mia83 Skrevet 13. august 2008 #2482 Skrevet 13. august 2008 (endret) Klart du kan være med mia83 Så hyggelig! Nå gjenstår kun å henge opp tøyet når maskina er ferdig. Så nå venter dusjen Forresten, hvordan klarer dere å streke over etterhvert som dere er ferdige? Er ganske grønn på dette her.. Endret 13. august 2008 av mia83
Annie Skrevet 13. august 2008 #2483 Skrevet 13. august 2008 Så hyggelig! Nå gjenstår kun å henge opp tøyet når maskina er ferdig. Så nå venter dusjen Forresten, hvordan klarer dere å streke over etterhvert som dere er ferdige? Er ganske grønn på dette her.. På menyen over her, til venstre for smilene, så er det et valg det står aA på. Der finner du bl.a gjennomstreking. Ellers kan du gjøre sånn:[s ] på hver side av det du skal streke gjennom, men uten mellomrom inne i klammene.
Montezuma Skrevet 13. august 2008 #2484 Skrevet 13. august 2008 I'm back again!!! Dere har jo vært superflinke og holdt det gående!!! Flott altså! jeg ga helt opp før sommeren, for det første fordi vi var så mye ute og reiste. Også har vi revet ned og holder på å bygge opp igjen kjøkkenet vårt, så her er det fullt kaos! Ikke så greit å holde på rutinene da........ Kjøkkenet er byggeplass, stuen er full av kjøkken osv. Men nå er jef her igjen, hverdagen begynner til uken og kjøkkenet er forhåpentlig på plass om to uker. Gleder oss kjempemasse!!!! Gode gjensynsklemmer til dere alle sammen!! :bukke: :bukke:
mia83 Skrevet 14. august 2008 #2485 Skrevet 14. august 2008 (endret) I morgen kommer svigers på helgebesøk, så i kveld og i morgen formiddag har jeg disse målene: - Vaske 4 maskiner med klær - Legge sammen og rydde bort alt av tørt tøy - Vaske badet - Tørke støv - Rydde "hotspot" på soverommet - Skifte på senga - Pakke inn 3 gaver - Pakke ned de tallerknene og asjettene som AM skal få Kom på flere ting som må gjøres: - Vanne plantene - Tømme oppvaskmaskina - Vaske det som ikke kan vaskes i maskina - Rense kaffetrakteren - Pusse stuevindu og terrassedør-vindu Da fortsetter jeg i morgen Sånn da var jeg endelig ferdig! Nå skal jeg dusje og slappe av før jeg skal på senvakt Dette var motiverende, så jeg kommer nok til å fortsette med dette! Kommer tilbake på søndag eller mandag med ny liste Endret 15. august 2008 av mia83
mia83 Skrevet 17. august 2008 #2486 Skrevet 17. august 2008 (endret) Da var det tid for ny liste.. En kort en ettersom det er søndag og jeg akkurat har kommet hjem fra jobb.. har hatt 7-dagers arbeidsuke, så da er det begrenset hva man orker.. - Vaske 3 maskiner med klær - Legge sammen og rydde bort tørt tøy - Sette på oppvaskmaskinen - Rydde ut av oppvaskmaskinen - Sette på en oppvaskmaskin til (har hatt masse besøk i helga) - Rydde litt på kjøkkenet - Brodere videre på juleløperen min Endret 19. august 2008 av mia83
kamela Skrevet 17. august 2008 #2487 Skrevet 17. august 2008 Har vasket gulv i stue, kjøkken og gang. Vasket 1 maskin og hengt ut, ryddet bort det som allerede var tørt. Ryddet og byttet om i et kjøkkenskap. Godt å få litt fart i husarbeidet igjen!
mia83 Skrevet 18. august 2008 #2488 Skrevet 18. august 2008 (endret) Dagens gjøremål: - Rydde ut av oppvaskmaskinen - Sette på oppvaskmaskinen - Rydde ut av oppvaskmaskina etterpå - Vaske 1 maskin med klær - Vaske opp det som ikke går i oppvaskmaskina Endret 19. august 2008 av mia83
mia83 Skrevet 19. august 2008 #2489 Skrevet 19. august 2008 (endret) Dagens gjøremål: - Tømme oppvaskmaskina - Støvsuge - Rydde stue og kjøkken - Rydde 1 hylle - Rydde 1 hylle til - Lage middag - Sette inn i oppvaskmaskina - Gå ut med diverse søppel Har i tillegg vært ute og handlet og satt på oppvaskmaskina. Endret 20. august 2008 av mia83
Annie Skrevet 19. august 2008 #2490 Skrevet 19. august 2008 Dagen oppgaver er som følger: Tømme oppvaskmaskinen og sette inn det som er skittent Rydde kjøkkenbenker og vaske dem Rydde kjøkken Rydde stue Støvsuge kjøkken, stue og gang Rydde soverommet vårt Støvsuge trapp og 2 etasje Legge ut akvarie for salg
Montezuma Skrevet 19. august 2008 #2491 Skrevet 19. august 2008 Hoppsann, folkens! Minner om rutinene våre som vi skal gjøre hver dag for å holde det rimelig greit i heimen jevnt over (var ikke det en innmari lang og dårlig setning?): - Shine sinker (bad og kjøkken) - Klesvask - Rydde hotspot - Legge frem klær til imorgen - 15 min rydding pr rom (de som trenger det) I tillegg har vi dagens utfordring, sik at vi får gjort det som vi stadig prøver å lure oss unna/utsette ;-) Det er litt vanskelig å få gjort alt til daglig her nå, siden vi ikke hr kjøkken, og hele huset er en stor hotspot........ (kjøleskap og micro i stuen, bestikk i kjelleren, oppvask i badekaret osv...). Me igår fikk jeg i hvertfall rydet 1. etg, tatt en del klesvask, og Mini vasket ett bad. Idag blir det å rydde 2. etg, hvilket er en stooor jobb, fortsette på klesvask og et prosjekt jeg har. Dt er å tømme rommet til Mini så jeg kan rive ned og pusse opp! Annie, vet du hvor det har blitt av sus? åssen går det med prinsessen din? vet du hva? Jeg sliter litt..... har begynt med Zuma igjen........ Er heldigvis ikke fullt så hardt angreåpet som før, men ille nok........ Håper det er flere innom idag! Og kom gjerne med en utfordring om dere har!
Annie Skrevet 19. august 2008 #2492 Skrevet 19. august 2008 Dagen oppgaver er som følger: Tømme oppvaskmaskinen og sette inn det som er skittent Rydde kjøkkenbenker og vaske dem Rydde kjøkken Rydde stue Støvsuge kjøkken, stue og gang Rydde soverommet vårt Støvsuge trapp og 2 etasje Legge ut akvarie for salg I dag går det tregt... Annie, vet du hvor det har blitt av sus? åssen går det med prinsessen din? vet du hva? Jeg sliter litt..... har begynt med Zuma igjen........ Er heldigvis ikke fullt så hardt angreåpet som før, men ille nok........ Håper det er flere innom idag! Og kom gjerne med en utfordring om dere har! Så flinke dere er Monte!! Har ikke sett Sus på lenge Kanske vi bør etter henne? Holder forresten på med Milpa om dagen..
mia83 Skrevet 19. august 2008 #2493 Skrevet 19. august 2008 Du er ikke den eneste det går tregt for i dag Annie Men kommer sterkere tilbake etter middag!
Montezuma Skrevet 20. august 2008 #2494 Skrevet 20. august 2008 God morgen! I går fikk jeg gjort det jeg skulle, med unntak av rommet til Mini. Isteden begynte je å pusse opp (pusse ned) spisebordet. Måtte benytte anledningen mens det var opphold. Hvis været holder seg så kan jeg beise ferdig og lakke idag. Hvis jeg klarer å holde meg våken........ Tar hostesaft med trekant på og masse smertestillende, så jeg går og sover nesten... Ellers blir det klesvask og et soverom som må ryddes. Annie, jeg er litt redd for å gå inn på linken din. Du har for vane og få meg fullstendig fjern fra virkeligheten og verden rundt meg! Men du, jeg sender sus en mail jeg! Ha en fin dag!
Annie Skrevet 20. august 2008 #2495 Skrevet 20. august 2008 Redd for linkene mine? Skjønner ikke det... Jeg kom ikke igjennom lista i går, men har startet friskere i dag. Har kommet i gang med dagen og har: Oppvaskmaskinen er tømt Har vært ute med søpla Har rydda kjøkkenbenker og vasket dem Har satt på en vaskemaskin. En av mange.. Fortsetter snart
Montezuma Skrevet 20. august 2008 #2496 Skrevet 20. august 2008 Redd for linkene mine? Skjønner ikke det... Jeg kom ikke igjennom lista i går, men har startet friskere i dag. Har kommet i gang med dagen og har: Oppvaskmaskinen er tømt Har vært ute med søpla Har rydda kjøkkenbenker og vasket dem Har satt på en vaskemaskin. En av mange.. Fortsetter snart åååå, så misunnelig jeg er på deg - og alle andre - som har oppvaskmaskin og kjøkkenbenk!
Sus Skrevet 20. august 2008 #2498 Skrevet 20. august 2008 Hei på dere folkens!! Så hyggelig å få savnet melding fra dere da!! Ja, jeg er altfor sjelden inne her for tida og det skyldes ene og alene den ¤%&%#%#% pc'en min!!! Den er så vanvittig treg at det tar et hav av tid å komme inn på hver side. Men utover høsten blir det forhåpentligvis litt oppdateringer av pc'er i heimen så da kommer jeg sterkt igjen! Har ikke lest gjennom alt dere holder på med, men så flott å se at dere holder skikkelig liv i tråden - så flinke dere er - og velkommen til de nye her inne! Jeg for min del har hatt en utroolig travel sommer og kalenderen er full langt utover høsten så nå gjelder det virkelig å ha orden på rutinene. I dag har jeg handlet mat for et par tusen ettersom vi skal ha festligheter her til helgen. Deilig å slippe å stå i kø fredag ettermiddag... Ellers må jeg i løpet av dagen: - overflaterydde første etasje - sortere skittentøy og brette klær - skrive skikkelig handleliste over det som mangler - rydde en karusell på kjøkkenet som er stappfull av rot!! Tror det holder i første omgang. Ha en deilig dag dere!!
Annie Skrevet 20. august 2008 #2499 Skrevet 20. august 2008 SUS :juhu: Så godt å se deg igjen!! Regner med at vaskemaskinen er ferdig - for lengst faktisk, så nå skal jeg legge tøyet i tørketrommelen. TTT i dag, men det SKAL gå fremover!!!
Montezuma Skrevet 20. august 2008 #2500 Skrevet 20. august 2008 Jippiiiiii! SUS er tilbake!!!!!!!! Sååååå koselig å se deg igjen! ja, sommeren har vært travel her oxo, godt det er flere av oss. Få orden på pc'n din nå dama! Ser ut til at du har en grei og overkommerlig liste idag. De andre her tar jo heeeeelt av , mens jeg har mer enn nok med å gjøre unna faste rutiner..... Idag har jeg ikke gjort noen verdens ting, bare spilt. (syns det spillet var litt kjedelig annie, så jeg spiler staries på tryneboka.....) Men mannen kommer snart hjem og skal fortsette på kjøkkenet, så jeg tenkte han skulle få smitte meg med litt arbeidslyst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå