susanne_89 Skrevet 27. mai 2008 #2441 Skrevet 27. mai 2008 Eg bør vel hive meg på her eg og... :gjeiper: Ikveld skal eg:rydde på soverommetvaske ei maskin med klehenge opp ei maskin med klerydde datapulten minlaste opp nye bilder på eurofoto Trenge ein liten utfordring i å komme igang med husarbeid...
Annie Skrevet 9. juni 2008 #2442 Skrevet 9. juni 2008 Har dere slutta å gjøre rent eller??? HVOR ER ALLE Har vært flink i dag. Har: Rydda på kjøkkenet Sortert papiravfall Satt på oppvaskmaskinen Vasket 2 maskiner med tøy Hengt ut tøy Bretta tøy (må få med alt ) Støvsugd 1 etasje Vasket gulvene i 1 etasje Tørket støv i stua Vannet planter ute Skal: Fortsette å vaske tøy.
Gjest Elize Skrevet 11. juni 2008 #2444 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei hei folkens Lenge siden jeg har vært her nå. Men det er fordi vi har vært så utrolig flinke å holde det ryddig Rutinene våre har jeg holdt så og si hver dag. Pluss at jeg lager liste for meg selv over hva som må gjøres. Dette har jeg gjort: Rutinene våre Støvsuget stue og kjøkken Satt på oppvaskmaskinen Og dette skal jeg gjøre: Vaske ferdig vinduene i stua og på soverommet Støvsuge soverommet Vaske alle gulvene Og alt ble faktisk gjort Må faktisk si at jeg er stolt av meg selv. Endret 16. juni 2008 av Elize
Sus Skrevet 26. juni 2008 #2445 Skrevet 26. juni 2008 Heisann folkens! Er dere alle blitt så flinke at dere ikke trenger å komme innom her mer eller er dere litt som meg - dvs at sommeren er ikke den beste tida for husarbeid.... Men nå er det på tide å brette opp ermene her i huset - været minner mer om høst enn sommer så jeg kan jo ikke skylde på sommeren hvertfall. Mine mål i dag: - klesvask ca. en halv time - støvsuge hele første etasje - overflate rydde alle rom... Tror ikke jeg kan sette meg flere mål i første omgang.
Annie Skrevet 26. juni 2008 #2446 Skrevet 26. juni 2008 Har en LANG liste som må være ferdig i dag!! 2 etg Rommet til Prinsessa: Gjort klart til overnattingsgjest Legge på rent sengetøy Støvsuge ---------------- Soverommet vårt: Rydde Tørke støv Støvsuge ---------------- Garderoberommet: Rydde Støvsuge ---------------- Gangen: Støvsuge Rydde Vaske vindu Henge opp persienne *********** 1 etg Stue: Tørke støv Rydde Vaske gulv Støvsuge Vanne planter ---------------- Kjøkken: Vaske kjøkkenskap utvendig Rense akvariet Vaske benker Polere koketopp Støvsuge Vaske gulv Tørke støv Vanne planter ---------------- Gang: Rydde Støvsuge Vaske gulv Vaske dører ---------------- Gamlestua: Rydde (mannens jobb) Støvsuge Vaske gulv ---------------- Gang før vaskerom: Rydde Støvsuge ---------------- Vaskerom: Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy ---------------- Ute: Kjøre bort søppel Luke bed Stelle potteplantene mine Det går sakte men sikkert fremover
Sus Skrevet 27. juni 2008 #2447 Skrevet 27. juni 2008 Annie; for ei liste!!! Synes kanskje du setter litt høye krav til deg selv her når du sier den skulle være ferdig i går! Men du fikk jo gjort så masse i går likevel, flinke Annie!! Min liste som bør gjøres i nær fremtid er: Kjøkken: - rydde kjøleskapet - polere toppen på komfyren - vaske gulv - rydde minst et skap.. Stua: - tørke støv - vanne potteplanter - rydde en stor hotspot med aviser og reklame Gangen: - støvsuge - vaske ytterjakker Badet: - vaske, vaske, vaske... Gjestedo: - vaske Gangen oppe: - støvsuge - rydde Alle soverom: - få alle til å rydde... :-) - skifte sengtøy Stue og gang nede: - støvsuge og vaske gulv Vaskerom: - sortere skittentøy - vaske gulv -polere vasken Denne lista trenger IKKE å være ferdig i dag.....men jeg får se hvor langt jeg kommer Ha en flott dag!!
Gjest Elize Skrevet 29. juni 2008 #2448 Skrevet 29. juni 2008 Da skal jeg prøve meg på litt husarbeid. Tenker jeg sier hva jeg starter med også skriver jeg her for hver ting jeg har gjort, da jeg ikke orker å skrive liste. Jeg begynner med å tømme oppvaskmaskinen.
