Gå til innhold

Utfordringstråd for husarbeide.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har rydda kjøkkenet

tømt oppvaskmaskinen

satt på en maskin med sengetøy

Lagt sengetøy i tørketrommelen

bretta tøy.

Skal rydde bort påskepynten

fare over med sentralstøvsugeren

Tørke støv

Rydde stue

Vaske vasken på badet

Sette nye lys i lysestakene

Støvsuge salongen (mannen holder på nå)

Stryke en løper jeg skal ha på salongbordet

Vanne planter

Videoannonse
Annonse
Gjest Elize
Skrevet

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Men har vært på påskeferie og det har vært deilig. Men nå må jeg komme igang med rutinene og få huset til å skinne :)

Gjest Elize
Skrevet

Har tømt oppvaskmaskinen og lagt bort klær, tror ikke jeg gidder mer i kveld. Skal ut å gå på ski nå :)

Skrevet

Endelig er det snø og husarbeidet blir nedpriortitert :fnise: Så jeg ligger litt på etterskudd og må begynne litt på rutinene igjen.

Mine mål:

- brette klær

- rydde kjøleskap

- støvsuge

- sortere skittentøy

- rydde en hotspot

Tror det holder, skal tross alt nyte snøen i dag også! :)

Gjest Elize
Skrevet

Jobber bare litt med rutinene for tia. Har ikke overskudd til mer.

Skrevet

Har sortert og kastet en diger bunke med reklame og papirsøppel.

Skal legge sengetøy i tørketrommelen.

Gjest Elize
Skrevet

Kamela; jeg har endelig fått vasket en skittentøyskurv :) Tok litt klorin oppi for å desinfisere den siden den aldri har vært vasket før.

Skrevet

Nå er første etasje forholdsvis strøkent. Kjøkkenet er rydda, benker er vaska, oppvaskmaskinen i gang, gulvet støvsugd.

Stua er rydda, gulvet støvsugd.

Kattedoen er tømt.

Sengetøy er bretta

Klær i vaskemaskinen er lagt i tørketrommelen.

Skrevet

Flink du er Annie! :jepp:

Jeg har til nå i dag:

- rydda gangen som var full av tursekker osv. hvor innholdet i dem var temmelig godt strødt utover.... Støvsugd gangen

- rydda kjøkken og fått bort påskepynten. Rydda kjøleskapet.

- satt på en maskin med klær

Nå må jeg videre:

- rydde og støvsuge stua

- vaske kjøkkengulvet

- rydde og vaske badene

Det er så rotete rundt om at det får holde i første omgang....

Gjest Elize
Skrevet

I dag har jeg:

Skylt melkekartonger

Vasket og ryddet stuebordet

Stablet i maskinen

Vasket en maskin med klær

Nå skal jeg:

Slappe av på sofaen

Brette klær

Rydde

Vaske kjøkkenbenken

Tømme maskinen

Skrevet

Har hatt en sløv morgen. Er trøtt :Gjesp:

Jeg har dog fått tømt oppvaskmaskinen og satt den på igjen. Måtte ta brettene til stekeovnen, og de tar så stor plass, samt noen kjeler.

Vaskemaskinen er også satt på og nå tror jeg faktisk jeg nærmer meg bunnen i skittentøykurven igjen :juhu:

Gulvene trenger sårt en runde med støvsugeren. En lys katt som røyter på mørke gulv, syntes for å si det sånn! :sukk:

Må også ta en runde og vaske gulvene, der de er verst ;)

Har en liten plan om å vaske og rydde i kjøleskapet også.. Får se om jeg får ånden over meg..

Skrevet
Skal ut å gå på ski nå :)

Endelig er det snø og husarbeidet blir nedpriortitert :fnise: Tror det holder, skal tross alt nyte snøen i dag også! :)

Jeg hører stadig dette ordet snø, men vet ikke helt hva dere snakker om....?! Har ikke merket noe slikt i påsken vi ihvertfall. Riktignok har vi vært i 35 grader i Egypt, da......... :danse::danse::danse::briller::briller::briller:

Skrevet

Skal vaske badet og henge opp dagens første vaskemaskin!

Gjest Tigerjente
Skrevet

Mens mannen jobber skal jeg ta å ta av sengetøyet og henge ut dyner. og henge opp en maskin med klær.

Skrevet
Jeg hører stadig dette ordet snø, men vet ikke helt hva dere snakker om....?! Har ikke merket noe slikt i påsken vi ihvertfall. Riktignok har vi vært i 35 grader i Egypt, da......... :danse::danse::danse::briller::briller::briller:

HELDIGGRISEN!!!

Har satt på en vaskemaskin, bretta tøy og satt på oppvaskmaskinen her i dag. Må finne støvsugeren og få vaska bort sølespor etter katta..

Skrevet

Hei og hopp!

Idag har jeg tatt av og luftet sengetøy, shinet kjøkkenet og begynt på en vannvittig haug med klesvask.

Det får holde for idag. De neste timene skal brukes på fotoredigering, scrapping og å lese bok!

Skrevet (endret)

Leste et sted at vi bør vaske dyner og puter 2 ganger i året,gjør det i dag...passet veldig greit siden sønnen spøy hele natt til mandag :jepp:

Rensker opp i lapen min.Leste i en annen tråd at man kan støvsuge maskinen hvis man har problemer med at den er veldig varm.Har byttet ut viruspragram,slettet unødvendige programmer osv...spent på om det blir bedre :)

Endret av Honey Bee
Skrevet

Holder på å rydde huset. Har begynt med soverommet vårt, samt gamlestua. Har mye som skal strykes, men det kan Prinsessa på 10 gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...