Annie Skrevet 25. mars 2008 #2341 Skrevet 25. mars 2008 Har rydda kjøkkenet tømt oppvaskmaskinen satt på en maskin med sengetøy Lagt sengetøy i tørketrommelen bretta tøy. Skal rydde bort påskepynten fare over med sentralstøvsugeren Tørke støv Rydde stue Vaske vasken på badet Sette nye lys i lysestakene Støvsuge salongen (mannen holder på nå) Stryke en løper jeg skal ha på salongbordet Vanne planter
Gjest Elize Skrevet 26. mars 2008 #2342 Skrevet 26. mars 2008 Lenge siden jeg har vært her inne nå. Men har vært på påskeferie og det har vært deilig. Men nå må jeg komme igang med rutinene og få huset til å skinne
Gjest Elize Skrevet 26. mars 2008 #2344 Skrevet 26. mars 2008 Har tømt oppvaskmaskinen og lagt bort klær, tror ikke jeg gidder mer i kveld. Skal ut å gå på ski nå
Sus Skrevet 27. mars 2008 #2345 Skrevet 27. mars 2008 Endelig er det snø og husarbeidet blir nedpriortitert Så jeg ligger litt på etterskudd og må begynne litt på rutinene igjen. Mine mål: - brette klær - rydde kjøleskap - støvsuge - sortere skittentøy - rydde en hotspot Tror det holder, skal tross alt nyte snøen i dag også!
Gjest Elize Skrevet 27. mars 2008 #2346 Skrevet 27. mars 2008 Jobber bare litt med rutinene for tia. Har ikke overskudd til mer.
Annie Skrevet 27. mars 2008 #2347 Skrevet 27. mars 2008 Har sortert og kastet en diger bunke med reklame og papirsøppel. Skal legge sengetøy i tørketrommelen.
Gjest Elize Skrevet 27. mars 2008 #2348 Skrevet 27. mars 2008 Kamela; jeg har endelig fått vasket en skittentøyskurv Tok litt klorin oppi for å desinfisere den siden den aldri har vært vasket før.
Annie Skrevet 28. mars 2008 #2349 Skrevet 28. mars 2008 Nå er første etasje forholdsvis strøkent. Kjøkkenet er rydda, benker er vaska, oppvaskmaskinen i gang, gulvet støvsugd. Stua er rydda, gulvet støvsugd. Kattedoen er tømt. Sengetøy er bretta Klær i vaskemaskinen er lagt i tørketrommelen.
Sus Skrevet 28. mars 2008 #2350 Skrevet 28. mars 2008 Flink du er Annie! Jeg har til nå i dag: - rydda gangen som var full av tursekker osv. hvor innholdet i dem var temmelig godt strødt utover.... Støvsugd gangen - rydda kjøkken og fått bort påskepynten. Rydda kjøleskapet. - satt på en maskin med klær Nå må jeg videre: - rydde og støvsuge stua - vaske kjøkkengulvet - rydde og vaske badene Det er så rotete rundt om at det får holde i første omgang....
Gjest Elize Skrevet 29. mars 2008 #2351 Skrevet 29. mars 2008 I dag har jeg: Skylt melkekartonger Vasket og ryddet stuebordet Stablet i maskinen Vasket en maskin med klær Nå skal jeg: Slappe av på sofaen Brette klær Rydde Vaske kjøkkenbenken Tømme maskinen
Annie Skrevet 1. april 2008 #2352 Skrevet 1. april 2008 Har hatt en sløv morgen. Er trøtt Jeg har dog fått tømt oppvaskmaskinen og satt den på igjen. Måtte ta brettene til stekeovnen, og de tar så stor plass, samt noen kjeler. Vaskemaskinen er også satt på og nå tror jeg faktisk jeg nærmer meg bunnen i skittentøykurven igjen :juhu: Gulvene trenger sårt en runde med støvsugeren. En lys katt som røyter på mørke gulv, syntes for å si det sånn! Må også ta en runde og vaske gulvene, der de er verst Har en liten plan om å vaske og rydde i kjøleskapet også.. Får se om jeg får ånden over meg..
Montezuma Skrevet 2. april 2008 #2353 Skrevet 2. april 2008 Skal ut å gå på ski nå Endelig er det snø og husarbeidet blir nedpriortitert Tror det holder, skal tross alt nyte snøen i dag også! Jeg hører stadig dette ordet snø, men vet ikke helt hva dere snakker om....?! Har ikke merket noe slikt i påsken vi ihvertfall. Riktignok har vi vært i 35 grader i Egypt, da.........
kamela Skrevet 3. april 2008 #2354 Skrevet 3. april 2008 Skal vaske badet og henge opp dagens første vaskemaskin!
Gjest Tigerjente Skrevet 3. april 2008 #2355 Skrevet 3. april 2008 Mens mannen jobber skal jeg ta å ta av sengetøyet og henge ut dyner. og henge opp en maskin med klær.
Annie Skrevet 3. april 2008 #2357 Skrevet 3. april 2008 Jeg hører stadig dette ordet snø, men vet ikke helt hva dere snakker om....?! Har ikke merket noe slikt i påsken vi ihvertfall. Riktignok har vi vært i 35 grader i Egypt, da......... HELDIGGRISEN!!! Har satt på en vaskemaskin, bretta tøy og satt på oppvaskmaskinen her i dag. Må finne støvsugeren og få vaska bort sølespor etter katta..
Montezuma Skrevet 8. april 2008 #2358 Skrevet 8. april 2008 Hei og hopp! Idag har jeg tatt av og luftet sengetøy, shinet kjøkkenet og begynt på en vannvittig haug med klesvask. Det får holde for idag. De neste timene skal brukes på fotoredigering, scrapping og å lese bok!
Honey Bee Skrevet 8. april 2008 #2359 Skrevet 8. april 2008 (endret) Leste et sted at vi bør vaske dyner og puter 2 ganger i året,gjør det i dag...passet veldig greit siden sønnen spøy hele natt til mandag Rensker opp i lapen min.Leste i en annen tråd at man kan støvsuge maskinen hvis man har problemer med at den er veldig varm.Har byttet ut viruspragram,slettet unødvendige programmer osv...spent på om det blir bedre Endret 8. april 2008 av Honey Bee
Annie Skrevet 8. april 2008 #2360 Skrevet 8. april 2008 Holder på å rydde huset. Har begynt med soverommet vårt, samt gamlestua. Har mye som skal strykes, men det kan Prinsessa på 10 gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå