Gå til innhold

Utfordringstråd for husarbeide.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjort i går: Rydda MASSE i kjelleren, vasket klær, lagt sammen alt av tørt tøy, rydda på soverommet, støvsugd, rydda i 2 skap, tok oppvasken...

I dag, lørdag og søndag skal vi grave opp mesteparten av kjellergulvet med minigravemaskin.. skal senke gulvet med 60 cm.. i tillegg skal jeg jobbe i morgen og søndag, så det blir med andre ord nok å gjøre for meg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sus_*

Heisann!!

Nå er det virkelig leeeeenge siden jeg har vært innom her, men endelig har jeg fått meg ny pc - så nå er jeg nesten klar igjen.

Så flinke dere er alle sammen!! Jeg har ikke fått tid til å lese gjennom alt, men har fått med meg noe...Annie har vært i varmen og Monte har knust de nye kjøkkenvinduene sine.... :tristbla: Gratulerer med nytt kjøkken forresten!! ...eh...hvordan gikk det med vinduene?? :fnise:

Huset mitt ser IKKE bra ut og nå har jeg noen timer for meg selv som jeg bør gjøre noe annet enn å sitte her foran pc'en.... :filer:

Så jeg får lage en liste:

- rydde kjøkken

- sortere og brette klær over hele huset...

- rydde en kjøkkenhylle

- betale regninger

- ta en ny innlogging på kg...

Tror faktisk dette holder i første omgang. Hva holder dere på med i dag folkens? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp for en drøy time siden og har vært kjempeeffektiv!! :)

Har hengt opp tøy

Satt på en vaskemaskin

Oppvaskmaskinen er i gang

Kjøkkenet ryddet og benkene vasket

Hotspot er borte :tommelopp:

Mannen holder nå på å støvsuge salongen, jeg tar gulvene etterpå.

Nå skal jeg kose meg med en :kaffekopp:

Har du knust vinduene dine Monte??

Godt å ha deg tilbake Sus!!! :klem:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp for en drøy time siden og har vært kjempeeffektiv!! :)

Har hengt opp tøy

Satt på en vaskemaskin

Oppvaskmaskinen er i gang

Kjøkkenet ryddet og benkene vasket

Hotspot er borte :tommelopp:

Mannen holder nå på å støvsuge salongen, jeg tar gulvene etterpå.

Nå skal jeg kose meg med en :kaffekopp:

Har du knust vinduene dine Monte??

Så effektiv du har vært på morgenen :)

Dagens oppgaver:

Skifte på sengene

Vaske og rydde soverommet (nei, hadde ikke tenkt å vise frem det i går ;) )

Brette tøy

Rydde ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ikke få se soverommet??? :dåne: :ler:

Rydde ute skulle jeg gjort også, men jeg tror jeg må prioritere innejobb noen dager. I dag må vi bære ned 15 søppelsekker med flis, rive mer gulv, og jeg MÅ støvsuge 2 etasje!! Det er sikkert mer også, men klarer ikke tenke så langt akkurat nå... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ikke få se soverommet??? :dåne: :ler:

Rydde ute skulle jeg gjort også, men jeg tror jeg må prioritere innejobb noen dager. I dag må vi bære ned 15 søppelsekker med flis, rive mer gulv, og jeg MÅ støvsuge 2 etasje!! Det er sikkert mer også, men klarer ikke tenke så langt akkurat nå... :fnise:

Nei, ikke i går!

Ta det pent i dag da, så du ikke får migrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøkkenet er ryddig men jeg sliter litt med registreringa her på kg. Har fått ny e-post adr. - hvordan får jeg skifta den her på kg? Noen som kan hjelpe mellom støvsuging, riving av gulv osv..?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler:

Ok, da holder jeg på å rydde en hylle på kjøkken som er full av alt mulig fra gamle mobiler til snopeposer til ungene...huffameg :sjenert:

Ellers har jeg betalt regninger, rydda kjøkken og tatt en del klesvask og bretting av klær. Er så langt ganske fornøyd - kom igjen med mer inspirasjon - det hjelper!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort i dag:

- Støvsugd

- Kjørt en oppvaskmaskin + satt i litt skittent

- Rydda kjøkken

- Shina vaskene

- Lagt sammen og ryddet bort tørt tøy

Skulla fått vasket litt klær også, men vi har ikke kobla til vaskemaskina igjen ennå.. akkurat fått tilbake vannet etter gravinga i kjelleren i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fint vær - i dag må det vaskes og luftes sengtøy!

Ellers har jeg som mål å vaske og rydde litt kjøkkenskaper for å tenke litt langsiktig til jul..... :sjenert:

Men først må jeg rydde kjøkken.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Lenge siden jeg har vært her nå, tiden minpå KG bruker jeg mer inne på bryllup :)

Min liste t.o.m. mandag (må være ryddig til vaktmesteren kommer):

Vaske og rydde kjøkkenet

Brette klær

Vaske klær

Vaske badet

Sortere post o.l.

Rydde stua

Tørke støv

Støvsuge

Vaske gulv

Rydde soverommet

skifte på senga

Har satt på en oppvaskmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holder på å rydde og vaske kjøkkenskapene mine. Har fått kasta og sortert ut en haug med tupperwarer osv. så nå begynner jeg faktisk å få god plass i skapene.... :)

Elize; flott liste du har! Tror jeg tar litt utgangspunkt i den jeg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å rydde og vaske kjøkkenskapene mine. Har fått kasta og sortert ut en haug med tupperwarer osv. så nå begynner jeg faktisk å få god plass i skapene.... :)

Elize; flott liste du har! Tror jeg tar litt utgangspunkt i den jeg også! :klemmer:

Flott at lista min kan brukes av andre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske og rydde kjøkkenet

Brette klær

Vaske klær

Vaske badet

Sortere post o.l.

Rydde stua

Tørke støv

Støvsuge

Vaske gulv

Rydde soverommet

Skifte på senga

Dette er det som har blitt gjort før vaktemesteren kommer i morgen. Jeg fikk ikke gjort mer siden jeg er blitt syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har fått rensa akvariet i dag :hoppe: Drittjobb, og spesiellt i dag, for det var vel lenge siden sist det ble tatt skikkelig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...