Gjest Elize Skrevet 29. juni 2008 #2449 Skrevet 29. juni 2008 Jeg begynner med å tømme oppvaskmaskinen. Da var oppvaskmaskinen tømt. Nå skal jeg fylle oppvaskmaskinen.
Gjest Elize Skrevet 29. juni 2008 #2450 Skrevet 29. juni 2008 Da var oppvaskmaskinen tømt. Nå skal jeg fylle oppvaskmaskinen. Oppvaskmaskinen er fylt. Nå skal jeg brette 20 klesplagg.
Gjest Elize Skrevet 29. juni 2008 #2451 Skrevet 29. juni 2008 Oppvaskmaskinen er fylt. Nå skal jeg brette 20 klesplagg. Da var de 20 klesplaggene brettet. Nå skal jeg sette på en maskin med klær.
Gjest Elize Skrevet 29. juni 2008 #2452 Skrevet 29. juni 2008 Da var de 20 klesplaggene brettet. Nå skal jeg sette på en maskin med klær. Da har jeg satt på en maskin med klær, hengt opp klær og lagt klær i tørketrommelen. Nå skal jeg spise is
Gjest Elize Skrevet 29. juni 2008 #2453 Skrevet 29. juni 2008 Da har jeg satt på en maskin med klær, hengt opp klær og lagt klær i tørketrommelen. Nå skal jeg spise is Da er isen spist, deilig Nå skal jeg vaske kjøkkenbordet.
Gjest Elize Skrevet 29. juni 2008 #2454 Skrevet 29. juni 2008 Da er isen spist, deilig Nå skal jeg vaske kjøkkenbordet. Da er kjøkkenbordet vasket. Nå skal jeg...hmmm... Hva skal jeg gjøre nå? *Tenke*
kamela Skrevet 2. juli 2008 #2455 Skrevet 2. juli 2008 Dagens mål er å få vasket alt tøyet etter ferien, sikkert 3 maskiner i tillegg til de som allerede er kjørt! Etter det må hybelkaninene jages ut!
kamela Skrevet 2. juli 2008 #2456 Skrevet 2. juli 2008 Snodig, jo lenger jeg er hjemme, jo lenger blir lista: Tømme oppvaskmaskin Stelle blomster Vaske kjøleskap (trodde jeg hadde kastet alt som skulle gå ut på dato, men...) Vaske toalettmappe Legge vekk tørt tøy Rydde bort småting som har vært med på ferie Skifte sengetøy Vaske gulv Vaske på badet Får ta det når jeg har lyst - det er fortsatt ferie
susanne_89 Skrevet 2. juli 2008 #2457 Skrevet 2. juli 2008 Trur eg setter nokre mål for imåro-dagen: vaske par maskiner med kleta oppvaskenrydde på skrivepulten, masse papirstøvsuge stovarydde i kleskapetstøvsuge teppet i stovabegynne å tenke på flytting om 1 mnd Kanskje få ei god natts søvn for ein gangs skyld..
Annie Skrevet 3. juli 2008 #2458 Skrevet 3. juli 2008 Har en LANG liste som må være ferdig i dag!! 2 etg Rommet til Prinsessa: Gjort klart til overnattingsgjest Legge på rent sengetøy Støvsuge ---------------- Soverommet vårt: Rydde Tørke støv Støvsuge ---------------- Garderoberommet: Rydde Støvsuge ---------------- Gangen: Støvsuge Rydde Vaske vindu Henge opp persienne *********** 1 etg Stue: Tørke støv Rydde Vaske gulv Støvsuge Vanne planter ---------------- Kjøkken: Vaske kjøkkenskap utvendig Rense akvariet Vaske benker Polere koketopp Støvsuge Vaske gulv Tørke støv Vanne planter ---------------- Gang: Rydde Støvsuge Vaske gulv Vaske dører ---------------- Gamlestua: Rydde (mannens jobb) Støvsuge Vaske gulv ---------------- Gang før vaskerom: Rydde Støvsuge ---------------- Vaskerom: Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy ---------------- Ute: Kjøre bort søppel Luke bed Stelle potteplantene mine Jeg ga meg når nesten alt var ferdig. Orket ikke mer.. Ikke var det så nøye med det heller..
Annie Skrevet 3. juli 2008 #2459 Skrevet 3. juli 2008 Etter å ha hatt 31 gjester her på lørdag og 22 som overnattet, så ser ikke huset ut!! All den jobben og så må jeg begynne på nytt igjen.. Jaja, jeg visste om det. I morra må jeg: Rydde kjøkken Rydde stua Støvsuge i begge rom Vaske gulver. Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy Legge bort tøy
kamela Skrevet 3. juli 2008 #2460 Skrevet 3. juli 2008 Godt vi er flere som skal pusle med litt husarbeid i dag Må få poden til å rydde og støvsuge rommet sitt i dag siden han skal ha overnattingsbesøk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå