjøres Kjæreste sus! Det aller beste rådet har du allerede fått av Annie! *helt konge* Nå begynner du med å legge bort-gjemme-tilintetgjøre all sjokkis og godis i huset! Ja, Favoritter-posen oxo! Hva??? Er du på påskemarsiopanen allerede???? Få det vekk! Så går du og setter på en vaskemaskin, og så sorterer du resten av skittentøyet. Så går du på kjøkkenet, tar deg et glass vann og en gulrot, og vær fornøyd med at du har kommet igang! Her er det ikke mye å gjøre idag av sånne daglige ting, men jeg kan sikkert finne et rotehjørne om jeg virkelig vil! Og et bombet kott mm. men først skal jeg titte på sydenturer for jenteklubben vår! Jo, jeg skal tømme oppvaskmaskinen og brette noen rene håndklær! Kom igjen sus, opp og hopp!!! :-)
Annie Skrevet 5. mars 2008 #2294 Skrevet 5. mars 2008 Har du slutta å jobba Monte? Vi får ta en prat en dag på msn. Jeg vil også til syden igjen... Har bakt en kake på morran. Får besøk av en KG venninne Skal fare over med støvsugeren også, for hun har ei snuppe på 6 mnd som liker å ligge på gulvet. Oppvaskmaskinen går og det er stort sett ryddig her.
Sus Skrevet 5. mars 2008 #2295 Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk for flott oppmuntring mine gode venner!! For å forklare litt; sist uke var jeg superflink både med husarbeid og godterier. På fredag var det fest og da hadde jeg på forhånd kjøpt en diger freia gul deilig melkesjokolade. Det er nemlig det beste jeg kan reparere med når jeg har drukket kanskje litt mye... Og dermed var jeg utpå. Alt snopet som lå igjen urørt fra sist uke, ble trødd innpå med full styrke og formen ble deretter. Men etter å ha vært innom her og sutra litt i går, fikk jeg rydda kjøkken, tatt en hotspot og rydda oppslagstavla. Så da fikk jeg i det minste begynt litt igjen. Programmet denne uka er nokså fullt så jeg må ha klart alt fra finklær til uteklær osv. osv. så det er jo bare å sette i gang. Mine mål: -stryke skjorter - tilsammen 1 time med klesvask.. - rydde kjøleskapet - støvsuge Tror det holder i første omgang. Nå går jeg og finner meg et glass vann og en gulrot først!
Montezuma Skrevet 5. mars 2008 #2296 Skrevet 5. mars 2008 Har du slutta å jobba Monte? Vi får ta en prat en dag på msn. Jeg vil også til syden igjen... æsj, ja... ikke helt frivillig, men jeg ser nå at det er til det beste. Har prøvd alle muligheter for å klare jobben min i 2,5 år, men jeg er ikke frisk nok til å fungere på jobb og i familien samtidig. Og familien kommer jo først. I første omgang skal jeg være hjemme i 2 år, men klarer jeg, så begynner jeg å jobbe tidligere :-) Jeg er så dårlig på å huske på msn; det går mye i Tryneboka, men jeg skal prøve å skjerpe meg. *logger på* Tusen takk for flott oppmuntring mine gode venner!! For å forklare litt; sist uke var jeg superflink både med husarbeid og godterier. På fredag var det fest og da hadde jeg på forhånd kjøpt en diger freia gul deilig melkesjokolade. Det er nemlig det beste jeg kan reparere med når jeg har drukket kanskje litt mye... Og dermed var jeg utpå. Alt snopet som lå igjen urørt fra sist uke, ble trødd innpå med full styrke og formen ble deretter. Men etter å ha vært innom her og sutra litt i går, fikk jeg rydda kjøkken, tatt en hotspot og rydda oppslagstavla. Så da fikk jeg i det minste begynt litt igjen. Programmet denne uka er nokså fullt så jeg må ha klart alt fra finklær til uteklær osv. osv. så det er jo bare å sette i gang. Mine mål: -stryke skjorter - tilsammen 1 time med klesvask.. - rydde kjøleskapet - støvsuge Tror det holder i første omgang. Nå går jeg og finner meg et glass vann og en gulrot først! Det er jo helt greit å ta'n helt ut iblant! Festen var sikkert gøy, og godisen smakte godt og det er jo hovedsaken! Minner om at poenget er hva vi har gjort, ikke hva vi IKKE har fått til :-) Jeg hadde skikkelig godisorgie i helgen, og den stoppet ikke brått... Fire sjokkiser mandag og tirsdag.... Tant pis! Dette blir sikkert en bra dag! :kaffe:
Annie Skrevet 5. mars 2008 #2297 Skrevet 5. mars 2008 Da var støvsuginga gjort, bare å lage ostefat og sminke meg igjen.
Gjest Elize Skrevet 5. mars 2008 #2298 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Min liste for i formiddag (skal på jobb, så drar hjemmefra kl 14.00): Stable i maskinen Tømme maskinen Brette klær Vaske klær Rydde stua og kjøkkenet Nå skal jeg legge i tørketrommelen og henge opp klær og starte med den kjedelige klesbrettinga. Men blir godt å få det gjort. Endret 5. mars 2008 av Elize
Annie Skrevet 5. mars 2008 #2299 Skrevet 5. mars 2008 Har rydda og støvsugd her i dag. Kjørt oppvaskmaskinen en runde og tømt den, samt vasket gulvet på kjøkken og stue. Kjøpe Jifmopp og måtte prøve den
kamela Skrevet 5. mars 2008 #2300 Skrevet 5. mars 2008 Har rydda og støvsugd her i dag. Kjørt oppvaskmaskinen en runde og tømt den, samt vasket gulvet på kjøkken og stue. Kjøpe Jifmopp og måtte prøve den Er du fornøyd med Jifmoppen din? Jeg er glad i min. Kjøper våtmopper på Nille, det er mye billigere enn originalene. Har vært flink i dag skiftet på senger hengt opp en maskin vasket wc vasket soverom moppet stue og gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå